A380 s code share OK do PRG
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
A380 s code share OK do PRG
Na základě všech příspěvků v tématu "A330 v barvách ČSA" ohledně možné příletu A380 do PRG na pravidelné lince, si myslím, že je čas založit nové vlákno kde budeme moci řešit to jestli je to jen sen či brzká realita
Re: A380 s code share OK do PRG
Možná že se A380 v Praze párkrát objeví jako nějaké promo.
Pokud se opravdu linka do Prahy rozjede, tak ze nebude stačit kapacita 4x týdně A333 ČSA a 4x týdně KE B744, je možné všechno.
Ale zda bude lítat pravidelně záleží podle mně hodně na konfiguraci B747-8I, které mají Korejci objednané. Předpokládám, že B748 bude mít míň C sedaček než A380 a zhruba stejně nebo víc Y - celková kapacita bude bude možná také někde kolem 400 míst.
Přeci jen, A380 v Evropě nelítá ani do CDG (chvíli to zkoušeli) a teď končí i ve FRA. Co jsem slyšel, FRA dostal před CDG přednost hlavně protože to vychází do rotací a vrátí se do ICN dříve, tak že je možné letadlo ještě ten den poslat do Ameriky, což je pro KE A380 primární trh. Teď na podzim přidávají každý den rotaci do LAX a začínají ATL na což potřebují 3 letadla - dvě teď nově dodaná a jedno stažené z linky do FRA. A dále mají objednané již jen 2 A380 s dodáním 2014.
Přeci jen, Praha asi nebude ideální trh pro letadlo se 100+ sedačkami do F a C denně. Nasazení A380 jen 4x týdně zase naruší homogenitu servisu v C.
Rád se budu mýlit, ale jak už tu někdo počítal - teď v zimě nasazují menší A332 a i tak je to asi 30% nárůst sedaček ve srovnání s loňskou zimou.
Pokud se opravdu linka do Prahy rozjede, tak ze nebude stačit kapacita 4x týdně A333 ČSA a 4x týdně KE B744, je možné všechno.
Ale zda bude lítat pravidelně záleží podle mně hodně na konfiguraci B747-8I, které mají Korejci objednané. Předpokládám, že B748 bude mít míň C sedaček než A380 a zhruba stejně nebo víc Y - celková kapacita bude bude možná také někde kolem 400 míst.
Přeci jen, A380 v Evropě nelítá ani do CDG (chvíli to zkoušeli) a teď končí i ve FRA. Co jsem slyšel, FRA dostal před CDG přednost hlavně protože to vychází do rotací a vrátí se do ICN dříve, tak že je možné letadlo ještě ten den poslat do Ameriky, což je pro KE A380 primární trh. Teď na podzim přidávají každý den rotaci do LAX a začínají ATL na což potřebují 3 letadla - dvě teď nově dodaná a jedno stažené z linky do FRA. A dále mají objednané již jen 2 A380 s dodáním 2014.
Přeci jen, Praha asi nebude ideální trh pro letadlo se 100+ sedačkami do F a C denně. Nasazení A380 jen 4x týdně zase naruší homogenitu servisu v C.
Rád se budu mýlit, ale jak už tu někdo počítal - teď v zimě nasazují menší A332 a i tak je to asi 30% nárůst sedaček ve srovnání s loňskou zimou.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 216
- Registrován: 02. 07. 2012, 16:51
- Oblíbené typy letadel: nemam favorita, kazde ma nieco do seba :)
- Pohlaví: muž
- Bydliště: SNN
- Stav: Offline
Re: A380 s code share OK do PRG
2x denne A380 + 4 B777 + 3 A333. Po ceste este zoberu robosov v Bukuresti, par PAX v Sofii a samozrejme TALIANOV v Kosiciach...
Re: A380 s code share OK do PRG
a
Naposledy upravil(a) erik dne 02. 09. 2015, 15:58, celkem upraveno 1 x.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
Re: A380 s code share OK do PRG
B747-8 je beztak hezčí než ta buchta z Toulouse....
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: A380 s code share OK do PRG
Velryba se mi libi vice
Re: A380 s code share OK do PRG
Takže zase kvalitní vlákno, kde se dají najít "realistické a podložené informace" a vůbec se tady nemlátí prázdná sláma
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: A380 s code share OK do PRG
Orus-x píše:Takže zase kvalitní vlákno, kde se dají najít "realistické a podložené informace" a vůbec se tady nemlátí prázdná sláma
Čekal jsem, že začnou objevovat příspěvky, kde budou předběžná data či plány a ne komu se co líbí. Třeba je ještě brzy, ale snad postupem času věci dostanou konkrétní tvář
Re: A380 s code share OK do PRG
Hm, taky jsem cekal, ze se tu nebude resit jestli je lepsi mezipristani v Panenskym Tynci nebo na letisku Tri duby.
