Airbus 330-300 v barvách ČSA

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od romul »

clovicek píše:Co je důvodem? Mezistátní dohoda o leteckých službách??


v oznámení o žádosti je to uvedené:

http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/5A7AE67 ... PRGICN.pdf


clovicek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 263
Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
Pohlaví: muž
Bydliště: Fox Lake
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od clovicek »

MEA píše:a preco, clovicku? vulgarny nebol a za pisanie veci subjektivne hodnotenych ako nie prilis k teme sa z for nevyhadzuje. ine prispevky som od neho necital, resp. si teraz nespominam, ale tento ma nijak neurazil.


Jeho příspěvky nejsou profesionální.

clovicek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 263
Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
Pohlaví: muž
Bydliště: Fox Lake
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od clovicek »

romul píše:
clovicek píše:Co je důvodem? Mezistátní dohoda o leteckých službách??


v oznámení o žádosti je to uvedené:

http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/5A7AE67 ... PRGICN.pdf


Děkuji, super, že jsi to našel.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3159
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Fabo »

737 píše:Kdyby bylo o prodeji ČSA dávno rozhodnuto, proč by pan Dvořák říkal, že je relativně malá pravděpodobnost úspěšného prodeje podniku?


No treba tohle je uplne jednoduche. Kdyz bude dostatecne dlouho omilat jak jsou CSA neprodejne, o to jednodussi pak bude obhajit absolutne nevyhodny prodej domluvenemu kandidatovi :)

Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Pan Am »

Fabo píše:
737 píše:Kdyby bylo o prodeji ČSA dávno rozhodnuto, proč by pan Dvořák říkal, že je relativně malá pravděpodobnost úspěšného prodeje podniku?


No treba tohle je uplne jednoduche. Kdyz bude dostatecne dlouho omilat jak jsou CSA neprodejne, o to jednodussi pak bude obhajit absolutne nevyhodny prodej domluvenemu kandidatovi :)


A hlavně to půjde prezentovat jako mega úspěch současného managementu, že se ČSA vůbec prodaly.


herr_dusche
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 44
Registrován: 04. 12. 2012, 15:35
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od herr_dusche »

OR píše:
clovicek píše:
MEA píše:a fakt má moskva tolko passangérov že sa to oplatí???


no jasně, ještě jsem neviděl LF pod 90 procent.


No, tak to ja zase viděl LF i pod 50% na A32S pro nějakých 112 lidi. Nejsou pořád jen ruský Nový roky a majský prázdniky.

Spiš by mne zajímala kalkulace, zda se vyplatí provozně jedna rotace A333 než 1XA320 a 1xA319. V Praze ani na SVO nepředpokládám problem se slotama.
MTOW je u A333 o cca 90 tun vyšší než u A320+A319.
Navic ze sedlácke logiky veci - proč by CSA byli témeř jedini, kdo s tím po Evropě bude lítat 2,5 hodinové přískoky, všichni ostatní lítají raději víckrát s A32x (snad kromě Iberie - MAD-LHR).



a jakto, že Aeroflot lítá PRG-SVO taky i s A330?

zrovna dneska odlítala A333 do Moskvy

dnešní provoz z Moskvy za poslední dvě hodiny
Transaero B767 Moskva-Londýn
Utair B767 Moskva-Sochi
Aeroflot A333 Moskva-TelAviv

Moskva je velkej trh, dost často se tam větší letadlo objeví i na lince po evropě

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Airbus380 »

herr_dusche píše:

a jakto, že Aeroflot lítá PRG-SVO taky i s A330?

zrovna dneska odlítala A333 do Moskvy

dnešní provoz z Moskvy za poslední dvě hodiny
Transaero B767 Moskva-Londýn
Utair B767 Moskva-Sochi
Aeroflot A333 Moskva-TelAviv

Moskva je velkej trh, dost často se tam větší letadlo objeví i na lince po evropě


Dnes tu byla 330 od Aeroflotu jen kvůli zrušené ranní rotaci, byla to tedy výjimečná změna typu na lince...

Tak zrovna ty uvedené příklady nejsou moc reprezentativní... Z Moskvy do Londýna lítají BA i se 744 (denně), ale ono Moskva - Londýn je trochu jiná trasa než Moskva - Praha...
Soči je hlavní turistické středisko (letní, ale i zimní) Ruska, takže se nemůžeme dívat, že se tam posílají widebodies. Kromě toho UTair mají ve své flotile pouze 767-200 se 170 místy, tedy zhriba stejně jako 320...

A v Izraeli žije spousta RUsů, víc než tady. Kromě toho i tam se běžně lítá se 320/737...

