Airbus 330-300 v barvách ČSA

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Zdenek »

Korean nesmí do PRG víc jak 4x týdně a tohle je cesta jak do Soulu přímo dostat víc lidí.


clovicek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 263
Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
Pohlaví: muž
Bydliště: Fox Lake
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od clovicek »

Co je důvodem? Mezistátní dohoda o leteckých službách??

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od tygrlive »

Zdenek píše:Korean nesmí do PRG víc jak 4x týdně a tohle je cesta jak do Soulu přímo dostat víc lidí.

To je ale jina.. KE dostane do CSA vice lidi do Soulu a za to maj kluci v Praze velký éro.. vlastne uz skoro dalkovou flotilu o poctu letadel jedna. Ted uz jen vytvorit divizi dalkoveho letectva, vydelit ji casem do dcerinne firmy, tu prodat holdingu.... :-bd

Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Pan Am »

tygrlive píše:Ted uz jen vytvorit divizi dalkoveho letectva, vydelit ji casem do dcerinne firmy, tu prodat holdingu.... :-bd


Tak aeroholding by nemusel dceřinou firmu kupovat, když už vlastní ČSA...

Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Pan Am »

Zajda píše:.... jestli není dohoda s KE o odprodeji (darování, snad za to nechtějí platit) OK, tak jo, ale jinak....


Tak dohoda s KE o prodeji je podle mě hotová věc, jen asi nikdo moc nepočítal, že se přihlásí Qatar.


tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od tygrlive »

Pan Am píše:
tygrlive píše:Ted uz jen vytvorit divizi dalkoveho letectva, vydelit ji casem do dcerinne firmy, tu prodat holdingu.... :-bd


Tak aeroholding by nemusel dceřinou firmu kupovat, když už vlastní ČSA...


jenže prodej dcer do holdingu je krasna forma jak prelevat penize do ČSA ...

Zajda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 131
Registrován: 21. 12. 2009, 14:16
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Zajda »

Já bych s tím prodejem dálkové flotily nepospíchal, předtím by bylo rozumné ji rozdělit na dvě části....třeba Dálková flotila CSA levá strana letadla a pravá strana letadla....nebo předek a zadek...na dvakrát by byl ten prodej určitě jednodušší, bo kdo má dneska finance na to kupovat celou dálkovou flotilu najednou, že...to ani pan Dvořák, a že to je borec ... :idea:

No já mám info, že to ještě hotové není ,,, Quatar není problém,

Nevím, jestli by se denně let do Soulu oplatil, nevím kolik lítá lidí a za jaký ceny, i když Ryanair to asi nebude :) ,,,

clovicek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 263
Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
Pohlaví: muž
Bydliště: Fox Lake
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od clovicek »

Zajda píše:Já bych s tím prodejem dálkové flotily nepospíchal, předtím by bylo rozumné ji rozdělit na dvě části....třeba Dálková flotila CSA levá strana letadla a pravá strana letadla....nebo předek a zadek...na dvakrát by byl ten prodej určitě jednodušší, bo kdo má dneska finance na to kupovat celou dálkovou flotilu najednou, že...to ani pan Dvořák, a že to je borec ... :idea:

No já mám info, že to ještě hotové není ,,, Quatar není problém,

Nevím, jestli by se denně let do Soulu oplatil, nevím kolik lítá lidí a za jaký ceny, i když Ryanair to asi nebude :) ,,,


Žádám o zablokování tvého účtu zde na fóru. Bude lepší, když příště půjdeš na nějaké porno stránky.

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1885
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od MEA »

a preco, clovicku? vulgarny nebol a za pisanie veci subjektivne hodnotenych ako nie prilis k teme sa z for nevyhadzuje. ine prispevky som od neho necital, resp. si teraz nespominam, ale tento ma nijak neurazil.

Lingus
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 425
Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Lingus »

MEA píše:a preco, clovicku? vulgarny nebol a za pisanie veci subjektivne hodnotenych ako nie prilis k teme sa z for nevyhadzuje. ine prispevky som od neho necital, resp. si teraz nespominam, ale tento ma nijak neurazil.


