Protestní akce pilotů ČSA
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 580
- Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
- Stav: Offline
Re: Protestní akce pilotů ČSA
No to vypadá že na zimu bude mít ČSA slušnej LF...škoda jen že za ty majle nekoupěj žádnej petrolej...
Re: Protestní akce pilotů ČSA
Z principu jsem proti jakýmkoliv odborům.
Mohou dát výpověď a jít lítat, kam chtějí.
Jinak to vypadá, že se s ČSA možná konečně začne něco dít. Kdyby se to ale stalo před třemi - pěti lety, ušetřili by jsme my - jako majitelé pár miliard.
Jinak někde bylo nedávno krásně napsáno, že jediný ředitel (slovo prezident ve spojení s ČSA nesnáším), který se nehádal s pilotama byl ... Tvrdík
Mohou dát výpověď a jít lítat, kam chtějí.
Jinak to vypadá, že se s ČSA možná konečně začne něco dít. Kdyby se to ale stalo před třemi - pěti lety, ušetřili by jsme my - jako majitelé pár miliard.
Jinak někde bylo nedávno krásně napsáno, že jediný ředitel (slovo prezident ve spojení s ČSA nesnáším), který se nehádal s pilotama byl ... Tvrdík
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Protestní akce pilotů ČSA
Atlas píše:Přemýšlím, do čeho vrazit skoro 70000 zbývajících mil z OK PLUS... A nemám čas někam dál letět teď ryze soukromě.
Ja jsem preventivne zahajil "rizeny pokles uctu OK Plus" a uz mam vydane dve letenky na JFK. Je to sazka na jistotu, provozuje to jiny dopravce
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Protestní akce pilotů ČSA
HighFlyer píše: Je to sazka na jistotu, provozuje to jiny dopravce
No stock začínající čísly 064 to je spíš sázka na nejistotu..
Re: Protestní akce pilotů ČSA
To mi pripomnelo terminologii Luftjardy. Ten, kdyz zduvodnoval "odejiti" financniho viceprezidenta F. Slabeho, tak smrtelne vazne rikal, ze zahaji "rizeny rust nakladu", a proto musi FS odejit, protoze s nim tuto vizi nesdili .
P.S. Pro mladsi rocniky: F. Slaby byl financni viceprezident CSA 1994 - 2003, po cele funkcni obdobi sefu Jakubseho a Kuly. Kdyz nastupoval, tak CSA mely ztratu 1,3 mld, kdyz koncil tak CSA mely na uctech 2 miliardy. V Cesku neni lepsi financni VP pro CSA, presto (anebo prave proto?) se ho majoritni "akcionar" nepokusil zlanarit zpatky.
P.S. Pro mladsi rocniky: F. Slaby byl financni viceprezident CSA 1994 - 2003, po cele funkcni obdobi sefu Jakubseho a Kuly. Kdyz nastupoval, tak CSA mely ztratu 1,3 mld, kdyz koncil tak CSA mely na uctech 2 miliardy. V Cesku neni lepsi financni VP pro CSA, presto (anebo prave proto?) se ho majoritni "akcionar" nepokusil zlanarit zpatky.
Re: Protestní akce pilotů ČSA
HighFlyer píše:Atlas píše:Přemýšlím, do čeho vrazit skoro 70000 zbývajících mil z OK PLUS... A nemám čas někam dál letět teď ryze soukromě.
Ja jsem preventivne zahajil "rizeny pokles uctu OK Plus" a uz mam vydane dve letenky na JFK. Je to sazka na jistotu, provozuje to jiny dopravce
Od AA mi přišel minulý týden e-mail, "že se o své majle bát nemusím"... Teď se mi otřásá i OK Plus. Sedět pořád tam a sem nad Atlantikem do NYC i soukromě "jen tak" - na prodloužený víkend, se mi neráčí. V Americe mi na pár dnů dovolené cestovat nebaví, všechno je od sebe nepříjemně vzdálené - a mezitím tisíce mil nakopírovaného stereotypu.
Když jsem narychlo studoval OK Plus, přislo mi, že nejlepší poměr Value for money na týden/dva (víc se teď z práce nevytrhnu) vychází asi z PRG na Havaj a zpátky. Když to tam teď nasypu, mám na to rok? Nebo musím mít fix datum?
