Optimalizace sítě linek
Re: Optimalizace sítě linek
http://www.cyprus-mail.com/paphos/new-p ... d/20111029
nějak jsme tuto informaci tedy nikde nezaznamenal....včetně www.csa.cz
nějak jsme tuto informaci tedy nikde nezaznamenal....včetně www.csa.cz
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Optimalizace sítě linek
HonzaLB píše:http://www.cyprus-mail.com/paphos/new-paphos-prague-flights-launched/20111029
nějak jsme tuto informaci tedy nikde nezaznamenal....včetně http://www.csa.cz
A co začít pátrat, kde udělali Tvoji kyperští soudruzi chybu? (Malá nápověda: píšu "kyperští", ne "Kyperští".) Stačí se zeptat strejdy Googla a hned to člověk zjistí: http://www.vtt.cz/upload/images/pdf_nov ... m-2011.pdf
Re: Optimalizace sítě linek
Globík píše:HonzaLB píše:http://www.cyprus-mail.com/paphos/new-paphos-prague-flights-launched/20111029
nějak jsme tuto informaci tedy nikde nezaznamenal....včetně http://www.csa.cz
A co začít pátrat, kde udělali Tvoji kyperští soudruzi chybu? (Malá nápověda: píšu "kyperští", ne "Kyperští".) Stačí se zeptat strejdy Googla a hned to člověk zjistí: http://www.vtt.cz/upload/images/pdf_nov ... m-2011.pdf
no vida. upřímně jsem po tom nepátral, protože mi bylo jasné, že to musí být nějaký charter nebo totální nesmysl:)a předpokládám, že to je akce Holidays a ne ČSA...
Re: Optimalizace sítě linek
Táta měl leteť teď v pondělí 1.11 na Kypr a celou dovolenou ve čt. cestovka rušila. Měli prý prodáno 28 míst. S cenou 9tis, za ****** s polopenzí jsem koketoval i já.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Optimalizace sítě linek
HonzaLB píše:Globík píše:HonzaLB píše:http://www.cyprus-mail.com/paphos/new-paphos-prague-flights-launched/20111029
nějak jsme tuto informaci tedy nikde nezaznamenal....včetně http://www.csa.cz
A co začít pátrat, kde udělali Tvoji kyperští soudruzi chybu? (Malá nápověda: píšu "kyperští", ne "Kyperští".) Stačí se zeptat strejdy Googla a hned to člověk zjistí: http://www.vtt.cz/upload/images/pdf_nov ... m-2011.pdf
no vida. upřímně jsem po tom nepátral, protože mi bylo jasné, že to musí být nějaký charter nebo totální nesmysl:)a předpokládám, že to je akce Holidays a ne ČSA...
Přečetl sis ten leták? Žádné HCA. Ta moje malá nápověda Tě taky netrkla? Nejsou to Czech airlines, ale czech airlines.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 691
- Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Optimalizace sítě linek
Asi by som si nemal namýšľať, že je to výsledok kritiky cenovej politiky ČSA v Košiciach na tomto fóre, ale zrazu zázračne ČSA zaviedli promo ceny na lety z Košíc a na tie z Bratislavy po dlhej dobe nie je nič. Tak zrazu, za 200EUR/rt sa už s nimi bude dať aj lietať
Košice Barcelona EUR 200.43 včetně poplatků
Košice Amsterdam EUR 200.12 včetně poplatků
Košice Athény EUR 250.68 včetně poplatků
Košice Stockholm EUR 250.89 včetně poplatků
Košice Larnaca EUR 328.23 včetně poplatků
Len tak ďalej!
Košice Barcelona EUR 200.43 včetně poplatků
Košice Amsterdam EUR 200.12 včetně poplatků
Košice Athény EUR 250.68 včetně poplatků
Košice Stockholm EUR 250.89 včetně poplatků
Košice Larnaca EUR 328.23 včetně poplatků
Len tak ďalej!
Re: Optimalizace sítě linek
Globík píše:Přečetl sis ten leták? Žádné HCA. Ta moje malá nápověda Tě taky netrkla? Nejsou to Czech airlines, ale czech airlines.
dík:)kabely už přehozeny a posunuty:)
Re: Optimalizace sítě linek
Tak uz zase zacina optimalizace nove zavedenych linek... na pristi tyden jsem chtel koupit vyhlidnuty let OK918 (1.12.) a uz zmizel ze systemu
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Optimalizace sítě linek
Tak ČSA dnes začaly komunikovat novou linku do GYD, kde první letadlo letí 18.12.
Kolikpak asi bude load-faktor na první rotaci?
Kolikpak asi bude load-faktor na první rotaci?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 760
- Registrován: 30. 01. 2005, 12:41
- Oblíbené typy letadel: MD11
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Optimalizace sítě linek
prodejce píše:Kolikpak asi bude load-faktor na první rotaci?
Jako obvykle kolem 15ti? Včetně 10ti zástupců z řad společnosti? Přijímám sázky
Re: Optimalizace sítě linek
Yankee Alpha píše:prodejce píše:Kolikpak asi bude load-faktor na první rotaci?
Jako obvykle kolem 15ti? Včetně 10ti zástupců z řad společnosti? Přijímám sázky
Prijimam. Sazka at je alespon v hodnote 30ti letenek. Udelam si vylet
Re: Optimalizace sítě linek
tygrlive píše:Yankee Alpha píše:prodejce píše:Kolikpak asi bude load-faktor na první rotaci?
