ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
yangzhening
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 67
Registrován: 04. 11. 2010, 06:56
Oblíbené typy letadel: TU-154M, TU-204
Pohlaví: muž
Bydliště: Jiamusi 佳木斯
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg

Příspěvek od yangzhening »

[/quote]

Narodil jsem se v roce 1988, takže vzpomínek na minulou dekádu opravdu moc nemám. ČSA pustily k ledu poměrně hodně (podle mého názoru) lukrativních linek a na rozlétání nových z Prahy nemají koule.
Pokud je Rusko pro ČSA opravdu tak významný trh, pak nechápu, jak se mohlo stát, že je to Austrian Airlines a ne ČSA, kdo se chlubí poněkud uhozeným, ale vcelku výstižným reklamním sloganem: "Nejhustší síť ve východní Evropě od dob KGB"
Od zřízení linky do Petrohradu a od pokusu Kras Air/Air Union létat linku Karlovy Vary - Samara uplynuly bezmála čtyři roky. Od té doby jsem nezaznamenal ani jeden vážný pokus o rozšíření sítě linek z Varů (o ostatních regionálních letištích v ČR ani nemluvě). Pokud ČSA práva získají a linku rozlétají, pak s tím nemám problém a schvaluju to. Pokud to však bylo jen prázdné gesto a ve výsledku to vyšumí do ztracena, pak nevidím důvod, proč tohle jejich počínání obhajovat.[/quote]

Připomínky typu "dle mého názoru" jsou zcela mimo správnou argumentaci. Je především potřeba si uvědomit, že ČSA je firma a nikoliv jeden člověk. Že se tam změnilo vedení. Že jiné vedení bude mít třeba jiný názor. A že jste nezaznamenal žádný vážný pokus o rozšíření linek? No a co? Třeba právě teď je ten správný čas. Jak už tu někdo napsal, jistota, že ČSA to dělá "jen tak", je zarážející (pochopitelně, pokud se ukáže, že je to pravda, budu si na hlavu zřejmě sypat popel, ale nevěřím tomu).


Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5916
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg

Příspěvek od Globik »

paascha píše:První zaměstnání jsem dostal v době soudružských pozdravů a husákovsko-brežněvovských cucanců, takže už mám leccos odkrouceno. Já vím, že se bez létání dá žít, taky mě to čeká. A co se děje v ČSA jsem už taky zažil, proto jsem právě tam :lol: Mě prostě jen štvou lidi, kteří řeknou: to je zlodějina, tam jdou naše daně, bla bla. Naše daně jdou i do parlamentu a na dálnice, a nikdo si nestěžuje na ty vepře a díry na silnici. ČSA řídí politici, a dookud budou, nebude líp, tak to je, bohužel. Teď se začne lítat HAN s A319, největší hloupost, jaká může někoho napadnout, ale koho zajímá názor odborníků? A kterých, když obchodníky zdecimoval Píštělák a zdárně v tom pokračuje Moreels, pilotů se nikdo neptá, a nikdo jiný tam není? Pan prezident nařídí a je to!

Tak nějak mi přijde, že si pleteš pojmy s dojmy. ČSA je firma. Tedy podnikatelský subjekt. Stejně jako v jiných firmách, vedení je dosazováno majitely nebo jejich zástupci. Jelikož je to firma státní, je vedení dosazováno politiky. Politici jsou zřejmě špatní, protože dosazují špatné vedení. To je sice věc názoru a diskuze, nicméně v tom se asi shodneme. Ale pokud od toho odhlédneme, je ČSA podnikatelský subjekt jako každý jiný. Je vytvořen za účelem zisku. Není to Czech Tourism, není to Ministerstvo zahraničních věcí. To jsou instituce, které za peníze daňových poplatníků vykonávají určité funkce státu a z podstaty nemohou vydělávat, ale jen vysávat peníze ze státní pokladny. ČSA tuto funkci nemají. Nejsou zřízeny za účelem bezplatné dopravy politiků do Bruselu, bezplatné dopravy nemocných dětí na ozdravné pobyty k moři nebo bezplatné dopravy sociálně slabých občanů do Británie nebo Kanady. Je to podnikatelský subjekt jako každý jiný. Tedy určený k vytváření zisku. Nikoli k čerpání prostředků ze státního rozpočtu. Jako je např.parlament nebo silnice. Až budou naše silnice tvrdě zpoplatněny podle ujetého kilometru, vedle budou postaveny soukromé silnice a oboje budou zpoplatněny stejnou sazbou a ty státní budou dotovány a ty soukromé budou přinášet majitelům tučný zisk, pak prosím srovnávej ČSA, silnice a parlament. Do té doby pleteš páté přes deváté. A pokud nám vadí, že ČSA dotujeme ze svých daní a nevadí nám, že dotujeme parlament a silnice, je to logické a podle mě v pořádku.
A jelikož píšeš v mužském rodě, předpokládám, že jsi chlap. Pak nechápu, když napíšeš, aby ti už nikdo neodpovídal, že tu končíš (po osmi příspěvcích; s touto bandou ignorantů se zřejmě nemíníš více zahazovat) a za chvíli tu opět píšeš.

kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg

Příspěvek od kuba.biker »

yangzhening píše:Připomínky typu "dle mého názoru" jsou zcela mimo správnou argumentaci. Je především potřeba si uvědomit, že ČSA je firma a nikoliv jeden člověk. Že se tam změnilo vedení. Že jiné vedení bude mít třeba jiný názor. A že jste nezaznamenal žádný vážný pokus o rozšíření linek? No a co? Třeba právě teď je ten správný čas. Jak už tu někdo napsal, jistota, že ČSA to dělá "jen tak", je zarážející (pochopitelně, pokud se ukáže, že je to pravda, budu si na hlavu zřejmě sypat popel, ale nevěřím tomu).


Tohle je diskuzní fórum, nikoliv Akademie věd, takže subjektivní názory a osobní pohnutky jsou zde zcela oprávněné. :roll:
ČSA pustily k ledu poměrně hodně lukrativních linek a na rozlétání nových z Prahy nemají koule =
To že je hloupost zrušit linku na LHR si myslí (soudě podle obsahu příspěvků) odhadem tak 90% zde diskutujících. Se stejným procentem diskutujících se s velkou pravděpodobností shodneme na tom, že ČSA totálně ignorují potenciál linek třeba na Ukrajinu (Lvov, Donětsk, Charkov). A na této věci vůbec nic nemění fakt, zda je ve vedení společnosti Petr, nebo Pavel. To jen tak na okraj.

Pokud se ukáže (nejlépe z oficiální tiskové zprávy), že dne XY vznesla ruská cestovka XY požadavek na přímé lety Jekatěrinburg-Vary, na což zareagovaly jak CCA, tak ČSA, pak samozřejmě beru zpět svou kritiku počínání Českých Aerolinií. Něco mi však přesto říká, že to bylo jen pouhé prázdné gesto. Možná slyším trávu růst, ale třenice mezi ČSA a CCA ohledně vnitrostátních linek, konkurence CChA a ČSA Holidays a nedávný úspěch Central Connect Airlines v podobě získání kontraktu na provozování linky LEJ-BRU prostě nahrává mé doměnce, že ČSA pouze trapně hází klacky pod nohy zvolna posilujícímu potenciálnímu konkurentovi, místo toho aby společnost přišla s něčím konstruktivním a neotřelým.

yangzhening
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 67
Registrován: 04. 11. 2010, 06:56
Oblíbené typy letadel: TU-154M, TU-204
Pohlaví: muž
Bydliště: Jiamusi 佳木斯
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg

Příspěvek od yangzhening »

kuba.biker píše:
yangzhening píše:Připomínky typu "dle mého názoru" jsou zcela mimo správnou argumentaci. Je především potřeba si uvědomit, že ČSA je firma a nikoliv jeden člověk. Že se tam změnilo vedení. Že jiné vedení bude mít třeba jiný názor. A že jste nezaznamenal žádný vážný pokus o rozšíření linek? No a co? Třeba právě teď je ten správný čas. Jak už tu někdo napsal, jistota, že ČSA to dělá "jen tak", je zarážející (pochopitelně, pokud se ukáže, že je to pravda, budu si na hlavu zřejmě sypat popel, ale nevěřím tomu).


