Airbus 330-300 v barvách ČSA

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
clovicek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 263
Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
Pohlaví: muž
Bydliště: Fox Lake
Stav: Offline

Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od clovicek »

Myslím, že si to zaslouží nové téma. Zde jsou rotace na letní letový řád.
Škoda, že to nedali i do Abu Dhabi.

MON
Maintenance

TUE
OK191 ICN1245 – 1650PRG 333 2
OK898 PRG2320 – 0405+1SVO 333 2

WED
OK899 SVO0530 – 0615PRG 333 3
OK894 PRG1100 – 1540SVO 333 345
OK895 SVO1700 – 1755PRG 333 345
OK912 PRG1945 – 0410+1SVX 333 345

THU
OK913 SVX0525 – 0605PRG 333 456
OK894 PRG1100 – 1540SVO 333 345
OK895 SVO1700 – 1755PRG 333 345
OK912 PRG1945 – 0410+1SVX 333 345

FRI

OK913 SVX0525 – 0605PRG 333 456
OK894 PRG1100 – 1540SVO 333 345
OK895 SVO1700 – 1755PRG 333 345
OK912 PRG1945 – 0410+1SVX 333 345

SAT
OK913 SVX0525 – 0605PRG 333 456
OK190 PRG1244 – 0540+1ICN 333 6

SUN
OK191 INC1245 – 1650PRG 333 7

OK190 PRG1830 – 1115+1ICN 333 7

Zdroj: web ČSA a ITA


hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1805
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od hafi »

...pokud bude zachovaný počet rotací do Moskvy tak se ve středu, ale i ve čtvrtek a pátek dost znatelně navýší kapacita, ne? By mě zajímalo, jestli to vychází z nějaké analýzy poptávky, nebo jestli jen seděl nad mapou a přemýšleli, kam všude by to mohli poslat, aby se to zas rozumně vrátilo...

gr09
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1106
Registrován: 03. 01. 2011, 14:55
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od gr09 »

Me to prijde jako hura akce, ktera se brutalne nevyplati. A330 v barvach CSA uvidim rad, to zase jo, ale je to draha sranda. Taky bych je cekal do Abu Dhabi radsi, nez na 2-4 hod. segmenty, ale jestli uz ted letaji do AUH poloprazdni (spekulace)...

Uz se vi kdy se to spusti a jaka bude konfigurace? Jake sedacky v J? Pracuje CSA na svem IFE? Jde opravdu o stroj od KE?

clovicek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 263
Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
Pohlaví: muž
Bydliště: Fox Lake
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od clovicek »

Spekulace: Asi to bude od KE, proč jinak by to hnilo téměř každé pondělí v ICN? I když... Doufám, že tomu dají alespoň ČSA livery. KE má všechny A330 s první třídou, tak by se musela provést rekonfigurace. Jakou to může mít kapacitu? 280-300?

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1884
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od MEA »

a fakt má moskva tolko passangérov že sa to oplatí???


gr09
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1106
Registrován: 03. 01. 2011, 14:55
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od gr09 »

clovicek píše:Spekulace: Asi to bude od KE, proč jinak by to hnilo téměř každé pondělí v ICN?

Jasny, spekulace je do od zacatku, proto me zajima, jestli uz je to potvrzene. I kdyby to nebylo od KE, tak by si to mohli nechat servisovat od KE (predpokladam, ze kdyby to vzali odjinud, tak s motorama co provozuje Korean)

clovicek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 263
Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
Pohlaví: muž
Bydliště: Fox Lake
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od clovicek »

MEA píše:a fakt má moskva tolko passangérov že sa to oplatí???


no jasně, ještě jsem neviděl LF pod 90 procent.

marthym
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 475
Registrován: 09. 10. 2012, 10:37
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od marthym »

Jak letadla SU, tak letadla CSA jsou na linkach do a z Moskvy vetsinou natriskany, i kdyz to vychazim jen z informace "jedna pani povidala". Na druhou stranu, myslite snad, ze ty tisicovky Rusaku litaji do Vidne nebo Berlina s Air Berlin a pak jedou do Prahy autobusem? :crazy:

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od flyingblue »

marthym píše:Jak letadla SU, tak letadla CSA jsou na linkach do a z Moskvy vetsinou natriskany, i kdyz to vychazim jen z informace "jedna pani povidala". Na druhou stranu, myslite snad, ze ty tisicovky Rusaku litaji do Vidne nebo Berlina s Air Berlin a pak jedou do Prahy autobusem? :crazy:


Par jich jezdi autobused ze zastavky "Praha-vychod" (drive zvana Praha-Pardubice dle vzoru "Paris-Beauvais" ci "Brusel Charleroi") :-b

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od OR »

clovicek píše:
MEA píše:a fakt má moskva tolko passangérov že sa to oplatí???


no jasně, ještě jsem neviděl LF pod 90 procent.


No, tak to ja zase viděl LF i pod 50% na A32S pro nějakých 112 lidi. Nejsou pořád jen ruský Nový roky a majský prázdniky.

Spiš by mne zajímala kalkulace, zda se vyplatí provozně jedna rotace A333 než 1XA320 a 1xA319. V Praze ani na SVO nepředpokládám problem se slotama.
MTOW je u A333 o cca 90 tun vyšší než u A320+A319.
Navic ze sedlácke logiky veci - proč by CSA byli témeř jedini, kdo s tím po Evropě bude lítat 2,5 hodinové přískoky, všichni ostatní lítají raději víckrát s A32x (snad kromě Iberie - MAD-LHR).

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od OR »

clovicek píše:Spekulace: Asi to bude od KE, proč jinak by to hnilo téměř každé pondělí v ICN? I když... Doufám, že tomu dají alespoň ČSA livery. KE má všechny A330 s první třídou, tak by se musela provést rekonfigurace. Jakou to může mít kapacitu? 280-300?


Nemusela, prostě by se první řada business J - Prestige Sleeper (v A333 korean je to P - First Sleeper) prodávala jako business. Korean Air na některých linkách lítaných A330 taky neprodává P, prodává vše jako J.
Někde jsem četl, kolik by 330 u ČSA měla mít míst, a přesně to odpovídá nové konfiguraci KE.

bigtomas
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 25. 11. 2011, 04:52
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od bigtomas »

Do toho Abú Zabí by to fakt mohli dát. Zrovna přemýšlím, čím letět do Asie příště. ČSA jsou díky tomu letadlu mimo hru. Ale kdyby letěla 330 a dali upgrade pro zlaté a platinové členy, tak s ničím jiným nelétám. A za business v etihad bych ochotně připlatil.
Co se týče vytíženosti linky, tak naposledy, co jsem letěl, bylo nějakých 60 lidí, ale prý hodně nákladu v podpalubí.

GlobeCZE
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 75
Registrován: 08. 10. 2011, 15:06
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od GlobeCZE »

údržba v Korei? ...

gr09
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1106
Registrován: 03. 01. 2011, 14:55
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od gr09 »

GlobeCZE píše:údržba v Korei? ...

To jedine mi na celem planu dava smysl

Zajda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 131
Registrován: 21. 12. 2009, 14:16
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Zajda »

gr09 píše:
GlobeCZE píše:údržba v Korei? ...

To jedine mi na celem planu dava smysl


Tak to je přesný...proč mi to silně připomíná bázi v BTS...plán tak geniální, že to nikdo nechápe, občas je potřeba jít proti proudu :) .... jestli není dohoda s KE o odprodeji (darování, snad za to nechtějí platit) OK, tak jo, ale jinak....


Odpovědět