tygrlive píše:nic si z toho nedelej, ja si za ty roky taky nezvykl... uklidnuje me fakt, ze v kyjeve maji chobot jen jeden a novy terminal co si postavili nema zadny )) a vse je pres bus
Jo jasně, jsou horší věci. Akorát na týhle zeměpisný délce by člověk čekal civilizovanější zacházení. No nic, zkušenost pro příště. Necpat se do busu mezi prvními.
Night fly píše: Ja jsem uz nekolikrat nastupoval na ZRH na let do PRG chobotem, pravdou je, ze vzdy slo o F100...
cca 30 letů za posledního půl roku a všechny busem, do konce loňského roku operovány F100 Contact Airu, od ledna si to Swiss lítá svymi RJ100. Je teda fakt, že šlo o stejné lety, ráno do ZRH, odpoledne zpátky. S lety v jiných časech zkušenost nemám.
Myslím, že v Praze by nebylo moc stavebně náročné 50% tohoto problému vyřešit. Z letadla přilétajícího z východu by se u gatu C vystupovalo do druhého patra (které je teď nevyužité), "pouze" by se musely postavit schody z tohoto patra někam před pasovku ve spojovací chodbě B-C.
No jasne, ze by to narocne nebylo, ono by stacilo se jet podivat jak to maji na civilizovanych letistich a jak to je stavebne pripravene treba v Sofii na vstup do Schengenu. Prinejhorsim by se to dalo resit 100m sadrokartonove nebo sklenene steny s tim ze kam to sedne, tam se to vylozi pripadne po pruchodu pasovkou.
Lepsi by bylo rozdeleni terminalu 1 a 2 na Skyteam a zbytek sveta a ne na schengen / mimoschengen.
jorge píše:Myslím, že v Praze by nebylo moc stavebně náročné 50% tohoto problému vyřešit. Z letadla přilétajícího z východu by se u gatu C vystupovalo do druhého patra (které je teď nevyužité), "pouze" by se musely postavit schody z tohoto patra někam před pasovku ve spojovací chodbě B-C.
jenze... problem se tyka cca z 90% CSA a z 10% Travel... jinak nikoho jineho (Wizz boarduje vse busem)... a jen tyto spolecnosti musi tlacit na LP... ti to jen kvuli komfortu lidi delat nebudou, to se nenosi.
Nevim nevim.. Nikdy mi to nevadilo ... A nemluvim jen o Evrope a Schengenu... Stava se to hodne casto i mimo. Pro me je to naopak zajimave vylest primo u letadla, pod kridlem, slyset humbuk kolem atd...
malokdy je "neprijemne" v busu... toto bylo jen par krat v Kieve a tam rukavy moc nejsou....
primo do terminalu je asi pohodlne ale nevidim to tak hrozne... jedine asi bych posilal minibus pro C class cestujici jako premium zakaznik aby se nehromadil s nami (zoo class)
MS743 píše:Nevim nevim.. Nikdy mi to nevadilo ... A nemluvim jen o Evrope a Schengenu... Stava se to hodne casto i mimo. Pro me je to naopak zajimave vylest primo u letadla, pod kridlem, slyset humbuk kolem atd...
malokdy je "neprijemne" v busu... toto bylo jen par krat v Kieve a tam rukavy moc nejsou....
primo do terminalu je asi pohodlne ale nevidim to tak hrozne... jedine asi bych posilal minibus pro C class cestujici jako premium zakaznik aby se nehromadil s nami (zoo class)
Prijemny, neprijemny to i preziju. Na priletu mi to az tak moc nevadi i kdyz obcas cekani na posledniho je dlouhe az tak, ze uz kufry jezdi po pasu. Ale stve mne vic, ze to obcas pomerne vyrazne zdrzuje odlety. Cekani na posledniho a pak nez se to usadi.
Dneska zase. OK-MEK si to přihasil z Bejrútu k B-gejtu a následný let 582 byl boardován busem z C20. Samozřejmě se tím zpozdil odlet a já nestihnul v ZRH vlak, který jinak - když se boarduje rukávem - běžně stíhám. Jako proč nemohli ten Bejrút zaparkovat na T2, přičmoudlíky vylodit busem a nás nechat nastoupit normálně? Je ve špičce na T2 nedostatek gejtů a vadilo by, že ten MEK by tam trčel hodinu a půl?
loupeznik píše:Dneska zase. OK-MEK si to přihasil z Bejrútu k B-gejtu a následný let 582 byl boardován busem z C20. Samozřejmě se tím zpozdil odlet a já nestihnul v ZRH vlak, který jinak - když se boarduje rukávem - běžně stíhám. Jako proč nemohli ten Bejrút zaparkovat na T2, přičmoudlíky vylodit busem a nás nechat nastoupit normálně? Je ve špičce na T2 nedostatek gejtů a vadilo by, že ten MEK by tam trčel hodinu a půl?
jorge píše:Myslím, že v Praze by nebylo moc stavebně náročné 50% tohoto problému vyřešit. Z letadla přilétajícího z východu by se u gatu C vystupovalo do druhého patra (které je teď nevyužité), "pouze" by se musely postavit schody z tohoto patra někam před pasovku ve spojovací chodbě B-C.
Omlouvám se za off-topic, vím, že to s ČSA tolik nesouvisí, ale proč se ty prostory ve druhém patře T2 nepoužívají? Zpočátku se cestující směřující k odletu nepotkali s těmi, kteří právě přistáli (ti právě museli jít přes to druhé patro)... Proč se to změnilo? Předem díky za odpovědi.