Náhrada za 737-500? Regional jet nebo A319?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
Náhrada za 737-500? Regional jet nebo A319?
Ahoj všem, neuvažuje se přeci jenom o názradě za 737-500? Kapacita flotily od A321-A320-A319-ATR42 nenabízí letadlo pro tratě jako je BUD, WAW a pod.. (cca 100 sedaček)... je něco v plánu, nebo až 737 ukončí provoz nahradí je A319? Díky.
Re: Náhrada za 737-500? Regional jet nebo A319?
Nahradi je TVS spolu s CCA...
Re: Náhrada za 737-500? Regional jet nebo A319?
spíš mateřská firma ČSA půjde řízeně do kopru, protože je všem jasný, že s takovou zátěží se už nevyhrabe a postupně vznikne nová očištěná firma Holidays
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
Re: Náhrada za 737-500? Regional jet nebo A319?
Díky, ale otázka byla položena jinak.
Re: Náhrada za 737-500? Regional jet nebo A319?
O.K., co nahradi 737 CSA na WAW, BUD a pod?
Na BUD a WAW boeingy 737 CSA nahradi letadla TVS, CCA, MA, LO, a dalsi jini dopravci. Stejne jako na IST je nahradili TK, na DXB EK, na JFK DL, na Nemecku LH a tak dal...
Na BUD a WAW boeingy 737 CSA nahradi letadla TVS, CCA, MA, LO, a dalsi jini dopravci. Stejne jako na IST je nahradili TK, na DXB EK, na JFK DL, na Nemecku LH a tak dal...
Re: Náhrada za 737-500? Regional jet nebo A319?
Cynizmus neni moc na Miste a ani nic elegantniho... Novy kolega zde ma otazku' kterou music csa Res it a do VI, Mona se to Res I dnes. Co my vime? Side se prezentujeme ze jsme znalci a takovych lidi zde je malo - a jjeden z nich nejsem. Vim'vim... csa ma ztraty a management kazdy den jinak, ale prave bohuzelpropojeni csa s politiko je normalni I jinde I kdyz to nekdo zvladne prezentovat jinak. Toto mi privadi ze u csa nemuzeme nic predoovedet a vse je mozne!
Jestli je pravda ze se csa chce zbavit atr take bude must Res it co dal. Zda utne vice line nebo bude lepe let at s A319 coz nemusi but take ekonomicke. Ze proslicham ze nejake 321 jsou v plan muze znamenat ze regionalky mohou tez but I koncepci. Ned a se Ted nic predpovedet ....
Nejsou snad atr vyuzivane na 100% a je dobrym feederem do prg nebo nasazen na kratsi linky? Regi jets nevim' by la by to parada ale drazsi zalezitost, take jiz zavedene atr -600?
Jestli je pravda ze se csa chce zbavit atr take bude must Res it co dal. Zda utne vice line nebo bude lepe let at s A319 coz nemusi but take ekonomicke. Ze proslicham ze nejake 321 jsou v plan muze znamenat ze regionalky mohou tez but I koncepci. Ned a se Ted nic predpovedet ....
Nejsou snad atr vyuzivane na 100% a je dobrym feederem do prg nebo nasazen na kratsi linky? Regi jets nevim' by la by to parada ale drazsi zalezitost, take jiz zavedene atr -600?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 712
- Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
- Bydliště: LHR
- Stav: Offline
Re: Náhrada za 737-500? Regional jet nebo A319?
MS743 píše:Cynizmus neni moc na Miste a ani nic elegantniho...
nesouhlasim s tebou: cynismus je naopak to jediny, co me jeste tak trosku udrzuje od toho, abych naplno souhlasil s navrhem, ktery tady na foru pred nekolika mesici zaznel a sem - tam obcas zazniva i v soucasnosti:
tedy uzavrit pravne, ucetne i majetkove cinnost CSA a bez nahrady je zrusit.
kdyz nekomu prestane fungovat penis, a ani viagra uz nepomuze, je zbytecny optimalizovat a restrukturalizovat sex a snazit se pocit potomky - proste je konec.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Náhrada za 737-500? Regional jet nebo A319?
clovicek píše:Ahoj všem, neuvažuje se přeci jenom o názradě za 737-500? Kapacita flotily od A321-A320-A319-ATR42 nenabízí letadlo pro tratě jako je BUD, WAW a pod.. (cca 100 sedaček)... je něco v plánu, nebo až 737 ukončí provoz nahradí je A319? Díky.
Rikaj 26 eroplanuch. Ergo kladivko nevidim tam moc prostoru pro novej typ.
Re: Náhrada za 737-500? Regional jet nebo A319?
flyingblue píše:clovicek píše:Ahoj všem, neuvažuje se přeci jenom o názradě za 737-500? Kapacita flotily od A321-A320-A319-ATR42 nenabízí letadlo pro tratě jako je BUD, WAW a pod.. (cca 100 sedaček)... je něco v plánu, nebo až 737 ukončí provoz nahradí je A319? Díky.
