HonzaLB píše:M-a-S píše:Mam ale konkretni otazku: v cem je logictejsi prava na linku to TLV pridelit SmartWings? Maji snad lepsi sit ci vice moznosti v Praze podnikat jako prestupni uzel? Jestli se nepletu, tak QS neumoznuje v Praze prestupy (dnes by to bylo napr. CDG-FCO), takze se zameri jen na point-to-point cestujici? A dalsi velky segment trhu (tranzit) nebudou moci obslouzit ... Takze, jestlize se MD opravdu ridi jen temi "objektivnimi" faktory, v cem konkretne je SmartWings v lepsi pozici nez CSA?!
Třeba nabídly výrazně nižší tarify, tj. lze předpokládat úsporu pro Čechy i větší zájem Izraelců o cesty do ČR.například...je větší benefit, aby bylo plné letadlo izraelců, co dál letí do paříže, nebo plné letadlo izraelců letících do ČR a utratit peníze zde?
@ HonzaLB: Zcela spravna uvaha. Z jednoho tranzita ma Letiste Praha celych 190Kc. Utrata navstevnika Prahy bude ve vyssich řádech (i kdyz v tomto pripade prileti odkud prileti :)) A taxu zaplati taky vyssi (525Kc), kdyz leti jen z bodu do bodu.
@ M-a-S: Tu linku doted provozovaly CSA 7x tydne. QS planuje 10-12 rotaci tydne. V tom byla ta nabidka QS lepsi, jak z hlediska mikroekonomickeho (vice penez do Letiste Praha), tak i z makroekonomickeho (vice penez do celeho odvetvi cestovniho ruchu).
@ M-a-S: Praha prestupni uzel nikdy nebude. (A ani nikdy nebyla, pouze si na to chvilemi hrala).