Optimalizace sítě linek

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od HonzaLB »

http://www.cyprus-mail.com/paphos/new-p ... d/20111029

nějak jsme tuto informaci tedy nikde nezaznamenal....včetně www.csa.cz


Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5916
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od Globik »

HonzaLB píše:http://www.cyprus-mail.com/paphos/new-paphos-prague-flights-launched/20111029

nějak jsme tuto informaci tedy nikde nezaznamenal....včetně http://www.csa.cz

A co začít pátrat, kde udělali Tvoji kyperští soudruzi chybu? (Malá nápověda: píšu "kyperští", ne "Kyperští".) Stačí se zeptat strejdy Googla a hned to člověk zjistí: http://www.vtt.cz/upload/images/pdf_nov ... m-2011.pdf

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od HonzaLB »

Globík píše:
HonzaLB píše:http://www.cyprus-mail.com/paphos/new-paphos-prague-flights-launched/20111029

nějak jsme tuto informaci tedy nikde nezaznamenal....včetně http://www.csa.cz

A co začít pátrat, kde udělali Tvoji kyperští soudruzi chybu? (Malá nápověda: píšu "kyperští", ne "Kyperští".) Stačí se zeptat strejdy Googla a hned to člověk zjistí: http://www.vtt.cz/upload/images/pdf_nov ... m-2011.pdf

no vida. upřímně jsem po tom nepátral, protože mi bylo jasné, že to musí být nějaký charter nebo totální nesmysl:)a předpokládám, že to je akce Holidays a ne ČSA...

creyman
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 899
Registrován: 24. 09. 2008, 14:29
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od creyman »

Táta měl leteť teď v pondělí 1.11 na Kypr a celou dovolenou ve čt. cestovka rušila. Měli prý prodáno 28 míst. S cenou 9tis, za ****** s polopenzí jsem koketoval i já.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5916
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od Globik »

HonzaLB píše:
Globík píše:
HonzaLB píše:http://www.cyprus-mail.com/paphos/new-paphos-prague-flights-launched/20111029

nějak jsme tuto informaci tedy nikde nezaznamenal....včetně http://www.csa.cz

A co začít pátrat, kde udělali Tvoji kyperští soudruzi chybu? (Malá nápověda: píšu "kyperští", ne "Kyperští".) Stačí se zeptat strejdy Googla a hned to člověk zjistí: http://www.vtt.cz/upload/images/pdf_nov ... m-2011.pdf

no vida. upřímně jsem po tom nepátral, protože mi bylo jasné, že to musí být nějaký charter nebo totální nesmysl:)a předpokládám, že to je akce Holidays a ne ČSA...

Přečetl sis ten leták? Žádné HCA. Ta moje malá nápověda Tě taky netrkla? Nejsou to Czech airlines, ale czech airlines.


rXD
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 691
Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od rXD »

Asi by som si nemal namýšľať, že je to výsledok kritiky cenovej politiky ČSA v Košiciach na tomto fóre, ale zrazu zázračne ČSA zaviedli promo ceny na lety z Košíc a na tie z Bratislavy po dlhej dobe nie je nič. Tak zrazu, za 200EUR/rt sa už s nimi bude dať aj lietať :-)
Košice Barcelona EUR 200.43 včetně poplatků
Košice Amsterdam EUR 200.12 včetně poplatků
Košice Athény EUR 250.68 včetně poplatků
Košice Stockholm EUR 250.89 včetně poplatků
Košice Larnaca EUR 328.23 včetně poplatků

Len tak ďalej!

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od HonzaLB »

Globík píše:Přečetl sis ten leták? Žádné HCA. Ta moje malá nápověda Tě taky netrkla? Nejsou to Czech airlines, ale czech airlines.

dík:)kabely už přehozeny a posunuty:)

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od tygrlive »

Tak uz zase zacina optimalizace nove zavedenych linek... na pristi tyden jsem chtel koupit vyhlidnuty let OK918 (1.12.) a uz zmizel ze systemu :(

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od prodejce »

Tak ČSA dnes začaly komunikovat novou linku do GYD, kde první letadlo letí 18.12.
Kolikpak asi bude load-faktor na první rotaci? :D

Yankee Alpha
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 760
Registrován: 30. 01. 2005, 12:41
Oblíbené typy letadel: MD11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od Yankee Alpha »

prodejce píše:Kolikpak asi bude load-faktor na první rotaci? :D

Jako obvykle kolem 15ti? Včetně 10ti zástupců z řad společnosti? Přijímám sázky :)

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od tygrlive »

Yankee Alpha píše:
prodejce píše:Kolikpak asi bude load-faktor na první rotaci? :D

Jako obvykle kolem 15ti? Včetně 10ti zástupců z řad společnosti? Přijímám sázky :)

Prijimam. Sazka at je alespon v hodnote 30ti letenek. Udelam si vylet

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od HonzaLB »

tygrlive píše:
Yankee Alpha píše:
prodejce píše:Kolikpak asi bude load-faktor na první rotaci? :D

Jako obvykle kolem 15ti? Včetně 10ti zástupců z řad společnosti? Přijímám sázky :)

Prijimam. Sazka at je alespon v hodnote 30ti letenek. Udelam si vylet

počítají se do toho letenky prodané alespoň za hodnotu pokrývající palivo nebo všichni výletníci, jako do AUH?

