BlueSky píše:"Optimalizace" v provedeni uredniku. Mohl by nekdo p. Moreelsovi vysvetlit, ze pokud ma na denni lince 50%, tak ze po redukci linek na 4x tydne nebude mit 90% LF, ale klidne 45%? Navic tam bude mit vyssi podil nejlevnejsich letenek (Leisure, VFR, students...). O takovou linku mu Business, Corporate Klient ani nezavadi, protoze kdyz bude potrebovat zmenit odlet/navrat, tak tam vubec nebude mit let
Naprostý souhlas, je to opakování stále stejných chyb už řadu let. Kdysi mi tehdejší obch. ředitel ČSA tvrdil, že je třeba zefektivnit linku do Dubaje a proto sníží počet frekvencí. Jak to za pár měsíců dopadlo víme.
V letectví je stále převis nabídky, cestující mají možnost si vybírat. Nebudou se přizpůsobovat omezenému letovému řádu nějakého dopravce, a už vůbec ne z nějakých "vlasteneckých" důvodů. Stále platí, že dopravce aby uspěl na trhu musí nabízet především dobrý poměr mezi konkurenceschopnou cenou letenky, kvalitou servisu, nabídkou destinací, letovým řádem.
Je třeba si říct, kdo je moje preferovaná cílová skupina zákazníků a jim tu nabídku přizpůsobit. Jsou to snad Aljošové a Nastěnky z Uralu či od Kaspického moře? Pak to chápu, ale je nutné přiznat, že v tom případě kašleme na českého cestujícího (leisure i corporate segment), protože Baku fakt nenahradí Londýn ani Curych...
Jdu řešit co s mílemi OK PLUS, fakt se mi nechce je nechat propadnout...