Nebo když to v nouzi nápadu daruju někomu z rodiny, muže být z toho ostuda, kdyby ČSA padly a on/ona to pak nemohl z nějakého důvodu využít...?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 348
- Registrován: 27. 09. 2011, 22:25
- Stav: Offline
Re: Protestní akce pilotů ČSA
BlueSky píše:To mi pripomnelo terminologii Luftjardy. Ten, kdyz zduvodnoval "odejiti" financniho viceprezidenta F. Slabeho, tak smrtelne vazne rikal, ze zahaji "rizeny rust nakladu", a proto musi FS odejit, protoze s nim tuto vizi nesdili .
P.S. Pro mladsi rocniky: F. Slaby byl financni viceprezident CSA 1994 - 2003, po cele funkcni obdobi sefu Jakubseho a Kuly. Kdyz nastupoval, tak CSA mely ztratu 1,3 mld, kdyz koncil tak CSA mely na uctech 2 miliardy. V Cesku neni lepsi financni VP pro CSA, presto (anebo prave proto?) se ho majoritni "akcionar" nepokusil zlanarit zpatky.
Luftjarda toho bohužel nakecal víc.... a kdyby jen nakecal, on se zbavil i dalších, co do toho viděli a pak začal "hospodařit" se svým týmem. Jedna z dalších perel, která stála za vytesání do kamene - je třeba pořídit letadla s větší kapacitou, aby se nestávalo, že bude plné letadlo a některé cestující bude třeba odmítnout. No, to se mu úspěšně podařilo (viz LF ČSA, který je jeden z nejnižších v Evropě).
Re: Protestní akce pilotů ČSA
Atlas píše:Doopravdy jsou zaměstnanci ČSA takoví nevidoucí "fandové do létaní", že nevědí a nevěří která bije?
Přemýšlím, do čeho vrazit skoro 70000 zbývajících mil z OK PLUS... A nemám čas někam dál letět teď ryze soukromě.
Babo raď!
Taky mám o OKplus obavu... mám tam asi 110 tis., chtěl jsem ještě došetřit na cestu kolem světa, ale asi bych si spíš měl rychle udělat alespoň výlet do Austrálie.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Protestní akce pilotů ČSA
Piloti CZ ALPA píšou:
"Otevřený dopis politikům ČR"
http://web.czalpacsa.cz/otevreny-dopis-politikum-cr
"Otevřený dopis politikům ČR"
http://web.czalpacsa.cz/otevreny-dopis-politikum-cr
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 755
- Registrován: 27. 08. 2009, 19:02
- Bydliště: BTS
- Stav: Offline
Re: Protestní akce pilotů ČSA
Nebolo to nahodou v pripade inych aliancii tak, ze po pade aerolinky ostatni umoznili nejaky sposobom previest mile do svojich programov?
Rovnako si myslim ze ak by vznikli "nove CSA" tak mile uznaju.
Rovnako si myslim ze ak by vznikli "nove CSA" tak mile uznaju.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Protestní akce pilotů ČSA
Tomu říkám "akcelerace restrukturalizačního plánu":
http://byznys.lidovky.cz/bitva-priostru ... oprava_nev
http://byznys.lidovky.cz/bitva-priostru ... oprava_nev
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 755
- Registrován: 27. 08. 2009, 19:02
- Bydliště: BTS
- Stav: Offline
Re: Protestní akce pilotů ČSA
Tak im treba. Odbory su zlo a toto presne si zasluzili za vydieranie. Aj ked osobne nie som uplne presvedceny o potrebe vobec zachovat CSA (a.k.a. zalozit nove CSA), ale budis.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Protestní akce pilotů ČSA
a ještě z jiného pohledu:
http://www.euro.cz/id/4xrdw5aiaeb5mtenv ... ?id=105265
(tak mě napadá, jestli nemají odboráři zamezený přístup do budovy z toho důvodu, aby se tam nepřivazovali k židlím a nepřibíjeli si ruce ke stolům )
http://www.euro.cz/id/4xrdw5aiaeb5mtenv ... ?id=105265
(tak mě napadá, jestli nemají odboráři zamezený přístup do budovy z toho důvodu, aby se tam nepřivazovali k židlím a nepřibíjeli si ruce ke stolům )
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Protestní akce pilotů ČSA
romul píše:Piloti CZ ALPA píšou: "Otevřený dopis politikům ČR"
http://web.czalpacsa.cz/otevreny-dopis-politikum-cr
Opet luxusni material ke komentovani. Neodolam:
V roce 2009 zaměstnanci ve snaze pomoci společnosti souhlasili se zásadním snížením mezd (u pilotů 30%) a v roce 2010 pak podpořili i přes jeho dopady na zaměstnance restrukturalizační plán, který počítal se redukcí velikosti a její stabilizací pro případnou privatizaci. I přes tuto vstřícnost zaměstnanců se managementu nepodařilo zlepšit hospodaření společnosti a v roce 2010 skončila v hluboké provozní ztrátě přes jednu miliardu korun. Společnost předpokládá vysokou ztrátu i v letošním roce.