BlueSky
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 170
Registrován: 09. 08. 2010, 02:51
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od BlueSky »

http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-ce ... n=mediafed:

Úbytek počtu cestujících u Českých aerolinií se v říjnu dál prohloubil a meziročně jich společnost přepravila o 14,3 procenta méně. Uvádí se to v údajích Asociace evropských aerolinií (AEA), podle nichž ČSA za říjen přepravily 368.200 lidí.V říjnu tempo poklesu cestujících výrazně překročilo rychlost snižování přepravních kapacit ČSA, které klesly meziročním tempem 4,1 procenta, uvádějí údaje AEA.

"Optimalizace" v provedeni uredniku. Mohl by nekdo p. Moreelsovi vysvetlit, ze pokud ma na denni lince 50%, tak ze po redukci linek na 4x tydne nebude mit 90% LF, ale klidne 45%? Navic tam bude mit vyssi podil nejlevnejsich letenek (Leisure, VFR, students...). O takovou linku mu Business, Corporate Klient ani nezavadi, protoze kdyz bude potrebovat zmenit odlet/navrat, tak tam vubec nebude mit let :(

gr09
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1106
Registrován: 03. 01. 2011, 14:55
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od gr09 »

BlueSky píše:O takovou linku mu Business, Corporate Klient ani nezavadi, protoze kdyz bude potrebovat zmenit odlet/navrat, tak tam vubec nebude mit let :(

Presne tak. Zrovna pred par tydny jsem potreboval zmenit den navratu (cesta tam uz proletena), jenze nebyl let. Tak jsem musel letenku zrusit a koupit jednosmernou u LOTu (resp. mel jsem na vyber, ale LOT mel nejkratsi prestup). Priste uz si let s OK rozmyslim a to jsem letel soukrome. Sluzebni let bych rovnou vzal s LH.

tempranilo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 348
Registrován: 27. 09. 2011, 22:25
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od tempranilo »

BlueSky píše:http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-ce ... n=mediafed:

Úbytek počtu cestujících u Českých aerolinií se v říjnu dál prohloubil a meziročně jich společnost přepravila o 14,3 procenta méně. Uvádí se to v údajích Asociace evropských aerolinií (AEA), podle nichž ČSA za říjen přepravily 368.200 lidí.V říjnu tempo poklesu cestujících výrazně překročilo rychlost snižování přepravních kapacit ČSA, které klesly meziročním tempem 4,1 procenta, uvádějí údaje AEA.

"Optimalizace" v provedeni uredniku. Mohl by nekdo p. Moreelsovi vysvetlit, ze pokud ma na denni lince 50%, tak ze po redukci linek na 4x tydne nebude mit 90% LF, ale klidne 45%? Navic tam bude mit vyssi podil nejlevnejsich letenek (Leisure, VFR, students...). O takovou linku mu Business, Corporate Klient ani nezavadi, protoze kdyz bude potrebovat zmenit odlet/navrat, tak tam vubec nebude mit let :(


Obavám se, že to není pán, který by byl ochoten si nechat vysvětlit něco takového, vždyť v bance mu podobné úvahy určitě fungovaly... Ostatně, dnes se dobře vidět, kam dovedli ČSA bankéři, kteří neznají nic jiného než škrtat a prodávat, co vynáší.... v zájmu dosažení "kladného" hospodářského výsledku. Ale to, že fungují v sektoru služeb a proto je především třeba nabídnout takový produkt, který přinese zákazníka ochotného si službu zaplatit, to přesahuje schopnost jejich chápání světa. Proto nijak systematicky neřešili, že po několik let prodělávají na provozu, což je ale jen tak mimochodem hlavní smysl existence ČSA. Snižování úrovně služeb, šetření pro šetření a nekocepčnost se musely někde odrazit. A tak se nelze ani moc divit, že se propadá na úroveň Malevu, když je za obchod odpovědný tým, který právě z Malevu přišel....(viz: http://ekonomika.idnes.cz/csa-rychle-ub ... oprava_fih)


Odpovědět