Airbus 330-300 v barvách ČSA

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1885
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od MEA »

taká sranda, keď lietal petropavlovsk z moskvy il62 tak a310tku predbehol o hodinu!


Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Airbus380 »

herr_dusche píše:
Airbus380 píše:
Dnes tu byla 330 od Aeroflotu jen kvůli zrušené ranní rotaci, byla to tedy výjimečná změna typu na lince...
Tak zrovna ty uvedené příklady nejsou moc reprezentativní... Z Moskvy do Londýna lítají BA i se 744 (denně), ale ono Moskva - Londýn je trochu jiná trasa než Moskva - Praha...
Soči je hlavní turistické středisko (letní, ale i zimní) Ruska, takže se nemůžeme dívat, že se tam posílají widebodies. Kromě toho UTair mají ve své flotile pouze 767-200 se 170 místy, tedy zhriba stejně jako 320...
A v Izraeli žije spousta RUsů, víc než tady. Kromě toho i tam se běžně lítá se 320/737...
Jinak tady vezměme v úvahu, že je zima, takže se teď bude objevovat spousta ruských widebodies na linkách do Evropy, především do Alp (Salzburg, Ženeva, Milán, Curych,...), ale pořád to jsou jen mimořádné změny typu na lince...


Praha je na 1-2.místě na Šeremetěvu(scheduled international)? 600 tis. pasažérů za 2012 na SVO-PRG, což je skoro 3x tolik co LHR-SVO(230 tis.). i víc než ten Tel Aviv.
Na prvním místě se střídá Praha s Paříží, podle měsíců. takže úvahy o tom, kam lítá víc pasažérů reprezentativní jsou.

Ten potenciál tam určitě je a s A330 můžou odebrat další pasažéry Pardubicím a Brnu.


Na Šeremtěvu...Moskva má ale tři letiště, při "vypočítávání potenciálu" je tedy na místě sčítat frekvence, resp. sedačkovou kapacitu všech tří letišť přeci.

MOW-PRG: 28x týdně 320 Aeroflot, 13x 320 ČSA, 16x 319 ČSA, celkem 57x týdně 319/320
MOW-LON: 14x týdně 767 BA, 7x 744 BA, 15x 321 Aeroflot, 6x 320 Aeroflot, 14x 319 easyJet, 14x 738 Transaero, celkem 70x týdně, ještě k tomu s MNOHEM větší sedačkovou kapacitou
MOW-PAR: 28x AF 320, 7x AF 321, 21x SU 320, 7x SU 319, 7x SU 321, 5x Transaero 738, 7x Aigle Azur 319, celkem 82x
MOW-TLV: 7x SU 333, 4x Israir 320, 10x El Al 738, 6x El Al 767, 9x Transaero 738, 7x Transaero 772, celkem 43x, ale při třech widebodies bych řekl, že kapacita bude srovnatelná.
MOW-FRA: 14x SU 320, 14x SU 319, 14x LH 321, 14x LH 319, 7x LH 320, 2x S7 319, 7x 738 Transaero, celkem 72x
MOW-MUC: 28x SU 320, 7x 320 LH, 7x 319 LH, 7x 321 LH, 14x 320 S7, 3x 319 S7, 7x AB 738, celkem 73
MOW-VIE: 14x 319 SU, 7x 320 SU, 14x 319 OS, 7x 320 OS, 7x Transaero 735, 7x Niki 320, 7x Niki 321, celkem 63x
MOW-IST: 11x SU 321, 7x SU IL9, 14x 321 TK, 14x 320 TK, 6x 757 I FLy, celkem 52x (velká kapacita IL9+757)
MOW-BCN: 14x SU 321, 8x SU 320, 2x 757 I Fly, 8x transaero 738, 1x 757 VIM, 24x Vueling 320, 2x 757 Nordwind, celkem 59x
MOW-BER: 7x LH 320, 7x SU 319, 28x SU 320, 14x AB 320, 4x 733 Transaero, celkem 60x
MOW-IEV: 21x SU 321, 7x S7 319, 35x 733 Ukraine Intl, 21x Transaero 735, 14x UTAir 735, celkem 98x
MOW-RIX: 14x SU 320, 14x UTAir 735, 19x 735 BT, 3x 735 Transaero, celkem 50x
MOW-MSQ: 14x SU SU9, 7x SU 320, 4x UT 735, 35x Belavia 735, celkem 60x
MOW-EVN: 14x SU 320, 7x SU 321, 21x Armavia 735, 7x S7 319, 14x S7 320, 7x Transaero 735, celkem 70x
MOW-SIP: 14x SU 320, 14x SU 321, 7x UT 735, 7x S7 738, 7x Air Onix 733, 7x Air Onix 734, 7x Ural Airlines 320, celkem 56x

