Turbovrtulakem do Frankfurtu

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
doat
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 35
Registrován: 16. 05. 2011, 21:33
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od doat »

diky, necham se prekvapit...bude to ale ATR :)


sonikv
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 24. 12. 2012, 13:17
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od sonikv »

Těšil jsem se na ATR, ale 30.5. do FRA A320 a 4.6. zpet PRG A319. :D

737
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 461
Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od 737 »

sonikv píše:Těšil jsem se na ATR, ale 30.5. do FRA A320 a 4.6. zpet PRG A319. :D


To by mě zrovna docela zajímalo, jaká byla obsazenost té A320ky....

dejavu
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 980
Registrován: 09. 10. 2004, 04:24
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od dejavu »

Už dlouho se tu nediskutovalo nad ATR u ČSA, takže přidám svůj postřeh, ač je z trasy ZRH-PRG, nikoliv z FRA.
Přiletělo pro nás ATR72 registrace OK-GFR v krásných SkyTeam barvách. Místa uvnitř mnohem víc než předtím v B757 Delty na vnitrostátním US letu. Posádka usměvavá, příjemná, ochotná. Pilot informoval o letu 2x, pití bylo, i mléko do kafe mi přinesli. Nevadí mi ani větší hlučnost letadla. Potud vše v pořádku.
Jenže již pohled na interiér dával tušit, že tu není něco v pořádku. Každý výdech ventilace byl jiný, osvětlovací lišty nad okny se krásně vlnily a lahůdkou byl záchod. Dveře nešly vůbec zavřít, neseděly v rámu. Voda v umyvadle netekla (letušky říkaly, že se to v ATR na zimu vypíná běžně), místo ní v něm byly naházené vlhčené ubrousky. A to nehodnotím, že samotný záchod vypadá jako v rychlíku Detvan v roce 1995.
No, chtěl bych vidět korejské cesťáky, jak do tohohle přestoupí z byznysu A380 a pokračují po Evropě. Nechápu, proč ČSA tuhle herku z Indie brali...

loupeznik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 622
Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
Bydliště: ČB/ZH
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od loupeznik »

To buď rád, že to nebylo OK-YFT. Taky Skyteam livery, ale o jednu a půl řady sedadel navíc a o skoro 10 let starší. Všechno tam vibruje, kraksna na rozpadnutí. V OK-GFR lítám často a přijde mi v pohodě. Ale na záchodě jsem tam ještě nebyl.


Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Petr31 »

dejavu píše:Už dlouho se tu nediskutovalo nad ATR u ČSA, takže přidám svůj postřeh, ač je z trasy ZRH-PRG, nikoliv z FRA.
Přiletělo pro nás ATR72 registrace OK-GFR v krásných SkyTeam barvách. Místa uvnitř mnohem víc než předtím v B757 Delty na vnitrostátním US letu. Posádka usměvavá, příjemná, ochotná. Pilot informoval o letu 2x, pití bylo, i mléko do kafe mi přinesli. Nevadí mi ani větší hlučnost letadla. Potud vše v pořádku.
Jenže již pohled na interiér dával tušit, že tu není něco v pořádku. Každý výdech ventilace byl jiný, osvětlovací lišty nad okny se krásně vlnily a lahůdkou byl záchod. Dveře nešly vůbec zavřít, neseděly v rámu. Voda v umyvadle netekla (letušky říkaly, že se to v ATR na zimu vypíná běžně), místo ní v něm byly naházené vlhčené ubrousky. A to nehodnotím, že samotný záchod vypadá jako v rychlíku Detvan v roce 1995.
No, chtěl bych vidět korejské cesťáky, jak do tohohle přestoupí z byznysu A380 a pokračují po Evropě. Nechápu, proč ČSA tuhle herku z Indie brali...


..brali ji proto, že na nic lepšího jim díky geniálnímu hospodaření nezbylo a nějak v ČSA nechtějí pochopit, že cesťáci si můžou přepravce vybírat...

dejavu
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 980
Registrován: 09. 10. 2004, 04:24
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od dejavu »

Petr31 píše:..brali ji proto, že na nic lepšího jim díky geniálnímu hospodaření nezbylo a nějak v ČSA nechtějí pochopit, že cesťáci si můžou přepravce vybírat...

Tak já si taky vybíral, letenka vystavená u AF, čtyři lety s DL, dva s OK :-)

dejavu
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 980
Registrován: 09. 10. 2004, 04:24
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od dejavu »

loupeznik píše:To buď rád, že to nebylo OK-YFT. Taky Skyteam livery, ale o jednu a půl řady sedadel navíc a o skoro 10 let starší. Všechno tam vibruje, kraksna na rozpadnutí. V OK-GFR lítám často a přijde mi v pohodě. Ale na záchodě jsem tam ještě nebyl.

U toho jsme zaparkovali na Ruzyni. A já si říkal, že to druhý bude určitě v lepším stavu :-)

jay80
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 128
Registrován: 04. 07. 2011, 19:10
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od jay80 »

dejavu píše:
loupeznik píše:To buď rád, že to nebylo OK-YFT. Taky Skyteam livery, ale o jednu a půl řady sedadel navíc a o skoro 10 let starší. Všechno tam vibruje, kraksna na rozpadnutí. V OK-GFR lítám často a přijde mi v pohodě. Ale na záchodě jsem tam ještě nebyl.

U toho jsme zaparkovali na Ruzyni. A já si říkal, že to druhý bude určitě v lepším stavu :-)


Njn, ledaže by Korejci zafinancovali E70... (ale toho bohdá nebude...)

jvoj
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 754
Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od jvoj »

jay80 píše:
dejavu píše:
loupeznik píše:To buď rád, že to nebylo OK-YFT. Taky Skyteam livery, ale o jednu a půl řady sedadel navíc a o skoro 10 let starší. Všechno tam vibruje, kraksna na rozpadnutí. V OK-GFR lítám často a přijde mi v pohodě. Ale na záchodě jsem tam ještě nebyl.