Tohle je diskuzní fórum, nikoliv Akademie věd, takže subjektivní názory a osobní pohnutky jsou zde zcela oprávněné. :roll:
ČSA pustily k ledu poměrně hodně lukrativních linek a na rozlétání nových z Prahy nemají koule =
To že je hloupost zrušit linku na LHR si myslí (soudě podle obsahu příspěvků) odhadem tak 90% zde diskutujících. Se stejným procentem diskutujících se s velkou pravděpodobností shodneme na tom, že ČSA totálně ignorují potenciál linek třeba na Ukrajinu (Lvov, Donětsk, Charkov). A na této věci vůbec nic nemění fakt, zda je ve vedení společnosti Petr, nebo Pavel. To jen tak na okraj.

Pokud se ukáže (nejlépe z oficiální tiskové zprávy), že dne XY vznesla ruská cestovka XY požadavek na přímé lety Jekatěrinburg-Vary, na což zareagovaly jak CCA, tak ČSA, pak samozřejmě beru zpět svou kritiku počínání Českých Aerolinií. Něco mi však přesto říká, že to bylo jen pouhé prázdné gesto. Možná slyším trávu růst, ale třenice mezi ČSA a CCA ohledně vnitrostátních linek, konkurence CChA a ČSA Holidays a nedávný úspěch Central Connect Airlines v podobě získání kontraktu na provozování linky LEJ-BRU prostě nahrává mé doměnce, že ČSA pouze trapně hází klacky pod nohy zvolna posilujícímu potenciálnímu konkurentovi, místo toho aby společnost přišla s něčím konstruktivním a neotřelým.


Co se týče LHR a spol., nemusím podotýkat, že to je off-topic, že?

Obavy z "házení klacků pod nohy" jsou pochopitelné (pamatujeme si, co dělal Čedok nebohému Fischerovi - vím, je to trochu jiný obor, ale přesto), nicméně proč by to nemohlo být tak, že se ČSA prostě snaží vytěžit z dobrého nápadu někoho jiného a reálně podnikat? Třeba si prostě potenciálu SVX managment ČSA prostě nevšiml, začali se o něj zajímat, až když o lince z něj začala uvažovat firma, která "jede" přecijen čistší byznys, než krvavě červená státní aerolinka...
CCA si je přirozeněji více vědoma obchodních rizik, její odhad může být přesnější.

Karel_x
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 678
Registrován: 14. 09. 2010, 15:35
Stav: Offline

Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg

Příspěvek od Karel_x »

Airbus380 píše:
1. Zabránit podnikat jinému tam, kde já sám ve skutečnosti podnikat nehodlám
2. Počítat, že jsem státní subjekt a ministerstvo mi půjde na ruku s hodně krkolomným výkladem Dohody (viz. text dohody pod odkazem výše)



Zajímao by mě, kde berete tu jistotu, že opravdu nehodlají na této trati létat...A kde berete jistotu, že ministerstvo skutečně přiklepne linku ČSA. ...V případě, že máte pravdu, pak se samozřejmě jedná o poněkud kontroverzní způsoby, ale nechápu, proč kritizujete ted...


Máte pravdu, nevím, co ČSA ve skutečnosti chystají, proto jsem také psal o potenciálně neetickém jednání, o možném faulu atd. Myslím, že je správné, když lidé dávají najevo, že odsuzují necivilizované obchodní praktiky, nebo státní nepotismus, byť se tím třeba přímo neporušuje zákon. Každý člověk má právo chtít žít a podnikat ve slušném prostředí.


paascha
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 71
Registrován: 05. 11. 2010, 11:57
Stav: Offline

Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg

Příspěvek od paascha »

Globík píše:
paascha píše:První zaměstnání jsem dostal v době soudružských pozdravů a husákovsko-brežněvovských cucanců, takže už mám leccos odkrouceno. Já vím, že se bez létání dá žít, taky mě to čeká. A co se děje v ČSA jsem už taky zažil, proto jsem právě tam :lol: Mě prostě jen štvou lidi, kteří řeknou: to je zlodějina, tam jdou naše daně, bla bla. Naše daně jdou i do parlamentu a na dálnice, a nikdo si nestěžuje na ty vepře a díry na silnici. ČSA řídí politici, a dookud budou, nebude líp, tak to je, bohužel. Teď se začne lítat HAN s A319, největší hloupost, jaká může někoho napadnout, ale koho zajímá názor odborníků? A kterých, když obchodníky zdecimoval Píštělák a zdárně v tom pokračuje Moreels, pilotů se nikdo neptá, a nikdo jiný tam není? Pan prezident nařídí a je to!

