České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Tak je to asi jasný. Bohužel kapacitně (i cenou) to nebude konkurovat Emirates, ale své zákazníky i vzhledem k malému letadlu si to najde.
http://ekonomika.idnes.cz/csa-zacnou-na ... oprava_vem
http://ekonomika.idnes.cz/csa-zacnou-na ... oprava_vem
-
- autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
- Bydliště: CTU
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Otazka je, kdo je ochotnej trapit se dobrovolne do Abu v 319, kdyz muze letet s poradnym letadlem s IFE hned vedle.
Naposledy upravil(a) cocik dne 23. 06. 2011, 14:41, celkem upraveno 1 x.
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
já jsem hlavně zvědavej na výraz cesťáků s letenkama Etihad až je narvou do A319 ČSA
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
cocik píše:Otazka je, kdo je ochotnej trapit se dobrovolne do Abu v 319, kdyz muze letet s poradnym letadlem s IFE hned vedle.
ja v zadnym pripade a budu litat postaru s preskokem nekde v mnichove, frankfurtu, milane, parizi podle toho jak to zrovna vyjde.
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
jsou už i další tarify? Na TK prý padaly slova o Bombay za 14 tisíc atd. Krátkodobě to lze jistě chápat jako státní podporu Čechům na cestování do Asie, protože jistě konkurence musí také reagovat...
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
cocik píše:Otazka je, kdo je ochotnej trapit se dobrovolne do Abu v 319, kdyz muze letet s poradnym letadlem s IFE hned vedle.
otazka je, zda se to dela kvuli Abu nebo kvuli cestovani z nej dale... jinak, ja osobne nez letet do DXB a pak 2-3h autem podle zacpy do Abu letim rovnou tam... ono zas tech 5h neni takova streka a ja mam dobry spanek
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
cocik píše:Otazka je, kdo je ochotnej trapit se dobrovolne do Abu v 319, kdyz muze letet s poradnym letadlem s IFE hned vedle.
Tak upřímně řečeno, vzhledem k tomu, že Emirates budou od ledna lítat s 773, jeví se mi 319 jako poněkud lidštější způsob cestování. A letiště v Dubaji taky s klidem oželím. Takže jestli budou nějak reálně nastavené tarify, rozhodně nemám problém letět s ČSA do AUH a dál s EY. IFE? Ok, v tom nemá cenu srovnávat, ale z vlastní zkušenosti na cestě pod 6 hodin IFE používá menšina cestujících. Jedině catering bych v tomhle případě viděl jako opravdu výraznou slabinu ČSA.
Samozřejmě mluvím jako cestující "Y sockou", v C asi fakt nemá cenu jakkoliv srovnávat.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Tak co jsem tak zběžně koukal, nejlevnější letenka do AUH a zpět vychází s ČSA na 15200, s Emirates do DXB na 13500 (cca). Návazné lety Etihad zatím nenabízejí...
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Ono letat do AUH s 319 neni VUBEC zadny problem a docela jak rikal "A380", muze to byt lidstejsi zpusob letani
ALE
myslim si ze uspech teto linky zavysi na umeni prodeje a propagace linky nejen doma ale i v zahranici a to bohuzel u CSA neni silnou strankou. Bude Etihad propagovat Prahu jako "svou" destinaci a prodavat letenky do Prahy? V tomto pripade jiste souhlasim s jednim kolegou zde ze to je "zkouska" etihad. Nejak mi pripada ze vetsina prace bude jen na EY aby zaplnili letoun... V pripade uspechu tak zacnou letat sami.. CSA porad bude prezentovat ze letaji pres Abu Dhabi dal ale bude zmena operatora...
zajima ma jake destinace budou EY provozovat s CSA...
Problem vidim v rozdilu palubniho standardu a servisu vcetne crew a catering. Nechci hazet spinu na CSA.. vzdy s nimi se leta dobre ale jsou jakysi standard a uroven u Etihad je MNOHO nasobne vyssi (komfort, IFE, , catering, palubni amenities vcetne pro Business class, malickosti, detaily, training posadky and posledni dobou i usmevy ktere u CSA chybi!)... takze kdyz koupim letenku Etihad a neznam CSA tak bych to videl jako problem.
Jsem zvedavy a preji lince to nej nej... uvidim ceny a jake budou opacnim smerem (BKK-AUH-PRG) jelikoz zatim Emirates mi to nenabizi zadnou rozumnou alternativu...