U toho jsme zaparkovali na Ruzyni. A já si říkal, že to druhý bude určitě v lepším stavu :-)


Njn, ledaže by Korejci zafinancovali E70... (ale toho bohdá nebude...)

E70 = Embraer 170? Ten má děsně vysoké náklady na sedačku. Ze všech hledisek je nejlepší náhradou za játra Q400

Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Alca »

jay80 píše:
dejavu píše:
loupeznik píše:To buď rád, že to nebylo OK-YFT. Taky Skyteam livery, ale o jednu a půl řady sedadel navíc a o skoro 10 let starší. Všechno tam vibruje, kraksna na rozpadnutí. V OK-GFR lítám často a přijde mi v pohodě. Ale na záchodě jsem tam ještě nebyl.

U toho jsme zaparkovali na Ruzyni. A já si říkal, že to druhý bude určitě v lepším stavu :-)


Njn, ledaže by Korejci zafinancovali E70... (ale toho bohdá nebude...)


Když už by nějaký RJ zafinancovali (což nelze očekávat) byl by to CS-300/100. KE jich má nemálo objednáno. Ale souhlasím, že DH4 je velice efektivní na tratích okolo 1500km, ale mimo jiné, na těch kratších je absolutně nejlepší ATR-72-600, a to v řádech desítek procent.

majkl666
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 155
Registrován: 08. 05. 2011, 16:02
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od majkl666 »

Co Suchoj Superjet 100? kapacita do 100 míst by byla asi nejideálnější, nicméně ekonomika provozu asi nic moc co?

Tex
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 133
Registrován: 07. 03. 2006, 17:25
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Tex »

dejavu píše:
Petr31 píše:..brali ji proto, že na nic lepšího jim díky geniálnímu hospodaření nezbylo a nějak v ČSA nechtějí pochopit, že cesťáci si můžou přepravce vybírat...

Tak já si taky vybíral, letenka vystavená u AF, čtyři lety s DL, dva s OK :-)

Cesťáci si už vybrali a ČSA to opravdu není...

Tex
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 133
Registrován: 07. 03. 2006, 17:25
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Tex »

dejavu píše:Už dlouho se tu nediskutovalo nad ATR u ČSA, takže přidám svůj postřeh, ač je z trasy ZRH-PRG, nikoliv z FRA.
Přiletělo pro nás ATR72 registrace OK-GFR v krásných SkyTeam barvách. Místa uvnitř mnohem víc než předtím v B757 Delty na vnitrostátním US letu. Posádka usměvavá, příjemná, ochotná. Pilot informoval o letu 2x, pití bylo, i mléko do kafe mi přinesli. Nevadí mi ani větší hlučnost letadla. Potud vše v pořádku.
Jenže již pohled na interiér dával tušit, že tu není něco v pořádku. Každý výdech ventilace byl jiný, osvětlovací lišty nad okny se krásně vlnily a lahůdkou byl záchod. Dveře nešly vůbec zavřít, neseděly v rámu. Voda v umyvadle netekla (letušky říkaly, že se to v ATR na zimu vypíná běžně), místo ní v něm byly naházené vlhčené ubrousky. A to nehodnotím, že samotný záchod vypadá jako v rychlíku Detvan v roce 1995.
No, chtěl bych vidět korejské cesťáky, jak do tohohle přestoupí z byznysu A380 a pokračují po Evropě. Nechápu, proč ČSA tuhle herku z Indie brali...


Když jsem tu psal že tohle cesťák nedá tak mě tu přesvědčovali jak je játro do Frankfurtu super... Jojo mám na to stejný názor....

Tony Smoke
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Příspěvky: 1048
Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: VIE
Stav: Offline

Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu

Příspěvek od Tony Smoke »

Tex píše:
dejavu píše:Už dlouho se tu nediskutovalo nad ATR u ČSA, takže přidám svůj postřeh, ač je z trasy ZRH-PRG, nikoliv z FRA.
Přiletělo pro nás ATR72 registrace OK-GFR v krásných SkyTeam barvách. Místa uvnitř mnohem víc než předtím v B757 Delty na vnitrostátním US letu. Posádka usměvavá, příjemná, ochotná. Pilot informoval o letu 2x, pití bylo, i mléko do kafe mi přinesli. Nevadí mi ani větší hlučnost letadla. Potud vše v pořádku.
Jenže již pohled na interiér dával tušit, že tu není něco v pořádku. Každý výdech ventilace byl jiný, osvětlovací lišty nad okny se krásně vlnily a lahůdkou byl záchod. Dveře nešly vůbec zavřít, neseděly v rámu. Voda v umyvadle netekla (letušky říkaly, že se to v ATR na zimu vypíná běžně), místo ní v něm byly naházené vlhčené ubrousky. A to nehodnotím, že samotný záchod vypadá jako v rychlíku Detvan v roce 1995.
No, chtěl bych vidět korejské cesťáky, jak do tohohle přestoupí z byznysu A380 a pokračují po Evropě. Nechápu, proč ČSA tuhle herku z Indie brali...


Když jsem tu psal že tohle cesťák nedá tak mě tu přesvědčovali jak je játro do Frankfurtu super... Jojo mám na to stejný názor....


Myslim, ze ti uniklo, ze neni jatro jak jatro. Pekne kvalitne jatro by na Segmente PRG-FRA nebol Problem, problemom je stav dotycneho jatra!


Odpovědět