Ja mluvil s lidmi s Egyptair a Praha pred vstupem do aliance byla v planech ale ted neni ani potreba.. Vse pujde pres Viden ci Mnichov! Mamka chce v lete do Prahy ale nepujde to s OK (pro ni nejlepsi volba) .. (ma zamestnanecke letenky MS ktere se za uricte % tax a poplatky muze byt pouzivana na OK). Misto toho leti do Vidne a pekne autem do Budejovic...
Z Kahiry neni tolik lidi co letalo do Prahy misto "pres" Prahu a dal (hodne popularni bohuzel bylo NYC, LHR apod.) plus skandinavie... takze O/D destinace to neni a nikdy nebude. Jen letoviska ale to je jina vec.
CAI byla dominantou OK jiz od 70.let kde se stahl MS uplne (politicke duvody) a od te doby to neni pro ne as zas dulezite. O to se postara AUA ci LH
JINAK
V pátek se měl poprvé vydat Boeing 737-500 ČSA na novou trať z Prahy do Charkova, český dopravce však všechny linky z komerčních důvodů zrušil a letenky dále neprodává. Cestujícím se zakoupenými letenkami nabízí lety z Kyjeva. Podle dřívějšího letového řádu měla linka OK924 startovat z Prahy každé pondělí a pátek v 21:50, z Charkova následujícího dne v 04:25 (OK925). Podle oficiálního pondělního vyjádření ukrajinského letiště (s domněním měsíčního odkladu) nebyly ČSA připraveny tyto lety realizovat. PLANES.CZ
Kdyby toto byla pravda a opravdu doufam, ze to je jen nedorozumeni... ale v pripade ze je to pravda tak CSA dosahla -neskutecnych- novych vysin amaterstvi. Neni to uz po druhe co se toto deje za posledni rok? zavadeni linek tam kam nemaji vse hotove a zarizene vcetne povoleni?
je v tom neco jineho? t.j. Politika ci "protekce" Ukrajinskych aerolinek?