Tímto chci jen deklarovat, že je důležité rozlišovat SVO a MOW. Praha má scie významené postavení, ale není ani v první desítce.

clovicek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 263
Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
Pohlaví: muž
Bydliště: Fox Lake
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od clovicek »

Airbus380 píše:
herr_dusche píše:
Airbus380 píše:
Dnes tu byla 330 od Aeroflotu jen kvůli zrušené ranní rotaci, byla to tedy výjimečná změna typu na lince...
Tak zrovna ty uvedené příklady nejsou moc reprezentativní... Z Moskvy do Londýna lítají BA i se 744 (denně), ale ono Moskva - Londýn je trochu jiná trasa než Moskva - Praha...
Soči je hlavní turistické středisko (letní, ale i zimní) Ruska, takže se nemůžeme dívat, že se tam posílají widebodies. Kromě toho UTair mají ve své flotile pouze 767-200 se 170 místy, tedy zhriba stejně jako 320...
A v Izraeli žije spousta RUsů, víc než tady. Kromě toho i tam se běžně lítá se 320/737...
Jinak tady vezměme v úvahu, že je zima, takže se teď bude objevovat spousta ruských widebodies na linkách do Evropy, především do Alp (Salzburg, Ženeva, Milán, Curych,...), ale pořád to jsou jen mimořádné změny typu na lince...


Praha je na 1-2.místě na Šeremetěvu(scheduled international)? 600 tis. pasažérů za 2012 na SVO-PRG, což je skoro 3x tolik co LHR-SVO(230 tis.). i víc než ten Tel Aviv.
Na prvním místě se střídá Praha s Paříží, podle měsíců. takže úvahy o tom, kam lítá víc pasažérů reprezentativní jsou.

Ten potenciál tam určitě je a s A330 můžou odebrat další pasažéry Pardubicím a Brnu.


Na Šeremtěvu...Moskva má ale tři letiště, při "vypočítávání potenciálu" je tedy na místě sčítat frekvence, resp. sedačkovou kapacitu všech tří letišť přeci.

MOW-PRG: 28x týdně 320 Aeroflot, 13x 320 ČSA, 16x 319 ČSA, celkem 57x týdně 319/320
MOW-LON: 14x týdně 767 BA, 7x 744 BA, 15x 321 Aeroflot, 6x 320 Aeroflot, 14x 319 easyJet, 14x 738 Transaero, celkem 70x týdně, ještě k tomu s MNOHEM větší sedačkovou kapacitou
MOW-PAR: 28x AF 320, 7x AF 321, 21x SU 320, 7x SU 319, 7x SU 321, 5x Transaero 738, 7x Aigle Azur 319, celkem 82x
MOW-TLV: 7x SU 333, 4x Israir 320, 10x El Al 738, 6x El Al 767, 9x Transaero 738, 7x Transaero 772, celkem 43x, ale při třech widebodies bych řekl, že kapacita bude srovnatelná.
MOW-FRA: 14x SU 320, 14x SU 319, 14x LH 321, 14x LH 319, 7x LH 320, 2x S7 319, 7x 738 Transaero, celkem 72x
MOW-MUC: 28x SU 320, 7x 320 LH, 7x 319 LH, 7x 321 LH, 14x 320 S7, 3x 319 S7, 7x AB 738, celkem 73
MOW-VIE: 14x 319 SU, 7x 320 SU, 14x 319 OS, 7x 320 OS, 7x Transaero 735, 7x Niki 320, 7x Niki 321, celkem 63x
MOW-IST: 11x SU 321, 7x SU IL9, 14x 321 TK, 14x 320 TK, 6x 757 I FLy, celkem 52x (velká kapacita IL9+757)
MOW-BCN: 14x SU 321, 8x SU 320, 2x 757 I Fly, 8x transaero 738, 1x 757 VIM, 24x Vueling 320, 2x 757 Nordwind, celkem 59x
MOW-BER: 7x LH 320, 7x SU 319, 28x SU 320, 14x AB 320, 4x 733 Transaero, celkem 60x
MOW-IEV: 21x SU 321, 7x S7 319, 35x 733 Ukraine Intl, 21x Transaero 735, 14x UTAir 735, celkem 98x
MOW-RIX: 14x SU 320, 14x UTAir 735, 19x 735 BT, 3x 735 Transaero, celkem 50x
MOW-MSQ: 14x SU SU9, 7x SU 320, 4x UT 735, 35x Belavia 735, celkem 60x
MOW-EVN: 14x SU 320, 7x SU 321, 21x Armavia 735, 7x S7 319, 14x S7 320, 7x Transaero 735, celkem 70x
MOW-SIP: 14x SU 320, 14x SU 321, 7x UT 735, 7x S7 738, 7x Air Onix 733, 7x Air Onix 734, 7x Ural Airlines 320, celkem 56x

Tímto chci jen deklarovat, že je důležité rozlišovat SVO a MOW. Praha má scie významené postavení, ale není ani v první desítce.