Jako obvykle kolem 15ti? Včetně 10ti zástupců z řad společnosti? Přijímám sázky
Prijimam. Sazka at je alespon v hodnote 30ti letenek. Udelam si vylet
počítají se do toho letenky prodané alespoň za hodnotu pokrývající palivo nebo všichni výletníci, jako do AUH?
Re: Optimalizace sítě linek
http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-ce ... n=mediafed:
Úbytek počtu cestujících u Českých aerolinií se v říjnu dál prohloubil a meziročně jich společnost přepravila o 14,3 procenta méně. Uvádí se to v údajích Asociace evropských aerolinií (AEA), podle nichž ČSA za říjen přepravily 368.200 lidí.V říjnu tempo poklesu cestujících výrazně překročilo rychlost snižování přepravních kapacit ČSA, které klesly meziročním tempem 4,1 procenta, uvádějí údaje AEA.
"Optimalizace" v provedeni uredniku. Mohl by nekdo p. Moreelsovi vysvetlit, ze pokud ma na denni lince 50%, tak ze po redukci linek na 4x tydne nebude mit 90% LF, ale klidne 45%? Navic tam bude mit vyssi podil nejlevnejsich letenek (Leisure, VFR, students...). O takovou linku mu Business, Corporate Klient ani nezavadi, protoze kdyz bude potrebovat zmenit odlet/navrat, tak tam vubec nebude mit let
Úbytek počtu cestujících u Českých aerolinií se v říjnu dál prohloubil a meziročně jich společnost přepravila o 14,3 procenta méně. Uvádí se to v údajích Asociace evropských aerolinií (AEA), podle nichž ČSA za říjen přepravily 368.200 lidí.V říjnu tempo poklesu cestujících výrazně překročilo rychlost snižování přepravních kapacit ČSA, které klesly meziročním tempem 4,1 procenta, uvádějí údaje AEA.
"Optimalizace" v provedeni uredniku. Mohl by nekdo p. Moreelsovi vysvetlit, ze pokud ma na denni lince 50%, tak ze po redukci linek na 4x tydne nebude mit 90% LF, ale klidne 45%? Navic tam bude mit vyssi podil nejlevnejsich letenek (Leisure, VFR, students...). O takovou linku mu Business, Corporate Klient ani nezavadi, protoze kdyz bude potrebovat zmenit odlet/navrat, tak tam vubec nebude mit let
Re: Optimalizace sítě linek
BlueSky píše:O takovou linku mu Business, Corporate Klient ani nezavadi, protoze kdyz bude potrebovat zmenit odlet/navrat, tak tam vubec nebude mit let
Presne tak. Zrovna pred par tydny jsem potreboval zmenit den navratu (cesta tam uz proletena), jenze nebyl let. Tak jsem musel letenku zrusit a koupit jednosmernou u LOTu (resp. mel jsem na vyber, ale LOT mel nejkratsi prestup). Priste uz si let s OK rozmyslim a to jsem letel soukrome. Sluzebni let bych rovnou vzal s LH.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 348
- Registrován: 27. 09. 2011, 22:25
- Stav: Offline
Re: Optimalizace sítě linek
BlueSky píše:http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-ce ... n=mediafed:
Úbytek počtu cestujících u Českých aerolinií se v říjnu dál prohloubil a meziročně jich společnost přepravila o 14,3 procenta méně. Uvádí se to v údajích Asociace evropských aerolinií (AEA), podle nichž ČSA za říjen přepravily 368.200 lidí.V říjnu tempo poklesu cestujících výrazně překročilo rychlost snižování přepravních kapacit ČSA, které klesly meziročním tempem 4,1 procenta, uvádějí údaje AEA.
"Optimalizace" v provedeni uredniku. Mohl by nekdo p. Moreelsovi vysvetlit, ze pokud ma na denni lince 50%, tak ze po redukci linek na 4x tydne nebude mit 90% LF, ale klidne 45%? Navic tam bude mit vyssi podil nejlevnejsich letenek (Leisure, VFR, students...). O takovou linku mu Business, Corporate Klient ani nezavadi, protoze kdyz bude potrebovat zmenit odlet/navrat, tak tam vubec nebude mit let
Obavám se, že to není pán, který by byl ochoten si nechat vysvětlit něco takového, vždyť v bance mu podobné úvahy určitě fungovaly... Ostatně, dnes se dobře vidět, kam dovedli ČSA bankéři, kteří neznají nic jiného než škrtat a prodávat, co vynáší.... v zájmu dosažení "kladného" hospodářského výsledku. Ale to, že fungují v sektoru služeb a proto je především třeba nabídnout takový produkt, který přinese zákazníka ochotného si službu zaplatit, to přesahuje schopnost jejich chápání světa. Proto nijak systematicky neřešili, že po několik let prodělávají na provozu, což je ale jen tak mimochodem hlavní smysl existence ČSA. Snižování úrovně služeb, šetření pro šetření a nekocepčnost se musely někde odrazit. A tak se nelze ani moc divit, že se propadá na úroveň Malevu, když je za obchod odpovědný tým, který právě z Malevu přišel....(viz: http://ekonomika.idnes.cz/csa-rychle-ub ... oprava_fih)