Turbovrtulakem do Frankfurtu

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2781
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od alesesl »

Tedka v sobotu mne ceka let PRG-FRA-LIN s OK a AZ. Na let do FRA to ma letet ATR42/72. Mne osobne na kratky let ATR nevadi. Ale na letu s Air Serbia do BEG z PRG, kdy to leti okolo 2 hod mi to prijde uz dlouho.


Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1296
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Zdenek »

Tony Smoke píše:Myslim, ze ti uniklo, ze neni jatro jak jatro. Pekne kvalitne jatro by na Segmente PRG-FRA nebol Problem, problemom je stav dotycneho jatra!

Játro je furt játro, musíš autobusem, omezené místo v binech, v některých sesle proti směru letu. Jako point-point možná, ale jako přískok na dálkovku kde při přestupu hlídáš každkou minutu asi ne.

Tex
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 133
Registrován: 07. 03. 2006, 17:25
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Tex »

Tony Smoke píše:Myslim, ze ti uniklo, ze neni jatro jak jatro. Pekne kvalitne jatro by na Segmente PRG-FRA nebol Problem, problemom je stav dotycneho jatra!

Ty jsi to naprosto nepochopil a ČSA taky ne ... (proto jsou tam kde jsou)
Nikoliv, není tomu tak pokud si spoj můžu vybrat a zde si opravdu mohu vybrat tak cesťák játem nepoletí .... pokud to bude malá destinace kde lítá jen játro tak je to OK ...

Nikdy jsem neměl problém s játrem třeba do Hanoveru ... tam končíš a jsi rád že nemusíš vlakem ... Ale Frankfurt opravdu ne tam 99% lidí pokračuje ...


.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2781
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od alesesl »

Tak v sobotu rano jsem mel tu moznost vyzkouset si letet do FRA s ATR 72 s CSA. Letelo to OK-YFT. Let byl na 100% zaplneny. Odlet na cas, pristani taky na cas. Servis na palube nic moc, to co predvadi OK je ubohost, ale k tomu se nebudu vyjadrovat. Jinak personal v pohode, vsechno slo podle planu. Ve FRA nam nestihli prelozit kufry na navazny let Alitalie do Milana Linate, ale to uz je jina kapitola, ktera se OK netyka.

Tex
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 133
Registrován: 07. 03. 2006, 17:25
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Tex »

alesesl píše:Tak v sobotu rano jsem mel tu moznost vyzkouset si letet do FRA s ATR 72 s CSA. Letelo to OK-YFT. Let byl na 100% zaplneny. Odlet na cas, pristani taky na cas. Servis na palube nic moc, to co predvadi OK je ubohost, ale k tomu se nebudu vyjadrovat. Jinak personal v pohode, vsechno slo podle planu. Ve FRA nam nestihli prelozit kufry na navazny let Alitalie do Milana Linate, ale to uz je jina kapitola, ktera se OK netyka.

Protože tě postaví někam do pole a ne k terminálu....


dydzej
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
Bydliště: PU
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od dydzej »

Tex píše:Protože tě postaví někam do pole a ne k terminálu....

Ve stejnem poli ale stal treba i Austrian Fokker 100 (let OS126). Vzhledem ktomu, ze se jednalo o codeshare let s LH, SK a TG, cestaku na palube jsem pozoroval docela dost... :-D

Tex
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 133
Registrován: 07. 03. 2006, 17:25
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Tex »

dydzej píše:
Tex píše:Protože tě postaví někam do pole a ne k terminálu....

Ve stejnem poli ale stal treba i Austrian Fokker 100 (let OS126). Vzhledem ktomu, ze se jednalo o codeshare let s LH, SK a TG, cestaku na palube jsem pozoroval docela dost... :-D

Jasně že jo ale vykládku bagáže pak trvá malinko déle... Ostatně proč si nechat odbavovací kufr do ATR když jim ho tam položím na ploše a oni ho dají na stejné místo (v kabině kam dát opravdu nikam nejde)... Tak si pak raději kufr zase vezmu sám...

dydzej
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
Bydliště: PU
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od dydzej »

Tex píše:Jasně že jo ale vykládku bagáže pak trvá malinko déle... Ostatně proč si nechat odbavovací kufr do ATR když jim ho tam položím na ploše a oni ho dají na stejné místo (v kabině kam dát opravdu nikam nejde)... Tak si pak raději kufr zase vezmu sám...

