ČSA do Kábulu
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
ČSA do Kábulu
Já vim, že teď budu působit už úplně jako blázen, ale jen přemýšlímm o všech možných variantách rozvoje
Takže: Po zlepšení bezpečnostní situace se pomalu začínají aerolinky vracet do Iráku (Etihad, Lufthansa, Austrian, Turkish, flydubai...). Co kdyby se ČSA chopily příležitosti a začli létat, jako jediní, do Kábulu? Až se zlepší situace i tam? Vždyť Safi Airways létají do Evropy dokonce s A340, pak tam ještě fungují Pamir Airways a Ariana, takže nějaý potenciál tam určitě je, ne?
Takže: Po zlepšení bezpečnostní situace se pomalu začínají aerolinky vracet do Iráku (Etihad, Lufthansa, Austrian, Turkish, flydubai...). Co kdyby se ČSA chopily příležitosti a začli létat, jako jediní, do Kábulu? Až se zlepší situace i tam? Vždyť Safi Airways létají do Evropy dokonce s A340, pak tam ještě fungují Pamir Airways a Ariana, takže nějaý potenciál tam určitě je, ne?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: ČSA do Kábulu
Airbus380 píše:Já vim, že teď budu působit už úplně jako blázen, ale jen přemýšlímm o všech možných variantách rozvoje
Takže: Po zlepšení bezpečnostní situace se pomalu začínají aerolinky vracet do Iráku (Etihad, Lufthansa, Austrian, Turkish, flydubai...). Co kdyby se ČSA chopily příležitosti a začli létat, jako jediní, do Kábulu? Až se zlepší situace i tam? Vždyť Safi Airways létají do Evropy dokonce s A340, pak tam ještě fungují Pamir Airways a Ariana, takže nějaý potenciál tam určitě je, ne?
a proc kvuli tomu zakladas nove vlakno?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 731
- Registrován: 01. 01. 2007, 22:39
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: ČSA do Kábulu
Takze... jestli Ti dobre rozumim, tak protoze se zlepsuje bezpecnostni situace v Iraku, tak by CSA mely litatz do Kabulu ?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 712
- Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
- Bydliště: LHR
- Stav: Offline
Re: ČSA do Kábulu
nejsem si jist, zda by tvoje [a380] uvaha by mela smysl byt i ve chvili, kdy by byl afghanistan v procesu rozvoje a ekonomickeho boomu.
coz nyni nehorzi, a zda se, ze jeste dlouho nebude - tamejsi vlada bude nestabilni jeste dlouho po te, co odejdou mezinarodni kontingenty.
takze si nejak neumim predstavit skladbu cestujicich z/do kabulu a tim padem mi neni jasna ani ekonomicka stranka veci...
na druhou stranu uznavam, ze sny jsou hezka zalezitost a hezky se pri nich chrupka
coz nyni nehorzi, a zda se, ze jeste dlouho nebude - tamejsi vlada bude nestabilni jeste dlouho po te, co odejdou mezinarodni kontingenty.
takze si nejak neumim predstavit skladbu cestujicich z/do kabulu a tim padem mi neni jasna ani ekonomicka stranka veci...
na druhou stranu uznavam, ze sny jsou hezka zalezitost a hezky se pri nich chrupka
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
- Bydliště: PU
- Stav: Offline
Re: ČSA do Kábulu
Airbus380 píše:Já vim, že teď budu působit už úplně jako blázen, ale jen přemýšlímm o všech možných variantách rozvoje
Takže: Po zlepšení bezpečnostní situace se pomalu začínají aerolinky vracet do Iráku (Etihad, Lufthansa, Austrian, Turkish, flydubai...). Co kdyby se ČSA chopily příležitosti a začli létat, jako jediní, do Kábulu? Až se zlepší situace i tam? Vždyť Safi Airways létají do Evropy dokonce s A340, pak tam ještě fungují Pamir Airways a Ariana, takže nějaý potenciál tam určitě je, ne?
Teda chlape, nehul uz tolik .
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: ČSA do Kábulu
Ach jo, vy mě nikdo nechápete :'(
Vždyť v tom Afghánistánu to dřív nebo pozdějc (spíš pozdějc, ale to je jedno) dopadne jako v Iráku. Chce se to jenom chopit příležitosti...No nic, asi budu radši mlčet
Vždyť v tom Afghánistánu to dřív nebo pozdějc (spíš pozdějc, ale to je jedno) dopadne jako v Iráku. Chce se to jenom chopit příležitosti...No nic, asi budu radši mlčet
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 731
- Registrován: 01. 01. 2007, 22:39
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: ČSA do Kábulu
a jak to dopadlo v iraku? vzdyt jsou porad na pokraji obcansky valky... vzdyt to by jsi mohl stejne tak prijit s tim, ze by mohly csa zacit litat do sudanu, rwandy .. nebo zimbabwe...
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: ČSA do Kábulu
No ale proč teda Lufthansa, Austrian, turkish a jiní jsou v Iráku úspěšní? Uvidíte, v Afghánistánu to bude totéž
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: ČSA do Kábulu
Airbus380 píše:No ale proč teda Lufthansa, Austrian, turkish a jiní jsou v Iráku úspěšní? Uvidíte, v Afghánistánu to bude totéž
Letaji tam, protoze tam vidi byznys klientelu (ropna pole na severu Iraku). Ostatne pro LH tam lita PrivatAir v celobyznys konfiguraci.