Rikaj 26 eroplanuch. Ergo kladivko nevidim tam moc prostoru pro novej typ.
No teoreticky by mohlo dojit k nahrazeni ATR. Preci jen vyhodny odprodej starych a a jeste vyhodnejsi nakup novych letadel muze neco hodit
Re: Náhrada za 737-500? Regional jet nebo A319?
MS743 píše:Cynizmus neni moc na Miste a ani nic elegantniho...
Cynismus? To je spis natvrdo napsana realita.
Cynismus je, kdyz pan reditel Dvorak se usmiva do novin, rika jak uspesne redukuji flotilu z 50 letadel na 29. A to pry jeste neni vsechno, ted to budeme dale uspesne decimovat, sry chci rict restrukturalizovat, na 26 letadel. A vydava to temer za uspech! Reditel letecke spolecnosti!
Airline business je zalozen na neustalem rustu. Podivej se na jakekoliv O&D v PAX-IS. Vsechny v dlouhodobem i strednedobem horizontu rostou, protoze celkove letecka preprava neustale roste s vyjimkou krizi, valek, SARS, hladomoru, povodni, Tvrdika, Lasaka a Dvoraka
P.S. Nemohl jsem si odpoustit smajlika, protoze toto skutecne nema cenu brat vazne
Re: Náhrada za 737-500? Regional jet nebo A319?
andrewM píše:No teoreticky by mohlo dojit k nahrazeni ATR. Preci jen vyhodny odprodej starych a a jeste vyhodnejsi nakup novych letadel muze neco hodit
Ani teoreticky, ani prakticky. Jestli se nepletu, tak atrky jsou na leasing. Btw flotila se vyviji tak prekotne, ze ani nestihaji aktualizovat pocet letadel na webu.
http://www.csa.cz/cs/portal/company/abo ... _fleet.htm
Re: Náhrada za 737-500? Regional jet nebo A319?
jane píše:andrewM píše:No teoreticky by mohlo dojit k nahrazeni ATR. Preci jen vyhodny odprodej starych a a jeste vyhodnejsi nakup novych letadel muze neco hodit
Ani teoreticky, ani prakticky. Jestli se nepletu, tak atrky jsou na leasing. Btw flotila se vyviji tak prekotne, ze ani nestihaji aktualizovat pocet letadel na webu.
http://www.csa.cz/cs/portal/company/abo ... _fleet.htm
Lita se jeste porad s ATR72??? (viz "aktualizovany" odkaz)
Re: Náhrada za 737-500? Regional jet nebo A319?
jay80 píše:jane píše:andrewM píše:No teoreticky by mohlo dojit k nahrazeni ATR. Preci jen vyhodny odprodej starych a a jeste vyhodnejsi nakup novych letadel muze neco hodit
Ani teoreticky, ani prakticky. Jestli se nepletu, tak atrky jsou na leasing. Btw flotila se vyviji tak prekotne, ze ani nestihaji aktualizovat pocet letadel na webu.
http://www.csa.cz/cs/portal/company/abo ... _fleet.htm
Lita se jeste porad s ATR72??? (viz "aktualizovany" odkaz)
Posledni dve ATR72 prodali v srpnu, ted uz zustava jen 7 ATR42 na operativni leasing.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: Náhrada za 737-500? Regional jet nebo A319?
ked sa uz bavime o B735, tak Slovakian by mal odkupit prostrednictvom Armavie dalsie 2 B735 od CSA. vieme, ci sa uz nieco chysta?
Re: Náhrada za 737-500? Regional jet nebo A319?
Do Hamburku létají ČSA s Airbusem rodiny A320(nevím přesně kterým) a to mi přijde na vzdálenost 500km jako neefektivní. Mám ze to, že se na tak krátkou vzdálenost nevyužije rychlost letounu. Nejsem odborník na let letounu ani koridory ale přijde mi, že jen co vystoupá a nabere rychlost už aby brzdil. Také poplatek za přistání Airbusu bude asi vyšší než u nějakého regional jetu nebo menšího turbopropu. Takových destinací " za humnama" tj. na velmi krátké až krátké vzdálenosti létá ČSA s Airbusy spoustu. Např. Curych, Duesseldorf, Miláno. Je fakt, že asi má ČSA díky tomu Airbusy pořád ve vzduchu, ikdyž je otázka na kolik obsazené tj. RPK/ASK. Pochybuju, že to bude víc než 70%. Předpokládám, že by tedy ČSA měly pořídit nějaký turboprop pro tyhle velmi krátké až krátké vzdálenosti do 100 sedaček, možná regional jet. Jak je to se 737-500 pŕesně nevím. Slyšel sem, že mají končit. Víme důvod? Stáří?