Optimalizace sítě linek

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od tygrlive »

HighFlyer píše:A ja tipuju, ze bude zrusen TLV, jehoz "uhajeni" je oslavovano ve vedlejsim vlakne. Neskonci hned, ale do dvou let. Jako ostatne temer kazda linka, na ktere ma CSA vic nez jednoho konkurenta s nizsi nakladovou strukturou. Obzvlaste, pokud do toho vstoupi jeste jeden dopravce z Izraele.

(A prosim, usetrme si dnes cas a prostor na serveru tim, ze vynechame tradicni argument, ze "ta linka nemuze padnout, protoze je na ni velky podil transferovych cestujicich". To uz mame -doufam- za sebou).


Troufnu si tvrdit podle soucasne situace, ze QS neumi byt souperem pro CSA... Takze at to bude s TLV jakkoliv, urcite to nebude vysledek tlaku QS


HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4083
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od HighFlyer »

tygrlive píše:Troufnu si tvrdit podle soucasne situace, ze QS neumi byt souperem pro CSA... Takze at to bude s TLV jakkoliv, urcite to nebude vysledek tlaku QS

Prosim o upresneni pojmu "soucasna situace" a vysvetleni tvrzeni, ze QS neumi byt souperem pro CSA. Dekuji.

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od tygrlive »

HighFlyer píše:
tygrlive píše:Troufnu si tvrdit podle soucasne situace, ze QS neumi byt souperem pro CSA... Takze at to bude s TLV jakkoliv, urcite to nebude vysledek tlaku QS

Prosim o upresneni pojmu "soucasna situace" a vysvetleni tvrzeni, ze QS neumi byt souperem pro CSA. Dekuji.


Zas me neber tak doslova, ale pokud tipujes konec TVL kvuli tomu, ze na nej nastupuje QS, tak vcera dnes i zitra si radeji lehce priplatim a koupim OK letenku - lepsi produkt, solidnejsi firma ... A to jsem ja, zakazniku co povazuji znacku CSA za lepsi nez Smartwings bude plno. Jedinou linku kterou QS vytlacilo OK je Dubai.. U vsech ostatnich je na tom lepe OK... A tranziti jsou + pro linku + treba muze byt diky ST codeshare a to zase pomuze...

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od Airbus380 »

HighFlyer píše:
tygrlive píše:Troufnu si tvrdit podle soucasne situace, ze QS neumi byt souperem pro CSA... Takze at to bude s TLV jakkoliv, urcite to nebude vysledek tlaku QS

Prosim o upresneni pojmu "soucasna situace" a vysvetleni tvrzeni, ze QS neumi byt souperem pro CSA. Dekuji.


QS především zatím ještě neumí pořádně provozovat pravidelné linky. Až se to naučí, prosim, ale já osobně prorokuji, že v TLV se jako pravidelka QS nechytne.

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od tygrlive »

Airbus380 píše:
HighFlyer píše:
tygrlive píše:Troufnu si tvrdit podle soucasne situace, ze QS neumi byt souperem pro CSA... Takze at to bude s TLV jakkoliv, urcite to nebude vysledek tlaku QS

Prosim o upresneni pojmu "soucasna situace" a vysvetleni tvrzeni, ze QS neumi byt souperem pro CSA. Dekuji.


QS především zatím ještě neumí pořádně provozovat pravidelné linky. Až se to naučí, prosim, ale já osobně prorokuji, že v TLV se jako pravidelka QS nechytne.


taky to nevidim ruzove, opticky se ale podle me chytne tak, ze stavajici chartery daji pod kod pravidelnych linek, doplni par individualu pro nove cestovky a zasypou zbytek studakama od nas i od nich.. par spoju tak naplni..


HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od HonzaLB »

QS skutečně nemůže být soupeřem ČSA..např. proto, že
-daňové poplatníky nestálo jeho hospodaření dosud ani korunu, naopak QS zaplatil už x desítek milionů korun na daních z příjmu

-nelétá za podnákladové ceny za každou cenu, jen aby většímu bratrovi ukázal, co je zač..

-firmu vedou lidé, kteří se snaží vytvářet zisk celé společnosti, ne jen vlastní společnosti či sousedům, kteří pomohli k jejich dosazení...

nicméně možný konkurenční boj na této lince jen vítám...alespoň plně uvidíme sílu ČSA

EDIT ADMIN - další diskuse navazující na tento příspěvek byla přesunuta do sekce off-topic - viewtopic.php?f=36&t=7116

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od MS743 »

Sice je videt posledni dobou jake linky se rusi a jake se vraci. Nikdo nemuze rici ze tyto zmey jsou presne logickym zpusobem jelikoz tim vice dulezitych trhu ztraci, tak CSA konci jen jako O&D spolecnost a muze zapomenout na tranzity...

jsou nejake nove plany kdyz ted jsem precetl ve foru ze budou dalsi A321?

PDan
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 603
Registrován: 27. 08. 2009, 22:59
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od PDan »

MS743 píše:jsou nejake nove plany kdyz ted jsem precetl ve foru ze budou dalsi A321?

A ja si z toho zase vzal spis to, ze, jak uz jsme se nekolikrat presvedcili, nikdo u CSA nevi co plati dnes, co zitra a co a jak bylo je a bude... takze plany na linky jsou docela predcasne, kdyz se ani presne nevi jaka a kdy budou letadla.

BlueSky
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 170
Registrován: 09. 08. 2010, 02:51
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od BlueSky »

Navrhuji prejmenovat vlakno z "Optimalizace site linek" na "Decimace site linek". Lepe to vystihuje skutecny stav, co myslite?

jay80
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 128
Registrován: 04. 07. 2011, 19:10
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od jay80 »

BlueSky píše:Navrhuji prejmenovat vlakno z "Optimalizace site linek" na "Decimace site linek". Lepe to vystihuje skutecny stav, co myslite?


Nac ten prehnany pesimismus? :D Treba necim prekvapi (i kdyz fakt nevim cim...)

BlueSky
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 170
Registrován: 09. 08. 2010, 02:51
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od BlueSky »

Pesimismus? Ve starem Rime, kdyz jejich legie nebojovaly, jak by mely, tak je nechali nastoupit do rady, kazdy desaty vystoupil vpred a byl pred ostatnimi popraven. Proto decimace - kazdy desaty. CSA ma z 50 letadel 30, tzn z kazdych deseti jsou 4 letadla pryc. "Decimace" je tudiz jste slaby vyraz :)

Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 447
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od Nemec »


Smurfx
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 961
Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :)
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od Smurfx »

BlueSky píše:Pesimismus? Ve starem Rime, kdyz jejich legie nebojovaly, jak by mely, tak je nechali nastoupit do rady, kazdy desaty vystoupil vpred a byl pred ostatnimi popraven. Proto decimace - kazdy desaty. CSA ma z 50 letadel 30, tzn z kazdych deseti jsou 4 letadla pryc. "Decimace" je tudiz jste slaby vyraz :)


:D Hezké :)

BlueSky
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 170
Registrován: 09. 08. 2010, 02:51
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od BlueSky »

:( Smutne :(

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Optimalizace sítě linek

Příspěvek od tygrlive »

Nemec píše:http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/ceske-aerolinie-sazeji-na-linky-na-vychod-699832


a jak je to stou smlouvou s Ruskem... nekde jsem tu cetl ze muzeme litat jen do 5 mest... to bude nejaka aktualizace?


Odpovědět