Stránka 1 z 6

ČSA uhájily linky do Ruska, přišly o linku do Izraele

Napsal: 01. 07. 2011, 13:32
od clovicek

Re: ČSA uhájily linky do Ruska, přišly o linku do Izraele

Napsal: 01. 07. 2011, 14:11
od Targi
Je šance, že ČSA by TLV létaly jako chartery?

Re: ČSA uhájily linky do Ruska, přišly o linku do Izraele

Napsal: 01. 07. 2011, 14:13
od Petrov
No, to je gól, na linku do TLV byla poslední dobou nasazována A321 a létalo to hodně plné (a hlavně tam bylo dost tranzitů). No, co, nejspíš se zintenzivní code-share spolupráce s El-Alem.
A myslím, že ty chartery by tam létat mohli, vždyť TVS tam dosud charterově létal.

Re: ČSA uhájily linky do Ruska, přišly o linku do Izraele

Napsal: 01. 07. 2011, 14:35
od tygrlive
O TVL fakt nechapu :( pro CSA to melo logiku diky tranzitnim cestujick
, ted tam bude litat smart. Vi nekdo, podle ceho to na ministerstvu posuzuji?

Re: ČSA uhájily linky do Ruska, přišly o linku do Izraele

Napsal: 01. 07. 2011, 14:58
od HonzaLB
tygrlive píše:O TVL fakt nechapu :( pro CSA to melo logiku diky tranzitnim cestujick
, ted tam bude litat smart. Vi nekdo, podle ceho to na ministerstvu posuzuji?

v textu to máš:

Rozhoduje podle typu a úrovně služeb, četnosti letů nebo zapojení do stávající sítě linek.
´
a je to někde i v zákoně

Re: ČSA uhájily linky do Ruska, přišly o linku do Izraele

Napsal: 01. 07. 2011, 15:01
od M-a-S
Taky mi to absolutne neni jasne :!: Pry se to na ministerstvu posuzuje i dle toho, jak dana linka zapada do letoveho radu dane spolecnosti, jak je to s navazujici lety atd ... vzdyt CSA prijde o spoustu tranzitnich cestujicich! A cim to SmartWings bude feedovat? Cestujicimi z reckych ostrovu?! Sam jsem nekolikrat prestupoval na OK let do TLV a vzdy bylo plno a alespon polovina letadla jsme byli tranzitni cestujici ...

Proc MD dale komplikuje situaci vlastni spolecnosti ?! :crazy:

Je mozne, ze CSA zacne letat chartery a bude doprodavat "volnou kapacitu" na svych webovych strankach? Pak by lety byly vedeny jako pravidelne chartery (letaly by se stejnou frekvenci a ve stejnych casech jako doposud) a "nahodou" by volna kapacita na kazdem charterovem letu byla 99% vsech sedacek? Je mozne takto obejit bilateralni smlouvu, nebo na linku do TLV opravdu letenky muze prodavat pouze jedna spolecnost (asi ano, protoze jinak by to uz davno obesli i SmartWings, ze?)?

Re: ČSA uhájily linky do Ruska, přišly o linku do Izraele

Napsal: 01. 07. 2011, 15:02
od prodejce
HonzaLB píše:a je to někde i v zákoně


Honza začíná číst zákony?

:thumbup: :wave:

Re: ČSA uhájily linky do Ruska, přišly o linku do Izraele

Napsal: 01. 07. 2011, 15:08
od Tragedie_v_JZD
Teoreticky, nemůže to být i taková trošku "malá domů", aby to nevypadalo, že ČSA jako státní firma má protekci a obava z toho, že kdyby byla ČSA v tomto 100% úspěšná, tak by do toho mohla šťourat EU v rámci svých pseudo-anti-monopolních-snah?

Re: ČSA uhájily linky do Ruska, přišly o linku do Izraele

Napsal: 01. 07. 2011, 15:18
od HonzaLB
M-a-S píše:Taky mi to absolutne neni jasne :!: Pry se to na ministerstvu posuzuje i dle toho, jak dana linka zapada do letoveho radu dane spolecnosti, jak je to s navazujici lety atd ... vzdyt CSA prijde o spoustu tranzitnich cestujicich! A cim to SmartWings bude feedovat? Cestujicimi z reckych ostrovu?! Sam jsem nekolikrat prestupoval na OK let do TLV a vzdy bylo plno a alespon polovina letadla jsme byli tranzitni cestujici

Proc MD dale komplikuje situaci vlastni spolecnosti ?! :crazy:

Je mozne, ze CSA zacne letat chartery a bude doprodavat "volnou kapacitu" na svych webovych strankach? Pak by lety byly vedeny jako pravidelne chartery (letaly by se stejnou frekvenci a ve stejnych casech jako doposud) a "nahodou" by volna kapacita na kazdem charterovem letu byla 99% vsech sedacek? Je mozne takto obejit bilateralni smlouvu, nebo na linku do TLV opravdu letenky muze prodavat pouze jedna spolecnost (asi ano, protoze jinak by to uz davno obesli i SmartWings, ze?)?

třeba proto,že MD musí rozhodovat jako nezávislý orgán a nikoho nezvýhodňovat:)
doprodej kapacity není možný:)proto také z nabídky v SA zmizely letenky do Hurghady a Antalye, které nabízela HCA.

