Airbus 330-300 v barvách ČSA

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
erik
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 151
Registrován: 04. 04. 2013, 08:07
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od erik »

a
Naposledy upravil(a) erik dne 02. 09. 2015, 15:34, celkem upraveno 1 x.


Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Petr31 »

..takže v případě příletu A380 to dělá 10 a více autobusů, podle jejich kapacity a množství korejců na palubě:-)))......to je pěkné....ale tu frontu na pasovce a při výdeji bagáže bych teda chtěl vidět...:-)))

martineek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 162
Registrován: 12. 08. 2009, 10:47
Oblíbené typy letadel: B747, B777, A340
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, MEX
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od martineek »

Petr31 píše:..takže v případě příletu A380 to dělá 10 a více autobusů, podle jejich kapacity a množství korejců na palubě:-)))......to je pěkné....ale tu frontu na pasovce a při výdeji bagáže bych teda chtěl vidět...:-)))


kamaráde, před měsícem jsme v MEX přilétli s KLM jako jedno z posledních jumb z Evropy a přál bych Ti tu frontu na pasovce taky vidět :-) zlatý přílet A380 do PRG a těšim se na něj, dokonce uvažuju, že si nenechám ujít i tu cestu v horním patře :-) přeci jen, bůh ví, jak dopadne plán na příští rok a jestli se tady pak zase objeví...

Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1337
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Lkprak »

Zas neplaště lidi. Podle seatguru.com má velryba v podání Koreanu kapacitu 407 cestujících což je zhruba jen o nějakých 50 víc, než má triplsedma Emirátů, co k nám dnes a denně zavítává. Když odečteme tranzitní cestující, kterých je u Koreanu mnohem víc než u Emirátů, tak lze předpokládat, že i z po střechu naplněné velryby Koreanu půjde na pasovku a pro kufry cca stejně lidí, co chodí z plně obsazených Emirátů. A že by se po jejich příletu odehrávaly nějaké šílené scény, to jsem teda zatím neslyšel (tím ovšem netvrdím, že tu a tam nejsou).

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Petr31 »

Lkprak píše:Zas neplaště lidi. Podle seatguru.com má velryba v podání Koreanu kapacitu 407 cestujících což je zhruba jen o nějakých 50 víc, než má triplsedma Emirátů, co k nám dnes a denně zavítává. Když odečteme tranzitní cestující, kterých je u Koreanu mnohem víc než u Emirátů, tak lze předpokládat, že i z po střechu naplněné velryby Koreanu půjde na pasovku a pro kufry cca stejně lidí, co chodí z plně obsazených Emirátů. A že by se po jejich příletu odehrávaly nějaké šílené scény, to jsem teda zatím neslyšel (tím ovšem netvrdím, že tu a tam nejsou).


...jestli ji mají jen v téhle verzi - 407PAX, nabízí se otázka, proč vlastně to éro v takové verzi nakoupili, když v o hodně menší tripl sedmě uvezou jen o pár lidí míň a určitě levněji??? Nicméně před nedávnem zveřejněná zpráva, že Korean na tom ekonomicky nejsou nejlíp po Tvojí informaci dává smysl.Je vidět, že vrána k vráně sedá a chromá nevěsta ČSA byla vnucena chromému ženichovi..:-))


HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4080
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od HighFlyer »

Petr31 píše:...Je vidět, že vrána k vráně sedá a chromá nevěsta ČSA byla vnucena chromému ženichovi..:-))

Skodoliby komentator by mohl nadnest srovnani zoufaleho Microsoftu a jeho akvizici jeste zoufalejsi Nokie, ale na to ja si netroufnu :mrgreen:

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Petr31 »

HighFlyer píše:
Petr31 píše:...Je vidět, že vrána k vráně sedá a chromá nevěsta ČSA byla vnucena chromému ženichovi..:-))

Skodoliby komentator by mohl nadnest srovnani zoufaleho Microsoftu a jeho akvizici jeste zoufalejsi Nokie, ale na to ja si netroufnu :mrgreen:


:D :D :D
..nabízí se otázka, kolik ty chromé nevěsty musí bokem nabídnout byť chromým ženichům, aby neztratili zájem (ženichové:-)))...takže výsledek je potom takový, že nevěsta koupí prostřednictvím nastrčeného ženicha sama sebe (a ženicha to stojí pouze jméno a případnou ostudu,kdyby to fakt nevyšlo) :D :D :D

Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1337
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Lkprak »


HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4080
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od HighFlyer »

Petr31 píše::D :D :D
..nabízí se otázka, kolik ty chromé nevěsty musí bokem nabídnout byť chromým ženichům, aby neztratili zájem (ženichové:-)))...takže výsledek je potom takový, že nevěsta koupí prostřednictvím nastrčeného ženicha sama sebe (a ženicha to stojí pouze jméno a případnou ostudu,kdyby to fakt nevyšlo) :D :D :D

Mirne pooproavim: Kolik musi bokem nabidnout tatinek chrome nevesty. Tedy v pripade CSA cesky stat = penize nas vsech.

s543
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 05. 2013, 20:42
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od s543 »

Petr31 píše:
HighFlyer píše:
Petr31 píše:...Je vidět, že vrána k vráně sedá a chromá nevěsta ČSA byla vnucena chromému ženichovi..:-))

Skodoliby komentator by mohl nadnest srovnani zoufaleho Microsoftu a jeho akvizici jeste zoufalejsi Nokie, ale na to ja si netroufnu :mrgreen:


:D :D :D
..nabízí se otázka, kolik ty chromé nevěsty musí bokem nabídnout byť chromým ženichům, aby neztratili zájem (ženichové:-)))...takže výsledek je potom takový, že nevěsta koupí prostřednictvím nastrčeného ženicha sama sebe (a ženicha to stojí pouze jméno a případnou ostudu,kdyby to fakt nevyšlo) :D :D :D



Mnooo.....