S tim kufrem mas samozrejme pravdu, v ATRku jsem jeste nikdy odbavene zavazadlo nemel... :-)

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5477
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od flyingblue »

Tex píše:
alesesl píše:Tak v sobotu rano jsem mel tu moznost vyzkouset si letet do FRA s ATR 72 s CSA. Letelo to OK-YFT. Let byl na 100% zaplneny. Odlet na cas, pristani taky na cas. Servis na palube nic moc, to co predvadi OK je ubohost, ale k tomu se nebudu vyjadrovat. Jinak personal v pohode, vsechno slo podle planu. Ve FRA nam nestihli prelozit kufry na navazny let Alitalie do Milana Linate, ale to uz je jina kapitola, ktera se OK netyka.

Protože tě postaví někam do pole a ne k terminálu....


No bohuzel v polich stavi obcas i ranni 321 Luftwaffe.

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od vitezslav »

alesesl : Časy, kdy se obědvalo na 1,5h letu teplé jídlo kovovými příbory a pil šampus jsou nenávratně pryč. Ono to taky bylo za jiné prachy. Stejnou "ubohost" předvádí v Y i LH, AF, KLM... Jediný rozdíl v klasických aeroliniích x LC je v návazné síti, jinak nic. Koneckonců i cena letů po Evropě se srovnala. O kolik je dnes dražší BA na LHR než LC do pole??

pumuklgr
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 30. 09. 2013, 10:04
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od pumuklgr »

To BA ani už kolikrát o tolik dražší nebývá. A letět z PRG s wizz někam do Stanstedu, děkuji, to není nic pro mě.

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1319
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Petr31 »

vitezslav píše:alesesl : Časy, kdy se obědvalo na 1,5h letu teplé jídlo kovovými příbory a pil šampus jsou nenávratně pryč. Ono to taky bylo za jiné prachy. Stejnou "ubohost" předvádí v Y i LH, AF, KLM... Jediný rozdíl v klasických aeroliniích x LC je v návazné síti, jinak nic. Koneckonců i cena letů po Evropě se srovnala. O kolik je dnes dražší BA na LHR než LC do pole??


....nejsou, už jsi někdy letěl s Turkish? K tomu tištěné menu i v economy a výběr ze 2 teplých jídel...Dobrou noc :D

dejavu
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 981
Registrován: 09. 10. 2004, 04:24
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od dejavu »

Petr31 píše:....nejsou, už jsi někdy letěl s Turkish? K tomu tištěné menu i v economy a výběr ze 2 teplých jídel...Dobrou noc :D

Jinde zase nezažiju takovej smrad z vyzutých nohou tureckých cestujících, jako na lince Turkish z HKG do IST. :-)
Ale ano, servis Turkish je nadprůměrný. Bohužel, po EU se s nimi neproletím.

Tex
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 133
Registrován: 07. 03. 2006, 17:25
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Tex »

dejavu píše:
Petr31 píše:....nejsou, už jsi někdy letěl s Turkish? K tomu tištěné menu i v economy a výběr ze 2 teplých jídel...Dobrou noc :D

Jinde zase nezažiju takovej smrad z vyzutých nohou tureckých cestujících, jako na lince Turkish z HKG do IST. :-)
Ale ano, servis Turkish je nadprůměrný. Bohužel, po EU se s nimi neproletím.

:-))))))))))))))))))

Lingus
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 421
Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Lingus »

TK jsou výjimka, potvrzující pravidlo. Ovšem když se potřebuji dostat z PRG někam na západ a zpět, tak jsou mi TK k prdu. Kvůli tištěnému menu a výběru ze dvou jídel v Y nepoletím do FRA přes IST.


Odpovědět