Re: ČSA do Kábulu
Flyingblue: z FRA do Erbilu lítá LH normálně A319.
Airbus 380: když jsem byl mladší, taky jsem si v dlouhých chvílích zpracovával ideální letový řád se spoustou exotických linek ČSA. Ale vždycky jsem naprosto jasně odděloval realitu a zbožná přání. Tvé úvahy jsou dost mimo z hlediska letiště Praha jako hubu a ještě více z hlediska ČSA
Airbus 380: když jsem byl mladší, taky jsem si v dlouhých chvílích zpracovával ideální letový řád se spoustou exotických linek ČSA. Ale vždycky jsem naprosto jasně odděloval realitu a zbožná přání. Tvé úvahy jsou dost mimo z hlediska letiště Praha jako hubu a ještě více z hlediska ČSA
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 529
- Registrován: 21. 05. 2009, 16:31
- Oblíbené typy letadel: MD11/DC10
B757
A340-600
B747SP - Pohlaví: muž
- Bydliště: LKPD/KSFO
- Stav: Offline
Re: ČSA do Kábulu
rpet píše:takze si nejak neumim predstavit skladbu cestujicich z/do kabulu a tim padem mi neni jasna ani ekonomicka stranka veci...
Mohli bysme vozit teroristy, a z PRG je posílat dál do světa
Re: ČSA do Kábulu
Do Iraku letaji zejm. aerolinky, ktere jsou ze zemi, kde je pocetna iracka emigrantska obec. V Nemecku je urcite nekolik set tisic Kurdu jak z Turecka, tak ze Severniho Iraku/Kurdistanu. Stejne tak i v Rakousku bude hodne siitu, sunitu i Kurdu.
Spis by stalo asi za uvahu, proc CSA nezacne letat do Vietnamu, Mongolska a treba i Kisineva, kdyz je tady celkem pocetna obec odtamtud pochazejici.
Nekde jsem zaslechl, ze s Vietnamem a Cinou uz se kalkuluje, protoze neni pro ostatni konkurenty, kteri nejsou narodnimi dopravci tam sehnat povoleni k pristani. Ze se to resi na urovni reciprocity, jelikoz se neda uplatnovat politika "volneho nebe"... Vite nekdo o tom neco vic? Cim by tam chtely CSA letat?
Spis by stalo asi za uvahu, proc CSA nezacne letat do Vietnamu, Mongolska a treba i Kisineva, kdyz je tady celkem pocetna obec odtamtud pochazejici.
Nekde jsem zaslechl, ze s Vietnamem a Cinou uz se kalkuluje, protoze neni pro ostatni konkurenty, kteri nejsou narodnimi dopravci tam sehnat povoleni k pristani. Ze se to resi na urovni reciprocity, jelikoz se neda uplatnovat politika "volneho nebe"... Vite nekdo o tom neco vic? Cim by tam chtely CSA letat?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: ČSA do Kábulu
Orus-x píše:Flyingblue: z FRA do Erbilu lítá LH normálně A319.
Vidim, omlouvam se. Start te linky jsem bud nezaznamenal nebo se mi ji povedlo pomichat s necim jinym.
Re: ČSA do Kábulu
Atlas píše:Do Iraku letaji zejm. aerolinky, ktere jsou ze zemi, kde je pocetna iracka emigrantska obec. V Nemecku je urcite nekolik set tisic Kurdu jak z Turecka, tak ze Severniho Iraku/Kurdistanu. Stejne tak i v Rakousku bude hodne siitu, sunitu i Kurdu.
Spis by stalo asi za uvahu, proc CSA nezacne letat do Vietnamu, Mongolska a treba i Kisineva, kdyz je tady celkem pocetna obec odtamtud pochazejici.
Nekde jsem zaslechl, ze s Vietnamem a Cinou uz se kalkuluje, protoze neni pro ostatni konkurenty, kteri nejsou narodnimi dopravci tam sehnat povoleni k pristani. Ze se to resi na urovni reciprocity, jelikoz se neda uplatnovat politika "volneho nebe"... Vite nekdo o tom neco vic? Cim by tam chtely CSA letat?
CSA by tam chtely litat codesharem
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 424
- Registrován: 12. 06. 2006, 22:43
- Bydliště: UHE, BRQ, BTS
- Stav: Offline
Re: ČSA do Kábulu
Airbus380 píše:Ach jo, vy mě nikdo nechápete :'(
Vždyť v tom Afghánistánu to dřív nebo pozdějc (spíš pozdějc, ale to je jedno) dopadne jako v Iráku. Chce se to jenom chopit příležitosti...No nic, asi budu radši mlčet
A hlavně, v Afghánistánu se nedá vyhrát. Tam už to není o tom, jak vyhrát, ale jak se odtamtud se ctí a co nejmenšími následky vytratit. To nemám z novin, ale od lidí, co tam od nás a z SK pravidelně jezdí... Na nich si vylámali zuby i Rusové se svými mega armádami