Turbovrtulakem do Frankfurtu
Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu
diky, necham se prekvapit...bude to ale ATR
Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu
Těšil jsem se na ATR, ale 30.5. do FRA A320 a 4.6. zpet PRG A319.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 461
- Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu
sonikv píše:Těšil jsem se na ATR, ale 30.5. do FRA A320 a 4.6. zpet PRG A319.
To by mě zrovna docela zajímalo, jaká byla obsazenost té A320ky....
Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu
Už dlouho se tu nediskutovalo nad ATR u ČSA, takže přidám svůj postřeh, ač je z trasy ZRH-PRG, nikoliv z FRA.
Přiletělo pro nás ATR72 registrace OK-GFR v krásných SkyTeam barvách. Místa uvnitř mnohem víc než předtím v B757 Delty na vnitrostátním US letu. Posádka usměvavá, příjemná, ochotná. Pilot informoval o letu 2x, pití bylo, i mléko do kafe mi přinesli. Nevadí mi ani větší hlučnost letadla. Potud vše v pořádku.
Jenže již pohled na interiér dával tušit, že tu není něco v pořádku. Každý výdech ventilace byl jiný, osvětlovací lišty nad okny se krásně vlnily a lahůdkou byl záchod. Dveře nešly vůbec zavřít, neseděly v rámu. Voda v umyvadle netekla (letušky říkaly, že se to v ATR na zimu vypíná běžně), místo ní v něm byly naházené vlhčené ubrousky. A to nehodnotím, že samotný záchod vypadá jako v rychlíku Detvan v roce 1995.
No, chtěl bych vidět korejské cesťáky, jak do tohohle přestoupí z byznysu A380 a pokračují po Evropě. Nechápu, proč ČSA tuhle herku z Indie brali...
Přiletělo pro nás ATR72 registrace OK-GFR v krásných SkyTeam barvách. Místa uvnitř mnohem víc než předtím v B757 Delty na vnitrostátním US letu. Posádka usměvavá, příjemná, ochotná. Pilot informoval o letu 2x, pití bylo, i mléko do kafe mi přinesli. Nevadí mi ani větší hlučnost letadla. Potud vše v pořádku.
Jenže již pohled na interiér dával tušit, že tu není něco v pořádku. Každý výdech ventilace byl jiný, osvětlovací lišty nad okny se krásně vlnily a lahůdkou byl záchod. Dveře nešly vůbec zavřít, neseděly v rámu. Voda v umyvadle netekla (letušky říkaly, že se to v ATR na zimu vypíná běžně), místo ní v něm byly naházené vlhčené ubrousky. A to nehodnotím, že samotný záchod vypadá jako v rychlíku Detvan v roce 1995.
No, chtěl bych vidět korejské cesťáky, jak do tohohle přestoupí z byznysu A380 a pokračují po Evropě. Nechápu, proč ČSA tuhle herku z Indie brali...
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
- Bydliště: ČB/ZH
- Stav: Offline
Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu
To buď rád, že to nebylo OK-YFT. Taky Skyteam livery, ale o jednu a půl řady sedadel navíc a o skoro 10 let starší. Všechno tam vibruje, kraksna na rozpadnutí. V OK-GFR lítám často a přijde mi v pohodě. Ale na záchodě jsem tam ještě nebyl.
Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu
dejavu píše:Už dlouho se tu nediskutovalo nad ATR u ČSA, takže přidám svůj postřeh, ač je z trasy ZRH-PRG, nikoliv z FRA.
Přiletělo pro nás ATR72 registrace OK-GFR v krásných SkyTeam barvách. Místa uvnitř mnohem víc než předtím v B757 Delty na vnitrostátním US letu. Posádka usměvavá, příjemná, ochotná. Pilot informoval o letu 2x, pití bylo, i mléko do kafe mi přinesli. Nevadí mi ani větší hlučnost letadla. Potud vše v pořádku.
