Optimalizace sítě linek
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
Optimalizace sítě linek
Diskuze na téma snížení počtu nalétavaných destinací od zimního letového řádu. Co se má přestat létat? Jaké linky se budou rušit? Kdy se vyřadí všechny stroje B737? Znáte někdo odpověď?
Re: Optimalizace sítě linek
možná se dozvíme něco zítra, viz pozvánka na zítřejší akci. viz příloha. Poprvé, co Miroslav Dvořák vystoupí někde veřejně, kde jsou i pozváni novináři (to není vtip, to je realita, od výměny nebyla jediná tiskovka, proběhly asi tři seperátní rozhovory různým médiím)
Samotný institut je také zajímavá organizace. Doporočuji prozkoumat zejména závěry předchozích dvou diskusí na téma Jak nezastavit rozkrádání republiky betonováním dálnic za předražené ceny a přitom se tvářit, že šetříme (oficiální název je trošku jiný).
Pochopitelně se nabízí otázka, kdo platí půl dne v Jaltě se žrádlem. Jelikož BisonRose, který za tím stojí, dělá za nemalé peníze PR pro Letiště Praha i ČSA, můžeme jen hádat:)Smysl celé akce je pro mě také dost pochybný, leč jelikož M. Dvořák vyleze z nory, musím tam běžet:)
http://www.ivd.cz/cs/home
Samotný institut je také zajímavá organizace. Doporočuji prozkoumat zejména závěry předchozích dvou diskusí na téma Jak nezastavit rozkrádání republiky betonováním dálnic za předražené ceny a přitom se tvářit, že šetříme (oficiální název je trošku jiný).
Pochopitelně se nabízí otázka, kdo platí půl dne v Jaltě se žrádlem. Jelikož BisonRose, který za tím stojí, dělá za nemalé peníze PR pro Letiště Praha i ČSA, můžeme jen hádat:)Smysl celé akce je pro mě také dost pochybný, leč jelikož M. Dvořák vyleze z nory, musím tam běžet:)
http://www.ivd.cz/cs/home
Re: Optimalizace sítě linek
Takze se rozloucime s nasledujicimi linkami: BRQ, MRS, LHR, MAN,MUC, CGN
R.I.P.
R.I.P.
Re: Optimalizace sítě linek
OKlover píše:Takze se rozloucime s nasledujicimi linkami: BRQ, MRS, LHR, MAN,MUC, CGN
R.I.P.
cgn v systému už není, ostatní ale ano...
Re: Optimalizace sítě linek
ale jak dlouho...tyhle info jsou vice nez overene
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Optimalizace sítě linek
OKlover píše:ale jak dlouho...tyhle info jsou vice nez overene
Jako ze zavrou linku, na ktera je druha v poctu cestaku na LKPR?
Re: Optimalizace sítě linek
flyingblue píše:OKlover píše:ale jak dlouho...tyhle info jsou vice nez overene
Jako ze zavrou linku, na ktera je druha v poctu cestaku na LKPR?
Jojo, je to tak (ona taky neni druha kvuli CSA a u CSA nepatri k tem stezejnim).
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Optimalizace sítě linek
PDan píše:flyingblue píše:OKlover píše:ale jak dlouho...tyhle info jsou vice nez overene
Jako ze zavrou linku, na ktera je druha v poctu cestaku na LKPR?
Jojo, je to tak (ona taky neni druha kvuli CSA a u CSA nepatri k tem stezejnim).
Otazka je, esli maj CSA nechat tu prilezitost lezet
Na druhou stranu, cena 13.000 vepredu neni uplne spatna.
Re: Optimalizace sítě linek
BRQ, MRS, LHR, MAN,MUC, CGN
Tak Kolin, Marseille bych uveril... proc ne.. nevypada to ze by byly nejak moc dulezite v linkach CSA ..tedy netahai nikoho nikam... jen point to point...
LHR? to snad ne!!! linka ktera je na top poctu cestujicich???? sna to nema 99% BA, ne???? neotevrou treba jine letiste v Londyne (levnejsi ci lepsi sloty?) a prodejem slotu na LHR vydelaji balik?
Manchester? neotevreli linku pred nedavnem??????????
Mnichov? nevim jaka je obsazenost ale vzdy jsem mel problem najit misto na tomto letu!
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
Re: Optimalizace sítě linek
No jestli je ten LHR a MUC pravda, tak to je hustý....
Re: Optimalizace sítě linek
na druhou stranu, jestli zruší LHR, tak by sem BA mohli posílat něco většího třeba
Re: Optimalizace sítě linek
tak ten MUC, když jsem potřeboval letět do MUC tak mě popravdě ani nenapadlo vybrat ČSA, když tam lítá Lufthansa s proudovým letadlem. Automaticky jsem si zabookoval letenku u Lufthansy abych tam tedy následně jel ráno autem, protože vulcanic ash
Re: Optimalizace sítě linek
Ale CSA je predsi tranzitni lowcost, ktery naplni Bejrut a spol. cestujicimi krasne do Stockholmu, Madridu apod. ale na (konkurencni) LHR, respektive MUC toho moc nepochytaj, takze zruseni je k ziskovosti pochopitelne (a spravne)..
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Optimalizace sítě linek
Ace2 píše:tak ten MUC, když jsem potřeboval letět do MUC tak mě popravdě ani nenapadlo vybrat ČSA, když tam lítá Lufthansa s proudovým letadlem. Automaticky jsem si zabookoval letenku u Lufthansy abych tam tedy následně jel ráno autem, protože vulcanic ash
Já tedy nevím, ale mezi PRG a MUC jsem na letu LH vždy letěl vrtulákem buď Dolomiti nebo Augsburg.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 731
- Registrován: 01. 01. 2007, 22:39
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Optimalizace sítě linek
No jase Avrem od Luftansy Cityline...