České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
začíná se mluvit dokonce o druhé frekvenci...
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Te linky je fakt skoda ale co se da delat. Casove a financne to bylo vzdy nejlespsi routing. Pres ICN je to pro me proste daleko. Kdyz chci z BKK do PRG tak pres AUH to bylo perfektni. Emirates do Prahy nenabizi zadne zajimave ceny, takze to vetsinou bylo CSA ci Aeroflot. Ale jsem ted zvedav na Qatar a nasledne ceny.
Litat Etihad Regional je pitomost. Skakat a 2x menit letadlo je neprakticke. Vypada to ze Etihad to jiste vzdal. Koncentruje na akvizice a ted I Alitalie. Praha I OK pro ne je asi pase.
Zajima me ale ted spoluprace OK a KE a zda to prinasi zajimave vysledky. Ale toto je se asi probira jinde
Litat Etihad Regional je pitomost. Skakat a 2x menit letadlo je neprakticke. Vypada to ze Etihad to jiste vzdal. Koncentruje na akvizice a ted I Alitalie. Praha I OK pro ne je asi pase.
Zajima me ale ted spoluprace OK a KE a zda to prinasi zajimave vysledky. Ale toto je se asi probira jinde
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Asi je to pro ČSA finančně dobře, že s linkou končí - plány Ethiadu v Evropě jsem mírně řečeno nepochopil. Air Berlin, Air Serbia, Darwin Airlines, spolupráce s Air Lithuania. Ta spolupráce s OK byla po výběru strategického partnera Korean přece jen tak trochu navíc.
Na druhou stranu OK teď chybí nabídka do jihovýchodní Asie - cestovatelské cíle typu DEL, COL, BKK (HAN) určitě přes Soul poletí málokdo... Chápu, konkurence aerolinek ze zálivu je zcela jistě drtivá, takže se vlastně vzdali boje o tamní destinace. Anebo přeci jen zkusí jít ČSA do risku s něčím novým ala PRG-BTS-KSC - např. trojlinky typu PRG-DEL-ICN nebo PRG-BKK-ICN ? Mno uvidíme, zda úplně vyklidili pole...
Na druhou stranu OK teď chybí nabídka do jihovýchodní Asie - cestovatelské cíle typu DEL, COL, BKK (HAN) určitě přes Soul poletí málokdo... Chápu, konkurence aerolinek ze zálivu je zcela jistě drtivá, takže se vlastně vzdali boje o tamní destinace. Anebo přeci jen zkusí jít ČSA do risku s něčím novým ala PRG-BTS-KSC - např. trojlinky typu PRG-DEL-ICN nebo PRG-BKK-ICN ? Mno uvidíme, zda úplně vyklidili pole...
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Marty-t píše:Anebo přeci jen zkusí jít ČSA do risku s něčím novým ala PRG-BTS-KSC - např. trojlinky typu PRG-DEL-ICN nebo PRG-BKK-ICN ? Mno uvidíme, zda úplně vyklidili pole...
Pokud vím tak to co se momentálně na ČSA v souvislosti s linkami akutně řeší je CZ domestic/regional (bude? nebude? kam bude?). Zatím došlo akorát ke stabilizaci LŘ na OSR, vidíme co bude dál...
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
romul píše:Marty-t píše:Anebo přeci jen zkusí jít ČSA do risku s něčím novým ala PRG-BTS-KSC - např. trojlinky typu PRG-DEL-ICN nebo PRG-BKK-ICN ? Mno uvidíme, zda úplně vyklidili pole...
Pokud vím tak to co se momentálně na ČSA v souvislosti s linkami akutně řeší je CZ domestic/regional (bude? nebude? kam bude?). Zatím došlo akorát ke stabilizaci LŘ na OSR, vidíme co bude dál...
Boha jeho není to pitomost ?
