Turbovrtulakem do Frankfurtu

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
Tex
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 133
Registrován: 07. 03. 2006, 17:25
Stav: Offline

Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Tex »

Teď letím po dlouhé době s ČSA (bohužel konkurence přešla na zimní řád...) a nestačím se divit ČSA už lítí ATR kou i na takovou destinaci jako je Frankfurt. Je to náhoda nebo tam lítají vrtulákem pořád? Nebo oni už nemají velká letadla? Je to OK0536.

Update: hlavně že při jízdě autobusem hlásí letiště Václava Havla a pak člověk nastoupí vyfoukaný z plochy do ledového letadla. Na zemi raději netopí.... Tak k ČSA se svetrem ... Super servis... Zlatí Germanwings...
Naposledy upravil(a) Tex dne 31. 10. 2012, 14:20, celkem upraveno 1 x.


RadekB
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 353
Registrován: 08. 03. 2010, 12:19
Oblíbené typy letadel: A350, A380, B747, B757, B787
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG/WAW
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od RadekB »

Tex píše:Ted letim po dlouhe dobe s CSA (bohuzel konkurence presla na zimni rad...) a nestacim se divit CSA uz kita ATR kou i na takovou destinaci jako je Frankfurt. Je to nahoda nebo tam litaji vrtulakem porad? Nebo oni uz nemaji velka letadla? Je to OK0536

Update: hlavne ze pri jizde autobusem hlasi letiste vacava havla a pak clovek nastoupi vyfoukany z plochy do ledoveho letadla. Na zemi radeji netopi.... Tak k CSA se svetre ... Super servis... Zlati Germanwings...


V únoru jsem do FRA letěl s ČSA taky ATRem (OK-KFP), přes léto a do příletu první 72-ky se tam střídaly 735 a 319, nicméně záleží na LF.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5402
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Globik »

Tex píše:Ted letim po dlouhe dobe s CSA (bohuzel konkurence presla na zimni rad...) a nestacim se divit CSA uz kita ATR kou i na takovou destinaci jako je Frankfurt. Je to nahoda nebo tam litaji vrtulakem porad? Nebo oni uz nemaji velka letadla? Je to OK0536

Update: hlavne ze pri jizde autobusem hlasi letiste vacava havla a pak clovek nastoupi vyfoukany z plochy do ledoveho letadla. Na zemi radeji netopi.... Tak k CSA se svetre ... Super servis... Zlati Germanwings...

Takovou destinaci? Frankfurt není hub Sky teamu. Pokud prostě nenaplní větší letadlo, mají kvůli tobě lítat s prázdným strojem? A ukaž mi letiště, kde se do ATR nastupuje chobotem. Mimochodem, ve Frankfurtu je nástup autobusem běžný i do větších letadel, tak co je na pražském letišti špatného? A co má to, co hlásí v autobusu (provozuje DPP) společného s tím, jak se nastupuje na letišti do letadel ČSA? A co tam mají podle tebe hlásit? A Havel pocházel z teplých krajin, že si na letiště pojmenované po něm nemusíš brát svetr? Neslpetl sis to s jiným prezidentem, třeba s tím srandovním strejdou, co ho teď ohrožuje Romney?

Tex
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 133
Registrován: 07. 03. 2006, 17:25
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Tex »

Omlouvám se ale mně proste přišel Frankfurt malinko větší než LKPR tak jsem předpokládal ze tam lítá JET a ne turboprop jako někam do Hannoveru. Turbopropy létají na regionální letiště obvykle.. Třeba Germanwings naplní A319 do Kolina (Kolin není bůh ví jak velké letiště) a ještě mají lepší občerstvení a služby. Teď přemýšlím kdo z nich je vlastně Low cost ... Dle kvality servisu vypadá na low cost ČSA. Jako normální aerolinky vypadají Germanwings (v teple velkým letadlem, z chobotu do chobotu, z chutnou bagetkou v ceně místo slaných rybiček .... ). Třeba to bude číst někdo z ČSA...

Jo a neprudí z Havlem říkají tomu prostě a jednoduše Praha..
Naposledy upravil(a) Tex dne 31. 10. 2012, 14:23, celkem upraveno 1 x.

mojenakupy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 67
Registrován: 12. 02. 2011, 23:46
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od mojenakupy »

Tex píše:Jo a neprudi z Halem rikaji tomu proste a jednoduse Praha..

..což je špatně...neboť to letiště se jmenuje po Václavu Havlovi (ať se to někomu líbí, nebo ne), akorát Germanwings to ještě nezavnímaly...chyba není na straně ČSA, ale na straně němcké letecké společnosti.