Super přehled! Díky.

vladmikhailov
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 03. 02. 2013, 21:56
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od vladmikhailov »

hafi píše:
vladmikhailov píše:Myslíte že bude pak let kratší jestli bude lítat A330?

V kilometrech? :biggrin:

Já mluvil o A330 a ne o teleportaci

herr_dusche
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 44
Registrován: 04. 12. 2012, 15:35
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od herr_dusche »

Airbus380 píše:
Na Šeremtěvu...Moskva má ale tři letiště, při "vypočítávání potenciálu" je tedy na místě sčítat frekvence, resp. sedačkovou kapacitu všech tří letišť přeci.

MOW-PRG: 28x týdně 320 Aeroflot, 13x 320 ČSA, 16x 319 ČSA, celkem 57x týdně 319/320
MOW-LON: 14x týdně 767 BA, 7x 744 BA, 15x 321 Aeroflot, 6x 320 Aeroflot, 14x 319 easyJet, 14x 738 Transaero, celkem 70x týdně, ještě k tomu s MNOHEM větší sedačkovou kapacitou

pěknej přehled
320(AF)-140
321(AF)-170
767(BA)-189
744(BA)-345
738(TA)-164
320(ČSA)-158
319(ČSA)-128
Easy začne až na letos jaře(navíc bych ho ani nepočítal, stejně tak můžu počítat Moskva-Pardubice s 90k cestujícími za 2012)

tzn-
Praha 8022 týdně
Londýn 10747 týdně
"MNOHEM větší" to prostě není, je to jenom "větší":)

Praha-Moskva/Šeremetěvo 589, 717
London - Moscow (combined) 756,704
vcelku odpovídá těm frekvencím

takže opět, prostor pro A330 tu při tomto srovnání je.
Když může lítat 21xtýdně widebody na Londýn-Moskva, nechápu proč by se tam nemohlo otočit 4x týdně ČSA s Praha-Moskva.


MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od MS743 »

Nejsou nahodou nejake info ohledne interieru? Muvi se zde ze to bude of Korean ale je to jiste?

Stale se strasne obavam ze CSA bude opet setrit a bude to "cabin" a la 310. Hlavne C class!!!!!!!!! toho se obavam nejvice

moderni letoun neni zarukou. podivejte se co predvedly v LOTu... vsude plast, nedomyslene a na konec to vypada hodne lacine.

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od romul »

MS743 píše:Nejsou nahodou nejake info ohledne interieru? Muvi se zde ze to bude of Korean ale je to jiste?

Stale se strasne obavam ze CSA bude opet setrit a bude to "cabin" a la 310. Hlavne C class!!!!!!!!! toho se obavam nejvice

moderni letoun neni zarukou. podivejte se co predvedly v LOTu... vsude plast, nedomyslene a na konec to vypada hodne lacine.


Bližší informace o produktu měly být známy tento týden. Nevím kdo to zdržuje. Čas letí a máme prodávat zajíce v pytli, to se mi moc nelíbí. Že by to ale bylo ala 310 si nemyslím. Dle mého skromného názoru na to má ČSA paradoxně relativně malý vliv. Celá tahle akce je od začátku řízena KE. Podle mých spekulací je to KE iniciativa, KE letadlo, KE produkt. OK je "jen" operující dopravce, čili někdo pod jehož hlavičkou se to bude provozovat, protože KE další svoje frekvence do PRG provozovat nemůže. OK se samozřejmě snaží, protože pro ně je to další vizitka před privatizací. KE vidí perspektivu v dalších EU trzích kde nejsou online a nebo jim nestačí kapacita, code share spolupráce s OK se jim rozvíjí dobře, a tak se dohodli. Přeju jim ať to vyjde...

Paganini
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 24
Registrován: 15. 11. 2012, 05:50
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Paganini »

romul píše:
MS743 píše:Nejsou nahodou nejake info ohledne interieru? Muvi se zde ze to bude of Korean ale je to jiste?

