A380 s code share OK do PRG

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: A380 s code share OK do PRG

Příspěvek od MS743 »

m@rtin píše:Přímo od KE vím jen to, že budou 3 gaty na stojánce 14 tak aby mohly spustit od 2015 pravidelnou frekvenci s A380. Pomocí ČSA chtějí v PRG malý hub a feedovat jejich A380. Problémy s codeshare KE a Lufthansy jsou všeobecně známé. S jakou frekvencí sem chtějí lítat nevím, ale předpokládám, že 14. března proběhne tiskovka, kde se dozvíme všichni víc.


Kdyby se to stalo skutecnosti tak mohu umrit stastny... Byla to proste bomba.

Sice masinku CSA nevidam v BKK ale je hezky slyset jak hlasi lety Czech Airlines do ICN a jeste hezky logo na gate v Suvarnabhumi!

Ale jak byse to udelalo s lety KE a OK? Ono komfort na 330 je dobry ale A380 je o kapku vyssi.... Predpokladam ze chteji aby servis a produkt obou spolecnosti byl stejny

A jsem rad ze Praze se dari po letech stagnce.. a na QR se tesim...

Spise zajima me situace tez co se deje na zapad, takze TATL


Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1253
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Re: A380 s code share OK do PRG

Příspěvek od Orus-x »

Tak sní se tady v tom vlákně hezky, ale v jiném se už ví, že alespoň zatím žádné QR do Prahy nebude :D

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: A380 s code share OK do PRG

Příspěvek od MS743 »

Orus-x píše:Tak sní se tady v tom vlákně hezky, ale v jiném se už ví, že alespoň zatím žádné QR do Prahy nebude :D


Ono stejne nic se oficialniho nepotvrdilo (od QR) ale at hledam jak hledam nevidim zadne informace ze DOH-PRG nebude...

Muzes nam prosim poslat link?

Zoltan
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 596
Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: A380 s code share OK do PRG

Příspěvek od Zoltan »

m@rtin píše:A od 2015 nově i stojánka 14 s třemi choboty.


My tu řešíme kolik nástupních mostů a na airliners je des krásná fotka dvou A346 a ke každé je po jednom nástupním mostu. Tak to asi zas taková priorita nebude

http://www.airliners.net/photo/Etihad-Airways/Airbus-A340-642/2378054/M/

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: A380 s code share OK do PRG

Příspěvek od romul »

Zoltan píše:My tu řešíme kolik nástupních mostů a na airliners je des krásná fotka dvou A346 a ke každé je po jednom nástupním mostu. Tak to asi zas taková priorita nebude


Sorry, ale nějak mi uniká souvislost mezi standardy Koreanu pro A380 a odbavením A340 Etihadu či Virginu...


Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: A380 s code share OK do PRG

Příspěvek od Petr31 »

Zoltan píše:
m@rtin píše:A od 2015 nově i stojánka 14 s třemi choboty.


My tu řešíme kolik nástupních mostů a na airliners je des krásná fotka dvou A346 a ke každé je po jednom nástupním mostu. Tak to asi zas taková priorita nebude

http://www.airliners.net/photo/Etihad-Airways/Airbus-A340-642/2378054/M/



... no a třeba v Istanbulu Singapore ládují cesťáky do 777 na ploše autobusy, zatímco Turkish bez potíží jediným mostem....takže si taky myslím, že řešit mosty je úplná pitomost.

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: A380 s code share OK do PRG

Příspěvek od Airbus380 »

A neřeší on se spíš přímý nástup do horního patra? Přeci jenom mezi 777/340 a 380 je dost podstatný rozdíl, a sice ten, že 380 má horní palubu...

velpa.66
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 280
Registrován: 26. 08. 2012, 17:49
Stav: Offline

Re: A380 s code share OK do PRG

Příspěvek od velpa.66 »

Airbus380 píše:A neřeší on se spíš přímý nástup do horního patra? Přeci jenom mezi 777/340 a 380 je dost podstatný rozdíl, a sice ten, že 380 má horní palubu...


Posledně jsme vystupovali ve FRA z A380 Koreanu z horní paluby po schodech dolů do první třídy a pak mostem ven.Nevšimnul jsem si jestli nakonec přidali i třetí most nahoru,asi ano.Výstup byl rychlý a nikdo s tím neměl problém.
Pamatuji si že když dostali první A380 Air France tak při nástupu na CDG býval zmatek , dneska už to mají taky nacvičený.To stejný bude párkrát v Praze.

