clovicek píše:Co je důvodem? Mezistátní dohoda o leteckých službách??
v oznámení o žádosti je to uvedené:
http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/5A7AE67 ... PRGICN.pdf
clovicek píše:Co je důvodem? Mezistátní dohoda o leteckých službách??
MEA píše:a preco, clovicku? vulgarny nebol a za pisanie veci subjektivne hodnotenych ako nie prilis k teme sa z for nevyhadzuje. ine prispevky som od neho necital, resp. si teraz nespominam, ale tento ma nijak neurazil.
romul píše:clovicek píše:Co je důvodem? Mezistátní dohoda o leteckých službách??
v oznámení o žádosti je to uvedené:
http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/5A7AE67 ... PRGICN.pdf
737 píše:Kdyby bylo o prodeji ČSA dávno rozhodnuto, proč by pan Dvořák říkal, že je relativně malá pravděpodobnost úspěšného prodeje podniku?
Fabo píše:737 píše:Kdyby bylo o prodeji ČSA dávno rozhodnuto, proč by pan Dvořák říkal, že je relativně malá pravděpodobnost úspěšného prodeje podniku?
No treba tohle je uplne jednoduche. Kdyz bude dostatecne dlouho omilat jak jsou CSA neprodejne, o to jednodussi pak bude obhajit absolutne nevyhodny prodej domluvenemu kandidatovi
OR píše:clovicek píše:MEA píše:a fakt má moskva tolko passangérov že sa to oplatí???
no jasně, ještě jsem neviděl LF pod 90 procent.
No, tak to ja zase viděl LF i pod 50% na A32S pro nějakých 112 lidi. Nejsou pořád jen ruský Nový roky a majský prázdniky.
Spiš by mne zajímala kalkulace, zda se vyplatí provozně jedna rotace A333 než 1XA320 a 1xA319. V Praze ani na SVO nepředpokládám problem se slotama.
MTOW je u A333 o cca 90 tun vyšší než u A320+A319.
Navic ze sedlácke logiky veci - proč by CSA byli témeř jedini, kdo s tím po Evropě bude lítat 2,5 hodinové přískoky, všichni ostatní lítají raději víckrát s A32x (snad kromě Iberie - MAD-LHR).
herr_dusche píše:
a jakto, že Aeroflot lítá PRG-SVO taky i s A330?
zrovna dneska odlítala A333 do Moskvy
dnešní provoz z Moskvy za poslední dvě hodiny
Transaero B767 Moskva-Londýn
Utair B767 Moskva-Sochi
Aeroflot A333 Moskva-TelAviv
Moskva je velkej trh, dost často se tam větší letadlo objeví i na lince po evropě
Airbus380 píše:
Dnes tu byla 330 od Aeroflotu jen kvůli zrušené ranní rotaci, byla to tedy výjimečná změna typu na lince...
Tak zrovna ty uvedené příklady nejsou moc reprezentativní... Z Moskvy do Londýna lítají BA i se 744 (denně), ale ono Moskva - Londýn je trochu jiná trasa než Moskva - Praha...
Soči je hlavní turistické středisko (letní, ale i zimní) Ruska, takže se nemůžeme dívat, že se tam posílají widebodies. Kromě toho UTair mají ve své flotile pouze 767-200 se 170 místy, tedy zhriba stejně jako 320...
A v Izraeli žije spousta RUsů, víc než tady. Kromě toho i tam se běžně lítá se 320/737...
Jinak tady vezměme v úvahu, že je zima, takže se teď bude objevovat spousta ruských widebodies na linkách do Evropy, především do Alp (Salzburg, Ženeva, Milán, Curych,...), ale pořád to jsou jen mimořádné změny typu na lince...
herr_dusche píše:Ten potenciál tam určitě je a s A330 můžou odebrat další pasažéry Pardubicím a Brnu.
Airbus380 píše:Dnes tu byla 330 od Aeroflotu jen kvůli zrušené ranní rotaci, byla to tedy výjimečná změna typu na lince...
xmurphy píše:Airbus380 píše:Dnes tu byla 330 od Aeroflotu jen kvůli zrušené ranní rotaci, byla to tedy výjimečná změna typu na lince...
Ten důvod byl trošku jiný. Měl to být inaugurační let pro 777, ale bohužel mají nějaké problémy s certifikací, takže místo toho poslali A330.
vladmikhailov píše:Myslíte že bude pak let kratší jestli bude lítat A330?
vladmikhailov píše:To se určitě vyplatí A330 do Moskvy, my lítáme 3x v roce v Aeroflotu a tam je vždy obsazeno. My jsme si už museli několikrát připlatit do Business class, aby se tam našlo volný místo. Myslíte že bude pak let kratší jestli bude lítat A330?