Tak nějak mi přijde, že si pleteš pojmy s dojmy. ČSA je firma. Tedy podnikatelský subjekt. Stejně jako v jiných firmách, vedení je dosazováno majitely nebo jejich zástupci. Jelikož je to firma státní, je vedení dosazováno politiky. Politici jsou zřejmě špatní, protože dosazují špatné vedení. To je sice věc názoru a diskuze, nicméně v tom se asi shodneme. Ale pokud od toho odhlédneme, je ČSA podnikatelský subjekt jako každý jiný. Je vytvořen za účelem zisku. Není to Czech Tourism, není to Ministerstvo zahraničních věcí. To jsou instituce, které za peníze daňových poplatníků vykonávají určité funkce státu a z podstaty nemohou vydělávat, ale jen vysávat peníze ze státní pokladny. ČSA tuto funkci nemají. Nejsou zřízeny za účelem bezplatné dopravy politiků do Bruselu, bezplatné dopravy nemocných dětí na ozdravné pobyty k moři nebo bezplatné dopravy sociálně slabých občanů do Británie nebo Kanady. Je to podnikatelský subjekt jako každý jiný. Tedy určený k vytváření zisku. Nikoli k čerpání prostředků ze státního rozpočtu. Jako je např.parlament nebo silnice. Až budou naše silnice tvrdě zpoplatněny podle ujetého kilometru, vedle budou postaveny soukromé silnice a oboje budou zpoplatněny stejnou sazbou a ty státní budou dotovány a ty soukromé budou přinášet majitelům tučný zisk, pak prosím srovnávej ČSA, silnice a parlament. Do té doby pleteš páté přes deváté. A pokud nám vadí, že ČSA dotujeme ze svých daní a nevadí nám, že dotujeme parlament a silnice, je to logické a podle mě v pořádku.
A jelikož píšeš v mužském rodě, předpokládám, že jsi chlap. Pak nechápu, když napíšeš, aby ti už nikdo neodpovídal, že tu končíš (po osmi příspěvcích; s touto bandou ignorantů se zřejmě nemíníš více zahazovat) a za chvíli tu opět píšeš.


Hm, pěkný projev. Trochu drzý, trochu hloupý (majitel podle vzoru muž), ale hlavně zbytečný. Nebudeš příliš bystrý, že?

kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg

Příspěvek od kuba.biker »

yangzhening píše:
kuba.biker píše:
yangzhening píše:Možná slyším trávu růst, ale třenice mezi ČSA a CCA ohledně vnitrostátních linek, konkurence CChA a ČSA Holidays a nedávný úspěch Central Connect Airlines v podobě získání kontraktu na provozování linky LEJ-BRU prostě nahrává mé doměnce, že ČSA pouze trapně hází klacky pod nohy zvolna posilujícímu potenciálnímu konkurentovi, místo toho aby společnost přišla s něčím konstruktivním a neotřelým.


Obavy z "házení klacků pod nohy" jsou pochopitelné (pamatujeme si, co dělal Čedok nebohému Fischerovi - vím, je to trochu jiný obor, ale přesto), nicméně proč by to nemohlo být tak, že se ČSA prostě snaží vytěžit z dobrého nápadu někoho jiného a reálně podnikat? Třeba si prostě potenciálu SVX managment ČSA prostě nevšiml, začali se o něj zajímat, až když o lince z něj začala uvažovat firma, která "jede" přecijen čistší byznys, než krvavě červená státní aerolinka...
CCA si je přirozeněji více vědoma obchodních rizik, její odhad může být přesnější.


http://ekonomika.idnes.cz/aerolinky-bojuji-o-dovolenkare-podle-soukromniku-jde-csa-pod-cenu-p99-/eko-doprava.aspx?c=A101008_200531_eko-doprava_abr

