Obnovená spolupráce bude představovat práci pro další dva letouny Holidays Czech Airlines v charterové konfiguraci. Celkem tím počet proudových letounů dopravce naroste na šest.
já jim fandím! Neví někdo co to bude. Zda Boeing nebo Airbus?
Nechapu do kdy bude prelevani penez mezi statem, spravou letist, CSA a CSA holiday pokracovat. Do kdy budem tuhle prodelecnou cinnost sponzorovat ??? Exim pochopitelne jde po nizsi cene. A spinava hra CSA tak dale pokracuje. Litat pod cenu je jen prodluzivani agonie CSA a CSA holiday ,driv nebo pozdeji se to stejne polozi. Jinak koupakum gratuluju litani s egyptanama a pod ... " hezky let "
jeste par mesicu a mame tady novou, nezadluzenou, konkurence schopnou spolecnost......., ktera muze okamzite prevzit vse po puvodnich CSA.......( takove scenare tu jiz byli)
Fantomas píše: Do kdy budem tuhle prodelecnou cinnost sponzorovat ???
Dalsi ucastnik fora, co nabyl presvedceni, ze zrovna z jeho dani jsou financovany prave CSA .
A ty si myslis, ze prodej letadel CSA holiday cestovkam pod naklady sponzoruje vlada USA ?? Ziskame cestovku i kdyby jsme se na to meli slozit politicke mysleni CSA holiday
manilair píše:jeste par mesicu a mame tady novou, nezadluzenou, konkurence schopnou spolecnost......., ktera muze okamzite prevzit vse po puvodnich CSA.......( takove scenare tu jiz byli)
Pominu-li hrubou chybu ve shode podmetu s prisudkem, tak prosim o osvezeni pameti, ktery scenar v minulosti se podobal tomu soucasnemu? Jake scenare uz tu byly? Mas na mysli "tu" v Ceske republice?
manilair píše:jeste par mesicu a mame tady novou, nezadluzenou, konkurence schopnou spolecnost......., ktera muze okamzite prevzit vse po puvodnich CSA.......( takove scenare tu jiz byli)
Pominu-li hrubou chybu ve shode podmetu s prisudkem, tak prosim o osvezeni pameti, ktery scenar v minulosti se podobal tomu soucasnemu? Jake scenare uz tu byly? Mas na mysli "tu" v Ceske republice?
Předem se omlouváme cestujícím, kterých se protestní akce dotknou. Jsme ale nuceni je podniknout v zájmu zachování českého národního dopravce," řekl prezident CZALPA Peter Žmolík.
Nevim, jestli to pana Zmolika uklidni, ale cesky narodni dopravce bude zachovan
Předem se omlouváme cestujícím, kterých se protestní akce dotknou. Jsme ale nuceni je podniknout v zájmu zachování českého národního dopravce," řekl prezident CZALPA Peter Žmolík.
Nevim, jestli to pana Zmolika uklidni, ale cesky narodni dopravce bude zachovan
Pokud to dopadne tak, že ČSA převede do HCA 2 A-321 a první 2 dodané A-320(GEA/GEB), pak to dokonale chápu, neb si OK už ponechá jen výhodně líznutá letadla.
Alca píše:Pokud to dopadne tak, že ČSA převede do HCA 2 A-321 a první 2 dodané A-320(GEA/GEB), pak to dokonale chápu, neb si OK už ponechá jen výhodně líznutá letadla.
I podle mě je to vcelku rozumné. Starší letadla se převedou pod HCA, kde budou létat převážně chartery a v případě jejich nevyužití by stejně operovaly pro ČSA, akorát za menší náklady na platy pilotů a palubního personálu.
Hlavně nechápu, k čemu budou HCA játra. Na chartery? To už tu jaksi v jiné podobě jednou bylo, ale jako zástěrka pro kriminální činnost jisté firmy. To je náš trh cestovního ruchu tak vyspělý a kupní síla tak vysoká?