Stránka 1 z 2

Airbus A320 Holidays OK-HCB

Napsal: 10. 04. 2011, 18:42
od adamickm

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Napsal: 10. 04. 2011, 19:08
od Globik
S tím jpg mi to odepřelo přístup.
http://www.planes.cz/cs/photo/1103200/a ... -man-egcc/

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Napsal: 10. 04. 2011, 19:11
od adamickm
diky,už to nebudu upravovat :-)

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Napsal: 10. 04. 2011, 21:25
od Morfi
Globík píše:S tím jpg mi to odepřelo přístup.
http://www.planes.cz/cs/photo/1103200/a ... -man-egcc/


Tak tenhle ocas je urcite lepsi a vyraznejsi nez to co je na WGX a WGY!!!
Hlavne aby nestaly porad pred hangarem na odstavnym parkovisti jako oba Boeingy. :-)

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Napsal: 10. 04. 2011, 22:52
od PDan
A jake jsou plany na zimu, chytnou nejake widebody ? Asi chteji ze zacatku docela zainvestovat, kdyz si mohou dovolit i novy A320...

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Napsal: 25. 04. 2011, 17:21
od tygrlive
PDan píše:A jake jsou plany na zimu, chytnou nejake widebody ? Asi chteji ze zacatku docela zainvestovat, kdyz si mohou dovolit i novy A320...


taky mi to nejde do hlavy... kdyby vzali A330 do CSA, pres leto maji kde letat, prez zimu maji u cestovek taky dost co letat.. podle me...

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Napsal: 25. 04. 2011, 17:38
od gr09
tygrlive píše:kdyby vzali A330 do CSA, pres leto maji kde letat, prez zimu maji u cestovek taky dost co letat.. podle me...


A330? Zavest dalkovou letku neni jako poridit si psa.. Parkrat tydne by A330 jiste zaplnili, ale to nestaci, A330 musi litat (stale slusne zaplnena) 16 hodin denne, navic jedno dalkove letadlo je na linky zcela nepouzitelne.

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Napsal: 25. 04. 2011, 17:42
od tygrlive
gr09 píše:
tygrlive píše:kdyby vzali A330 do CSA, pres leto maji kde letat, prez zimu maji u cestovek taky dost co letat.. podle me...


A330? Zavest dalkovou letku neni jako poridit si psa.. Parkrat tydne by A330 jiste zaplnili, ale to nestaci, A330 musi litat (stale slusne zaplnena) 16 hodin denne, navic jedno dalkove letadlo je na linky zcela nepouzitelne.


moje myslenka je takova, ze A330 by samozrejme meli zivit prioritne CSA jako takove... (min asi fakt 2ks) a pres zimu vytizit lety pro Holidays.... takove thajsko, v CR oblibene ma urcite jiny rozmer ve widebody nez se mackat v 737 ... (a ne kazdy ma schopnosti a dovednosti zaridit si individualni cestu a proste jede s cestovkou)

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Napsal: 25. 04. 2011, 18:01
od Airbus380
tygrlive píše:moje myslenka je takova, ze A330 by samozrejme meli zivit prioritne CSA jako takove... (min asi fakt 2ks) a pres zimu vytizit lety pro Holidays.... takove thajsko, v CR oblibene ma urcite jiny rozmer ve widebody nez se mackat v 737 ... (a ne kazdy ma schopnosti a dovednosti zaridit si individualni cestu a proste jede s cestovkou)


Jenže dvě A330 by samozřejmě ČSA neuživily. Pro dvě A330 by musely mít ČSA propracovanou, dostatečnou a fungující síť feedovacích letů (což nemají)... nevím, možná by se to dalo, ale spíš si myslím, že ne.
A s tím Thajskem a jinými zimními destinacemi...e skutečně taková poptávka, aby uživila jednu A330? Obávám se, že není.