Jinak souhlasím s Globikem - Frankfurt není pro ČSA nějakým klíčovým letištěm, i když je to velký mezinárodní hub (i když upřímně - při mé návštěvě Frankfurtu mi to zas až tak skvělé nepřišlo), tak je to hlavně hub pro Lufthansu a její alianční partnery.
Podle stejné logiky zde máme např. letiště v Bangkoku, Tokiu, Londýně, Rio de Janeiru atd., kde ČSA také nelétají a přitom jsou to obrovská letiště...


Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2883
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Fabo »

Male letadlo je vetsinou poslano tam, kde je mala poptavka. Z regionalnich letist vetsinou mala poptavka je, tak tam vetsinou velke letadlo nepotkas. Z Prahy do FRA je velka poptavka pro LH, na prestup, tak to LH lita jety. Z Prahy do FRA p2p nebo s prestupem z jine destinace CSA tak velka poptavka neni, tak to lita ATR. Jednoduche.

Tex
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 133
Registrován: 07. 03. 2006, 17:25
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Tex »

Mně to přijde jako úpadek (pamatuji jsi ze do FRA létaly velkým érem) ale OK. Vysvětleno ČSA to moc nezajímá. Příští týden poletím s LH.
Naposledy upravil(a) Tex dne 31. 10. 2012, 14:25, celkem upraveno 1 x.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5402
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Globik »

Tex píše:Mne to prijde jako upadek (pamatuji jsi ze do FRA letaly velkym erem) ale OK. Vysvetleno CSA to moc nezajima. Pristi tyden poletim s LH.

ČSA v tomto případě naštěstí alespoň trochu zajímá load factor a tedy naprosto správně létají ATR. Ale podle tvého pravopisu mám indicii, že to prostě nepochopíš.

Tex
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 133
Registrován: 07. 03. 2006, 17:25
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Tex »

Ja mam indicii ze to byl muj posledni let s CSA do FRA. Psani na mobilu v taxiku mi opravdu nejde, ale rozlisit kvalitu prepravce umim... No treba priste poleti s L-410 nebo C-172 load factor je holt load factor...

Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Alca »

Pochopil bych, kdybys s ABSJets měl letět s EMB-135 Legacy a oni ti místo toho přiletěli s King Air C90, ty sis zaplatil přece za Legacy, ale že ti OK změní typ letadla na menší svědčí o tom, že zde ještě nějakou chvíli chce být (což nevím, jestli zrovna jinými činy zrovna dokazují... :D) Ještě před pár lety byla takováto činnost u OK neobvyklá a Boeingy klidně létaly s 20 pasažéry na palubě. Buď také rád, že ti jako mnoha jiným ještě za dob Tvrdíka a spol. neposlali taxíka :D

Tex
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 133
Registrován: 07. 03. 2006, 17:25
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Tex »

Ja tomu uz rozumim. To je konec CSA kdyz na takovou destinaci letaji ATR. A nebo prodaji ATRku a pak si v zapeti pronajmou jinou... Dlouho jsem s nimi neletel a netusil jsem ze je to az tak spatne. Ptal jsem se pri vystupu letusky a ona rikala ze vetsinou leti ATR do FRA takze to je obvykle...

Verte ze lide jsou na to citlivi. Normalni cestujici nepozna od sebe B-737 a A-319 ale vrtulaka pozna....

PS: Beechcraft King Air C90 je fajn s tim jsem letel, a je tam vic mista jak v ATR a jeste pokecas s piloty....

PS2: Zpatky letim pres Dussedorf jelikoz z FRA nebylo misto takze zase ATR ....

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3950
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od HighFlyer »

Tex píše:Turbopropy letaji na regionalni letiste obvykle..

No vidis, ona Praha regionalni letiste je, takze je vse, jak ma byt. A vesmir je zase v rovnovaze.

Tex
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 133
Registrován: 07. 03. 2006, 17:25
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Tex »

ANO je to tak i s tím vesmírem a tím bych si dovolil uzavřít tuto diskusi.

MirekDusin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 09. 08. 2012, 16:28
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od MirekDusin »

http://www.planes.cz/cs/photo/1153241/a ... frankfurt/

WAW-FRA Eurolot operováno pro LOT

LOT člen SA z hubu SA do hubu SA taktéž AT7....sice v současnosti létají E175 ale ještě nedávno takto.

Tex
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 133
Registrován: 07. 03. 2006, 17:25
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Tex »

MirekDusin píše:http://www.planes.cz/cs/photo/1153241/atr72-sp-lfg-eurolot-frankfurt/

WAW-FRA Eurolot operováno pro LOT

LOT člen SA z hubu SA do hubu SA taktéž AT7....sice v současnosti létají E175 ale ještě nedávno takto.


V pořádku Varšava je taky regionální letiště.


Odpovědět