Protestní akce pilotů ČSA
Protestní akce pilotů ČSA
http://www.novinky.cz/domaci/252180-pil ... zpravy-dne
krásná práce odborářské chátry... manýry francouzů, španělů, italů, řeků jsou již zde...
krásná práce odborářské chátry... manýry francouzů, španělů, italů, řeků jsou již zde...
Re: Piloti ČSA
tygrlive píše:http://www.novinky.cz/domaci/252180-piloti-na-protest-neprisli-do-prace-csa-zacaly-rusit-lety.html?ref=zpravy-dne
krásná práce odborářské chátry... manýry francouzů, španělů, italů, řeků jsou již zde...
Ses vedle ale uplne ...
Jejich reakce je plne na miste. Kazdy v tomhle state jen drzi hubu a tise cumi jak debil jak se krade!!! Jednou to uz musi skoncit !
Re: Piloti ČSA
Fantomas píše:tygrlive píše:http://www.novinky.cz/domaci/252180-piloti-na-protest-neprisli-do-prace-csa-zacaly-rusit-lety.html?ref=zpravy-dne
krásná práce odborářské chátry... manýry francouzů, španělů, italů, řeků jsou již zde...
Ses vedle ale uplne ...
Jejich reakce je plne na miste. Kazdy v tomhle state jen drzi hubu a tise cumi jak debil jak se krade!!! Jednou to uz musi skoncit !
ale v poradku, at hubu nedrzi, neleta, da vypoved... nikdo ho letat nenuti... at jde letat k arabum
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 362
- Registrován: 01. 11. 2004, 19:38
- Oblíbené typy letadel: B777, A330
- Bydliště: Hamilton, New Zealand
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Piloti ČSA
tygrlive píše:Fantomas píše:tygrlive píše:http://www.novinky.cz/domaci/252180-piloti-na-protest-neprisli-do-prace-csa-zacaly-rusit-lety.html?ref=zpravy-dne
krásná práce odborářské chátry... manýry francouzů, španělů, italů, řeků jsou již zde...
Ses vedle ale uplne ...
Jejich reakce je plne na miste. Kazdy v tomhle state jen drzi hubu a tise cumi jak debil jak se krade!!! Jednou to uz musi skoncit !
ale v poradku, at hubu nedrzi, neleta, da vypoved... nikdo ho letat nenuti... at jde letat k arabum
Nekomu zalezi na ty firme a nelibi se mu jak z ikony ceskyho letectvi se postupne dostavame na 19 letadel. Ono se neda odejit zase tak uplne lehce a dat vypoved, rada pilotu ma doma zavazky a s rodinou neni asi uplne lehky se jen tak zbalit a jit litat nekam do Asie.
Re: Piloti ČSA
Aniz bych se poustel do diskuse jestli tato akce pilotu je ci neni opodstatnena, mam nekolik dotazu pro mistni experty:
shodou okolnosti mam rezervaci na zitrejsi posledni let z AMS do PRG (odlet v 19.35) a velice rad bych se jeste zitra do PRG dostal. Predpokladam, ze nikdo nyni nedokaze odhadnout jak se situace bude vyvijet a jestli me letadlo zitra z Prahy vzletne ci ne (nebo ma nekdo insider informace? ), tak bych se chtel zeptat na nasledujici:
1) prijdu-li zitra v AMS na letiste a bude-li muj let zruseny, mohu pozadovat prebookovani na let lufthansy v 19:20 pres FRA do PRG? To je totiz jediny let, ktery by me jeste zitra dostal do Prahy (prilet v 23:00). Vim, ze je to jiny prepravce, jina aliance, ale mam pravo na toto prebookovani?
2) nebude-li tato varianta mozna a prebookuji-li me na prvni let KLM z AMS v sobotu (6:55 rano), poskytne mi CSA ubytovani nekde u AMS? (domu to mam docela daleko - vlakem 2.5 hodin a rano bych to vcas nestihl zpet na AMS)
Predem dekuji za odpovedi!
shodou okolnosti mam rezervaci na zitrejsi posledni let z AMS do PRG (odlet v 19.35) a velice rad bych se jeste zitra do PRG dostal. Predpokladam, ze nikdo nyni nedokaze odhadnout jak se situace bude vyvijet a jestli me letadlo zitra z Prahy vzletne ci ne (nebo ma nekdo insider informace? ), tak bych se chtel zeptat na nasledujici:
1) prijdu-li zitra v AMS na letiste a bude-li muj let zruseny, mohu pozadovat prebookovani na let lufthansy v 19:20 pres FRA do PRG? To je totiz jediny let, ktery by me jeste zitra dostal do Prahy (prilet v 23:00). Vim, ze je to jiny prepravce, jina aliance, ale mam pravo na toto prebookovani?
2) nebude-li tato varianta mozna a prebookuji-li me na prvni let KLM z AMS v sobotu (6:55 rano), poskytne mi CSA ubytovani nekde u AMS? (domu to mam docela daleko - vlakem 2.5 hodin a rano bych to vcas nestihl zpet na AMS)
Predem dekuji za odpovedi!
