Shengen / neshengen

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
loupeznik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 626
Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
Bydliště: ČB/ZH
Stav: Offline

Re: Shengen / neshengen

Příspěvek od loupeznik »

tygrlive píše:nic si z toho nedelej, ja si za ty roky taky nezvykl... uklidnuje me fakt, ze v kyjeve maji chobot jen jeden a novy terminal co si postavili nema zadny :))) a vse je pres bus

Jo jasně, jsou horší věci. Akorát na týhle zeměpisný délce by člověk čekal civilizovanější zacházení. No nic, zkušenost pro příště. Necpat se do busu mezi prvními.


Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3040
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Shengen / neshengen

Příspěvek od Night fly »

loupeznik píše:jsem lítal se Swissem, který všechny své lety do/z Prahy na ZRH obsluhuje busy z dobytčích gatů A1-A10


:?: Ja jsem uz nekolikrat nastupoval na ZRH na let do PRG chobotem, pravdou je, ze vzdy slo o F100...

loupeznik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 626
Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
Bydliště: ČB/ZH
Stav: Offline

Re: Shengen / neshengen

Příspěvek od loupeznik »

Night fly píše: :?: Ja jsem uz nekolikrat nastupoval na ZRH na let do PRG chobotem, pravdou je, ze vzdy slo o F100...

cca 30 letů za posledního půl roku a všechny busem, do konce loňského roku operovány F100 Contact Airu, od ledna si to Swiss lítá svymi RJ100.
Je teda fakt, že šlo o stejné lety, ráno do ZRH, odpoledne zpátky. S lety v jiných časech zkušenost nemám.

jorge
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 79
Registrován: 15. 08. 2007, 22:01
Stav: Offline

Re: Shengen / neshengen

Příspěvek od jorge »

Myslím, že v Praze by nebylo moc stavebně náročné 50% tohoto problému vyřešit. Z letadla přilétajícího z východu by se u gatu C vystupovalo do druhého patra (které je teď nevyužité), "pouze" by se musely postavit schody z tohoto patra někam před pasovku ve spojovací chodbě B-C.

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Shengen / neshengen

Příspěvek od OR »

No jasne, ze by to narocne nebylo, ono by stacilo se jet podivat jak to maji na civilizovanych letistich a jak to je stavebne pripravene treba v Sofii na vstup do Schengenu.
Prinejhorsim by se to dalo resit 100m sadrokartonove nebo sklenene steny s tim ze kam to sedne, tam se to vylozi pripadne po pruchodu pasovkou.

Lepsi by bylo rozdeleni terminalu 1 a 2 na Skyteam a zbytek sveta a ne na schengen / mimoschengen.


tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Shengen / neshengen

Příspěvek od tygrlive »

jorge píše:Myslím, že v Praze by nebylo moc stavebně náročné 50% tohoto problému vyřešit. Z letadla přilétajícího z východu by se u gatu C vystupovalo do druhého patra (které je teď nevyužité), "pouze" by se musely postavit schody z tohoto patra někam před pasovku ve spojovací chodbě B-C.


jenze... problem se tyka cca z 90% CSA a z 10% Travel... jinak nikoho jineho (Wizz boarduje vse busem)... a jen tyto spolecnosti musi tlacit na LP... ti to jen kvuli komfortu lidi delat nebudou, to se nenosi.

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: Shengen / neshengen

Příspěvek od MS743 »

Nevim nevim.. Nikdy mi to nevadilo ... A nemluvim jen o Evrope a Schengenu... Stava se to hodne casto i mimo. Pro me je to naopak zajimave vylest primo u letadla, pod kridlem, slyset humbuk kolem atd...

malokdy je "neprijemne" v busu... toto bylo jen par krat v Kieve a tam rukavy moc nejsou....

primo do terminalu je asi pohodlne ale nevidim to tak hrozne... jedine asi bych posilal minibus pro C class cestujici jako premium zakaznik aby se nehromadil s nami (zoo class) :)

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Shengen / neshengen

Příspěvek od tygrlive »

MS743 píše:jedine asi bych posilal minibus pro C class cestujici jako premium zakaznik aby se nehromadil s nami (zoo class) :)


treba Emirates uz na to prisli a posilaji :)) cele je to o tom, jak si dopravce svych pax vazi, pac za penize jde urcite poslat autobusu treba 10 ....

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Shengen / neshengen

Příspěvek od OR »

MS743 píše:Nevim nevim.. Nikdy mi to nevadilo ... A nemluvim jen o Evrope a Schengenu... Stava se to hodne casto i mimo. Pro me je to naopak zajimave vylest primo u letadla, pod kridlem, slyset humbuk kolem atd...

malokdy je "neprijemne" v busu... toto bylo jen par krat v Kieve a tam rukavy moc nejsou....

primo do terminalu je asi pohodlne ale nevidim to tak hrozne... jedine asi bych posilal minibus pro C class cestujici jako premium zakaznik aby se nehromadil s nami (zoo class) :)


Prijemny, neprijemny to i preziju. Na priletu mi to az tak moc nevadi i kdyz obcas cekani na posledniho je dlouhe az tak, ze uz kufry jezdi po pasu. Ale stve mne vic, ze to obcas pomerne vyrazne zdrzuje odlety.
Cekani na posledniho a pak nez se to usadi.

loupeznik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 626
Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
Bydliště: ČB/ZH
Stav: Offline

Re: Shengen / neshengen

Příspěvek od loupeznik »

Dneska zase. OK-MEK si to přihasil z Bejrútu k B-gejtu a následný let 582 byl boardován busem z C20. Samozřejmě se tím zpozdil odlet a já nestihnul v ZRH vlak, který jinak - když se boarduje rukávem - běžně stíhám. Jako proč nemohli ten Bejrút zaparkovat na T2, přičmoudlíky vylodit busem a nás nechat nastoupit normálně? Je ve špičce na T2 nedostatek gejtů a vadilo by, že ten MEK by tam trčel hodinu a půl?

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Shengen / neshengen

Příspěvek od flyingblue »

loupeznik píše:Dneska zase. OK-MEK si to přihasil z Bejrútu k B-gejtu a následný let 582 byl boardován busem z C20. Samozřejmě se tím zpozdil odlet a já nestihnul v ZRH vlak, který jinak - když se boarduje rukávem - běžně stíhám. Jako proč nemohli ten Bejrút zaparkovat na T2, přičmoudlíky vylodit busem a nás nechat nastoupit normálně? Je ve špičce na T2 nedostatek gejtů a vadilo by, že ten MEK by tam trčel hodinu a půl?


Napis stiznost.

737
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 461
Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Shengen / neshengen

Příspěvek od 737 »

jorge píše:Myslím, že v Praze by nebylo moc stavebně náročné 50% tohoto problému vyřešit. Z letadla přilétajícího z východu by se u gatu C vystupovalo do druhého patra (které je teď nevyužité), "pouze" by se musely postavit schody z tohoto patra někam před pasovku ve spojovací chodbě B-C.



Omlouvám se za off-topic, vím, že to s ČSA tolik nesouvisí, ale proč se ty prostory ve druhém patře T2 nepoužívají? Zpočátku se cestující směřující k odletu nepotkali s těmi, kteří právě přistáli (ti právě museli jít přes to druhé patro)... Proč se to změnilo? Předem díky za odpovědi.


Odpovědět