České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
To dava smysl, protoze Etihad se z Chelsea Towers do Travel Mall pred par tydny presunul. Neprekvapuje me, ze o tom CSA nevi...
Naposledy upravil(a) gr09 dne 10. 07. 2013, 03:48, celkem upraveno 1 x.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 348
- Registrován: 27. 09. 2011, 22:25
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Má někdo aktuální informace o tom, jak se vyvíjí linka do AUH? Asi ze třetí ruky jsem se doslechl, že v poslední době je obsazenost tak 40-50 cestujících na letu.... což by bylo docela fiasko.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Já jsem letěl tento rok již 4x. V únoru to bylo obsazené cca na 80%, k květnu tam (v neděli) okolo 90-95% a zpět (v pondělí další týden) asi 50%. Vždy stejné letadlo A319 s nálepkou na trupu. Většina cestujících pokračuje do SYD a BKK.
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
tempranilo píše:Má někdo aktuální informace o tom, jak se vyvíjí linka do AUH? Asi ze třetí ruky jsem se doslechl, že v poslední době je obsazenost tak 40-50 cestujících na letu.... což by bylo docela fiasko.
.. proč tě to za současné, již několik let trvající agónie vlastně překvapuje?Já pracuji delší dobu na Balkáně, kam ČSA kdysi lítalo a i když byl zájem, tak třeba linku do Sarajeva stejně zrušilo.To uvádím jen jako příklad.Takže jsem si už dávno zvykl žít bez nich a pokud bych náhodou letěl i tam, kam ještě lítají, tak je upřednostňovat po několika špatných zkušenostech nebudu.Jo, důvěra zákazníka je křehká věc a jsem rád, že mi nikdo nemůže nařídit, s kým a jak mám cestovat....
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Otázka do pléna. Vy si opravdu myslíte, že by nějaký manažer zrušil nějakou linku, která vydělává? Vždycky mně štvou komentáře typu, proč ruší linku XY, když létala vždy plná (opírající se většinou o vlastní zkušenost s pár lety). Když ČSA rušily linku na LHR, kritizoval to dokonce Václav Klaus jako naprosto špatné rozhodnutí, neboť to létalo "vždy plné." Jenže já jsem byl mockrát (opravdu mockrát) svědkem, jak zhruba poslední dva roky před zrušením letělo třeba jen 30-40 lidí. To, že v důsledku konkurence low-costu zrovna na této lince musely jít ČSA s cenami dolů, snad ani netřeba dodávat.
Na druhou stranu bohužel velkým průserem ČSA bylo, že právě na lince na jedno z nejexponovanějších letišť na světě se svojí nákladovou strukturou nedokázaly vydělat.
Nevím, možná jsem naivní, možná do toho tolik nevidím, ale prostě mám pocit, že normální manažer nezruší linku, která přináší firmě zisk (pokud tím není nucen jinými okolnostmi). Pokud ano, je to v případě státní firmy na trestně právní odpovědnost.
Na druhou stranu bohužel velkým průserem ČSA bylo, že právě na lince na jedno z nejexponovanějších letišť na světě se svojí nákladovou strukturou nedokázaly vydělat.
Nevím, možná jsem naivní, možná do toho tolik nevidím, ale prostě mám pocit, že normální manažer nezruší linku, která přináší firmě zisk (pokud tím není nucen jinými okolnostmi). Pokud ano, je to v případě státní firmy na trestně právní odpovědnost.
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Naposledy co jsem letel Linku CSA do Prahy pres AUH z Bangkoku, tak jedno bylo skoro 90% a navrat overbooked a jelikoz jsem mel drazsi economy (koupe na posledni cas cca 28.000CZK) tak dostal jsem business...
Zatim je to nejrychlesi a nejlepsi spojeni podle meho. Sice hodne spolecnosti nabizi dobre ceny (nap Aeroflot) ale letet s OK alespon s AUH je prijemne. Doufal jsem ze do toho daji vice elanu a treba nabidnou 7x tydne...
Ma nekdo cisla ohledne teto linky a jake jsou vztahy s Etihadem?
Zatim je to nejrychlesi a nejlepsi spojeni podle meho. Sice hodne spolecnosti nabizi dobre ceny (nap Aeroflot) ale letet s OK alespon s AUH je prijemne. Doufal jsem ze do toho daji vice elanu a treba nabidnou 7x tydne...
Ma nekdo cisla ohledne teto linky a jake jsou vztahy s Etihadem?
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Letěl jsem v květnu.Tam obsazenost cca 60%,zpět 95% hlavně přestupy z BKK a SIN.
Na obou letech perfektní servis,nerez příbory i Y.
Na obou letech perfektní servis,nerez příbory i Y.
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Jaký ten servis ČSA do SAE v Y vlastně je?? Chystám se tam v zimě potřetí, předtím jsem letěl s Emirates, tak uvažuju, že bych ČSA zkusil. Ted to prodávají za desítku, což je velmi slušné.
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
vitezslav píše:Jaký ten servis ČSA do SAE v Y vlastně je?? Chystám se tam v zimě potřetí, předtím jsem letěl s Emirates, tak uvažuju, že bych ČSA zkusil. Ted to prodávají za desítku, což je velmi slušné.
Letos v lednu jsem letěl PRG-AUH-BKK. Segment s ČSA byl dle mého velmi dobrý. Místa nadbytek, posádka příjemná, jídlo lepší průměr. Naopak Ethiad zoufalé místo na nohy, v 777 už měli 3-4-3. Jídlo asi lepší než u ČSA, ochota posádky ale horší. Platilo pro oba směry. Klidně bych s ČSA letěl opět. Původně jsem se toho 5-6hodinového letu v A319 bál, ale nakonec to bylo příjemnější než ve velkém dobytčáku.
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Také myslím, že je to s ČSA v pohodě, letěl jsem vepředu i vzadu a oba lety byly příjemné. S EK jsem vzadu ještě neletěl, tak nemůžu porovnat.
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Já letěl s EK loni dvakrát (773, 773ER i 772) a většinou se mi podařilo až na jednu výjimku zabookovat místa v zadní části na dvojáku 2-4-2, kde je to v pohodě. Servis co se pití a jídla týče dostatečný, zejména vína až nadbytek Ale asi příště ČSA zkusím.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
.. nové koště na ČSA začalo zametat. Za chvilku začne legrace, všichni se zasmějeme od srdce.
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
prodejce píše:.. nové koště na ČSA začalo zametat. Za chvilku začne legrace, všichni se zasmějeme od srdce.
copak copak?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Od poloviny ledna končí linka do Abu Dhabi.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: České aerolinie míří do Abú Zabí a dál do Asie
Ještě to není oficiálně potvrzeno.