Stale se strasne obavam ze CSA bude opet setrit a bude to "cabin" a la 310. Hlavne C class!!!!!!!!! toho se obavam nejvice

moderni letoun neni zarukou. podivejte se co predvedly v LOTu... vsude plast, nedomyslene a na konec to vypada hodne lacine.


Bližší informace o produktu měly být známy tento týden. Nevím kdo to zdržuje. Čas letí a máme prodávat zajíce v pytli, to se mi moc nelíbí. Že by to ale bylo ala 310 si nemyslím. Dle mého skromného názoru na to má ČSA paradoxně relativně malý vliv. Celá tahle akce je od začátku řízena KE. Podle mých spekulací je to KE iniciativa, KE letadlo, KE produkt. OK je "jen" operující dopravce, čili někdo pod jehož hlavičkou se to bude provozovat, protože KE další svoje frekvence do PRG provozovat nemůže. OK se samozřejmě snaží, protože pro ně je to další vizitka před privatizací. KE vidí perspektivu v dalších EU trzích kde nejsou online a nebo jim nestačí kapacita, code share spolupráce s OK se jim rozvíjí dobře, a tak se dohodli. Přeju jim ať to vyjde...


Uklidni se, prozatím nic domluvené není. Nabízené letadlo je starší, s nízkou MTOW, na 18 měsíců. Pounds místo Kg. Někdo musí zaplatit zvýšení MTOW, někdo zdůvodnit, proč nebude dvoutypovost 320-330. Těžká práce.

737
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 461
Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od 737 »

Paganini píše:
romul píše:
MS743 píše:Nejsou nahodou nejake info ohledne interieru? Muvi se zde ze to bude of Korean ale je to jiste?

Stale se strasne obavam ze CSA bude opet setrit a bude to "cabin" a la 310. Hlavne C class!!!!!!!!! toho se obavam nejvice

moderni letoun neni zarukou. podivejte se co predvedly v LOTu... vsude plast, nedomyslene a na konec to vypada hodne lacine.


Bližší informace o produktu měly být známy tento týden. Nevím kdo to zdržuje. Čas letí a máme prodávat zajíce v pytli, to se mi moc nelíbí. Že by to ale bylo ala 310 si nemyslím. Dle mého skromného názoru na to má ČSA paradoxně relativně malý vliv. Celá tahle akce je od začátku řízena KE. Podle mých spekulací je to KE iniciativa, KE letadlo, KE produkt. OK je "jen" operující dopravce, čili někdo pod jehož hlavičkou se to bude provozovat, protože KE další svoje frekvence do PRG provozovat nemůže. OK se samozřejmě snaží, protože pro ně je to další vizitka před privatizací. KE vidí perspektivu v dalších EU trzích kde nejsou online a nebo jim nestačí kapacita, code share spolupráce s OK se jim rozvíjí dobře, a tak se dohodli. Přeju jim ať to vyjde...


Uklidni se, prozatím nic domluvené není. Nabízené letadlo je starší, s nízkou MTOW, na 18 měsíců. Pounds místo Kg. Někdo musí zaplatit zvýšení MTOW, někdo zdůvodnit, proč nebude dvoutypovost 320-330. Těžká práce.


A jaká je tedy pravděpodobnost, že žádná A330 nebude? Stejně je to zvláštní. Prodej letenek začal, nábor pilotů také a letadlo domluvené není...

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Zdenek »

Paganini píše:[někdo zdůvodnit, proč nebude dvoutypovost 320-330. Těžká práce.

Pilot 330 bude muset na konci pronájmu znovu projít přeškolením na 320?

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3159
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Fabo »

Jestli nebude dvoutypovost a bude chtit a moci zustat u CSA tak nic jineho nezbyde.

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Petr31 »

Paganini píše:
romul píše:
MS743 píše:Nejsou nahodou nejake info ohledne interieru? Muvi se zde ze to bude of Korean ale je to jiste?

Stale se strasne obavam ze CSA bude opet setrit a bude to "cabin" a la 310. Hlavne C class!!!!!!!!! toho se obavam nejvice

moderni letoun neni zarukou. podivejte se co predvedly v LOTu... vsude plast, nedomyslene a na konec to vypada hodne lacine.


Bližší informace o produktu měly být známy tento týden. Nevím kdo to zdržuje. Čas letí a máme prodávat zajíce v pytli, to se mi moc nelíbí. Že by to ale bylo ala 310 si nemyslím. Dle mého skromného názoru na to má ČSA paradoxně relativně malý vliv. Celá tahle akce je od začátku řízena KE. Podle mých spekulací je to KE iniciativa, KE letadlo, KE produkt. OK je "jen" operující dopravce, čili někdo pod jehož hlavičkou se to bude provozovat, protože KE další svoje frekvence do PRG provozovat nemůže. OK se samozřejmě snaží, protože pro ně je to další vizitka před privatizací. KE vidí perspektivu v dalších EU trzích kde nejsou online a nebo jim nestačí kapacita, code share spolupráce s OK se jim rozvíjí dobře, a tak se dohodli. Přeju jim ať to vyjde...


