Jenom polopaticky (opravdu nevím a v marastu stovek stránek diskuzí se nechci brodit) - poptávka po přímých letech v relacích Praha - Sev. Amerika, JV Asie byla nebo nebylo před coronou na takové úrovni, že by bylo rentabilní takové lety zajišťovat 3-5 kusy widebody letadel, např. A330-800.
A pokud nebylo, tak proč to šlo před 10-30 lety s A310-300, pokud uvážíme násobně nižší kupní sílu Čechů či obecně zájem o ČR jako destinaci?
Airbus 330-300 v barvách ČSA
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Jojo, 310 ČSA před lety, v C, Punta Cana - San Salvador - CDG - PRG...Kdeže loňské sněhy jsou:-)fricoolinek2 píše: ↑22. 11. 2020, 08:26Jenom polopaticky (opravdu nevím a v marastu stovek stránek diskuzí se nechci brodit) - poptávka po přímých letech v relacích Praha - Sev. Amerika, JV Asie byla nebo nebylo před coronou na takové úrovni, že by bylo rentabilní takové lety zajišťovat 3-5 kusy widebody letadel, např. A330-800.
A pokud nebylo, tak proč to šlo před 10-30 lety s A310-300, pokud uvážíme násobně nižší kupní sílu Čechů či obecně zájem o ČR jako destinaci?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
No a komerčně to smysl mělo?