prodejce píše:...všude tam, kde se na codesharu dohodnou dvě aerolinky, které nemají společného vlastníka...
Ale tyto dve maji.
prodejce píše:...všude tam, kde se na codesharu dohodnou dvě aerolinky, které nemají společného vlastníka...
HighFlyer píše:prodejce píše:...všude tam, kde se na codesharu dohodnou dvě aerolinky, které nemají společného vlastníka...
Ale tyto dve maji.
HighFlyer píše:Ale tyto dve maji.
Petr31 píše:flyingblue píše:Chovo píše:Nová spolupráce ČSA a TVS se neomezuje jen na codeshare a dlouhodobý pronájem OK-HCA a HCB. Velmi často létají pro TVS i další A320 z flotily ČSA, například včera a dnes to jsou OK-MEI, MEJ, MEH, LEG.
Pokud si panove prestali pomerovat pindiky a zacali efektivne spolupracovat, bude to jen ku prospechu (i nas, cestaku)
Skromně bych připomenul,(těm co zapomněli), že pindíky ukazovali hlavně hoši ze státního molochu (nikoliv Šimáně) a neměli na to....snad si nejen já vzpomněl, jak vedení ČSA zadalo kamarádům do "výroby" strategický plán jak převzít TVS, aniž by na to měli peníze. Z představy, že by v roce 2009 převzal krachující ČSA Šimáně měli politici osypky a špatné sny. No a při nedávné nabídce na odkup menšinového podílu vedení Ajrotunelu pro jistotu TVS vůbec neoslovilo.Takže bych řekl, že ČSA může být rádo, že jim TVS (kterému dlouhá léta nemohli přijít na jméno), dává při známé neschopnosti obchodního oddělení ČSA aspoň nějakou práci....jo, časy se změnily,kdo by to kdy byl řekl!
Picasso píše:Já jako cestující si budu přát, aby si pan Šimáně a pan Vik konečně uvědomili, že na prvním místě, a to ve všech typech business je spokojený zákazník, a že já jako klient nebudu a nechci být jejích toaletním papírem. Přeji si, aby jejich společnost létala bezpečněji (hlavně přistání dělá TVS problém) a načas (tolik zpoždění nemá snad nikdo).
Zdenek píše:Picasso píše:Já jako cestující si budu přát, aby si pan Šimáně a pan Vik konečně uvědomili, že na prvním místě, a to ve všech typech business je spokojený zákazník, a že já jako klient nebudu a nechci být jejích toaletním papírem. Přeji si, aby jejich společnost létala bezpečněji (hlavně přistání dělá TVS problém) a načas (tolik zpoždění nemá snad nikdo).
Začátek Tvého příspěvku sliboval dobré čtení a naději že o tom víš něco víc než Petr31, ale tahle pasáž to dokonale pohřbila.
Picasso píše:Co se týče zpoždění na odletu nebo příletu, a to hlavně v nočních hodinách, tak důkazem jsou stížnosti obyvatel městských části Praha a Středočeského Kraje, které leží v ose vedlejší nebo hlavní přistávací dráhy letiště Praha. Jak je možné, že TVS zcela pravidelně při rekonstrukci hlavní/vedlejší dráhy letiště Praha ignorovalo/ignoruje noční uzávěru letiště. Kdyby toto TVS udělal v Německu nebo v jiném „normálním státě“, tak jenom jednou a naposled a s mastnou pokutou pohybující se v desetitisících EUR/USD. Napodruhé by místní autority k tomu určené začaly konat s cílem zákazu lítání TVS na letiště, kde k těmto přestupkům došlo.
Picasso píše:[quote="Petr31]
Skromně bych připomenul,(těm co zapomněli), že pindíky ukazovali hlavně hoši ze státního molochu (nikoliv Šimáně) a neměli na to....snad si nejen já vzpomněl, jak vedení ČSA zadalo kamarádům do "výroby" strategický plán jak převzít TVS, aniž by na to měli peníze. Z představy, že by v roce 2009 převzal krachující ČSA Šimáně měli politici osypky a špatné sny. No a při nedávné nabídce na odkup menšinového podílu vedení Ajrotunelu pro jistotu TVS vůbec neoslovilo.Takže bych řekl, že ČSA může být rádo, že jim TVS (kterému dlouhá léta nemohli přijít na jméno), dává při známé neschopnosti obchodního oddělení ČSA aspoň nějakou práci....jo, časy se změnily,kdo by to kdy byl řekl![/quote]
Dobrý den,
doufám, že jste si před napsáním tohoto příspěvku zkontroloval velikost vlastního pindíka. Bohužel, problém Vašeho příspěvku je ten, že ani zdaleka nedisponujete informacemi, a to zcela zásadního charakteru, které by Vám dávaly oprávnění k takovému znění příspěvku. Nedokážu vůbec pochopit, jak můžete srovnávat nesrovnatelné. Tyto dvě společnosti působí v zcela zásadně odlišném segmentu leteckého bussiness, když opomenu lowcost divizi TVS Smartwings.