ALE
myslim si ze uspech teto linky zavysi na umeni prodeje a propagace linky nejen doma ale i v zahranici a to bohuzel u CSA neni silnou strankou. Bude Etihad propagovat Prahu jako "svou" destinaci a prodavat letenky do Prahy? V tomto pripade jiste souhlasim s jednim kolegou zde ze to je "zkouska" etihad. Nejak mi pripada ze vetsina prace bude jen na EY aby zaplnili letoun... V pripade uspechu tak zacnou letat sami.. CSA porad bude prezentovat ze letaji pres Abu Dhabi dal ale bude zmena operatora...
zajima ma jake destinace budou EY provozovat s CSA...
Problem vidim v rozdilu palubniho standardu a servisu vcetne crew a catering. Nechci hazet spinu na CSA.. vzdy s nimi se leta dobre ale jsou jakysi standard a uroven u Etihad je MNOHO nasobne vyssi (komfort, IFE, , catering, palubni amenities vcetne pro Business class, malickosti, detaily, training posadky and posledni dobou i usmevy ktere u CSA chybi!)... takze kdyz koupim letenku Etihad a neznam CSA tak bych to videl jako problem.
Jsem zvedavy a preji lince to nej nej... uvidim ceny a jake budou opacnim smerem (BKK-AUH-PRG) jelikoz zatim Emirates mi to nenabizi zadnou rozumnou alternativu...
-
- Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
- Příspěvky: 740
- Registrován: 02. 09. 2003, 22:47
- Oblíbené typy letadel: Tu154, Il62
- Pohlaví: žena
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
tygrlive píše:cocik píše:Otazka je, kdo je ochotnej trapit se dobrovolne do Abu v 319, kdyz muze letet s poradnym letadlem s IFE hned vedle.
otazka je, zda se to dela kvuli Abu nebo kvuli cestovani z nej dale... jinak, ja osobne nez letet do DXB a pak 2-3h autem podle zacpy do Abu letim rovnou tam... ono zas tech 5h neni takova streka a ja mam dobry spanek
Ad cesta z DXB do AUH, Emirates provozuje autobusovou dopravu, kterou je možné zdarma přiknihovat k letence. Jezdí to z letiště v Dubaji do centra Abu Dhabi. Odjezd z DXB ve 2:00, příjezd do AUH v 3:45.
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Líbí se mi fotka pana Dvořáka. Má snad naznačit, že v rámci úspor bude ČSA éra pronajímat ?
" Abú Dhabí, ČSA s AČR "
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... ?id=705102
" Abú Dhabí, ČSA s AČR "
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... ?id=705102
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Yirina píše:tygrlive píše:cocik píše:Otazka je, kdo je ochotnej trapit se dobrovolne do Abu v 319, kdyz muze letet s poradnym letadlem s IFE hned vedle.
otazka je, zda se to dela kvuli Abu nebo kvuli cestovani z nej dale... jinak, ja osobne nez letet do DXB a pak 2-3h autem podle zacpy do Abu letim rovnou tam... ono zas tech 5h neni takova streka a ja mam dobry spanek
Ad cesta z DXB do AUH, Emirates provozuje autobusovou dopravu, kterou je možné zdarma přiknihovat k letence. Jezdí to z letiště v Dubaji do centra Abu Dhabi. Odjezd z DXB ve 2:00, příjezd do AUH v 3:45.
stejnou vec nabizi EY myslim i k economy letenkam, nejaky autobusovy tranzit a ted bych kecal jestli na ten terminal v centru nebo primo DXB. Ja to nikdy nevyuzil, jednou jsem chtel jen tak autem zajet podivat se po meste (6.5h transit) ale to nebylo uznano jako duvod pro tranzit vizum, nevim jak to je ted ale tehda sme byli v UAE porad v kategorii treich zemi co na to nemaj narok..
-
- Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
- Příspěvky: 740
- Registrován: 02. 09. 2003, 22:47
- Oblíbené typy letadel: Tu154, Il62
- Pohlaví: žena
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
U Emirates je na tenhle stop s vízy a ubytováním nárok v okamžiku, kdy Ti nenavazuje spojení dříve než za 8 hodin v economy a 6 hodin v businessu. Letenka nesmí být v té nejnižší promotřídě a cestující musí přiletět a odletět s Emirates a vše mít v jedné letence.
