bilbo píše:Podle QRH fuel imbalance poukazuje na možný Fuel leak a ten jde velmi snadno potvrdit, v případě Fuel leaku je 1. krok LAND ASAP tzn i s překročením MLW (btw overweight landing není konstrukčně problém pro A330 po provedení checklistu, až na G/A performance).
A tos zas nabral kde? To neni ani v tech necertifikovanych QRH co nekdo nasel na internetu, v OK(KE?) QRH muze byt neco zas uplne jineho.
Dve veci k zamysleni:
1. neni ASAP jako ASAP. Pokud se to veme "hned jak bude letadlo pod MLW", tak to udelali, dokonce klesli za cilem zvysit spotrebu. Mimochodem ten samy QRH screenshotovany autorem FMR na jinem miste (pozar, dym v kabine) mluvi o "land immediately", coz naznacuje, ze ASAP neni uplne tak horke.
2. letadlo ma nekolikahodinovy ETOPS, tedy z principu lze predpokladat, ze je schopno letet nekolik hodin, nez ta moznost "ASAP" vubec nastane.