Stránka 1 z 82

Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 27. 01. 2013, 12:39
od clovicek
Myslím, že si to zaslouží nové téma. Zde jsou rotace na letní letový řád.
Škoda, že to nedali i do Abu Dhabi.

MON
Maintenance

TUE
OK191 ICN1245 – 1650PRG 333 2
OK898 PRG2320 – 0405+1SVO 333 2

WED
OK899 SVO0530 – 0615PRG 333 3
OK894 PRG1100 – 1540SVO 333 345
OK895 SVO1700 – 1755PRG 333 345
OK912 PRG1945 – 0410+1SVX 333 345

THU
OK913 SVX0525 – 0605PRG 333 456
OK894 PRG1100 – 1540SVO 333 345
OK895 SVO1700 – 1755PRG 333 345
OK912 PRG1945 – 0410+1SVX 333 345

FRI

OK913 SVX0525 – 0605PRG 333 456
OK894 PRG1100 – 1540SVO 333 345
OK895 SVO1700 – 1755PRG 333 345
OK912 PRG1945 – 0410+1SVX 333 345

SAT
OK913 SVX0525 – 0605PRG 333 456
OK190 PRG1244 – 0540+1ICN 333 6

SUN
OK191 INC1245 – 1650PRG 333 7

OK190 PRG1830 – 1115+1ICN 333 7

Zdroj: web ČSA a ITA

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 27. 01. 2013, 12:50
od hafi
...pokud bude zachovaný počet rotací do Moskvy tak se ve středu, ale i ve čtvrtek a pátek dost znatelně navýší kapacita, ne? By mě zajímalo, jestli to vychází z nějaké analýzy poptávky, nebo jestli jen seděl nad mapou a přemýšleli, kam všude by to mohli poslat, aby se to zas rozumně vrátilo...

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 27. 01. 2013, 13:10
od gr09
Me to prijde jako hura akce, ktera se brutalne nevyplati. A330 v barvach CSA uvidim rad, to zase jo, ale je to draha sranda. Taky bych je cekal do Abu Dhabi radsi, nez na 2-4 hod. segmenty, ale jestli uz ted letaji do AUH poloprazdni (spekulace)...

Uz se vi kdy se to spusti a jaka bude konfigurace? Jake sedacky v J? Pracuje CSA na svem IFE? Jde opravdu o stroj od KE?

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 27. 01. 2013, 13:16
od clovicek
Spekulace: Asi to bude od KE, proč jinak by to hnilo téměř každé pondělí v ICN? I když... Doufám, že tomu dají alespoň ČSA livery. KE má všechny A330 s první třídou, tak by se musela provést rekonfigurace. Jakou to může mít kapacitu? 280-300?

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 27. 01. 2013, 13:19
od MEA
a fakt má moskva tolko passangérov že sa to oplatí???

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 27. 01. 2013, 13:22
od gr09
clovicek píše:Spekulace: Asi to bude od KE, proč jinak by to hnilo téměř každé pondělí v ICN?

Jasny, spekulace je do od zacatku, proto me zajima, jestli uz je to potvrzene. I kdyby to nebylo od KE, tak by si to mohli nechat servisovat od KE (predpokladam, ze kdyby to vzali odjinud, tak s motorama co provozuje Korean)

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 27. 01. 2013, 13:41
od clovicek
MEA píše:a fakt má moskva tolko passangérov že sa to oplatí???


no jasně, ještě jsem neviděl LF pod 90 procent.

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 27. 01. 2013, 13:43
od marthym
Jak letadla SU, tak letadla CSA jsou na linkach do a z Moskvy vetsinou natriskany, i kdyz to vychazim jen z informace "jedna pani povidala". Na druhou stranu, myslite snad, ze ty tisicovky Rusaku litaji do Vidne nebo Berlina s Air Berlin a pak jedou do Prahy autobusem? :crazy:

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 27. 01. 2013, 13:46
od flyingblue
marthym píše:Jak letadla SU, tak letadla CSA jsou na linkach do a z Moskvy vetsinou natriskany, i kdyz to vychazim jen z informace "jedna pani povidala". Na druhou stranu, myslite snad, ze ty tisicovky Rusaku litaji do Vidne nebo Berlina s Air Berlin a pak jedou do Prahy autobusem? :crazy:


Par jich jezdi autobused ze zastavky "Praha-vychod" (drive zvana Praha-Pardubice dle vzoru "Paris-Beauvais" ci "Brusel Charleroi") :-b

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 27. 01. 2013, 14:10
od OR
clovicek píše:
MEA píše:a fakt má moskva tolko passangérov že sa to oplatí???


no jasně, ještě jsem neviděl LF pod 90 procent.


No, tak to ja zase viděl LF i pod 50% na A32S pro nějakých 112 lidi. Nejsou pořád jen ruský Nový roky a majský prázdniky.

Spiš by mne zajímala kalkulace, zda se vyplatí provozně jedna rotace A333 než 1XA320 a 1xA319. V Praze ani na SVO nepředpokládám problem se slotama.
MTOW je u A333 o cca 90 tun vyšší než u A320+A319.
Navic ze sedlácke logiky veci - proč by CSA byli témeř jedini, kdo s tím po Evropě bude lítat 2,5 hodinové přískoky, všichni ostatní lítají raději víckrát s A32x (snad kromě Iberie - MAD-LHR).

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 27. 01. 2013, 14:29
od OR
clovicek píše:Spekulace: Asi to bude od KE, proč jinak by to hnilo téměř každé pondělí v ICN? I když... Doufám, že tomu dají alespoň ČSA livery. KE má všechny A330 s první třídou, tak by se musela provést rekonfigurace. Jakou to může mít kapacitu? 280-300?


Nemusela, prostě by se první řada business J - Prestige Sleeper (v A333 korean je to P - First Sleeper) prodávala jako business. Korean Air na některých linkách lítaných A330 taky neprodává P, prodává vše jako J.
Někde jsem četl, kolik by 330 u ČSA měla mít míst, a přesně to odpovídá nové konfiguraci KE.

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 28. 01. 2013, 18:18
od bigtomas
Do toho Abú Zabí by to fakt mohli dát. Zrovna přemýšlím, čím letět do Asie příště. ČSA jsou díky tomu letadlu mimo hru. Ale kdyby letěla 330 a dali upgrade pro zlaté a platinové členy, tak s ničím jiným nelétám. A za business v etihad bych ochotně připlatil.
Co se týče vytíženosti linky, tak naposledy, co jsem letěl, bylo nějakých 60 lidí, ale prý hodně nákladu v podpalubí.

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 29. 01. 2013, 13:44
od GlobeCZE
údržba v Korei? ...

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 29. 01. 2013, 13:47
od gr09
GlobeCZE píše:údržba v Korei? ...

To jedine mi na celem planu dava smysl

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 29. 01. 2013, 17:50
od Zajda
gr09 píše:
GlobeCZE píše:údržba v Korei? ...

To jedine mi na celem planu dava smysl


Tak to je přesný...proč mi to silně připomíná bázi v BTS...plán tak geniální, že to nikdo nechápe, občas je potřeba jít proti proudu :) .... jestli není dohoda s KE o odprodeji (darování, snad za to nechtějí platit) OK, tak jo, ale jinak....