

HonzaLB píše:Kdo najde podobný model ( s výjimkou socialistických a diktátorských států) fungování letiště a aerolinky (funkční, ne virtuální) v jedné státní firmě, má u mě část sbírky propagačních předmětů ČSA, jejichž hodnota podle mě v horizontu dvou až tří let velmi silně poroste, stejně jako třeba u letadýlek SkyEurope:)Takže to není rozhodně bezcenná výhra:)
okJET píše:HonzaLB píše:Kdo najde podobný model ( s výjimkou socialistických a diktátorských států) fungování letiště a aerolinky (funkční, ne virtuální) v jedné státní firmě, má u mě část sbírky propagačních předmětů ČSA, jejichž hodnota podle mě v horizontu dvou až tří let velmi silně poroste, stejně jako třeba u letadýlek SkyEurope:)Takže to není rozhodně bezcenná výhra:)
Napada me Koh Samui, ktere si Bangkok Airways postavilo v roce 1989. Stejne tak jeste vlastni dalsi dve letiste v Thajsku.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bangkok_Airways
jrns píše:Myslím, že to možná existuje na Azorských ostrovech. Viz. na
http://en.wikipedia.org/wiki/SATA_Air_Açores
"... SATA manages 4 regional airports."
tygrlive píše:Neříkám, že to co se stalo je ideální nebo optimální, ale z hlediska majitele obou firem tato kosmetická změna ponese ovoce.
paascha píše:Hm, další inteligent. Mít názor je hřích, že? Tím spíš, když je jiný, viď? Zkus si příště lépe složit věci dohromady, než se vyjádříš k vážným věcem.
Globík píše:Sorry za OT, ale potrefená husa tu osočuje lidi z nebystrosti nebo je kritizuje za jiný názor nejméně v každém druhém příspěvku...
HonzaLB píše:Rád bych zde vytesal tři výroky M. Dvořáka při dnešní tiskovce:
Je to unikátní v tom, že to je naprosto čisté.
Zkusme být v něčem lídrem a kreativní, ostatně o tom mluví i Lisabonská smlouva (v narážce na fakt, že takovéto spojení na světě asi neexistuje.
Je to záchrana podstatné části majetku
píšu si je do bonzbloku stejně jako někdejší perly RL. Čas ukáže, takže nebudu přidávat žádné škodolibé smajlíky:)