Airbus380 píše:No ale proč teda Lufthansa, Austrian, turkish a jiní jsou v Iráku úspěšní? Uvidíte, v Afghánistánu to bude totéž
No, asi neuvidime... Lufthansa ani Austrian zrovna moc uspechu s tim Irakem nezaznamneavaji ...
Airbus380 píše:No ale proč teda Lufthansa, Austrian, turkish a jiní jsou v Iráku úspěšní? Uvidíte, v Afghánistánu to bude totéž
jane píše:Atlas píše:Do Iraku letaji zejm. aerolinky, ktere jsou ze zemi, kde je pocetna iracka emigrantska obec. V Nemecku je urcite nekolik set tisic Kurdu jak z Turecka, tak ze Severniho Iraku/Kurdistanu. Stejne tak i v Rakousku bude hodne siitu, sunitu i Kurdu.
Spis by stalo asi za uvahu, proc CSA nezacne letat do Vietnamu, Mongolska a treba i Kisineva, kdyz je tady celkem pocetna obec odtamtud pochazejici.
Nekde jsem zaslechl, ze s Vietnamem a Cinou uz se kalkuluje, protoze neni pro ostatni konkurenty, kteri nejsou narodnimi dopravci tam sehnat povoleni k pristani. Ze se to resi na urovni reciprocity, jelikoz se neda uplatnovat politika "volneho nebe"... Vite nekdo o tom neco vic? Cim by tam chtely CSA letat?
CSA by tam chtely litat codesharem