Airbus 330-300 v barvách ČSA
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Korean nesmí do PRG víc jak 4x týdně a tohle je cesta jak do Soulu přímo dostat víc lidí.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Co je důvodem? Mezistátní dohoda o leteckých službách??
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Zdenek píše:Korean nesmí do PRG víc jak 4x týdně a tohle je cesta jak do Soulu přímo dostat víc lidí.
To je ale jina.. KE dostane do CSA vice lidi do Soulu a za to maj kluci v Praze velký éro.. vlastne uz skoro dalkovou flotilu o poctu letadel jedna. Ted uz jen vytvorit divizi dalkoveho letectva, vydelit ji casem do dcerinne firmy, tu prodat holdingu....
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
tygrlive píše:Ted uz jen vytvorit divizi dalkoveho letectva, vydelit ji casem do dcerinne firmy, tu prodat holdingu....
Tak aeroholding by nemusel dceřinou firmu kupovat, když už vlastní ČSA...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Zajda píše:.... jestli není dohoda s KE o odprodeji (darování, snad za to nechtějí platit) OK, tak jo, ale jinak....
Tak dohoda s KE o prodeji je podle mě hotová věc, jen asi nikdo moc nepočítal, že se přihlásí Qatar.
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Pan Am píše:tygrlive píše:Ted uz jen vytvorit divizi dalkoveho letectva, vydelit ji casem do dcerinne firmy, tu prodat holdingu....
Tak aeroholding by nemusel dceřinou firmu kupovat, když už vlastní ČSA...
jenže prodej dcer do holdingu je krasna forma jak prelevat penize do ČSA ...
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Já bych s tím prodejem dálkové flotily nepospíchal, předtím by bylo rozumné ji rozdělit na dvě části....třeba Dálková flotila CSA levá strana letadla a pravá strana letadla....nebo předek a zadek...na dvakrát by byl ten prodej určitě jednodušší, bo kdo má dneska finance na to kupovat celou dálkovou flotilu najednou, že...to ani pan Dvořák, a že to je borec ...
No já mám info, že to ještě hotové není ,,, Quatar není problém,
Nevím, jestli by se denně let do Soulu oplatil, nevím kolik lítá lidí a za jaký ceny, i když Ryanair to asi nebude ,,,
No já mám info, že to ještě hotové není ,,, Quatar není problém,
Nevím, jestli by se denně let do Soulu oplatil, nevím kolik lítá lidí a za jaký ceny, i když Ryanair to asi nebude ,,,
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Zajda píše:Já bych s tím prodejem dálkové flotily nepospíchal, předtím by bylo rozumné ji rozdělit na dvě části....třeba Dálková flotila CSA levá strana letadla a pravá strana letadla....nebo předek a zadek...na dvakrát by byl ten prodej určitě jednodušší, bo kdo má dneska finance na to kupovat celou dálkovou flotilu najednou, že...to ani pan Dvořák, a že to je borec ...
No já mám info, že to ještě hotové není ,,, Quatar není problém,
Nevím, jestli by se denně let do Soulu oplatil, nevím kolik lítá lidí a za jaký ceny, i když Ryanair to asi nebude ,,,
Žádám o zablokování tvého účtu zde na fóru. Bude lepší, když příště půjdeš na nějaké porno stránky.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
a preco, clovicku? vulgarny nebol a za pisanie veci subjektivne hodnotenych ako nie prilis k teme sa z for nevyhadzuje. ine prispevky som od neho necital, resp. si teraz nespominam, ale tento ma nijak neurazil.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 425
- Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
MEA píše:a preco, clovicku? vulgarny nebol a za pisanie veci subjektivne hodnotenych ako nie prilis k teme sa z for nevyhadzuje. ine prispevky som od neho necital, resp. si teraz nespominam, ale tento ma nijak neurazil.
Já bych ho zablokoval už za ten "Quatar"
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
tak zase Quatar je dost znacna quoquotina... ja som chcel byt ale zmierlivy
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
MEA píše:quoquotina
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Vzhledem k průběhu a obsahu pohovorů s kandidáty na piloty (v současnosti A330) bych tipoval, že ČSA jsou již dávno privatizovány. V 90leté historii ČSA si žádný ministr nebo ředitel společnosti, která vlastní akcie ČSA, nedovolil předsedat "pohovorům" s kandidáty na piloty (A330) a dle jejich loajality a projevům nadšení rozhodovat o tom, kdo bude pilotovat tento letoun. Doposud to bylo vždy v kompetenci ČSA a o tom, kdo bude létat na kterém typu, rozhodovali piloti, protože ti nejlépe vědí, kdo má požadované zkušenosti, dovednosti a znalosti. Jarmulka se převtělil do Velkého Kima a na svou modlu/pomník A330 (nehodící se škrtnete) nechce žádného pilota, který neprojeví dostatečné nadšení pro výsledky jeho práce na LKPR a u ČSA, ale zejména nedeklaruje osobní loajalitu k současnému vedení. Jenomže ani pocit bohorovnosti se nesmí prohánět. Stačí vzpomenout na A330 a A340 AF (YYZ,AT).