Že by další díl do skládačky? :roll:

Tragedie_v_JZD
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 731
Registrován: 01. 01. 2007, 22:39
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg

Příspěvek od Tragedie_v_JZD »

vitezslav píše:A380: Samozřejmě, že přiklepne a bude to tak správné, protože nevidím jediný důvod, proč by jí měli přiklepnout nějakým neumětelům s jedním bulíkem.


a ja nevim, proc by ji neumetelove s jednim bulikem nemeli mit pravo ji dostat.

yangzhening
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 67
Registrován: 04. 11. 2010, 06:56
Oblíbené typy letadel: TU-154M, TU-204
Pohlaví: muž
Bydliště: Jiamusi 佳木斯
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg

Příspěvek od yangzhening »

kuba.biker píše:
yangzhening píše:


Obavy z "házení klacků pod nohy" jsou pochopitelné (pamatujeme si, co dělal Čedok nebohému Fischerovi - vím, je to trochu jiný obor, ale přesto), nicméně proč by to nemohlo být tak, že se ČSA prostě snaží vytěžit z dobrého nápadu někoho jiného a reálně podnikat? Třeba si prostě potenciálu SVX managment ČSA prostě nevšiml, začali se o něj zajímat, až když o lince z něj začala uvažovat firma, která "jede" přecijen čistší byznys, než krvavě červená státní aerolinka...
CCA si je přirozeněji více vědoma obchodních rizik, její odhad může být přesnější.
[/quote]

http://ekonomika.idnes.cz/aerolinky-bojuji-o-dovolenkare-podle-soukromniku-jde-csa-pod-cenu-p99-/eko-doprava.aspx?c=A101008_200531_eko-doprava_abr

Že by další díl do skládačky? :roll:[/quote]

Ani ne...platí totéž. Za prvé...relevantnost té zprávy je, ehm, diskutabilní. Co by jako měla konkurence říkat, když je někdo levnější? "Prostě to neumíme?" Možná máte pravdu, nicméně tenhle článek neříká nic konkrétního, co by dodalo něco nového k tématu KLV-SVX...Nehledě na to, že počáteční cena pod náklady za účelem nalákat zákazníky je opět zcela standartní kapitalistickou technikou, tudíž, ano, do určité míry házením klacků pod nohy. Ale opět si neodpustím přípomínku...žijeme v první dekádě 21. století, nikoliv v 80.letech století 20. :roll: Dělá to Lufthansa, stejně jako Ryanair, stejně jako Shanghai airlines...

kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg

Příspěvek od kuba.biker »

yangzhening píše:Ani ne...platí totéž. Za prvé...relevantnost té zprávy je, ehm, diskutabilní. Co by jako měla konkurence říkat, když je někdo levnější? "Prostě to neumíme?" Možná máte pravdu, nicméně tenhle článek neříká nic konkrétního, co by dodalo něco nového k tématu KLV-SVX...Nehledě na to, že počáteční cena pod náklady za účelem nalákat zákazníky je opět zcela standartní kapitalistickou technikou, tudíž, ano, do určité míry házením klacků pod nohy. Ale opět si neodpustím přípomínku...žijeme v první dekádě 21. století, nikoliv v 80.letech století 20. :roll: Dělá to Lufthansa, stejně jako Ryanair, stejně jako Shanghai airlines...


Možná nic nového k tématu KLV-SVX, ale určitě zajímavý detail k současnému vztahu ČSA x CCA.
A s tou podnákladovostí......něco podobného dělala např. společnost Sky Europe; ono nalákání zákazníků je jedna věc, ale trvalá udržitelnost provozu je zase věc druhá. To že se v počátku může dostavit zdánlivý úspěch však ještě neznamená, že to trhu bude v dlouhodobém horizontu svědčit. Ale to už jsme opravdu off topic.

cocik
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
Příspěvky: 1689
Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
Bydliště: CTU
Stav: Offline

Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg

Příspěvek od cocik »

Ja si myslim, ze nejpodstatnejsi zjisteni tak nejak zaniklo na pozadi tyhle kauzy - a sice to, ze kazda aerolinka ma sveho dushkeeho :D