Re: ČSA uhájily linky do Ruska, přišly o linku do Izraele

Napsal: 01. 07. 2011, 15:24
od HighFlyer
M-a-S píše:Proc MD dale komplikuje situaci vlastni spolecnosti ?! :crazy:

Tato otazka (stejne jako cely prispevek) poodhaluje mentalitu a zpusob uvazovani z minuleho stoleti, ktery zde u nekterych jedincu stale pretrvava. Co to prosim znamena "vlastni spolecnost"? Je snad MD akcionarem CSA? Ma snad MD nejake zadání "nekomplikovat situaci" jednomu dopravci? A znamena to podle tebe, ze by MD jinym dopravcum "dale komplikovat situaci" melo?

Re: ČSA uhájily linky do Ruska, přišly o linku do Izraele

Napsal: 01. 07. 2011, 15:34
od prodejce
MD by nemělo komplikovat situaci vlastnímu ministrovi.

Re: ČSA uhájily linky do Ruska, přišly o linku do Izraele

Napsal: 01. 07. 2011, 15:38
od M-a-S
HighFlyer píše:
M-a-S píše:Proc MD dale komplikuje situaci vlastni spolecnosti ?! :crazy:

Tato otazka (stejne jako cely prispevek) poodhaluje mentalitu a zpusob uvazovani z minuleho stoleti, ktery zde u nekterych jedincu stale pretrvava. Co to prosim znamena "vlastni spolecnost"? Je snad MD akcionarem CSA? Ma snad MD nejake zadání "nekomplikovat situaci" jednomu dopravci? A znamena to podle tebe, ze by MD jinym dopravcum "dale komplikovat situaci" melo?


"vlastni spolecnost" znamena statni spolecnost (akcionarem CSA je ministerstvo financi, neboli statni organ, stejne tak jako MD) ...

Ne, mas pravdu v tom, ze MD nema zadani jinym dopravcum "komplikovat situaci," stejne tak jak ale nema komplikovat situaci CSA, o jejichz restrukturalizaci se stat (pod ktery spada i MD) - at uz uspesne nebo neuspesne - pokousi.

Mam ale konkretni otazku: v cem je logictejsi prava na linku to TLV pridelit SmartWings? Maji snad lepsi sit ci vice moznosti v Praze podnikat jako prestupni uzel? Jestli se nepletu, tak QS neumoznuje v Praze prestupy (dnes by to bylo napr. CDG-FCO), takze se zameri jen na point-to-point cestujici? A dalsi velky segment trhu (tranzit) nebudou moci obslouzit ... Takze, jestlize se MD opravdu ridi jen temi "objektivnimi" faktory, v cem konkretne je SmartWings v lepsi pozici nez CSA?!

Re: ČSA uhájily linky do Ruska, přišly o linku do Izraele

Napsal: 01. 07. 2011, 15:43
od HonzaLB
prodejce píše:MD by nemělo komplikovat situaci vlastnímu ministrovi.

akcionářská práva vykonává v ČSA Ministerstvo financí, nikoliv ministerstvo mladých ministrů:)

Re: ČSA uhájily linky do Ruska, přišly o linku do Izraele

Napsal: 01. 07. 2011, 15:46
od HonzaLB
M-a-S píše:Mam ale konkretni otazku: v cem je logictejsi prava na linku to TLV pridelit SmartWings? Maji snad lepsi sit ci vice moznosti v Praze podnikat jako prestupni uzel? Jestli se nepletu, tak QS neumoznuje v Praze prestupy (dnes by to bylo napr. CDG-FCO), takze se zameri jen na point-to-point cestujici? A dalsi velky segment trhu (tranzit) nebudou moci obslouzit ... Takze, jestlize se MD opravdu ridi jen temi "objektivnimi" faktory, v cem konkretne je SmartWings v lepsi pozici nez CSA?!

Třeba nabídly výrazně nižší tarify, tj. lze předpokládat úsporu pro Čechy i větší zájem Izraelců o cesty do ČR.například...je větší benefit, aby bylo plné letadlo izraelců, co dál letí do paříže, nebo plné letadlo izraelců letících do ČR a utratit peníze zde?
pokud se nepletu, ČSA v poslední době tvrdí, že se od tranzitů postupně odklání...
ostatně, myslím, že brzy bude celé rozhodnutí viset na úřední desce MD, tak uvidíme.

Re: ČSA uhájily linky do Ruska, přišly o linku do Izraele

Napsal: 01. 07. 2011, 15:52
od prodejce
HonzaLB píše:
prodejce píše:MD by nemělo komplikovat situaci vlastnímu ministrovi.

akcionářská práva vykonává v ČSA Ministerstvo financí, nikoliv ministerstvo mladých ministrů:)

a jaký je v tom rozdíl, je to snad jedna vláda né.