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 461
- Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Paganini píše:Vzhledem k průběhu a obsahu pohovorů s kandidáty na piloty (v současnosti A330) bych tipoval, že ČSA jsou již dávno privatizovány. V 90leté historii ČSA si žádný ministr nebo ředitel společnosti, která vlastní akcie ČSA, nedovolil předsedat "pohovorům" s kandidáty na piloty (A330) a dle jejich loajality a projevům nadšení rozhodovat o tom, kdo bude pilotovat tento letoun. Doposud to bylo vždy v kompetenci ČSA a o tom, kdo bude létat na kterém typu, rozhodovali piloti, protože ti nejlépe vědí, kdo má požadované zkušenosti, dovednosti a znalosti. Jarmulka se převtělil do Velkého Kima a na svou modlu/pomník A330 (nehodící se škrtnete) nechce žádného pilota, který neprojeví dostatečné nadšení pro výsledky jeho práce na LKPR a u ČSA, ale zejména nedeklaruje osobní loajalitu k současnému vedení. Jenomže ani pocit bohorovnosti se nesmí prohánět. Stačí vzpomenout na A330 a A340 AF (YYZ,AT).
Takže ČSA nebude na pozici pilota A330 vybírat ze stávajících pilotů... To je zajímavé. Docela by mě ale zajímalo, jak souvisí přítomnost ředitele na přijímacím pohovoru s privatizací? Kdyby bylo o prodeji ČSA dávno rozhodnuto, proč by pan Dvořák říkal, že je relativně malá pravděpodobnost úspěšného prodeje podniku? Zas tak jisté to asi není... Na druhou stranu pravdivost informací Paganiniho samozřejmě nechci nijak zpochybňovat... Jistě má lepší zdroje informací než já.. Tím mým jsou pouze média.
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
737 píše:Paganini píše:Vzhledem k průběhu a obsahu pohovorů s kandidáty na piloty (v současnosti A330) bych tipoval, že ČSA jsou již dávno privatizovány. V 90leté historii ČSA si žádný ministr nebo ředitel společnosti, která vlastní akcie ČSA, nedovolil předsedat "pohovorům" s kandidáty na piloty (A330) a dle jejich loajality a projevům nadšení rozhodovat o tom, kdo bude pilotovat tento letoun. Doposud to bylo vždy v kompetenci ČSA a o tom, kdo bude létat na kterém typu, rozhodovali piloti, protože ti nejlépe vědí, kdo má požadované zkušenosti, dovednosti a znalosti. Jarmulka se převtělil do Velkého Kima a na svou modlu/pomník A330 (nehodící se škrtnete) nechce žádného pilota, který neprojeví dostatečné nadšení pro výsledky jeho práce na LKPR a u ČSA, ale zejména nedeklaruje osobní loajalitu k současnému vedení. Jenomže ani pocit bohorovnosti se nesmí prohánět. Stačí vzpomenout na A330 a A340 AF (YYZ,AT).
Takže ČSA nebude na pozici pilota A330 vybírat ze stávajících pilotů... To je zajímavé. Docela by mě ale zajímalo, jak souvisí přítomnost ředitele na přijímacím pohovoru s privatizací? Kdyby bylo o prodeji ČSA dávno rozhodnuto, proč by pan Dvořák říkal, že je relativně malá pravděpodobnost úspěšného prodeje podniku? Zas tak jisté to asi není... Na druhou stranu pravdivost informací Paganiniho samozřejmě nechci nijak zpochybňovat... Jistě má lepší zdroje informací než já.. Tím mým jsou pouze média.
GŘ ČAH vybírá ze stávajících cca 260 pilotů zaměstnaných u ČSA. Projevuje se jako "vlastník" akcií ČSA a proto moje poznámka o privatizovaných ČSA je jemná nadsázka. Manažeři ČSA dělají jenom křoví současnému vedení ČAH.