Uklidni se, prozatím nic domluvené není. Nabízené letadlo je starší, s nízkou MTOW, na 18 měsíců. Pounds místo Kg. Někdo musí zaplatit zvýšení MTOW, někdo zdůvodnit, proč nebude dvoutypovost 320-330. Těžká práce.


Původně jsem se této zbytečné diskuse nechtěl vůbec účastnit.Ale sopukromě si myslím, že vedení ČSA už v nedávné minulosti dokázalo takovou míru neschopnosti, viz. pár na které jsem si vzpomněl:
1) Vietnamský úlet s A319
2) Báze BTS
3) Zbavení se ATR 72, aby je chvíli poté opět shánělo
4) Cirkus s HCA a neschopnost uživit několik letadel - jak je možné, že TVS to jde???
5) Neschopnost naplnit 2 x A321
6) Prodej lukrativních slotů a otevírání / zavíráýní naprosto nesmyslných linek

Takže si nemyslím, že tento nápad s A330 se jim podaří dotáhnout do úspěšného konce.Navíc provozovat pouze 1 letadlo od typu je úplná volovina. (musí být minimálně 3, spíš 4 letadla). V případě jakéhokoliv problému se jim zhroutí program na týden dopředu podle tady avizovaného vytížení......zákaznící se na ně vybodnou....a A320 sebraná z evropské linky je nezachrání... Aby to mohlo fungovat, na LKPR měla být dávno tiskovka, žranice, fotky, oslavné články, bilboardy všude.....a není jako vždycky nic.Tudíž očekávám brzké odpískání celého cirkusu.

Paganini
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 24
Registrován: 15. 11. 2012, 05:50
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Paganini »

Zdenek píše:
Paganini píše:[někdo zdůvodnit, proč nebude dvoutypovost 320-330. Těžká práce.

Pilot 330 bude muset na konci pronájmu znovu projít přeškolením na 320?


Absolvuje tzv. Refresher CRS A320, a to mu umožní opět uplatňovat práva plynoucí z držení typové kvalifikace A320.

BTW, dvoutypovost v případě ČSA nemá ekonomický smysl. Pokud A330 bude létat i jiné než dálkové sektory, nebude problém u pilotů kombinovat létání kratších/středních tratí s dálkovými a tím docílit jejich vyššího využití (z hlediska doby letu). Bude zbytečně drahá, protože OPS 1.980 stanoví dost přísná pravidla pro současné létání dvou typů letadel. Tzv. nedávná praxe(požadavek OPS), je při jediném letadle ve flotile téměř neřešitelný problém (pokud piloti létají i jiný typ). Dopadne to stejně jako u A310, kdy na konci jejího provozu piloti před letem do Karibiku museli na simulátor, aby splnili tento požadavek. O opakovacím výcviku ani nemluvě.
Jenomže Velký KIM je obklopen pouze lidmi, kteří mu přitakávají a nekazí mu jeho plány. Ti, kteří se neklaněli, nekývali nebo nevěřili, jsou na úřadu práce, nebo pokud měli štěstí, si našli něco jiného. Většina z nich je spokojena, nicméně cítí obrovskou zášť a Velký KIM jim nesmí přijít do cesty.

podunaj
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 20
Registrován: 22. 10. 2011, 20:55
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od podunaj »

Paganini píše:Jenomže Velký KIM je obklopen pouze lidmi, kteří mu přitakávají a nekazí mu jeho plány. Ti, kteří se neklaněli, nekývali nebo nevěřili, jsou na úřadu práce, nebo pokud měli štěstí, si našli něco jiného. Většina z nich je spokojena, nicméně cítí obrovskou zášť a Velký KIM jim nesmí přijít do cesty.

Ospravedlňujem sa, ale pre neznalých, kto je ten Veľký Kim? Dvořák, Moreels alebo Marek? Súdim, že by to mohol byť ten posledný, vzhľadom k jeho slávnemu daru "empatického" správania k spolupracovníkom, ale nie som si istý.

gaba02
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 224
Registrován: 09. 11. 2008, 11:06
Oblíbené typy letadel: B787
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od gaba02 »

tk asi od korean!
Přílohy
image.jpg


Odpovědět