Airbus A320 Holidays OK-HCB

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
adamickm
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 113
Registrován: 06. 02. 2006, 18:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Airbus A320 Holidays OK-HCB

Příspěvek od adamickm »



Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5910
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Příspěvek od Globik »

S tím jpg mi to odepřelo přístup.
http://www.planes.cz/cs/photo/1103200/a ... -man-egcc/

adamickm
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 113
Registrován: 06. 02. 2006, 18:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Příspěvek od adamickm »

diky,už to nebudu upravovat :-)

Morfi
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 22
Registrován: 27. 12. 2009, 18:19
Stav: Offline

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Příspěvek od Morfi »

Globík píše:S tím jpg mi to odepřelo přístup.
http://www.planes.cz/cs/photo/1103200/a ... -man-egcc/


Tak tenhle ocas je urcite lepsi a vyraznejsi nez to co je na WGX a WGY!!!
Hlavne aby nestaly porad pred hangarem na odstavnym parkovisti jako oba Boeingy. :-)

PDan
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 603
Registrován: 27. 08. 2009, 22:59
Stav: Offline

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Příspěvek od PDan »

A jake jsou plany na zimu, chytnou nejake widebody ? Asi chteji ze zacatku docela zainvestovat, kdyz si mohou dovolit i novy A320...


tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Příspěvek od tygrlive »

PDan píše:A jake jsou plany na zimu, chytnou nejake widebody ? Asi chteji ze zacatku docela zainvestovat, kdyz si mohou dovolit i novy A320...


taky mi to nejde do hlavy... kdyby vzali A330 do CSA, pres leto maji kde letat, prez zimu maji u cestovek taky dost co letat.. podle me...

gr09
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1106
Registrován: 03. 01. 2011, 14:55
Stav: Offline

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Příspěvek od gr09 »

tygrlive píše:kdyby vzali A330 do CSA, pres leto maji kde letat, prez zimu maji u cestovek taky dost co letat.. podle me...


A330? Zavest dalkovou letku neni jako poridit si psa.. Parkrat tydne by A330 jiste zaplnili, ale to nestaci, A330 musi litat (stale slusne zaplnena) 16 hodin denne, navic jedno dalkove letadlo je na linky zcela nepouzitelne.

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Příspěvek od tygrlive »

gr09 píše:
tygrlive píše:kdyby vzali A330 do CSA, pres leto maji kde letat, prez zimu maji u cestovek taky dost co letat.. podle me...


A330? Zavest dalkovou letku neni jako poridit si psa.. Parkrat tydne by A330 jiste zaplnili, ale to nestaci, A330 musi litat (stale slusne zaplnena) 16 hodin denne, navic jedno dalkove letadlo je na linky zcela nepouzitelne.


moje myslenka je takova, ze A330 by samozrejme meli zivit prioritne CSA jako takove... (min asi fakt 2ks) a pres zimu vytizit lety pro Holidays.... takove thajsko, v CR oblibene ma urcite jiny rozmer ve widebody nez se mackat v 737 ... (a ne kazdy ma schopnosti a dovednosti zaridit si individualni cestu a proste jede s cestovkou)

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Příspěvek od Airbus380 »

tygrlive píše:moje myslenka je takova, ze A330 by samozrejme meli zivit prioritne CSA jako takove... (min asi fakt 2ks) a pres zimu vytizit lety pro Holidays.... takove thajsko, v CR oblibene ma urcite jiny rozmer ve widebody nez se mackat v 737 ... (a ne kazdy ma schopnosti a dovednosti zaridit si individualni cestu a proste jede s cestovkou)


Jenže dvě A330 by samozřejmě ČSA neuživily. Pro dvě A330 by musely mít ČSA propracovanou, dostatečnou a fungující síť feedovacích letů (což nemají)... nevím, možná by se to dalo, ale spíš si myslím, že ne.
A s tím Thajskem a jinými zimními destinacemi...e skutečně taková poptávka, aby uživila jednu A330? Obávám se, že není.