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Napsal: 25. 04. 2011, 18:36
od tygrlive
Airbus380 píše:
tygrlive píše:moje myslenka je takova, ze A330 by samozrejme meli zivit prioritne CSA jako takove... (min asi fakt 2ks) a pres zimu vytizit lety pro Holidays.... takove thajsko, v CR oblibene ma urcite jiny rozmer ve widebody nez se mackat v 737 ... (a ne kazdy ma schopnosti a dovednosti zaridit si individualni cestu a proste jede s cestovkou)



Jenže dvě A330 by samozřejmě ČSA neuživily. Pro dvě A330 by musely mít ČSA propracovanou, dostatečnou a fungující síť feedovacích letů (což nemají)... nevím, možná by se to dalo, ale spíš si myslím, že ne.
A s tím Thajskem a jinými zimními destinacemi...e skutečně taková poptávka, aby uživila jednu A330? Obávám se, že není.


tak travel pomerne solidne uzivil 767.. tak nevim, proc by v zime neuzivili A330 nota bene, kdyz by litala jeste linkove lety...

co se promyslene strategie tyce, to je jasne... urcite si dovedu krome Vietnamu predstavit lety i do Ciny, USA, Malajsie..

sít feedovacích letů? jiné evropské linky mají imho užší sítě a stejně dálkovky létají, tak asi tak.

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Napsal: 25. 04. 2011, 18:46
od Airbus380
tygrlive píše:tak travel pomerne solidne uzivil 767.. tak nevim, proc by v zime neuzivili A330 nota bene, kdyz by litala jeste linkove lety...

co se promyslene strategie tyce, to je jasne... urcite si dovedu krome Vietnamu predstavit lety i do Ciny, USA, Malajsie..

sít feedovacích letů? jiné evropské linky mají imho užší sítě a stejně dálkovky létají, tak asi tak.


Travel s nima ale lítal i z Dánska...Ale budiž, mohla by se na zimu uživit... To ano, Čína, Malajsie, USA, možná i Japonsko bych taky bral, ale marně přemýšlím, které evropské aerolinky mají užší sítě a dálkovky k tomu? Snad jen Aerosvit...?

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Napsal: 25. 04. 2011, 19:07
od tygrlive
Airbus380 píše:
tygrlive píše:tak travel pomerne solidne uzivil 767.. tak nevim, proc by v zime neuzivili A330 nota bene, kdyz by litala jeste linkove lety...

co se promyslene strategie tyce, to je jasne... urcite si dovedu krome Vietnamu predstavit lety i do Ciny, USA, Malajsie..

sít feedovacích letů? jiné evropské linky mají imho užší sítě a stejně dálkovky létají, tak asi tak.


Travel s nima ale lítal i z Dánska...Ale budiž, mohla by se na zimu uživit... To ano, Čína, Malajsie, USA, možná i Japonsko bych taky bral, ale marně přemýšlím, které evropské aerolinky mají užší sítě a dálkovky k tomu? Snad jen Aerosvit...?


měl jsem na mysli Aerosvit, ale i další... třeba Finnair taky není žádná hitparáda, co se týče feedovacích letů... dneska mají 66 strojů, z toho 4x 757 jen pro charter lety... tedy 62 strojů z toho 15x widebody (A330+A340). 15 wb feedoujou 47 stroji... pokud tedy CSA bude 2ks feedovat 38stroji, neprijde mi to jako uplne spatne, nebo-li podobne jako LOT, ktery na feeding svych 5ti 767 má 34 strojů.

+ nikde není napsáno, že Holidays nemůžou lítat z Dánska... pokud se nepletu jeden stroj lítá jen pro anglány již dneska... tak by je vozil místo malorky do thajska :)

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Napsal: 25. 04. 2011, 19:13
od mojenakupy
Airbus380 píše:
tygrlive píše:tak travel pomerne solidne uzivil 767.. tak nevim, proc by v zime neuzivili A330 nota bene, kdyz by litala jeste linkove lety...

co se promyslene strategie tyce, to je jasne... urcite si dovedu krome Vietnamu predstavit lety i do Ciny, USA, Malajsie..

sít feedovacích letů? jiné evropské linky mají imho užší sítě a stejně dálkovky létají, tak asi tak.