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: A380 s code share OK do PRG

Příspěvek od Petr31 »

Airbus380 píše:A neřeší on se spíš přímý nástup do horního patra? Přeci jenom mezi 777/340 a 380 je dost podstatný rozdíl, a sice ten, že 380 má horní palubu...


...jenže zrovna Korean používá velrybou v pro mě dost nepochopitelné konfiguraci - zhruba 400PAX pouze, což je jen nepatrně víc než pořádně nacpaná B777.A vzhledem k tomu, že do Prahy pravidelně s velrybou lítat nebudou, tak nevidím důvod o tom vůbec diskutovat.KE Jumbo s horní palubou do Prahy lítalo koneckonců taky...

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: A380 s code share OK do PRG

Příspěvek od Pavel »

Petr31 píše:
Airbus380 píše:A neřeší on se spíš přímý nástup do horního patra? Přeci jenom mezi 777/340 a 380 je dost podstatný rozdíl, a sice ten, že 380 má horní palubu...


...jenže zrovna Korean používá velrybou v pro mě dost nepochopitelné konfiguraci - zhruba 400PAX pouze, což je jen nepatrně víc než pořádně nacpaná B777.A vzhledem k tomu, že do Prahy pravidelně s velrybou lítat nebudou, tak nevidím důvod o tom vůbec diskutovat.KE Jumbo s horní palubou do Prahy lítalo koneckonců taky...

Akorát 747 na horní palubě nemá nástupní dveře

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: A380 s code share OK do PRG

Příspěvek od Airbus380 »

Petr31 píše:
Airbus380 píše:A neřeší on se spíš přímý nástup do horního patra? Přeci jenom mezi 777/340 a 380 je dost podstatný rozdíl, a sice ten, že 380 má horní palubu...


...jenže zrovna Korean používá velrybou v pro mě dost nepochopitelné konfiguraci - zhruba 400PAX pouze, což je jen nepatrně víc než pořádně nacpaná B777.A vzhledem k tomu, že do Prahy pravidelně s velrybou lítat nebudou, tak nevidím důvod o tom vůbec diskutovat.KE Jumbo s horní palubou do Prahy lítalo koneckonců taky...


Tak zjevně se o tom diskutuje proto, že podle nějakých informací s tím sem od 2015 pravidelně lítat budou (byť tomu příliš nevěřím).

romul
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1004
Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: A380 s code share OK do PRG

Příspěvek od romul »

Airbus380 píše:Tak zjevně se o tom diskutuje proto, že podle nějakých informací s tím sem od 2015 pravidelně lítat budou (byť tomu příliš nevěřím).


Hlavní důvod proč sem ta mašina 14/3 přiletí je potřeba odvézt větší množství cestujících najednou, protože 14/3 končí v Hannoveru CeBIT (10-14/3) a vystavovatelů z Asie je tam víc než dost. Jestli sem bude příští rok létat A380 pravidelně je bohužel stále jen nepodložená spekulace. Korejci tvrdí, že takový plán nemají. No, třeba změní názor stejně rychle jako když původně tvrdili, že do vedení ČSA nebudou vůbec zasahovat...

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: A380 s code share OK do PRG

Příspěvek od flyingblue »

romul píše:
Airbus380 píše:Tak zjevně se o tom diskutuje proto, že podle nějakých informací s tím sem od 2015 pravidelně lítat budou (byť tomu příliš nevěřím).


Hlavní důvod proč sem ta mašina 14/3 přiletí je potřeba odvézt větší množství cestujících najednou, protože 14/3 končí v Hannoveru CeBIT (10-14/3) a vystavovatelů z Asie je tam víc než dost. Jestli sem bude příští rok létat A380 pravidelně je bohužel stále jen nepodložená spekulace. Korejci tvrdí, že takový plán nemají. No, třeba změní názor stejně rychle jako když původně tvrdili, že do vedení ČSA nebudou vůbec zasahovat...


Ona je podlozena, ale nikoliv potvrzena :-)

doat
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 35
Registrován: 16. 05. 2011, 21:33
Stav: Offline

Re: A380 s code share OK do PRG

Příspěvek od doat »

Takova je to sláva a kluci a holky z CSA tu zmenu ani nejsou schopni promítnout do svého rezervačního systému :thumbdown:
image.jpg

jay80
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 128
Registrován: 04. 07. 2011, 19:10
Stav: Offline

Re: A380 s code share OK do PRG

Příspěvek od jay80 »

doat píše:Takova je to sláva a kluci a holky z CSA tu zmenu ani nejsou schopni promítnout do svého rezervačního systému :thumbdown:
image.jpg


Tak to už bychom snad po nich chtěli moc, ne? :)


Odpovědět