Vlak jede do OSR cca 4 hodiny ze středu do středu města. Tedy cesta na letiště + cca hodina předem + let + než se člověk "vytelí" ven + cesta do města - je to to samé. A to chtějí konkurovat cenově nebo jak ???? Že by bylo s OSR tolik transistních pasažérů aby zaplnili byť nejmenší "játro"
Česko je prostě pidi zem - mají truhlíci řešit kam se dá rozumně lítat ven a ne se starat o to kam letět když tam dojede po zemi za 2-3 hodinky
Lítat někam pokud to není daleko je pouze tehdy když pozemní infrastruktura stojí za.... jako třeba v Polsku, no.... asi to "vymetání" managementu má razantně pokračovat
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
s543 píše:Vlak jede do OSR cca 4 hodiny ze středu do středu města. Tedy cesta na letiště + cca hodina předem + let + než se člověk "vytelí" ven + cesta do města - je to to samé. A to chtějí konkurovat cenově nebo jak ???? Že by bylo s OSR tolik transistních pasažérů aby zaplnili byť nejmenší "játro"
Česko je prostě pidi zem - mají truhlíci řešit kam se dá rozumně lítat ven a ne se starat o to kam letět když tam dojede po zemi za 2-3 hodinky
Lítat někam pokud to není daleko je pouze tehdy když pozemní infrastruktura stojí za.... jako třeba v Polsku, no.... asi to "vymetání" managementu má razantně pokračovat
Boha jeho nejsou to co píšeš (a ještě navíc jak píšeš) pitomosti ?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 348
- Registrován: 27. 09. 2011, 22:25
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
romul píše:Marty-t píše:Anebo přeci jen zkusí jít ČSA do risku s něčím novým ala PRG-BTS-KSC - např. trojlinky typu PRG-DEL-ICN nebo PRG-BKK-ICN ? Mno uvidíme, zda úplně vyklidili pole...
Pokud vím tak to co se momentálně na ČSA v souvislosti s linkami akutně řeší je CZ domestic/regional (bude? nebude? kam bude?). Zatím došlo akorát ke stabilizaci LŘ na OSR, vidíme co bude dál...
Otázka je, nakolik ve stabilizaci letů do OSR hraje roli původ nového obchodního ředitele...., Každý obchoďák v historii ČSA asi má své priority. Marek dělal vše pro rozvoj své "srdcovky", Japonska, Zeman začal s OSR.... .
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
tempranilo píše:Otázka je, nakolik ve stabilizaci letů do OSR hraje roli původ nového obchodního ředitele...., Každý obchoďák v historii ČSA asi má své priority. Marek dělal vše pro rozvoj své "srdcovky", Japonska, Zeman začal s OSR.... .
Z logiky věci by tedy bylo pro rozvoj dálkové flotily přínosem, kdyby na OČR konečně nastoupil nějaký domestikovaný Vietnamec
Uvidíme jaké "překvapení" pro nás připraví...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4083
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
s543 píše:Boha jeho není to pitomost ?
Boha jeho, neni. On tu linku totiz pouziva malokdo (max 5% cestujicich) na cestovani mezi Prahou a Ostravou. Je to linka na dopravu z Ostravy do sveta (s prestupem v Praze) a ze sveta do Ostravy (s prestupem v Praze). Rika se tomu feeding.
Vlak jede do OSR cca 4 hodiny ze středu do středu města.
Dokonce jenom 3 hodiny. Ale je to absolutne irelevantni vzhledem k vyse vysvetlenemu feedingu.
Že by bylo s OSR tolik transistních pasažérů aby zaplnili byť nejmenší "játro"
Ano, je to tak.
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Sice nase zemicka je mala ale kdyz poletim 12 hodin do Prahy tak tezko budu chtit preskakovat do Hlavniho Nadrazi abych jel vlakem do Ostravy.
Ted me hodne zajima jaka bude spoluprace Korean / CSA / Travel! A sice se veci deji potichu (coz je KE velike profi) ale clovek chce videt jak funguje spoluprace, zda to pokracuje dobre ale kdyz ted KE se rozhodl o tech dalsich 34% a do toho vlozit i Travel, zjevne se neeco deje a vytvari se nova identita mistniho trhu.
Asi se musim nechat prekvapit jelikoz "breaking news" vzdy prijde do media aniz by se o tom predem suskalo.
Jsem si jist ze momentalne koukaji na to kam letat a kam ne v ramci Evropy. A jiste Londyn se vrati (kam a kdy neni jiste). tez souhlasim ze Chybi Manchester a OK byla velice oblibena i do Dublinu.