Jenže již pohled na interiér dával tušit, že tu není něco v pořádku. Každý výdech ventilace byl jiný, osvětlovací lišty nad okny se krásně vlnily a lahůdkou byl záchod. Dveře nešly vůbec zavřít, neseděly v rámu. Voda v umyvadle netekla (letušky říkaly, že se to v ATR na zimu vypíná běžně), místo ní v něm byly naházené vlhčené ubrousky. A to nehodnotím, že samotný záchod vypadá jako v rychlíku Detvan v roce 1995.
No, chtěl bych vidět korejské cesťáky, jak do tohohle přestoupí z byznysu A380 a pokračují po Evropě. Nechápu, proč ČSA tuhle herku z Indie brali...
..brali ji proto, že na nic lepšího jim díky geniálnímu hospodaření nezbylo a nějak v ČSA nechtějí pochopit, že cesťáci si můžou přepravce vybírat...
Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu
Petr31 píše:..brali ji proto, že na nic lepšího jim díky geniálnímu hospodaření nezbylo a nějak v ČSA nechtějí pochopit, že cesťáci si můžou přepravce vybírat...
Tak já si taky vybíral, letenka vystavená u AF, čtyři lety s DL, dva s OK
Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu
loupeznik píše:To buď rád, že to nebylo OK-YFT. Taky Skyteam livery, ale o jednu a půl řady sedadel navíc a o skoro 10 let starší. Všechno tam vibruje, kraksna na rozpadnutí. V OK-GFR lítám často a přijde mi v pohodě. Ale na záchodě jsem tam ještě nebyl.
U toho jsme zaparkovali na Ruzyni. A já si říkal, že to druhý bude určitě v lepším stavu
Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu
dejavu píše:loupeznik píše:To buď rád, že to nebylo OK-YFT. Taky Skyteam livery, ale o jednu a půl řady sedadel navíc a o skoro 10 let starší. Všechno tam vibruje, kraksna na rozpadnutí. V OK-GFR lítám často a přijde mi v pohodě. Ale na záchodě jsem tam ještě nebyl.
U toho jsme zaparkovali na Ruzyni. A já si říkal, že to druhý bude určitě v lepším stavu
Njn, ledaže by Korejci zafinancovali E70... (ale toho bohdá nebude...)
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 754
- Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
- Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu
jay80 píše:dejavu píše:loupeznik píše:To buď rád, že to nebylo OK-YFT. Taky Skyteam livery, ale o jednu a půl řady sedadel navíc a o skoro 10 let starší. Všechno tam vibruje, kraksna na rozpadnutí. V OK-GFR lítám často a přijde mi v pohodě. Ale na záchodě jsem tam ještě nebyl.
U toho jsme zaparkovali na Ruzyni. A já si říkal, že to druhý bude určitě v lepším stavu
Njn, ledaže by Korejci zafinancovali E70... (ale toho bohdá nebude...)
E70 = Embraer 170? Ten má děsně vysoké náklady na sedačku. Ze všech hledisek je nejlepší náhradou za játra Q400
Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu
jay80 píše:dejavu píše:loupeznik píše:To buď rád, že to nebylo OK-YFT. Taky Skyteam livery, ale o jednu a půl řady sedadel navíc a o skoro 10 let starší. Všechno tam vibruje, kraksna na rozpadnutí. V OK-GFR lítám často a přijde mi v pohodě. Ale na záchodě jsem tam ještě nebyl.
U toho jsme zaparkovali na Ruzyni. A já si říkal, že to druhý bude určitě v lepším stavu
Njn, ledaže by Korejci zafinancovali E70... (ale toho bohdá nebude...)