V hospode se mi lidi co k tomu maj bliz nechteli sverit (bud nemohli nebo nevi).
Ale snad se o par navstevach KE A380 na podzim uvazuje jako zmena typu ve dnech kdy se nejaka linka do USA vejde do B773ER. Technicky jde o test, zda jsou schopni to v PRG civilizovane odbavit.
Ale stale moc neverim, ze by to sem v dohledne dobe letalo pravidelne. Mozna po velkem prekopani letaku CSA.
V hospode se mi lidi co k tomu maj bliz nechteli sverit (bud nemohli nebo nevi).
Ale snad se o par navstevach KE A380 na podzim uvazuje jako zmena typu ve dnech kdy se nejaka linka do USA vejde do B773ER. Technicky jde o test, zda jsou schopni to v PRG civilizovane odbavit.
Ale stale moc neverim, ze by to sem v dohledne dobe letalo pravidelne. Mozna po velkem prekopani letaku CSA.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: A380 s code share OK do PRG
Veci maji jiz docela konkretni tvar, jen je jejich zverejneni zatim predcasne. To, ze se presouvaji A380 z Frankfurtu, kde jsou Koreani na ostri noze s Lufthansou ma sve duvody a muze mit dusledky pro Prahu.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: A380 s code share OK do PRG
m@rtin píše:Veci maji jiz docela konkretni tvar, jen je jejich zverejneni zatim predcasne. To, ze se presouvaji A380 z Frankfurtu, kde jsou Koreani na ostri noze s Lufthansou ma sve duvody a muze mit dusledky pro Prahu.
Já si jen říkám, jestli v PRG dokážeme obsadit horní patro C? I to bude jeden z argumentů jestli tady A380 uvidíme...
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: A380 s code share OK do PRG
Zoltan píše:m@rtin píše:Veci maji jiz docela konkretni tvar, jen je jejich zverejneni zatim predcasne. To, ze se presouvaji A380 z Frankfurtu, kde jsou Koreani na ostri noze s Lufthansou ma sve duvody a muze mit dusledky pro Prahu.
Já si jen říkám, jestli v PRG dokážeme obsadit horní patro C? I to bude jeden z argumentů jestli tady A380 uvidíme...
Já můžu jen zopakovat co jsem tu psal někdy v březnu poté kdy jsem letěl s tou A380 z ICN do FRA. Na celé horní palubě (C) bylo 10pax! Jen mírně větší obsazenost měly lety ICN-HKG-ICN kde byla horní paluba obsazena na max. 40%. Zbývá jen dodat, že ve First byla obsazenost nulová! Čili žádná sláva není ani FRA, i když uznávám, že březen není žádná hlavní sezona...
Re: A380 s code share OK do PRG
Já jsem za uplynulý rok a pul letěl úsek ICN-FRA 4x , 1x to bylo B773 - obsazenost v C i F 100%, 2x 380 s obsazeností kolem 70-80% (jednou v F nikdo, tak mne pustili na prohlídku) a naposledy A 380, kde bylo nahoře celkem asi 8 lidí.
Na dotaz mi VK odpověděl, že do FRA je pro Korean hodně nárazová poptávka v C a F. A ni to prý moc nezáleží na sezóně.
Na dotaz mi VK odpověděl, že do FRA je pro Korean hodně nárazová poptávka v C a F. A ni to prý moc nezáleží na sezóně.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: A380 s code share OK do PRG
Tak se opravdu sen stává realitou. Viz printscreen z webu KE a první strana tohoto webu. Takže žádná silevestrovská kachna, ale opožděný dárek od KE
Kdo poletí na výlet s velrybou?
Kdo poletí na výlet s velrybou?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: A380 s code share OK do PRG
Zoltan píše:Tak se opravdu sen stává realitou. Viz printscreen z webu KE a první strana tohoto webu. Takže žádná silevestrovská kachna, ale opožděný dárek od KE
Kdo poletí na výlet s velrybou?
Spis se mi vkrada do mysli predstava, jak to Korean point-to-point cestakama naplni, kdyz prece sitovy efekt neexistuje