Stránka 50 z 82

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 20. 11. 2013, 09:08
od xmurphy
Neví někdo, proč z A333 seatmapy zmizely u ČSA sedadla G a H u řad 8 a 9?

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 20. 11. 2013, 20:47
od dracoola
No možná proto že tam řady 8 a 9 nejsou.. ;)

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 20. 11. 2013, 21:56
od beran
Od 30.03.2014 čtyřikrát týdně do ICN:

OK 190 PRG:14.20 - ICN: 07.15 **34*67
OK 191 ICN: 09.05 - PRG:12.50 1**45*7

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 20. 11. 2013, 21:58
od xmurphy
dracoola píše:No možná proto že tam řady 8 a 9 nejsou.. ;)


Je to Cčko, řady tam jsou jenom tyhle dvě sedadla chybí.
Měl jsem na ně udělaný seating a celé se to rozházelo...
Ani na infolince ČSA neví proč zmizely..

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 17. 12. 2013, 15:58
od Kuboš
Nevíte někdo jak se jim to zatím vyplácí?

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 18. 12. 2013, 06:52
od MEA
xmurphy píše:
dracoola píše:No možná proto že tam řady 8 a 9 nejsou.. ;)


Je to Cčko, řady tam jsou jenom tyhle dvě sedadla chybí.
Měl jsem na ně udělaný seating a celé se to rozházelo...
Ani na infolince ČSA neví proč zmizely..


nemá ich z nostalgie Tvrdík na záhrade? :)

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 25. 12. 2013, 21:31
od Mat
CSA Czech Airlines to Increase Seoul Service in S14
http://airlineroute.net/2013/12/25/ok-icn-s14/

Nepřijde náhodou další?

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 26. 12. 2013, 11:41
od OR
Uprimne receno, te zmene casu linky PRG-ICN-PRG bez totalniho prekopani letaku CSA moc nerozumim. Zvlast let ICN-PRG nema pripoje poradne ani na jedne strane. To je opravdu jen Point to point?
Navic pri osmi frekvencich tydne uz by to slo postavit tak, aby se z Prahy letelo kazdy den (takhle v pondeli neliti PRG-ICN nic).

CSA se tvari, ze tohle odlita s jednim letadlem.

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 26. 12. 2013, 12:13
od Airbus380
Takhle postavené časy jsou přeci akorát tak na jedno letadlo...

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 26. 12. 2013, 12:17
od Alca
OR píše:Uprimne receno, te zmene casu linky PRG-ICN-PRG bez totalniho prekopani letaku CSA moc nerozumim. Zvlast let ICN-PRG nema pripoje poradne ani na jedne strane. To je opravdu jen Point to point?
Navic pri osmi frekvencich tydne uz by to slo postavit tak, aby se z Prahy letelo kazdy den (takhle v pondeli neliti PRG-ICN nic).

CSA se tvari, ze tohle odlita s jednim letadlem.


Hlavně by už mohla být změněna bilaterální smlouva mezi ČR a Jižní Koreou, ty 4 lety z každé strany je vlastně silně znevýhodňují. ČSA pak otvírá nesmyslný leťák, který je nastaven jen na 1 linku do ICN. Tohle léto to bylo vidět: 1-3-56- na evropských letech. Ani by nebyl třeba 4x týdně 388 nebo 748, stačila by denně 330 od Korean i ČSA, v leťáku by vznikl pořádek, nesmyslně vynechané lety v průběhu týdne by zmizely, a dle mého názoru by se i začala letadla více plnit.
...ještě jedna věc: podle průletu v ICN to značí, že si údržbu OK-YBA zajistí hangár F sám.

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 27. 12. 2013, 19:18
od ogan
Co nějaké to Japonsko, jak vykřikovali?? Je nějak ticho po pěšině :-?

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 27. 12. 2013, 19:33
od prodejce
ogan píše:Co nějaké to Japonsko, jak vykřikovali?? Je nějak ticho po pěšině

Nevykřikoval toto minulý, dnes už neexistující management?

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 27. 12. 2013, 23:27
od flyingblue
prodejce píše:
ogan píše:Co nějaké to Japonsko, jak vykřikovali?? Je nějak ticho po pěšině

Nevykřikoval toto minulý, dnes už neexistující management?


Vykrikoval (zvlastne management obchodni) a zda se, ze to chtel davat pres ALA :-)

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 28. 12. 2013, 02:13
od beran
V letním letovém řádu 2014 mají návaznost
na linku ČSA z ICN zatím tyto linky:

PRG: 13.30 BUD: 14.55 OK 790 1234567
PRG: 13.30 ZRH: 15.05 OK 586 1234567
PRG: 13.30 GVA: 15.00 OK 596 Daily ex 4
PRG: 13.30 BCN: 15.55 OK 688 15
PRG: 13.30 KSC: 15.00 OK 972 1234567
PRG: 13.30 OSR: 14.30 OK 024 1234567
PRG: 13.35 DUS: 15.00 OK 528 7

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Napsal: 28. 12. 2013, 15:02
od OR
beran píše:V letním letovém řádu 2014 mají návaznost
na linku ČSA z ICN zatím tyto linky:

PRG: 13.30 BUD: 14.55 OK 790 1234567
PRG: 13.30 ZRH: 15.05 OK 586 1234567
PRG: 13.30 GVA: 15.00 OK 596 Daily ex 4
PRG: 13.30 BCN: 15.55 OK 688 15
PRG: 13.30 KSC: 15.00 OK 972 1234567
PRG: 13.30 OSR: 14.30 OK 024 1234567
PRG: 13.35 DUS: 15.00 OK 528 7


Takze BUD, ZRH, GVA, KSC, OSR (BCN a DUS nepocitam, leti to v jinych dnech).
Ale co smerem do ICN? Odlet OK z PRG v 14.20, KE 18.30 (mimochodem Korean v lete take A333)
Z BUD prilet 10.45 , pak 16.50, na KE v pohode (v obou smerech), na OK nic moc, ale da se.
Z ZRH prilet 17.10, pripoj na KE (ale v utery a v sobotu zatim ma Korean primy let ZRH-ICN)
Z GVA prilet 17.10, pripoj na KE
Z KSC prilet 10.55 (ale pripoj jen 3,4), v sobotu prilet do Prahy jen 6.30, a pak krome 6 v 17.00
Z OSR 10.55 a 16.10,(dopolledne pripoj 3,4,6) ale po zbeznem proklikani rezervacniho systemu jsem koukal, ze to lita jen nekdy.
Korean v ICN snad nema tak vyrazne priletove a odletove vlny.

Je trochu skoda, ze let do Prahy neni o 1-2hodiny delsi, hezke by bylo litat jednu frekvenci ICN-PRG na noc. Ale je fakt, ze to nevychazi ani trochu do rotaci (co s dalkovym letadlem v Praze v 6 rano - jedine snad presmerovat ICN-LAX-GRU na ICN-PRG-GRU- je to o 1200 km bliz : - ) )