ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg
ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg
planes.cz
19.11.2010 13:00 | ČSA zkomplikovaly plány Central Charter Airlines na lety Karlovy Vary - Jekatěrinburk
České Aerolinie reagovaly poslední den zákonné lhůty na žádost Central Charter Airlines z 27.10. o přidělení přepravních práv pro osobní a nákladní dopravu na trati Karlovy Vary - Jekatěrinburk a rovněž si o tato práva požádaly. Jelikož z dvoustranných ujednání o letecké dopravě vyplývá, že linku může provozovat pouze jeden letecký dopravce (s povinnou obchodní spoluprácí s ruskou stranou), ministerstvo dopravy nemůže udělit provozní práva Central Charter Airlines a bude mezi dvěma českými dopravci rozhodovat ve společném řízení.
CSA ma zajimave metody
19.11.2010 13:00 | ČSA zkomplikovaly plány Central Charter Airlines na lety Karlovy Vary - Jekatěrinburk
České Aerolinie reagovaly poslední den zákonné lhůty na žádost Central Charter Airlines z 27.10. o přidělení přepravních práv pro osobní a nákladní dopravu na trati Karlovy Vary - Jekatěrinburk a rovněž si o tato práva požádaly. Jelikož z dvoustranných ujednání o letecké dopravě vyplývá, že linku může provozovat pouze jeden letecký dopravce (s povinnou obchodní spoluprácí s ruskou stranou), ministerstvo dopravy nemůže udělit provozní práva Central Charter Airlines a bude mezi dvěma českými dopravci rozhodovat ve společném řízení.
CSA ma zajimave metody
Re: Co bude dál s ČSA?
jediné slovo, které mě napadá k tomuto kroku je PRASÁRNA
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 529
- Registrován: 21. 05. 2009, 16:31
- Oblíbené typy letadel: MD11/DC10
B757
A340-600
B747SP - Pohlaví: muž
- Bydliště: LKPD/KSFO
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Jaká prasárna? To je kšeft...
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 731
- Registrován: 01. 01. 2007, 22:39
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
No, to si povime, jestli tam csa do toho pul roku (nebo do kdy) zacnou linku provozovat, a nebo to nechaji propadnout (tedy, za predpokladu, ze urady prava na tu linku nakonec prideli csa).
Re: Co bude dál s ČSA?
Podle mne to CCA nemyslely ani s tou linkou vazne. Kazdopadne je urcite smysluplnejsi, aby to letaly CSA, ktere maji v Rusku aspon jmeno a mohou oslovit vic cestuijci nez nejaka noname charterovka. To bych jim spis pricetl k dobru.
Jinak ad "Plány na dálkové lety jsou však podle informací MF DNES mnohem konkrétnější než jen založení pracovního týmu. Už na začátku příštího roku zvažují ČSA zahájení pravidelných spojů do Hanoje. V zimě tam začnou létat poprvé z Česka charterové lety společnosti Travel Service. A to také s mezipřistáním" - nevite Honzo jak to pokracuje, konec roku se rychle blizi a LOT ukusuje cim dal vice kolace....
Jinak ad "Plány na dálkové lety jsou však podle informací MF DNES mnohem konkrétnější než jen založení pracovního týmu. Už na začátku příštího roku zvažují ČSA zahájení pravidelných spojů do Hanoje. V zimě tam začnou létat poprvé z Česka charterové lety společnosti Travel Service. A to také s mezipřistáním" - nevite Honzo jak to pokracuje, konec roku se rychle blizi a LOT ukusuje cim dal vice kolace....
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
ČSA požádaly o práva do Jekatěrinburgu
Spenlik píše:Jaká prasárna? To je kšeft...
Jaký kšeft?! Místo toho, aby měřili síly se sebou rovnými (Austrian, LOT, Malév, Air Berlin, Air Baltic apod.) tak se zmůžou akorát tak na tohle....Jak trapné.
Nicméně stejně předpokládám, že nakonec nezačne létat ani jedna ze společností-nebylo by to poprvé ani naposledy....
Re: Co bude dál s ČSA?
Mně to tedy trapné nepřipadá, byť se přikláním k variantě, že to nespustí nikdo. Ze strany CCA je to lehká provokace, na kterou ČSA odpověděly jedinou možností, kterou měly - že cesta do Ruska se neuvolňuje jen tak nějakému hej nebo počkej.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Opravdu nechápu názory typu "prasárna", či "trapné". To není nic jiného než konkurence. Nevidím na tom ale absolutně nic špatného. Doufám, že se létat začne a doufám, že ČSA...
jen by mě zajímalo, jestli byste kritizovali, kdyby nejdřív zažádali o povolení ČSA a až potom CCA...
jen by mě zajímalo, jestli byste kritizovali, kdyby nejdřív zažádali o povolení ČSA a až potom CCA...
Re: Co bude dál s ČSA?
Tez souhlasim s A380 ... Je to byznys. Sice moc nevidim do povolovani tras a slotu, ale vim ze vse je postavem na zaklade bilateralnich dohod a opravdu se stava ze treba smi jen jedna ceska spolecnost letat do jiste destinace a na oplatku to smae... jedna ruska do nejake ceske destinaci.
