manilair píše:mojenakupy píše:OR píše:A proto prestup z linek CSA nevychazi na Korean Air v AMS ani ve FRA asi o 5 minut. :- (
A k čemu by to bylo dobré? CSA codesharuje let z PRG do ICN, což je přímý let do Soulu...tak proč tam přidávat další lety do AMS nebo FRA, které letenku akorát zdraží a pro cestující nepřinesou žádnou přidanou hodnotu? Nebo si vážně myslíte, že je lepší z PRG letět do AMS cca 1,5 hodiny a pak po dalším letu trvajícím opět cca 1,5 hodiny se objevit v letadle Korean Air zase nad Prahou (a čas na přestup v AMS v to nepočítaje)?
A k čemu by to bylo dobré? treba k tomu, aby se vozilo vice lidi = zisk. zatim je tu pouze hodne nazoru proc to nejde .... a pokud takhle uvazuji i obchodnici CSA ... no tak potes
No, tak takhle to právě nefunguje...kdes přišel na to, že více lidí = zisk? A proč teda aerolinky v okamžiku, kdy se dostávají do problémů ruší linky, zeštíhlují flotilu? Neměly by namísto toho nakoupit další letadla a létat ještě do dalších destinací?
Podle mě je hlavně nutné, aby se aerolinky chovaly efektivně - např. létaly vytížené, měly dobře nastavené ceny letenek apod. Existují menší regionální aerolinky, které vydělávají a přitom nepřevážejí až zase tolik cestujících jako některé velké aerolinky, které jsou v mínusu a přitom s nimi létá mnohem více pasažerů.
I proto si myslím, že je dobře, že ČSA pošlou do FRA klidně ATR, hlavně ať ta linka vydělává i s těmi méně pasažéry.