Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Napsal: 09. 10. 2017, 11:52
Tak ČSA snad ani nikdy majitelem letadla nebyly. S Korean mají nějakou smlouvu o pronájmu, nevím, proč by se mělo něco měnit?
Diskusní fórum o letecké dopravě
https://forum.airways.cz/
Airbus380 píše:Tak ČSA snad ani nikdy majitelem letadla nebyly. S Korean mají nějakou smlouvu o pronájmu, nevím, proč by se mělo něco měnit?
krakra píše:Airbus380 píše:Tak ČSA snad ani nikdy majitelem letadla nebyly. S Korean mají nějakou smlouvu o pronájmu, nevím, proč by se mělo něco měnit?
Důvod pro změnu je ten, že Korean Air (majitel letadla) už není majitelem ČSA.
krakra píše:Airbus380 píše:Tak ČSA snad ani nikdy majitelem letadla nebyly. S Korean mají nějakou smlouvu o pronájmu, nevím, proč by se mělo něco měnit?
Důvod pro změnu je ten, že Korean Air (majitel letadla) už není majitelem ČSA.
krakra píše:Airbus380 píše:Tak ČSA snad ani nikdy majitelem letadla nebyly. S Korean mají nějakou smlouvu o pronájmu, nevím, proč by se mělo něco měnit?
Důvod pro změnu je ten, že Korean Air (majitel letadla) už není majitelem ČSA.
marthym píše:krakra píše:Airbus380 píše:Tak ČSA snad ani nikdy majitelem letadla nebyly. S Korean mají nějakou smlouvu o pronájmu, nevím, proč by se mělo něco měnit?
Důvod pro změnu je ten, že Korean Air (majitel letadla) už není majitelem ČSA.
A přečetl sis, kolik ČSA platí za nájem? Ne, žádná zvýhodněná cena pro "sestru" to fakt není a nebyla.
HighFlyer píše:krakra píše:Airbus380 píše:Tak ČSA snad ani nikdy majitelem letadla nebyly. S Korean mají nějakou smlouvu o pronájmu, nevím, proč by se mělo něco měnit?
Důvod pro změnu je ten, že Korean Air (majitel letadla) už není majitelem ČSA.
A proc by toto mel byt duvod pro zmenu? Pronajimatel letadla snad musi byt akcionarem u najemce? To by po svete letalo asi hodne malo pronajatych letadel...
krakra píše:HighFlyer píše:krakra píše:Důvod pro změnu je ten, že Korean Air (majitel letadla) už není majitelem ČSA.
A proc by toto mel byt duvod pro zmenu? Pronajimatel letadla snad musi byt akcionarem u najemce? To by po svete letalo asi hodne malo pronajatych letadel...
Co třeba cena toho pronájmu. Korean koupil ČSA z nějakého důvodu a jak vidět z důvodu expanze a rozvoje ČSA to asi nebylo.
flyingblue píše:krakra píše:HighFlyer píše:A proc by toto mel byt duvod pro zmenu? Pronajimatel letadla snad musi byt akcionarem u najemce? To by po svete letalo asi hodne malo pronajatych letadel...
Co třeba cena toho pronájmu. Korean koupil ČSA z nějakého důvodu a jak vidět z důvodu expanze a rozvoje ČSA to asi nebylo.
Jako ze si Korean koupil akcie CSA, aby jim mohl pronajmout letadlo? To by byl skutecne velmi originalni duvod.
krakra píše:flyingblue píše:krakra píše:
Co třeba cena toho pronájmu. Korean koupil ČSA z nějakého důvodu a jak vidět z důvodu expanze a rozvoje ČSA to asi nebylo.
Jako ze si Korean koupil akcie CSA, aby jim mohl pronajmout letadlo? To by byl skutecne velmi originalni duvod.
Jistě Vás napadá nějaký jiný důvod, proč by si Korean měl koupit ČSA.
marthym píše:Hledej šmudlo...
Třeba dá odpověď mr. Sůra a jeho články z let minulých o nevýhodnosti pronájmu (odbory x Řehoř).
flyingblue píše:Ano, napriklad zalozni plan pro nemecky trh pro pripad, ze by nahodou Lufthansu napadlo vic kamaradit s Asianou.
HighFlyer píše:flyingblue píše:Ano, napriklad zalozni plan pro nemecky trh pro pripad, ze by nahodou Lufthansu napadlo vic kamaradit s Asianou.
Bullshit. Slo tam hlavne o navyseni frekvenci ICN-PRG.
flyingblue píše:Zajimava uvaha. Koupit podil v aerolince za ucelem navyseni frekvenci. Da se rict, ze dost inovativni