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Příspěvek od tygrlive »

Airbus380 píše:
tygrlive píše:moje myslenka je takova, ze A330 by samozrejme meli zivit prioritne CSA jako takove... (min asi fakt 2ks) a pres zimu vytizit lety pro Holidays.... takove thajsko, v CR oblibene ma urcite jiny rozmer ve widebody nez se mackat v 737 ... (a ne kazdy ma schopnosti a dovednosti zaridit si individualni cestu a proste jede s cestovkou)



Jenže dvě A330 by samozřejmě ČSA neuživily. Pro dvě A330 by musely mít ČSA propracovanou, dostatečnou a fungující síť feedovacích letů (což nemají)... nevím, možná by se to dalo, ale spíš si myslím, že ne.
A s tím Thajskem a jinými zimními destinacemi...e skutečně taková poptávka, aby uživila jednu A330? Obávám se, že není.


tak travel pomerne solidne uzivil 767.. tak nevim, proc by v zime neuzivili A330 nota bene, kdyz by litala jeste linkove lety...

co se promyslene strategie tyce, to je jasne... urcite si dovedu krome Vietnamu predstavit lety i do Ciny, USA, Malajsie..

sít feedovacích letů? jiné evropské linky mají imho užší sítě a stejně dálkovky létají, tak asi tak.

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Příspěvek od Airbus380 »

tygrlive píše:tak travel pomerne solidne uzivil 767.. tak nevim, proc by v zime neuzivili A330 nota bene, kdyz by litala jeste linkove lety...

co se promyslene strategie tyce, to je jasne... urcite si dovedu krome Vietnamu predstavit lety i do Ciny, USA, Malajsie..

sít feedovacích letů? jiné evropské linky mají imho užší sítě a stejně dálkovky létají, tak asi tak.


Travel s nima ale lítal i z Dánska...Ale budiž, mohla by se na zimu uživit... To ano, Čína, Malajsie, USA, možná i Japonsko bych taky bral, ale marně přemýšlím, které evropské aerolinky mají užší sítě a dálkovky k tomu? Snad jen Aerosvit...?

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Příspěvek od tygrlive »

Airbus380 píše:
tygrlive píše:tak travel pomerne solidne uzivil 767.. tak nevim, proc by v zime neuzivili A330 nota bene, kdyz by litala jeste linkove lety...

co se promyslene strategie tyce, to je jasne... urcite si dovedu krome Vietnamu predstavit lety i do Ciny, USA, Malajsie..

sít feedovacích letů? jiné evropské linky mají imho užší sítě a stejně dálkovky létají, tak asi tak.


Travel s nima ale lítal i z Dánska...Ale budiž, mohla by se na zimu uživit... To ano, Čína, Malajsie, USA, možná i Japonsko bych taky bral, ale marně přemýšlím, které evropské aerolinky mají užší sítě a dálkovky k tomu? Snad jen Aerosvit...?


měl jsem na mysli Aerosvit, ale i další... třeba Finnair taky není žádná hitparáda, co se týče feedovacích letů... dneska mají 66 strojů, z toho 4x 757 jen pro charter lety... tedy 62 strojů z toho 15x widebody (A330+A340). 15 wb feedoujou 47 stroji... pokud tedy CSA bude 2ks feedovat 38stroji, neprijde mi to jako uplne spatne, nebo-li podobne jako LOT, ktery na feeding svych 5ti 767 má 34 strojů.

+ nikde není napsáno, že Holidays nemůžou lítat z Dánska... pokud se nepletu jeden stroj lítá jen pro anglány již dneska... tak by je vozil místo malorky do thajska :)

mojenakupy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 67
Registrován: 12. 02. 2011, 23:46
Stav: Offline

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Příspěvek od mojenakupy »

Airbus380 píše:
tygrlive píše:tak travel pomerne solidne uzivil 767.. tak nevim, proc by v zime neuzivili A330 nota bene, kdyz by litala jeste linkove lety...

co se promyslene strategie tyce, to je jasne... urcite si dovedu krome Vietnamu predstavit lety i do Ciny, USA, Malajsie..

sít feedovacích letů? jiné evropské linky mají imho užší sítě a stejně dálkovky létají, tak asi tak.