Travel s nima ale lítal i z Dánska...Ale budiž, mohla by se na zimu uživit... To ano, Čína, Malajsie, USA, možná i Japonsko bych taky bral, ale marně přemýšlím, které evropské aerolinky mají užší sítě a dálkovky k tomu? Snad jen Aerosvit...?


No, u Aerosvitu je potřeba brát v úvahu, že Ukrajinců je asi 45 miliónů a nás jen 10 miliónů...přesto si myslím, že srovnání s Aerosvitem je dobré -z vlastní zkušenosti vím, že s nimi létají nejen Ukrajinci a Rusové, ale také celá řada Čechů, Slováků, Poláků a Seveřanů. Vzhledem k tomu, že služby Aerosvitu jsou těžce podprůměrné (zas na druhou stranu oni si nehrají na to, že by poskytovali nějaké prémiové služby), tak by zde prostor pro widebody u ČSA byl. Domnívám se ale, že spíš by je vytížily pravidelné dálkovky než chartery u cestovek (to ostatně ukázalo i nevytížení B 767 Travel Servisu cestovkami).
Každopádně by ten počet letadel dálkové flotily měl být aspoň 2-3 (mimochodem Aerosvit má 767-300ER už 6 kusů a nejen to se podepsalo na více než 30-ti procentním růstu v minulém roce (kde jich ještě ani tolik neměl).

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Napsal: 25. 04. 2011, 19:47
od Airbus380
No s Dánska, popříp. s Británie by v zimě ta A330 samozřejmě lítat mohla, ale zas už by bylo dosta těžký nastavit leťák tak, aby do toho ještě stíhala ty pravidelky...

A ano, Aerosvit má zas sebou velký ukrajinský trh, navíc má většinou tarify nastavené tak, že funguje jao levná horší varianta (což by myslim u ČSA tak nebylo :) ). Finnair je v úplně jiné situaci, finský trh má jednak daleko větší kupní sílu, ale hlavně ta jejich síť je propracovaná a dlouhodobě se zaměřuje na lety do Asie - už je to zaběhnutá věc...
Stejně tak LOT je úplně v jiné situaci. Jejich dálkovky vedou na západ a většinou je neživí transferoví cestující, ale početní polští gastarbeitři a jejich rodiny v USA....Ta Hanoj je otázka, jestli LOTu vyjde. Osobně si myslím, že ne. Ta jejich politika "na slepo" nemá moc dlouhého trvání...

Neříkám, že ČSA by nemohly rozlítat dálkovky, jen říkám, že jsou v poněkud odlišné situaci a chce na tom hodně zapracovat.

Re: Airbus A320 Holidays OK-HCB

Napsal: 25. 04. 2011, 19:52
od tygrlive
Airbus380 píše:No s Dánska, popříp. s Británie by v zimě ta A330 samozřejmě lítat mohla, ale zas už by bylo dosta těžký nastavit leťák tak, aby do toho ještě stíhala ty pravidelky...

A ano, Aerosvit má zas sebou velký ukrajinský trh, navíc má většinou tarify nastavené tak, že funguje jao levná horší varianta (což by myslim u ČSA tak nebylo :) ). Finnair je v úplně jiné situaci, finský trh má jednak daleko větší kupní sílu, ale hlavně ta jejich síť je propracovaná a dlouhodobě se zaměřuje na lety do Asie - už je to zaběhnutá věc...
Stejně tak LOT je úplně v jiné situaci. Jejich dálkovky vedou na západ a většinou je neživí transferoví cestující, ale početní polští gastarbeitři a jejich rodiny v USA....Ta Hanoj je otázka, jestli LOTu vyjde. Osobně si myslím, že ne. Ta jejich politika "na slepo" nemá moc dlouhého trvání...

Neříkám, že ČSA by nemohly rozlítat dálkovky, jen říkám, že jsou v poněkud odlišné situaci a chce na tom hodně zapracovat.


:-))))) samozrejme kazdy je v jine situaci... ale podle toho, cos nasel ty, by uz nikdo nikdy nemohl nikam litat, protoze by byl v jine situaci :-)))))