S tim ze nebude Abu Dhabi nikoho nezabije... EK a QR vse krasne preberou. Podle mych zkusenosti preji druhe firme stesti jelikoz nabizeji podle meho prijemnejsi produkt. CSA holt nemuze nabidnout nic s 4x tydne. Ceny mely uzasne a routing velice dobry ale mimo Cesko se to vubec nepropagovalo a bylo videt ze Etihad nijak se nesnazil. Holt ma priority jinde. V urcitem smyslu vidim Asii prespektivnejsi nez Middle East.
Ohledne dalkovek OK? Tady se tesim ze vseho nejvic ale musim se drzet pri zemi. Ale linku ci dve neuskodi. Hlavne Jiho Vychodni Asie... Prosiiiiiiiiiiiiiim
Ted me hodne zajima jaka bude spoluprace Korean / CSA / Travel! A sice se veci deji potichu (coz je KE velike profi) ale clovek chce videt jak funguje spoluprace, zda to pokracuje dobre ale kdyz ted KE se rozhodl o tech dalsich 34% a do toho vlozit i Travel, zjevne se neeco deje a vytvari se nova identita mistniho trhu.
Asi se musim nechat prekvapit jelikoz "breaking news" vzdy prijde do media aniz by se o tom predem suskalo.
Jsem si jist ze momentalne koukaji na to kam letat a kam ne v ramci Evropy. A jiste Londyn se vrati (kam a kdy neni jiste). tez souhlasim ze Chybi Manchester a OK byla velice oblibena i do Dublinu.
S tim ze nebude Abu Dhabi nikoho nezabije... EK a QR vse krasne preberou. Podle mych zkusenosti preji druhe firme stesti jelikoz nabizeji podle meho prijemnejsi produkt. CSA holt nemuze nabidnout nic s 4x tydne. Ceny mely uzasne a routing velice dobry ale mimo Cesko se to vubec nepropagovalo a bylo videt ze Etihad nijak se nesnazil. Holt ma priority jinde. V urcitem smyslu vidim Asii prespektivnejsi nez Middle East.
Ohledne dalkovek OK? Tady se tesim ze vseho nejvic ale musim se drzet pri zemi. Ale linku ci dve neuskodi. Hlavne Jiho Vychodni Asie... Prosiiiiiiiiiiiiiim
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Také bych nyní víc věřil v linku do JV Asie, než-li dálný východ PEK/NRT. Ve spolupráci s QS by byla logická trať PRG-BKK-HAN. A Korean by ani nemohl odporovat, protože sám ví, že konkurence ME3 je silnější, než nesmyslný "kanibalismus", jak ho nazvali ve zprávě o zrušení AUH.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
MS743 píše:Sice nase zemicka je mala ale kdyz poletim 12 hodin do Prahy tak tezko budu chtit preskakovat do Hlavniho Nadrazi abych jel vlakem do Ostravy.
Ted me hodne zajima jaka bude spoluprace Korean / CSA / Travel! A sice se veci deji potichu (coz je KE velike profi) ale clovek chce videt jak funguje spoluprace, zda to pokracuje dobre ale kdyz ted KE se rozhodl o tech dalsich 34% a do toho vlozit i Travel, zjevne se neeco deje a vytvari se nova identita mistniho trhu.
Pokud nejsou uplni silenci, tak CSA a TVS nic moc nad ramec uz fungujicich smluvnich vztahu (mokry pronajem letadel CSA v dobe, kdy je to potreba) nedelaji.
Ted to ma v rukou antimonopolni urad a delat nejake zasadni kroky v teto dobe by mohlo byt velmi kontraproduktivni.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 111
- Registrován: 15. 11. 2009, 13:27
- Bydliště: Č.B
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Tak ještě stihnu let ČSA/Etihad....chci se zeptat udělám online checking na stránkách ČSA i na návazný let Etihadu ? Nebo musím zvlášť na stránkách Etihadu (mimochodem rezervační kód ČSA mi na stránkách Etihadu "Manage my booking" nebere..).