Sloučení provozu ČSA na T1 nebo T2
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
Sloučení provozu ČSA na T1 nebo T2
Mělo by smysl převést provoz na jeden terminál? Je to vůbec technicky možné - i po stavebních úpravách? Určitě by to dávalo větší smysl než operovat z T1 a T2... Co udělat z T1 SkyTeam terminál?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Sloučení provozu ČSA na T1 nebo T2
clovicek píše:Mělo by smysl převést provoz na jeden terminál? Je to vůbec technicky možné - i po stavebních úpravách? Určitě by to dávalo větší smysl než operovat z T1 a T2... Co udělat z T1 SkyTeam terminál?
Nemelo. Schengen.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Sloučení provozu ČSA na T1 nebo T2
To už by větší smysl dával Star Alliance terminál.
Re: Sloučení provozu ČSA na T1 nebo T2
flyingblue píše:clovicek píše:Mělo by smysl převést provoz na jeden terminál? Je to vůbec technicky možné - i po stavebních úpravách? Určitě by to dávalo větší smysl než operovat z T1 a T2... Co udělat z T1 SkyTeam terminál?
Nemelo. Schengen.
Spíš T2 Skyteam a T1 zbytek světa. Říkam to uz dlouho, že by to smysl mělo.
Dat pasovácké budky na kraj prstu A a někam do půlky C a je vyřešeno. K tomu nějakou chodbu, aby treba 4 gaty na pomezi Sch a Non-Schengen části prstu C mohly vystupovat buď přes pasovku a nebo mimo ni a byl by vyřešený i problem nesrotovaných letů ČSA a výstupů busem.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Sloučení provozu ČSA na T1 nebo T2
OR píše:flyingblue píše:clovicek píše:Mělo by smysl převést provoz na jeden terminál? Je to vůbec technicky možné - i po stavebních úpravách? Určitě by to dávalo větší smysl než operovat z T1 a T2... Co udělat z T1 SkyTeam terminál?
Nemelo. Schengen.
Spíš T2 Skyteam a T1 zbytek světa. Říkam to uz dlouho, že by to smysl mělo.
Dat pasovácké budky na kraj prstu A a někam do půlky C a je vyřešeno. K tomu nějakou chodbu, aby treba 4 gaty na pomezi Sch a Non-Schengen části prstu C mohly vystupovat buď přes pasovku a nebo mimo ni a byl by vyřešený i problem nesrotovaných letů ČSA a výstupů busem.
A jak bys resil tranzit cestaka mezi prstem A a non-schengen casti prstu C? Zavedem busy po plose?
Re: Sloučení provozu ČSA na T1 nebo T2
Kolik bude lidi, kteří přiletí něčím co není ve Skyteamu z mimo Schengenu a budou odlétat něčím co je ve Skyteamu zase mimo Schengen a zároveň nemají vízum do Sch?
Pokud by byly povolené stavební úprvavy, chodba mezi terminálama by se snad dala vyrobit pro non sch cestující i v jiném patře.
Jinak bych je převezl mikrobusem po ploše. Myslím, že jeden Tranzit by to v pohodě odvozil.
Smysluplně mne napadá jen BA a tranzit na ČSA někam do Ruska, kam BA nelítá. Pokud ještě mají OK a BA interline agreement. Případně nějaké mimořádnosti.
Nezařazené aerolinky mimo Schengen mající c/s s ČSA případně s někým jiným ze Skyteamu bych nechal u T2 jako zbytek Skyteamu.
Ano, asi hezčí by bylo mít Schengen D,A a non Schengen B,C, ale obavam se, ze Skyteam by se k D na odlety v ramci Schengenu nevešel, navíc by tam byl problém s gatama pro ATR a jiny maly potvory (C12 -21?). Dostavba prstu E je dneska asi utopie.
Myslím, že to naštve míň lidí než současný stav.
Pokud by byly povolené stavební úprvavy, chodba mezi terminálama by se snad dala vyrobit pro non sch cestující i v jiném patře.
Jinak bych je převezl mikrobusem po ploše. Myslím, že jeden Tranzit by to v pohodě odvozil.
Smysluplně mne napadá jen BA a tranzit na ČSA někam do Ruska, kam BA nelítá. Pokud ještě mají OK a BA interline agreement. Případně nějaké mimořádnosti.