Když už by nějaký RJ zafinancovali (což nelze očekávat) byl by to CS-300/100. KE jich má nemálo objednáno. Ale souhlasím, že DH4 je velice efektivní na tratích okolo 1500km, ale mimo jiné, na těch kratších je absolutně nejlepší ATR-72-600, a to v řádech desítek procent.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 155
- Registrován: 08. 05. 2011, 16:02
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu
Co Suchoj Superjet 100? kapacita do 100 míst by byla asi nejideálnější, nicméně ekonomika provozu asi nic moc co?
Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu
dejavu píše:Petr31 píše:..brali ji proto, že na nic lepšího jim díky geniálnímu hospodaření nezbylo a nějak v ČSA nechtějí pochopit, že cesťáci si můžou přepravce vybírat...
Tak já si taky vybíral, letenka vystavená u AF, čtyři lety s DL, dva s OK
Cesťáci si už vybrali a ČSA to opravdu není...
Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu
dejavu píše:Už dlouho se tu nediskutovalo nad ATR u ČSA, takže přidám svůj postřeh, ač je z trasy ZRH-PRG, nikoliv z FRA.
Přiletělo pro nás ATR72 registrace OK-GFR v krásných SkyTeam barvách. Místa uvnitř mnohem víc než předtím v B757 Delty na vnitrostátním US letu. Posádka usměvavá, příjemná, ochotná. Pilot informoval o letu 2x, pití bylo, i mléko do kafe mi přinesli. Nevadí mi ani větší hlučnost letadla. Potud vše v pořádku.
Jenže již pohled na interiér dával tušit, že tu není něco v pořádku. Každý výdech ventilace byl jiný, osvětlovací lišty nad okny se krásně vlnily a lahůdkou byl záchod. Dveře nešly vůbec zavřít, neseděly v rámu. Voda v umyvadle netekla (letušky říkaly, že se to v ATR na zimu vypíná běžně), místo ní v něm byly naházené vlhčené ubrousky. A to nehodnotím, že samotný záchod vypadá jako v rychlíku Detvan v roce 1995.
No, chtěl bych vidět korejské cesťáky, jak do tohohle přestoupí z byznysu A380 a pokračují po Evropě. Nechápu, proč ČSA tuhle herku z Indie brali...
Když jsem tu psal že tohle cesťák nedá tak mě tu přesvědčovali jak je játro do Frankfurtu super... Jojo mám na to stejný názor....
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: Turbovrtulakem do Frankfurtu
Tex píše:dejavu píše:Už dlouho se tu nediskutovalo nad ATR u ČSA, takže přidám svůj postřeh, ač je z trasy ZRH-PRG, nikoliv z FRA.
Přiletělo pro nás ATR72 registrace OK-GFR v krásných SkyTeam barvách. Místa uvnitř mnohem víc než předtím v B757 Delty na vnitrostátním US letu. Posádka usměvavá, příjemná, ochotná. Pilot informoval o letu 2x, pití bylo, i mléko do kafe mi přinesli. Nevadí mi ani větší hlučnost letadla. Potud vše v pořádku.
Jenže již pohled na interiér dával tušit, že tu není něco v pořádku. Každý výdech ventilace byl jiný, osvětlovací lišty nad okny se krásně vlnily a lahůdkou byl záchod. Dveře nešly vůbec zavřít, neseděly v rámu. Voda v umyvadle netekla (letušky říkaly, že se to v ATR na zimu vypíná běžně), místo ní v něm byly naházené vlhčené ubrousky. A to nehodnotím, že samotný záchod vypadá jako v rychlíku Detvan v roce 1995.
No, chtěl bych vidět korejské cesťáky, jak do tohohle přestoupí z byznysu A380 a pokračují po Evropě. Nechápu, proč ČSA tuhle herku z Indie brali...
Když jsem tu psal že tohle cesťák nedá tak mě tu přesvědčovali jak je játro do Frankfurtu super... Jojo mám na to stejný názor....
Myslim, ze ti uniklo, ze neni jatro jak jatro. Pekne kvalitne jatro by na Segmente PRG-FRA nebol Problem, problemom je stav dotycneho jatra!