Autobus do DXB má Etihad taky, to je stejné jako u EK. Jen to musí být knihované při prodeji základní letenky, nejde přijít k autobusu po příletu a jen tak si naskočit nebo to koupit na místě.
Autobus do DXB má Etihad taky, to je stejné jako u EK. Jen to musí být knihované při prodeji základní letenky, nejde přijít k autobusu po příletu a jen tak si naskočit nebo to koupit na místě.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Dovolujeme si Vás touto cestou informovat o zavedení nové destinací ČSA z PRG do AUH (Abu Dhabi).
Od dnešního dne je v rezervačním systému dostupný letový řád i tarifní struktura.
AUH (od 21.09.2011)
TN1A20SEPPRGAUH/AOK
** AMADEUS TIMETABLE - TN ** AUH ABU DHABI.AE 20SEP11 27SEP11
1 OK 352 37 PRG 1 AUH 3 1215 2010 0 21SEP11 26OCT11 32S 5:55
2 OK 350 14 PRG 1 AUH 3 2325 0730+1 0 22SEP11 27OCT11 32S 6:05
TN1A20SEPAUHPRG/AOK
** AMADEUS TIMETABLE - TN ** PRG PRAGUE.CZ 20SEP11 27SEP11
1 OK 353 14 AUH 3 PRG 1 0135 0600 0 22SEP11 27OCT11 32S 6:25
2 OK 351 25 AUH 3 PRG 1 0950 1415 0 23SEP11 28OCT11 32S 6:25
FQD PRGAUH/AOK/IL
LN FARE BASIS OW CZK RT B PEN DATES/DAYS AP MIN MAX R
01 J 24995 49990 J - - - + + - 12M R
02 C 22495 44990 C - - - + + - 12M R
03 DCZ 39990 D + - - + + - 12M R
04 YFL 17495 34990 Y - - - + + - 12M R
05 MFLCZ 30990 M - - - + + + 12M R
06 BSKYCZ 26990 B + - - + + + 12M R
07 HSKYCZ 23990 H + - - + + + 12M R
08 TSKYCZ 20990 T + - - + + + 12M R
09 LSKYCZ 18990 L + - - + + + 12M R
10 QSPCCZ 16990 Q NRF - - + + + 12M R
11 VSPCCZ 15490 V NRF - - + +SU+ 12M R
12 SSPCCZ 13990 S NRF - - + +SU+ 12M R
Od dnešního dne je v rezervačním systému dostupný letový řád i tarifní struktura.
AUH (od 21.09.2011)
TN1A20SEPPRGAUH/AOK
** AMADEUS TIMETABLE - TN ** AUH ABU DHABI.AE 20SEP11 27SEP11
1 OK 352 37 PRG 1 AUH 3 1215 2010 0 21SEP11 26OCT11 32S 5:55
2 OK 350 14 PRG 1 AUH 3 2325 0730+1 0 22SEP11 27OCT11 32S 6:05
TN1A20SEPAUHPRG/AOK
** AMADEUS TIMETABLE - TN ** PRG PRAGUE.CZ 20SEP11 27SEP11
1 OK 353 14 AUH 3 PRG 1 0135 0600 0 22SEP11 27OCT11 32S 6:25
2 OK 351 25 AUH 3 PRG 1 0950 1415 0 23SEP11 28OCT11 32S 6:25
FQD PRGAUH/AOK/IL
LN FARE BASIS OW CZK RT B PEN DATES/DAYS AP MIN MAX R
01 J 24995 49990 J - - - + + - 12M R
02 C 22495 44990 C - - - + + - 12M R
03 DCZ 39990 D + - - + + - 12M R
04 YFL 17495 34990 Y - - - + + - 12M R
05 MFLCZ 30990 M - - - + + + 12M R
06 BSKYCZ 26990 B + - - + + + 12M R
07 HSKYCZ 23990 H + - - + + + 12M R
08 TSKYCZ 20990 T + - - + + + 12M R
09 LSKYCZ 18990 L + - - + + + 12M R
10 QSPCCZ 16990 Q NRF - - + + + 12M R
11 VSPCCZ 15490 V NRF - - + +SU+ 12M R
12 SSPCCZ 13990 S NRF - - + +SU+ 12M R