ČSA v Bratislavě
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 691
- Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: ČSA v Bratislavě
Tradicny blavacky balast, tak len doplnim fakty:
Leo Expres na KE-Pha nepride - nepoziadali o licenciu. RailJet o KE-BA poziadal.
Kosice-Praha je 700km, co je vzdialenost, kde lietadlo bude vzdy vyhravat kvoli obrovskej casovej uspore - teda, dokym nepostavime cez Tatry a Fatry Sinknzen . BA-Vieden je po dialnici 45min, ale KE-BA je dlhsie, lebo je tam "brzda" prejazd Blavou (resp. Budapestou, lebo KE-Vie sa ide najlepsie po takmer suvislej dialnici cez Madarsko).
To, ze neexistuje slusny vlak KE-VIE je bez diskusie. Naviac, ak je 400km KE-BA dlzka, ktora po uplnom dokonceni dialnice bezkonkurencne lepsia nez letecke P2P spoje , tych cca 475-500km KE-VIE je uz ovela viac na hrane. A hlavne, vo VIE sa kombinuje P2P s prestupovym lietanim. Takze tam zmysel vzdy bude, zatialco s KSC-BTS to pojde iba dole vodou.
Leo Expres na KE-Pha nepride - nepoziadali o licenciu. RailJet o KE-BA poziadal.
Kosice-Praha je 700km, co je vzdialenost, kde lietadlo bude vzdy vyhravat kvoli obrovskej casovej uspore - teda, dokym nepostavime cez Tatry a Fatry Sinknzen . BA-Vieden je po dialnici 45min, ale KE-BA je dlhsie, lebo je tam "brzda" prejazd Blavou (resp. Budapestou, lebo KE-Vie sa ide najlepsie po takmer suvislej dialnici cez Madarsko).
To, ze neexistuje slusny vlak KE-VIE je bez diskusie. Naviac, ak je 400km KE-BA dlzka, ktora po uplnom dokonceni dialnice bezkonkurencne lepsia nez letecke P2P spoje , tych cca 475-500km KE-VIE je uz ovela viac na hrane. A hlavne, vo VIE sa kombinuje P2P s prestupovym lietanim. Takze tam zmysel vzdy bude, zatialco s KSC-BTS to pojde iba dole vodou.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: ČSA v Bratislavě
rXD píše:Tradicny blavacky balast, tak len doplnim fakty:
Leo Expres na KE-Pha nepride - nepoziadali o licenciu. RailJet o KE-BA poziadal.
Nech sa lubi, fakty:
http://hn.hnonline.sk/ekonomika-a-firmy ... ess-612802
Spolu so štátnym dopravcom – Železničnou spoločnosťou Slovensko už podala žiadosť o jazdenie na tejto linke.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: ČSA v Bratislavě
rXD, zase tahas diskusiu off topic a zase zavadas.
Ukaz mi jedneho kosicana, ktory je ochotny ist do BA autom, ale do Viedne zu nie, lebo to je daleko. (ty sa neratas, si cudny).
KSC-BTS urcite ma zmysel, ale jeho zmyslom nemozes argumentovat nezmysel KSC-BTS.
aby som sa vratil k topicu:
Primarkou CSA nie su masovy cestujuci v druhej triede, ale business klientela a ak tak cestujuci z prvej triedy.
Ukaz mi jedneho kosicana, ktory je ochotny ist do BA autom, ale do Viedne zu nie, lebo to je daleko. (ty sa neratas, si cudny).
KSC-BTS urcite ma zmysel, ale jeho zmyslom nemozes argumentovat nezmysel KSC-BTS.
aby som sa vratil k topicu:
Primarkou CSA nie su masovy cestujuci v druhej triede, ale business klientela a ak tak cestujuci z prvej triedy.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 691
- Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: ČSA v Bratislavě
Vlaky Leo Expres vitam, pokial je to tak. Na tom, ze 700km je vzdialenost, ktoru ma zmysel lietat, to ale nic nemeni.
Presne tak, a ta biznis klientela v prvej triede by si mala platit naklady na svoje lietanie v plnej miere, nie parazitit na dotaciach z dani tych, co musia jazdit rychlikom v druhej triede 6 hodin alebo smradlavym nocakom.
PS: Este raz zopakujem, ja nemam problem s lietanim BTS-PRG ani BTS-KSC, ale s tym, ze to lietanie je dotovane. A myslim si, ze KSC-VIE-PRG (+bus BA-VIE) by sa vedelo uzivit skor.
PS2: Co znamena "KSC-BTS urcite ma zmysel, ale jeho zmyslom nemozes argumentovat nezmysel KSC-BTS." ???
Tony Smoke píše:rXD, zase tahas diskusiu off topic a zase zavadas.
Ukaz mi jedneho kosicana, ktory je ochotny ist do BA autom, ale do Viedne zu nie, lebo to je daleko. (ty sa neratas, si cudny).
