m@rtin píše:Přímo od KE vím jen to, že budou 3 gaty na stojánce 14 tak aby mohly spustit od 2015 pravidelnou frekvenci s A380. Pomocí ČSA chtějí v PRG malý hub a feedovat jejich A380. Problémy s codeshare KE a Lufthansy jsou všeobecně známé. S jakou frekvencí sem chtějí lítat nevím, ale předpokládám, že 14. března proběhne tiskovka, kde se dozvíme všichni víc.
Kdyby se to stalo skutecnosti tak mohu umrit stastny... Byla to proste bomba.
Sice masinku CSA nevidam v BKK ale je hezky slyset jak hlasi lety Czech Airlines do ICN a jeste hezky logo na gate v Suvarnabhumi!
Ale jak byse to udelalo s lety KE a OK? Ono komfort na 330 je dobry ale A380 je o kapku vyssi.... Predpokladam ze chteji aby servis a produkt obou spolecnosti byl stejny
A jsem rad ze Praze se dari po letech stagnce.. a na QR se tesim...
Spise zajima me situace tez co se deje na zapad, takze TATL