Jinak tady vezměme v úvahu, že je zima, takže se teď bude objevovat spousta ruských widebodies na linkách do Evropy, především do Alp (Salzburg, Ženeva, Milán, Curych,...), ale pořád to jsou jen mimořádné změny typu na lince...

františek dobrota
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 580
Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od františek dobrota »

Co jineho nez loajalita a angazovanost by melo rozhodnout pri tak narocnem preskoleni?
Vzdyt i z tiskarny tam pada jinak velky papir!;)

herr_dusche
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 44
Registrován: 04. 12. 2012, 15:35
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od herr_dusche »

Airbus380 píše:
Dnes tu byla 330 od Aeroflotu jen kvůli zrušené ranní rotaci, byla to tedy výjimečná změna typu na lince...
Tak zrovna ty uvedené příklady nejsou moc reprezentativní... Z Moskvy do Londýna lítají BA i se 744 (denně), ale ono Moskva - Londýn je trochu jiná trasa než Moskva - Praha...
Soči je hlavní turistické středisko (letní, ale i zimní) Ruska, takže se nemůžeme dívat, že se tam posílají widebodies. Kromě toho UTair mají ve své flotile pouze 767-200 se 170 místy, tedy zhriba stejně jako 320...
A v Izraeli žije spousta RUsů, víc než tady. Kromě toho i tam se běžně lítá se 320/737...
Jinak tady vezměme v úvahu, že je zima, takže se teď bude objevovat spousta ruských widebodies na linkách do Evropy, především do Alp (Salzburg, Ženeva, Milán, Curych,...), ale pořád to jsou jen mimořádné změny typu na lince...


Praha je na 1-2.místě na Šeremetěvu(scheduled international)? 600 tis. pasažérů za 2012 na SVO-PRG, což je skoro 3x tolik co LHR-SVO(230 tis.). i víc než ten Tel Aviv.
Na prvním místě se střídá Praha s Paříží, podle měsíců. takže úvahy o tom, kam lítá víc pasažérů reprezentativní jsou.

Ten potenciál tam určitě je a s A330 můžou odebrat další pasažéry Pardubicím a Brnu.

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od romul »

herr_dusche píše:Ten potenciál tam určitě je a s A330 můžou odebrat další pasažéry Pardubicím a Brnu.


ano, potenciál tam určitě nějaký je:

http://ekonomika.idnes.cz/cestovka-tui- ... nomika_spi

xmurphy
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 122
Registrován: 18. 01. 2011, 16:02
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od xmurphy »

Airbus380 píše:Dnes tu byla 330 od Aeroflotu jen kvůli zrušené ranní rotaci, byla to tedy výjimečná změna typu na lince...


Ten důvod byl trošku jiný. Měl to být inaugurační let pro 777, ale bohužel mají nějaké problémy s certifikací, takže místo toho poslali A330.

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1885
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od MEA »

xmurphy píše:
Airbus380 píše:Dnes tu byla 330 od Aeroflotu jen kvůli zrušené ranní rotaci, byla to tedy výjimečná změna typu na lince...


Ten důvod byl trošku jiný. Měl to být inaugurační let pro 777, ale bohužel mají nějaké problémy s certifikací, takže místo toho poslali A330.

ano, spomina sa to tu inde na fore - ta certifikacia

vladmikhailov
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 03. 02. 2013, 21:56
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od vladmikhailov »

To se určitě vyplatí A330 do Moskvy, my lítáme 3x v roce v Aeroflotu a tam je vždy obsazeno. My jsme si už museli několikrát připlatit do Business class, aby se tam našlo volný místo. Myslíte že bude pak let kratší jestli bude lítat A330?

hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1807
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od hafi »

vladmikhailov píše:Myslíte že bude pak let kratší jestli bude lítat A330?

V kilometrech? :biggrin:

clovicek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 263
Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
Pohlaví: muž
Bydliště: Fox Lake
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od clovicek »

vladmikhailov píše:To se určitě vyplatí A330 do Moskvy, my lítáme 3x v roce v Aeroflotu a tam je vždy obsazeno. My jsme si už museli několikrát připlatit do Business class, aby se tam našlo volný místo. Myslíte že bude pak let kratší jestli bude lítat A330?


Ahoj, A330-300 a A320 mají přibližně stejnou cestovní rychlost, let tedy potrvá stejně dlouho. Cesta může být vlastě o trochu delší, u většího letadla trvají některé věci déle - odmrazování, nástup a výstup pax, zavazadla. Výhodou bude (možná) lepší business class a (možná) i IFE. Uvidíme.


Odpovědět