Já bych ho zablokoval už za ten "Quatar" :twisted:

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1885
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od MEA »

tak zase Quatar je dost znacna quoquotina... ja som chcel byt ale zmierlivy :)

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4080
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od HighFlyer »

MEA píše:quoquotina

:)) :)) :))

Paganini
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 24
Registrován: 15. 11. 2012, 05:50
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Paganini »

Vzhledem k průběhu a obsahu pohovorů s kandidáty na piloty (v současnosti A330) bych tipoval, že ČSA jsou již dávno privatizovány. V 90leté historii ČSA si žádný ministr nebo ředitel společnosti, která vlastní akcie ČSA, nedovolil předsedat "pohovorům" s kandidáty na piloty (A330) a dle jejich loajality a projevům nadšení rozhodovat o tom, kdo bude pilotovat tento letoun. Doposud to bylo vždy v kompetenci ČSA a o tom, kdo bude létat na kterém typu, rozhodovali piloti, protože ti nejlépe vědí, kdo má požadované zkušenosti, dovednosti a znalosti. Jarmulka se převtělil do Velkého Kima a na svou modlu/pomník A330 (nehodící se škrtnete) nechce žádného pilota, který neprojeví dostatečné nadšení pro výsledky jeho práce na LKPR a u ČSA, ale zejména nedeklaruje osobní loajalitu k současnému vedení. Jenomže ani pocit bohorovnosti se nesmí prohánět. Stačí vzpomenout na A330 a A340 AF (YYZ,AT).

737
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 461
Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od 737 »

Paganini píše:Vzhledem k průběhu a obsahu pohovorů s kandidáty na piloty (v současnosti A330) bych tipoval, že ČSA jsou již dávno privatizovány. V 90leté historii ČSA si žádný ministr nebo ředitel společnosti, která vlastní akcie ČSA, nedovolil předsedat "pohovorům" s kandidáty na piloty (A330) a dle jejich loajality a projevům nadšení rozhodovat o tom, kdo bude pilotovat tento letoun. Doposud to bylo vždy v kompetenci ČSA a o tom, kdo bude létat na kterém typu, rozhodovali piloti, protože ti nejlépe vědí, kdo má požadované zkušenosti, dovednosti a znalosti. Jarmulka se převtělil do Velkého Kima a na svou modlu/pomník A330 (nehodící se škrtnete) nechce žádného pilota, který neprojeví dostatečné nadšení pro výsledky jeho práce na LKPR a u ČSA, ale zejména nedeklaruje osobní loajalitu k současnému vedení. Jenomže ani pocit bohorovnosti se nesmí prohánět. Stačí vzpomenout na A330 a A340 AF (YYZ,AT).


Takže ČSA nebude na pozici pilota A330 vybírat ze stávajících pilotů... To je zajímavé. Docela by mě ale zajímalo, jak souvisí přítomnost ředitele na přijímacím pohovoru s privatizací? Kdyby bylo o prodeji ČSA dávno rozhodnuto, proč by pan Dvořák říkal, že je relativně malá pravděpodobnost úspěšného prodeje podniku? Zas tak jisté to asi není... Na druhou stranu pravdivost informací Paganiniho samozřejmě nechci nijak zpochybňovat... Jistě má lepší zdroje informací než já.. Tím mým jsou pouze média. :wink:

Paganini
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 24
Registrován: 15. 11. 2012, 05:50
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Paganini »

737 píše:
Paganini píše:Vzhledem k průběhu a obsahu pohovorů s kandidáty na piloty (v současnosti A330) bych tipoval, že ČSA jsou již dávno privatizovány. V 90leté historii ČSA si žádný ministr nebo ředitel společnosti, která vlastní akcie ČSA, nedovolil předsedat "pohovorům" s kandidáty na piloty (A330) a dle jejich loajality a projevům nadšení rozhodovat o tom, kdo bude pilotovat tento letoun. Doposud to bylo vždy v kompetenci ČSA a o tom, kdo bude létat na kterém typu, rozhodovali piloti, protože ti nejlépe vědí, kdo má požadované zkušenosti, dovednosti a znalosti. Jarmulka se převtělil do Velkého Kima a na svou modlu/pomník A330 (nehodící se škrtnete) nechce žádného pilota, který neprojeví dostatečné nadšení pro výsledky jeho práce na LKPR a u ČSA, ale zejména nedeklaruje osobní loajalitu k současnému vedení. Jenomže ani pocit bohorovnosti se nesmí prohánět. Stačí vzpomenout na A330 a A340 AF (YYZ,AT).


Takže ČSA nebude na pozici pilota A330 vybírat ze stávajících pilotů... To je zajímavé. Docela by mě ale zajímalo, jak souvisí přítomnost ředitele na přijímacím pohovoru s privatizací? Kdyby bylo o prodeji ČSA dávno rozhodnuto, proč by pan Dvořák říkal, že je relativně malá pravděpodobnost úspěšného prodeje podniku? Zas tak jisté to asi není... Na druhou stranu pravdivost informací Paganiniho samozřejmě nechci nijak zpochybňovat... Jistě má lepší zdroje informací než já.. Tím mým jsou pouze média. :wink:


GŘ ČAH vybírá ze stávajících cca 260 pilotů zaměstnaných u ČSA. Projevuje se jako "vlastník" akcií ČSA a proto moje poznámka o privatizovaných ČSA je jemná nadsázka. Manažeři ČSA dělají jenom křoví současnému vedení ČAH.


Odpovědět