Ono abychom nesrovnávali melouny a maková zrnka.

Tedy viz. :
http://www.koreanair.com/local/na/gd/en ... ?year=2012
a jinde - viz dále (beru že 1000 KRW je cca 1 USD - je v tom určitá chyba, ale pro tyto úvahy je zanedbatelná)
v roce 2012 skončili se ziskem cca 430 mil USD !!!
v 2Q 2012 měli ztrátu 252mil, v 2013 536 mil.
v 1Q 2012 měli ztrátu 27mil, v 2013 447 mil.

Tedy jak víme létání je sezónní - uvidíme co se bude dít dál.

Tedy žádná sláva to není. nicméně KE je opravdu "porce masa" na pochodu. Ve vlastnictví mají 139 letadel (z toho pouze 41 NB - ostatní WB) - pouze 21 jich mají na lesing - přičemž 11 letadel leasujou ven.....za 1+2Q koupili 7 letadel 3x777+1x332+1x748+2x739.
Tedy ta celá ztráta je například nákup dvou triplů nebo změna ve velikosti cizích zdrojů... - a pozor to nejsou jenom úvěry to jsou i faktury ve splatnosti..... Tedy pokud by si vzali éra na leasing tak jsou "jakoby" proti těmto číslům najednou úplně jinde.

Mají k 30.6.2013 14344mil.USD cizích zdrojů k 30.6.2012 to bylo 14617 - tedy si to odečti a porovnej se ztrátou a až takový rozdíl to není.

No a když jsem u toho tak kolik a jakých letadel má ČSA v majetku po řádění páně Tvrdíka&spol.
Tuší vůbec někdo jak jsou na tom - nepublikujou nic - tedy to asi bude.. :-q .. pokud by to bylo co kčemu tak se pochlubí. No a porovnejmě jaká je to "porce masa" na pochodu - je to opravdu meloun a zrníčko máku.

Porovnáme-li jejich výsledky s výsledky jiných "velkých" aerolinek tak ono je to podobné. Viz třeba AA v permanentním krachu od roku 2009 a kupujou letadla jako o život a žijou zdá se spokojeně - tomu nerozumím jak to funguje. Ti jsou předlužení jako blázen.... Ono i LH vykazuje ztrátu - ta je další z těch co letadla zásadně kupujou do vlastnictví.

No nic to jen poznámka na okraj.

No a kvanta F+B seats to snad ani nestojí za komentář - pokud je zaplní ???... kolik E-cestujících musíš naložit na jednoho F abys byl finančně na stejno ?!!!

No a další je CARGO - ani mají tržby přibližně 1/2 toho co z lidí. Tedy pokud más hodně F-lidí máš lehčí letadlo a můžeš vzít víc CARGA.....

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Petr31 »

HighFlyer píše:
Petr31 píše::D :D :D
..nabízí se otázka, kolik ty chromé nevěsty musí bokem nabídnout byť chromým ženichům, aby neztratili zájem (ženichové:-)))...takže výsledek je potom takový, že nevěsta koupí prostřednictvím nastrčeného ženicha sama sebe (a ženicha to stojí pouze jméno a případnou ostudu,kdyby to fakt nevyšlo) :D :D :D

Mirne pooproavim: Kolik musi bokem nabidnout tatinek chrome nevesty. Tedy v pripade CSA cesky stat = penize nas vsech.


...díky za opravu, teď je to správně....čím je nevěsta víc k ničemu, tím je to pro tatínka dražší....:-))

dejavu
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 980
Registrován: 09. 10. 2004, 04:24
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od dejavu »

HighFlyer píše:
Petr31 píše:...Je vidět, že vrána k vráně sedá a chromá nevěsta ČSA byla vnucena chromému ženichovi..:-))

Skodoliby komentator by mohl nadnest srovnani zoufaleho Microsoftu a jeho akvizici jeste zoufalejsi Nokie, ale na to ja si netroufnu :mrgreen:

Nejsem si jistý, že Korean jsou tak zoufalí jako MS. Nový produkt se jim může hodit, ale zoufale ho nepotřebují. Nokia a ČSA, to je sice v jiných dimenzích ale podobně smutný příběh...


clovicek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 263
Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
Pohlaví: muž
Bydliště: Fox Lake
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od clovicek »

Tak co to Japonsko/Čína/Vietnam? Snad to do vánoc začne létat? Nebo až od března? Nějaký corridor talk?

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4080
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od HighFlyer »

clovicek píše:Tak co to Japonsko/Čína/Vietnam? Snad to do vánoc začne létat? Nebo až od března?

Do vanoc/brezna ktereho roku?


Odpovědět