Travel s nima ale lítal i z Dánska...Ale budiž, mohla by se na zimu uživit... To ano, Čína, Malajsie, USA, možná i Japonsko bych taky bral, ale marně přemýšlím, které evropské aerolinky mají užší sítě a dálkovky k tomu? Snad jen Aerosvit...?


No, u Aerosvitu je potřeba brát v úvahu, že Ukrajinců je asi 45 miliónů a nás jen 10 miliónů...přesto si myslím, že srovnání s Aerosvitem je dobré -z vlastní zkušenosti vím, že s nimi létají nejen Ukrajinci a Rusové, ale také celá řada Čechů, Slováků, Poláků a Seveřanů. Vzhledem k tomu, že služby Aerosvitu jsou těžce podprůměrné (zas na druhou stranu oni si nehrají na to, že by poskytovali nějaké prémiové služby), tak by zde prostor pro widebody u ČSA byl. Domnívám se ale, že spíš by je vytížily pravidelné dálkovky než chartery u cestovek (to ostatně ukázalo i nevytížení B 767 Travel Servisu cestovkami).
Každopádně by ten počet letadel dálkové flotily měl být aspoň 2-3 (mimochodem Aerosvit má 767-300ER už 6 kusů a nejen to se podepsalo na více než 30-ti procentním růstu v minulém roce (kde jich ještě ani tolik neměl).

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Příspěvek od Airbus380 »

No s Dánska, popříp. s Británie by v zimě ta A330 samozřejmě lítat mohla, ale zas už by bylo dosta těžký nastavit leťák tak, aby do toho ještě stíhala ty pravidelky...

A ano, Aerosvit má zas sebou velký ukrajinský trh, navíc má většinou tarify nastavené tak, že funguje jao levná horší varianta (což by myslim u ČSA tak nebylo :) ). Finnair je v úplně jiné situaci, finský trh má jednak daleko větší kupní sílu, ale hlavně ta jejich síť je propracovaná a dlouhodobě se zaměřuje na lety do Asie - už je to zaběhnutá věc...
Stejně tak LOT je úplně v jiné situaci. Jejich dálkovky vedou na západ a většinou je neživí transferoví cestující, ale početní polští gastarbeitři a jejich rodiny v USA....Ta Hanoj je otázka, jestli LOTu vyjde. Osobně si myslím, že ne. Ta jejich politika "na slepo" nemá moc dlouhého trvání...

Neříkám, že ČSA by nemohly rozlítat dálkovky, jen říkám, že jsou v poněkud odlišné situaci a chce na tom hodně zapracovat.

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Příspěvek od tygrlive »

Airbus380 píše:No s Dánska, popříp. s Británie by v zimě ta A330 samozřejmě lítat mohla, ale zas už by bylo dosta těžký nastavit leťák tak, aby do toho ještě stíhala ty pravidelky...

A ano, Aerosvit má zas sebou velký ukrajinský trh, navíc má většinou tarify nastavené tak, že funguje jao levná horší varianta (což by myslim u ČSA tak nebylo :) ). Finnair je v úplně jiné situaci, finský trh má jednak daleko větší kupní sílu, ale hlavně ta jejich síť je propracovaná a dlouhodobě se zaměřuje na lety do Asie - už je to zaběhnutá věc...
Stejně tak LOT je úplně v jiné situaci. Jejich dálkovky vedou na západ a většinou je neživí transferoví cestující, ale početní polští gastarbeitři a jejich rodiny v USA....Ta Hanoj je otázka, jestli LOTu vyjde. Osobně si myslím, že ne. Ta jejich politika "na slepo" nemá moc dlouhého trvání...

Neříkám, že ČSA by nemohly rozlítat dálkovky, jen říkám, že jsou v poněkud odlišné situaci a chce na tom hodně zapracovat.


:-))))) samozrejme kazdy je v jine situaci... ale podle toho, cos nasel ty, by uz nikdo nikdy nemohl nikam litat, protoze by byl v jine situaci :-)))))


Odpovědět