KSC-BTS urcite ma zmysel, ale jeho zmyslom nemozes argumentovat nezmysel KSC-BTS.
aby som sa vratil k topicu:
Primarkou CSA nie su masovy cestujuci v druhej triede, ale business klientela a ak tak cestujuci z prvej triedy.
Presne tak, a ta biznis klientela v prvej triede by si mala platit naklady na svoje lietanie v plnej miere, nie parazitit na dotaciach z dani tych, co musia jazdit rychlikom v druhej triede 6 hodin alebo smradlavym nocakom.
PS: Este raz zopakujem, ja nemam problem s lietanim BTS-PRG ani BTS-KSC, ale s tym, ze to lietanie je dotovane. A myslim si, ze KSC-VIE-PRG (+bus BA-VIE) by sa vedelo uzivit skor.
PS2: Co znamena "KSC-BTS urcite ma zmysel, ale jeho zmyslom nemozes argumentovat nezmysel KSC-BTS." ???
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 691
- Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: ČSA v Bratislavě
Zda sa, ze linka CSA BTS-PRG velmi statistiky na BTS nezlepsila...
https://www.facebook.com/leteckadoprava ... 83?fref=nf
https://www.facebook.com/leteckadoprava ... 83?fref=nf
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 348
- Registrován: 27. 09. 2011, 22:25
- Stav: Offline
Re: ČSA v Bratislavě
rXD píše:Zda sa, ze linka CSA BTS-PRG velmi statistiky na BTS nezlepsila...
https://www.facebook.com/leteckadoprava ... 83?fref=nf
A nekdo to snad cekal? Tedy s vyjimkou tech zoufalcu ve vedeni letiska Bratislava?
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: ČSA v Bratislavě
rXD píše:PS2: Co znamena "KSC-BTS urcite ma zmysel, ale jeho zmyslom nemozes argumentovat nezmysel KSC-BTS." ???
Som chcel napsiat ze KSC-VIE urcite zmysel ma, ale ze jeho zmyslom nemozes argumentovat nezmysel KSC-BTS.
Uvidime, ze ked vyprsia "dotacie", tak ze ci CSA ostane na linke KSC-BTS s rotaciou do PRG cez KSC.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: ČSA v Bratislavě
Tony Smoke píše:Uvidime, ze ked vyprsia "dotacie", tak ze ci CSA ostane na linke KSC-BTS s rotaciou do PRG cez KSC.
Presne tak, toto smerovani PRG-KSC-BTS v.v. dava daleko vetsi smysl nez PRG-BTS-KSC, kde se na segmentu PRG-BTS v.v. vozi vzduch.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 691
- Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: ČSA v Bratislavě
Myslim, ze je cas, aby CSA zacalo na linku do BTS nasadzovat Airbus kazdy den...
https://www.facebook.com/leteckadoprava ... 99?fref=nf
https://www.facebook.com/leteckadoprava ... 99?fref=nf
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: ČSA v Bratislavě
na druhej strane, koľko ľudí by sa potešilo, keby BTS zaniklo aj s jeho TMA a CTR (akože vtip pre menej chápavých)
Re: ČSA v Bratislavě
V pondelok som s nimi letel z PRG do BTS a späť a ten load factor bol celkom obstojný. Rannou linkou išlo lietadlo takmer plné. Neobsadených miest bolo možno tak 12. Z BTS do PRG večer, bolo lietadlo zaplnené tak na 60 %. Tak aspoň ja si myslím, že to nie je až taká bieda, alebo sa mýlim ?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: ČSA v Bratislavě
gullman píše:V pondelok som s nimi letel z PRG do BTS a späť a ten load factor bol celkom obstojný. Rannou linkou išlo lietadlo takmer plné. Neobsadených miest bolo možno tak 12. Z BTS do PRG večer, bolo lietadlo zaplnené tak na 60 %. Tak aspoň ja si myslím, že to nie je až taká bieda, alebo sa mýlim ?
Nejde delat zavery z jedne jedine zkusenosti. Navic plnejsi byl ten pondelni ranni let. Nevime, jak to v celkovem prumeru vychazi treba u pondelniho vecerniho nebo patecniho ranniho.
Re: ČSA v Bratislavě
No ale aj tak, na to čo som tu čítal o takmer prázdnych letoch skutočnosť bola iná. O tri týždne mám výjazd do Bratislavy znova. Tak poreferujem
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 348
- Registrován: 27. 09. 2011, 22:25
- Stav: Offline
Re: ČSA v Bratislavě
gullman píše:No ale aj tak, na to čo som tu čítal o takmer prázdnych letoch skutočnosť bola iná. O tri týždne mám výjazd do Bratislavy znova. Tak poreferujem
Také jde o to, kolik lidí efektivně bylo na úseku PRG-BTS a kolik pokračovalo do KSC a naopak,
kolik lidí letělo z KSC do PRG. Pokud byl na úseku BTS-PRG LF 60% včetně cestujících z Košic, tak se obávám, že linka je těžce v červených číslech...
Re: ČSA v Bratislavě
No ono je pravda, že v Bratislave som vystúpil ja + asi ešte 14 ľudí