OR píše:m@rtin píše:.....
A od 2015 nově i stojánka 14 s třemi choboty.
Podmínka Korean? A existuje s KE nějaká dohoda jak často sem s tím budou líta nebo se může stát, že sem přilítnou slavnostně 3x a pak si LKPR může ten třetí chobot zasunout do trenýrek?
V zásadě proti tomu nic nemám, je mi jasné že pokud chce letiště, aby sem lítalo něco většího, musí pro to připravit infrastrukturu.
Ale aby to mělo pořádný smysl, chtělo by to i dvoupatrový gate nahoře v patře pro F a C.
Případně EK? Ale tam spíš věřím 2. frekvenci s něčím menším. I když si myslím, že pokud začne Qatar s 788 nebo 330, EK jen tak 2. linku nezavedou. Přeci jen poptávka z Prahy do Asie úplně nekonečná také není.
Určitě má smysl investovat do long-houl infrastruktury. Myslím, že dnes EK tvrdí něco jiného, než jak by smýšlela v případě, že tu "troják" bude.
Stále si nemůžu odpustit jednu maličkost, dle mého názoru má větší smysl provozovat dálkovou linku denně menším typem, než-li 4x týdně největším. Samozřejmě by bylo výborné linku létat denně 380, ale o tom se vůbec nemluví, a dle mého názoru neuvažuje. Podle mě si Korejci a Japonci oblíbili prázdniny v Evropě a jde v podstatě jen o to, nabídnout velkou kapacitu červen-září. I ten TS mi do toho dokonale pasuje, neboť spojení do Španělska, Itálie, Chorvatska, Řecka, Kypru, nebo Izraele je přesně to, co chce Korean pro zmíněné 4 měsíce a čím případnou 380 naplní. Rozhodně to nebudou ZRH,MUC,STR,VIE,BER,HAM,FRA,DUS, či jiné regionálky.
U toho Qataru začínám trochu věřit, že nepůjde jen o 320. Už pouhé "povídání jedné paní" o druhé frekvenci EK by mělo Qatar vybudit k vyšší dívčí (doufám, že se poinspirují spojem do EDI, než ZRH)