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg

Příspěvek od vitezslav »

Tragedie_v_JZD: Já spíš nevidím ani jediný důvod, proč by jí dostat měli.
Zkus založit Tragedia Air, požádej o přepravní práva kamkoli do Ruska a uvidíš, jestli je dostaneš :lol:

j.ree
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1995
Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg

Příspěvek od j.ree »

:lol: +1
CCA jsou amateri

Karel_x
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 678
Registrován: 14. 09. 2010, 15:35
Stav: Offline

Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg

Příspěvek od Karel_x »

V Rusku vyšel na toto téma obsáhlý článek, část jsem ho už zmínil ve vláknu CCA. Co se týká ČSA píší tam mj.:

...цены на полеты в Европу этой авиакомпании давно называют несправедливыми, не совпадающими с ожиданиями рынка, а иногда и завышенными. Появление альтернативного перевозчика ломает сложившуюся картину, и проще его не пустить, чем позже бороться с конкурентом... Собеседники «URA.Ru» единодушны: крупный игрок «Чешские авиалинии» рискует их проиграть. Законы этой страны позволяют любому перевозчику выполнять рейсы в рамках межправительственного соглашения между странами... До последнего момента «Чешские авиалинии» были монополистом, но все чаще получают замечания: например, в неразвитии полетов в Россию из регионов республики, излишней концентрации на пражском направлении...
Понятно, что пойти на нарушение документов Евросоюза чешские власти не могут и, значит, Екатеринбург ждет не только новое направление, но и новый авиаперевозчик. Директор «Кольцово» по стратегическим коммуникациям Юлия Федотова заявила «URA.Ru», что компания, которая начнет полеты по новым направлениям, получит от аэропорта преференции...

Ceny za Evropské lety této společnosti jsou už dlouho považovány za nesprávné, neodpovídající očekávání trhu, často nepřiměřeně vysoké. Objevení se alternativního dopravce ruší zaběhnutý pořádek a jednodušší (pro ČSA) je ho zablokovat, než později bojovat s konkurentem... Spolupracovnící URA.Ru jsou jednotni: velký hráč ČSA riskuje prohru. Zákony této země (ČR) umožňují libovolnému dopravci provozovat lety v rámci mezivládních dohod...Dosud byli ČSA monopolistou, ale stále častěji čelí kritice: například, z důvodu nerozvíjení letů do Ruska z regiónů, nadměrné koncentraci na pražském směru....
(odstavec o dosavadní státní podpoře ČSA)
...
Je zřejmé, že porušovat pravidla EU česká vláda nesmí, to znamená, že SVX očekává nejen novou destinaci, ale i nového dopravce. Ředitelka SVX...Julia Fedotovová pro URA.Ru sdělila, že společnost, která zahájí lety v novém směru, obdrží od letiště výhodnější podmínky...


Není to jediná kritika, se kterou se dá na adresu ČSA setkat v ruských masmédiích. Přestože převládá zatím jakžtakž pozitivní vnímání společnosti, už to zdaleka není to, co to bývalo. Pokud si budou chtít ČSA v této zemi udržet jméno, budou pro to muset velmi rychle začít něco dělat. Nejde jen o vlastní biznis, ale o jiný přístup, umět se trochu na východě chovat. Obávám se, že v tomto směru se už delší dobu vedení ČSA poněkud ztrácí.

PetrM
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 52
Registrován: 23. 10. 2009, 10:16
Stav: Offline

Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg

Příspěvek od PetrM »

vitezslav píše:Tragedie_v_JZD: Já spíš nevidím ani jediný důvod, proč by jí dostat měli.
Zkus založit Tragedia Air, požádej o přepravní práva kamkoli do Ruska a uvidíš, jestli je dostaneš :lol:


Takze tim, ze to neni standartni trh, ale statni urad na to vydava bumazku, tak to dostane stani firma. To neni zrovna koser prostredi a nic na tom nemeni fakt, jestli jsou CCA amateri nebo ne. Melo by to byt stylem, kdo driv prijde, ten driv mele. Jestlize krachne, nastupuje dalsi.


Odpovědět