A kluci, cim myslite, ze to je? Zkuste si jen tak ze srandy spocitat, kdyby se snizily platy o 100%, jestli by CSA vydelavaly. A jestli ne, tak co je spatne? A proc se do teto situace po otevreni konkurence dostaly vsechny aerolinky velikosti CSA provozujici sitovy model?
Rozdělení regionální a střednětraťové flotily, které se vzájemně doplňují, do dvou společností, zásadně omezuje možnou privatizaci ČSA a nalezení strategického investora.
Omezuje nebo umoznuje? (neni to preklep?) Neni mozne, ze kdyz se nemocna firma rozdeli na zdravou cast a nemocnou/umirajici cast, tak o tu zdravou cast muze mit nejaky investor zajem?
A ted to zacina gradovat:
Pokud vláda nyní v Českých aeroliniích nezasáhne, nebude zřejmě již v budoucnu mít co prodávat.
Kluci, chapu ze piloti rozumi ekonomice aerlinek nekdy vic a nekdy min, ale ze jste az takhle mimo... Vdyt uz v minulosti se ukazalo, ze vlada nema co prodavat (nikdo si to nechtel koupit). Vy si opravdu myslite, ze v soucasnosti nebo budoucnosti by bylo co prodavat?
O tom, že management aktivně pracuje na scénáři, jenž spočívá ve vyvedení posledních zbývajících zajímavých aktivit a následné likvidaci Českých aerolinií, svědčí i výroky prezidenta ČSA Philippe Moreelse, který se v médiích vyjádřil, že Česká republika národního dopravce vlastně ani nepotřebuje.
Haleluja! Prvni clovek v teto pozici, ktery to KONECNE rekl nahlas!
Podle prezidenta ČSA „Česká republika potřebuje, aby se na ruzyňské letiště létalo. Nikde ale není psáno, že k tomu jsou potřebné ČSA“
Pan Moreels si zrejme precetl moje prispevky za poslednich 5 let.
To, že státem najatý manažer, jehož úkolem je zachránit společnost a dále ji rozvíjet tak, aby byla zajímavá pro případného strategického partnera, otevřeně hovoří o tom, že tento svůj úkol nehodlá naplňovat, by mělo být pro vládu jasným signálem k jeho okamžitému odvolání.
Kluci, co vy vite, co je ukolem tohoto statem najateho manazera? Co treba hospodarne nakladani s penezmi statu? A jakakoli byt jen dalsi koruna investovana do CSA je jednoznacne operace s minusovym znamenkem. Pan Moreels jako spravny hospodar doporucuje akcionari jednoznacnou usporu verejnych prostredku.
Je na pováženou, že premiér vlády, která má za úkol najít pro České aerolinie co nejvhodnějšího partnera a prodat je také co nejvýhodněji, v reakci na náš protest proti dalšímu zmenšování a znehodnocování Českých aerolinií veřejně řekl, že se vládě uleví, pokud dojde k likvidaci Českých aerolinií.
Naopak, je napovazenou, ze na to neprisli uz 3 predchozi premieri.
Obracíme se tedy na Vás, členy Parlamentu České republiky se žádostí o pomoc se záchranou českého vlajkového dopravce. Nechceme si za pár let číst o ČSA jako o další Mostecké uhelné.
On se CSA snazi koupit pan Dvorak pres nejaky druhy Appian? Sacrebleu!!
Re: Protestní akce pilotů ČSA
HighFlyer píše:romul píše:Piloti CZ ALPA píšou: "Otevřený dopis politikům ČR"
http://web.czalpacsa.cz/otevreny-dopis-politikum-crObracíme se tedy na Vás, členy Parlamentu České republiky se žádostí o pomoc se záchranou českého vlajkového dopravce. Nechceme si za pár let číst o ČSA jako o další Mostecké uhelné.
On se CSA snazi koupit pan Dvorak pres nejaky druhy Appian? Sacrebleu!!
No, Dvořák třeba ne (nebo ne jen pro sebe...), ale že je zájem o to se dostat k lukrativním aktivitám, nyní v rámci aeroholdingu, o tom není třeba moc pochybovat....