-
- autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
- Bydliště: CTU
- Stav: Offline
Re: Protestní akce pilotů ČSA
Nerad prudim, ale neprijde mi, ze jsou piloti nejaka skupina nadlidi, co pri zmene podminek na trhu nemuze sbalit veci do kufru a odejit do Asie. V kazdy jiny komercni branzi to takhle proste chodi.
(a prosim neargumentujte tu cenou ATPL - i za svoje vzdelani jsem jenom na skolnym zaplatil stejnou castku)
(a prosim neargumentujte tu cenou ATPL - i za svoje vzdelani jsem jenom na skolnym zaplatil stejnou castku)
Re: Piloti ČSA
M-a-S píše:1) prijdu-li zitra v AMS na letiste a bude-li muj let zruseny, mohu pozadovat prebookovani na let lufthansy v 19:20 pres FRA do PRG? To je totiz jediny let, ktery by me jeste zitra dostal do Prahy (prilet v 23:00). Vim, ze je to jiny prepravce, jina aliance, ale mam pravo na toto prebookovani?
Shodou okolností jsem byl v úterý ve stejné situaci po zrušení letu LJU-PRG (oficiálně kvůli mlze v PRG, ale všechno ostatní z PRG lítalo, včetně ATRek, takže bůhvíproč vlastně). A byl jsem bez problémů přebukován na paralelní lety *A na trase LJU-VIE-PRG (Adria+Austrian). Takže tak.
Re: Protestní akce pilotů ČSA
cocik píše:Nerad prudim, ale neprijde mi, ze jsou piloti nejaka skupina nadlidi, co pri zmene podminek na trhu nemuze sbalit veci do kufru a odejit do Asie. V kazdy jiny komercni branzi to takhle proste chodi.
(a prosim neargumentujte tu cenou ATPL - i za svoje vzdelani jsem jenom na skolnym zaplatil stejnou castku)
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Protestní akce pilotů ČSA
cocik píše:Nerad prudim, ale neprijde mi, ze jsou piloti nejaka skupina nadlidi, co pri zmene podminek na trhu nemuze sbalit veci do kufru a odejit do Asie.
Doktoři: Děkujeme - odcházíme.
Piloti: Děkujeme - odlétáme.
Re: Piloti ČSA
jrns píše:M-a-S píše:1) prijdu-li zitra v AMS na letiste a bude-li muj let zruseny, mohu pozadovat prebookovani na let lufthansy v 19:20 pres FRA do PRG? To je totiz jediny let, ktery by me jeste zitra dostal do Prahy (prilet v 23:00). Vim, ze je to jiny prepravce, jina aliance, ale mam pravo na toto prebookovani?
Shodou okolností jsem byl v úterý ve stejné situaci po zrušení letu LJU-PRG (oficiálně kvůli mlze v PRG, ale všechno ostatní z PRG lítalo, včetně ATRek, takže bůhvíproč vlastně). A byl jsem bez problémů přebukován na paralelní lety *A na trase LJU-VIE-PRG (Adria+Austrian). Takže tak.
Dekuji za odpoved! Ted uz jenom abych byl mezi prvnimi v pripadne fronte u CSA prepazky v AMS ... a taky aby na letech AMS-FRA a FRA-PRG byla volna kapacita ... ale kdo vi, treba to vse dobre dopadne a piloti CSA zase zacnou pracovat (kde je praying smiley )
Re: Piloti ČSA
jrns píše:M-a-S píše:1) prijdu-li zitra v AMS na letiste a bude-li muj let zruseny, mohu pozadovat prebookovani na let lufthansy v 19:20 pres FRA do PRG? To je totiz jediny let, ktery by me jeste zitra dostal do Prahy (prilet v 23:00). Vim, ze je to jiny prepravce, jina aliance, ale mam pravo na toto prebookovani?
Shodou okolností jsem byl v úterý ve stejné situaci po zrušení letu LJU-PRG (oficiálně kvůli mlze v PRG, ale všechno ostatní z PRG lítalo, včetně ATRek, takže bůhvíproč vlastně). A byl jsem bez problémů přebukován na paralelní lety *A na trase LJU-VIE-PRG (Adria+Austrian). Takže tak.
že by chybějící letadlo kvůli převozu opice a dalších opičáků?
Re: Protestní akce pilotů ČSA
tím to dle mne nebude, když byla mlha tak za ATRky litaly jiná letadla
Re: Piloti ČSA
Pilot píše:
Nekomu zalezi na ty firme a nelibi se mu jak z ikony ceskyho letectvi se postupne dostavame na 19 letadel. Ono se neda odejit zase tak uplne lehce a dat vypoved, rada pilotu ma doma zavazky a s rodinou neni asi uplne lehky se jen tak zbalit a jit litat nekam do Asie.
A cestujici nemaji zavazky?? Rodiny??
Re: Protestní akce pilotů ČSA
Zajimave, ze piloti nekriceli kdyz zavratne rostli mzdove naklady
Re: Protestní akce pilotů ČSA
Ono je to bohužel tak, že čím míň letadel, tím menší ztráta. Takže optimálních výsledků firma dosáhne při počtu letadel nula...