Planovani tras, pozadani o povolovani je vynosny byznys a je soucasti planovani leteckych spolecnosti. Rekneme pomalu jak sachy. Spise sleduji velke cachry mezi Deltou a United a AA v pripade neustaleho pozadani o linek ktere jsou nasledne nepouzite ci transferovane, ci kombinovane (posledne hlavne vetsinou s Japonskem, Cinou apod.).. jsou chytri a opravdu vypada to jako strategicka hra.
Nemam tuseni zda CCA ci CSA maji plany tuto trasu provozovat ci zda je to lukrativni destinace. Kdyz ano tak proste dostane povoleni kdo ma nejlepsi predpoklady k tomu mit partnera v RU a jiste jsou i dalsi veci ktera spolecnost musi dodrzovat.
Spise asi je otazkou (a to nevim): Jaky je urad pro povolovani tech letu? Chova se fer ci ma "uzke" vztay s CSA? ktera sice dominuje trh. Jake postaveni maji mensi spolecnosti? jaky teda je trh? ferovy ci ne?
Planovani tras, pozadani o povolovani je vynosny byznys a je soucasti planovani leteckych spolecnosti. Rekneme pomalu jak sachy. Spise sleduji velke cachry mezi Deltou a United a AA v pripade neustaleho pozadani o linek ktere jsou nasledne nepouzite ci transferovane, ci kombinovane (posledne hlavne vetsinou s Japonskem, Cinou apod.).. jsou chytri a opravdu vypada to jako strategicka hra.
Nemam tuseni zda CCA ci CSA maji plany tuto trasu provozovat ci zda je to lukrativni destinace. Kdyz ano tak proste dostane povoleni kdo ma nejlepsi predpoklady k tomu mit partnera v RU a jiste jsou i dalsi veci ktera spolecnost musi dodrzovat.
Spise asi je otazkou (a to nevim): Jaky je urad pro povolovani tech letu? Chova se fer ci ma "uzke" vztay s CSA? ktera sice dominuje trh. Jake postaveni maji mensi spolecnosti? jaky teda je trh? ferovy ci ne?
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Co bude dál s ČSA?
Fakt nechápu reakce typu prasárna, apod.
Jsem si jistý, že kdyby nejdřív o povolení zažádaly ČSA a poté by jim to stejným způsobem překazily poslední den CCA, tak by ti samí lidé volali "super, tak se to má dělat"...
Jsem si jistý, že kdyby nejdřív o povolení zažádaly ČSA a poté by jim to stejným způsobem překazily poslední den CCA, tak by ti samí lidé volali "super, tak se to má dělat"...
Re: Co bude dál s ČSA?
Rusko je téměř jediné, co ČSA vydělává a možnost, že by se na tento lukrativní trh dostaly CCA je myslím mizivá.
Re: Co bude dál s ČSA?
vitezslav píše:Rusko je téměř jediné, co ČSA vydělává a možnost, že by se na tento lukrativní trh dostaly CCA je myslím mizivá.
toto jsem přesně chtěl napsat... rusko a další východní země bloku bývalého sojuzu je to, kde ČSA může těžit... chápu, že by další čeští dopravci měli zájem, ale ČSA to prostě držet musí anebo ji to smete.
Neví někdo s "insiderů", od kdy připadá v úbahu ten LVOV?
Re: Co bude dál s ČSA?
Smurfx píše:Fakt nechápu reakce typu prasárna, apod.
Jsem si jistý, že kdyby nejdřív o povolení zažádaly ČSA a poté by jim to stejným způsobem překazily poslední den CCA, tak by ti samí lidé volali "super, tak se to má dělat"...
Já zase nechápu jak toto může někdo schvalovat, ale uznávám, asi je to součást moderního byznysu. Nejsem podnikatel tudíž se v tom nevyznám a nevím jak to chodí, zda je to běžné či nikoliv, ale zkrátka se mi takovýto postup (když to nemám já, ať to nemá nikdo) nelíbí - jsem naivní já vim
Reagoval bych úplně stejně, kdyby to bylo naopak, jak píšete, nebo kdyby se jednalo a jakékoliv jiné dopravce. Rozhodně s tim nemá co dělat, že se jedná o ČSA.
A naprosto souhlasim s kubou.bikerem, že ČSA by se měly spíše měřit s aerolinkami jako LOT, Malév, Austrian... a né se tady handrkovat s prakticky bezvýznamným dopravcem o linku o které samy nejspíš ani neuvažují.
Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg
Pokud vím, tak CCA mají B737 a nevím, nevím, jestli by KLV - SVX doletěl.....
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: ČSA také požádaly o práva na lety Karlovy Vary-Jekatěrinburg
Mojmír píše:Pokud vím, tak CCA mají B737 a nevím, nevím, jestli by KLV - SVX doletěl.....
Když 737 doletí v klidu PRG - SVX, tak nevím nevím, proč by neměl doletět KLV-SVX...