HonzaLB píše:Fabo: dík, jsem zas chytřejší:)
Dnes sem cetl ten blabol na iDNES o bukovacich tridach a musim rict, ze chytrejsi nejsi
HonzaLB píše:Fabo: dík, jsem zas chytřejší:)
flyingblue píše:HonzaLB píše:Fabo: dík, jsem zas chytřejší:)
Dnes sem cetl ten blabol na iDNES o bukovacich tridach a musim rict, ze chytrejsi nejsi
HonzaLB píše:flyingblue píše:HonzaLB píše:Fabo: dík, jsem zas chytřejší:)
Dnes sem cetl ten blabol na iDNES o bukovacich tridach a musim rict, ze chytrejsi nejsi
wow, to jsi mi to ale nandal
dider píše:...A právě proto se v posledních letech několik významných aerolinek vzepřelo tomuto systému a rozhodli se ceny v GDS navýšit o to, co jich distribuce přes GDS stojí (10-20USD/ticket), a sice ve prospěch svých vlastních distribučních kanálů. Samozřejmě, všichni prodejce tato zpráva šokovala a GDS museli začít jednat. Ale o tom zase někdy jinde.
Důležité je říct, že mnoho velkých aerolinek neustále řeší jednu zásadní nákladovou otázku a sice, zdali se na jedné straně vyplatí ušetřit obrovské částky za distribuci nahrazením prostředníka ve formě GDS přímou distribucí a na straně druhé. zdali jim příma distribuce bude generovat stejné výnosy jako prodejci, kteří využívají GDS. A to je to, co tady s prodejcem řěšíme. A přiznám se, že můj vlastní názor není úplně jednoznačný. IATA prodejce, ať už ten co prodáva online širokým masám (kralovna/letuska), nebo ten co se specialiuje na business travel (CWT,HRG,Orbix,AMEX,BCD), tady určitě ještě nějakou dobu mít svoje místo na trhu.
dider píše:Musim quotovat sam sebe, protoze bych se jen na chvili k tomuto tematu vratil. Na tento dokument jsem dnes behem reseni bakalarske prace jedne studentky narazil na Google. Pro prodejce povinne cteni a pro ty co se zajimaji o distribuci letenek taky:
http://www.jiem.org/index.php/jiem/arti ... File/32/23
prodejce píše:dider píše:Musim quotovat sam sebe, protoze bych se jen na chvili k tomuto tematu vratil. Na tento dokument jsem dnes behem reseni bakalarske prace jedne studentky narazil na Google. Pro prodejce povinne cteni a pro ty co se zajimaji o distribuci letenek taky:
http://www.jiem.org/index.php/jiem/arti ... File/32/23
HighFlyer píše:Je dobra chvile zacit diskutovat o tom, co z grafu NENI videt. A to je jeho promena v case, rekneme za poslednich 5-10 let. Pak bychom si mohli rict vic o dynamice ceskeho trhu. O poctu cestujicich, schopnych (a ochotnych) platit tarify 20, 30, 40 tisic za kratky let po Evrope. Z minuleho vyvoje bychom pak mohli usuzovat na vyvoj budouci a sance na dlouhodobe preziti vysokonakladovych dopravcu s chudou siti.
HighFlyer píše:A misto priznani nedostatku (graf nerika o ceskem trhu vse)