Nezařazené aerolinky mimo Schengen mající c/s s ČSA případně s někým jiným ze Skyteamu bych nechal u T2 jako zbytek Skyteamu.
Ano, asi hezčí by bylo mít Schengen D,A a non Schengen B,C, ale obavam se, ze Skyteam by se k D na odlety v ramci Schengenu nevešel, navíc by tam byl problém s gatama pro ATR a jiny maly potvory (C12 -21?). Dostavba prstu E je dneska asi utopie.
Myslím, že to naštve míň lidí než současný stav.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Sloučení provozu ČSA na T1 nebo T2
OR píše:Kolik bude lidi, kteří přiletí něčím co není ve Skyteamu z mimo Schengenu a budou odlétat něčím co je ve Skyteamu zase mimo Schengen a zároveň nemají vízum do Sch?
Pokud by byly povolené stavební úprvavy, chodba mezi terminálama by se snad dala vyrobit pro non sch cestující i v jiném patře.
Jinak bych je převezl mikrobusem po ploše. Myslím, že jeden Tranzit by to v pohodě odvozil.
Smysluplně mne napadá jen BA a tranzit na ČSA někam do Ruska, kam BA nelítá. Pokud ještě mají OK a BA interline agreement. Případně nějaké mimořádnosti.
Nezařazené aerolinky mimo Schengen mající c/s s ČSA případně s někým jiným ze Skyteamu bych nechal u T2 jako zbytek Skyteamu.
Ano, asi hezčí by bylo mít Schengen D,A a non Schengen B,C, ale obavam se, ze Skyteam by se k D na odlety v ramci Schengenu nevešel, navíc by tam byl problém s gatama pro ATR a jiny maly potvory (C12 -21?). Dostavba prstu E je dneska asi utopie.
Myslím, že to naštve míň lidí než současný stav.
A soucasny stav je, ze si CSA neumi nastavit rotace tak, aby cestaci z nekterych Schengen destinaci nejezdili busem?
To lze vyresit napriklad napriklad jinym planovanim rotaci.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Sloučení provozu ČSA na T1 nebo T2
flyingblue píše:To lze vyresit napriklad napriklad jinym planovanim rotaci.
Mohu se zeptat, jak by toto "jiné" plánování rotací bylo efektivní? Jak by třeba vypadaly konkrétní rotace?
Re: Sloučení provozu ČSA na T1 nebo T2
Airbus380 píše:flyingblue píše:To lze vyresit napriklad napriklad jinym planovanim rotaci.
Mohu se zeptat, jak by toto "jiné" plánování rotací bylo efektivní? Jak by třeba vypadaly konkrétní rotace?
Ano, např. v současné době obvykle ráno mezi cca 6:00 - 6:30 přiletí jen samá letadla (obvykle 4-9) z NON-Shengenu, ze schengenu žádné (ATrka z KSC a OSR nepočítám). Ty pak odlétají opět po sedmé hodině, s výjimkou linky do SVO, výhradně do schengneských destinací. Jak tohle přeplánovat, by mně docela zajímalo.
Současný stav, už pár let trvající, stav s převážením cestujících busem rozhodně není ideální, ale není to nakonec přece jen to nelepší (nebo spíše nejméně špatné) řešení?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Sloučení provozu ČSA na T1 nebo T2
Airbus380 píše:flyingblue píše:To lze vyresit napriklad napriklad jinym planovanim rotaci.
Mohu se zeptat, jak by toto "jiné" plánování rotací bylo efektivní? Jak by třeba vypadaly konkrétní rotace?
Napriklad by mohli mit delsi interval proto, aby stihli pretahnout
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Sloučení provozu ČSA na T1 nebo T2
flyingblue píše:Airbus380 píše:flyingblue píše:To lze vyresit napriklad napriklad jinym planovanim rotaci.
Mohu se zeptat, jak by toto "jiné" plánování rotací bylo efektivní? Jak by třeba vypadaly konkrétní rotace?
Napriklad by mohli mit delsi interval proto, aby stihli pretahnout
O kolik by se ten interval musel prodloužit? O kolik rotací týdně by kvůli takovému prodloužení intervalu muselo ubýt? Kolik by to stálo? O kolik větší zmatek na letišti by byl při ranní vlně příletů z východu a následné vlně přetahů, aby se stihla vlna odletů na západ?