TVS – charterová doprava a max. mimo sezónu pronájem letadel, de facto leasingová společnost letadel a personálu, a to připomínám, že dochází k pronájmu majetku, který není majetkem TVS (letadla na finanční leasing).
Smartwings – lowcost, zcela pro TVS prodělečná divize. Existence této části podniku a jejího business je dotována výdělky TVS z charterového business a pronájmů.
ČSA – bohužel pravděpodobně skomírající pravidelný přepravce, který historicky nevyužil svojí šanci si najít místo na leteckém nebi.
Bohužel anebo bohu dík, v jednom s Vámi absolutně souhlasím, a to je skutečnost, že časy se změnili. Doufám, že TVS a její lowcost divize se začne starat o své klienty tak, jak by se správná letecká společnost o klienty měla starat. Bude dodržovat všechny pravidla a zákony, normy, nařízení EU vztahující se k podnikání v letecké dopravě. Já jako cestující si budu přát, aby si pan Šimáně a pan Vik konečně uvědomili, že na prvním místě, a to ve všech typech business je spokojený zákazník, a že já jako klient nebudu a nechci být jejích toaletním papírem. Přeji si, aby jejich společnost létala bezpečněji (hlavně přistání dělá TVS problém) a načas (tolik zpoždění nemá snad nikdo).
Na závěr, pokud jednoho dne ČSA jako takové zanikne a nadále bude fungovat mezi Korean Air a TVS čilí obchodní vztah, tak doufám, že pan Šimáně a pan Vik půjdou a vytáhnou své pindíky před vlastníky Korean Air s požadavkem, aby Korean Air odlétalo nějaké ty lety někde v Africe nebo Asii. Pak uvěřím, že pindíky mají, a to aspoň velikosti průměrného asijského pindíka.[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
JackBrno píše:Pan picasso má evidentně nějaký osobní problém s Vikem a Šimáněm Nikdo si asi TVS nebude idealizovat, nicméně picasso hodně přehání. To že je mu zlatá karta při letu na c/s letu ČSA operovaném TVS k ničemu, to přece není vina TVS, ale toho, kdo mu kartu vydal Ohledně bezpečnosti, u TVS mají piloti stejné kvalifikace, jako jinde, TVS si nevybírá horší piloty. Měli pár incidentů, ale vzhledem k provedeným počtům letů nemají ty incidenty žádnou statistickou hodnotu, která by vypovídala o horší bezpečnosti. K tomu ultra low costu se dá říct asi jen to, že picasso zřejmě nikdy jiným lowcostem neletěl Nicméně bych TVS vytknul, že se pokoušejí fungovat jak pravidelka. Je fajn, že se dají přes Smartwings nakupovat volná místa na jejich charterech, ale už není korektní, že se Smartwings snaží prezentovat jako pravidelný dopravce. Vzhledem k tomu, že na ty pravidelky nemají pevně vyčleněnou část flotily, ale lepí to jak to vyjde z charterů, takže vzniká hodně nepravidelností, které u linkového dopravce nikdo nečeká. U charterů to nevadí, tam si to řeší cestovka a cesťák nemá koupenou letenku na konkrétní čas. Jinak ano, TVS tlačí náklady hodně dolů, ale to je snad dobře, ne? Jen díky tomu jako jedna z mála společností rostou. A kupodivu si ani cestovky nestěžují, že by TVS po převzetí prakticky celého charterového trhu zneužil faktického monopolu v ČR a tlačil cenu nahoru. Na konec si neodpustím poznámku, že nikdo nikoho nenutí s TVS létat
HonzaLB píše:monopol TVS v ČR je největší mýtus, co existuje: co brání jakékoliv podobné firmě z Evropy poslat do Prahy pár letadel a konkurovat? Mimochodem, z cestovek zaznívá na TVS v době monopolu v podstatě chvála, až se tomu samy cestovky diví.
HonzaLB píše:monopol TVS v ČR je největší mýtus, co existuje: co brání jakékoliv podobné firmě z Evropy poslat do Prahy pár letadel a konkurovat?