Nevím, jestli jsem ve správném tématu,jsem tu nový.
Proč včera neletěl let LED-PRG OK 0887/FV4887 v 16:40 z Petěrburku? Byl zrušen 20 minut před nástupem do letadla, což bylo nepříjemné, protože už jsem byl v bezcelní zóně s odbavenými zavazadly.
Ruzyně od rána prý fungovala, místní letiště také. Říkaly nám, kvůli počasí, to bylo někde na trase? Nebo nějaký technický problém? Snad poletíme dnes, máme přijít na stejný čas.
Jak se pak postupuje? ČSA by měli hradit náklady-účet za hotel? Včera tady rušili Frankfurt, Vídeň, hotel u letiště už byl plný.Dostanu na Ruzyni nějaký papír pro zaměstnavatele, že jsme se tu neflákali, ale opravdu to bylo zrušený?Díky za rady, lítám tak 4x do roka na východ,většinou s jedním přestupem, ale zrušení jsem zažil poprvý.
Jak přesně postupovat při zrušení letu
Re: Jak přesně postupovat při zrušení letu
pavel.t píše:Nevím, jestli jsem ve správném tématu,jsem tu nový.
Proč včera neletěl let LED-PRG OK 0887/FV4887 v 16:40 z Petěrburku? Byl zrušen 20 minut před nástupem do letadla, což bylo nepříjemné, protože už jsem byl v bezcelní zóně s odbavenými zavazadly.
Ruzyně od rána prý fungovala, místní letiště také. Říkaly nám, kvůli počasí, to bylo někde na trase? Nebo nějaký technický problém? Snad poletíme dnes, máme přijít na stejný čas.
Jak se pak postupuje? ČSA by měli hradit náklady-účet za hotel? Včera tady rušili Frankfurt, Vídeň, hotel u letiště už byl plný.Dostanu na Ruzyni nějaký papír pro zaměstnavatele, že jsme se tu neflákali, ale opravdu to bylo zrušený?Díky za rady, lítám tak 4x do roka na východ,většinou s jedním přestupem, ale zrušení jsem zažil poprvý.
odpověď nechám na znalcích jen popíšu svoji zkušenost... kdysi mi zrušli let z Tallinnu do Prahy a dostal jsem maximálně suchý z nosu a byl jsem rád, že mě přebookovali na druhý den. Minulý rok ČSA posouvalo let z Kyjeva kvůli počasí a dostal jsem tak velký nic... a ve středu jsem si dělal výlet přes DRS... chápu že počasí, vtipný je ale to, že pokud by ČSA LETELA NA ČAS (nemluvim o +/- 10min) tak se vždy všechno stihlo.... takže výmluvy na počasí jsou trošku liché, ale hrajou jim do karet
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Jak přesně postupovat při zrušení letu
pavel.t píše:Nevím, jestli jsem ve správném tématu,jsem tu nový.
Proč včera neletěl let LED-PRG OK 0887/FV4887 v 16:40 z Petěrburku? Byl zrušen 20 minut před nástupem do letadla, což bylo nepříjemné, protože už jsem byl v bezcelní zóně s odbavenými zavazadly.
Ruzyně od rána prý fungovala, místní letiště také. Říkaly nám, kvůli počasí, to bylo někde na trase? Nebo nějaký technický problém? Snad poletíme dnes, máme přijít na stejný čas.
Jak se pak postupuje? ČSA by měli hradit náklady-účet za hotel? Včera tady rušili Frankfurt, Vídeň, hotel u letiště už byl plný.Dostanu na Ruzyni nějaký papír pro zaměstnavatele, že jsme se tu neflákali, ale opravdu to bylo zrušený?Díky za rady, lítám tak 4x do roka na východ,většinou s jedním přestupem, ale zrušení jsem zažil poprvý.
Dobrý den, odpovědnost leteckého dopravce je legislativně definována, viz. např.:
http://www.coi.cz/cs/esc-2/legislativa- ... dpisy.html
V praxi to ovšem často funguje zcela jinak. Doporučuji bombardovat dopravce ohledně překnihování na nejbližší náhradní let (popř. s pomocí prodejce pokud to nebylo koupené online přes web čsa). Dále doporučuji vše přesně zdokladovat, vč. účtů za vzniklé vícenáklady (hotel, jídlo, transfery) a v co nejkratší době po návratu do Prahy poslat na ČSA reklamaci s požadavkem na kompenzaci a s odvoláním na platnou legislativu. Pokud máte vyšší status věrnostního programu OK Plus tak k Vám bude dopravce přistupovat vstřícněji než k "obyčejnému" cestujícímu, což je bohužel fakt. U airlines funguje kastování cestujících.