Stránka 1 z 9
Servis na palubě
Napsal: 23. 03. 2014, 22:23
od OHLQF
Zdá se, že karamelově-keksíková kalamita je za námi
Jak ale vypadá servis na delších linkách, například ALA, SVX nebo TLV? A jak na vlajkové lince do ICN? Na planes.cz jsou nějaké fotky s C class, vypadá to však dost slabě. Neopomeňme ani Evropu, krátké linky jsou jasné, ale slyšel jsem, že údajně BRU má lepší servis.
Díky za jakoukoliv reakci
Re: Servis na palubě
Napsal: 27. 03. 2014, 17:34
od corno1
OHLQF píše:Zdá se, že karamelově-keksíková kalamita je za námi
Jak ale vypadá servis na delších linkách, například ALA, SVX nebo TLV? A jak na vlajkové lince do ICN? Na planes.cz jsou nějaké fotky s C class, vypadá to však dost slabě. Neopomeňme ani Evropu, krátké linky jsou jasné, ale slyšel jsem, že údajně BRU má lepší servis.
Díky za jakoukoliv reakci
Pekne zdravim z jihu. Ja jsem s CSA letel nedavno MAD-PRG-MAD v ( Y )a byl jsem nadmiru prekvapen jak posadkou postarsiho ale VELMI MILEHO, VESELEHO a PROFESIONALNIHO presonalu na palube, jakozto servisem na palube.
Tim , ze let trva kolem 3 hodin ( zalezi na vetru
) jsem dostali cerstvou bagetu a napoje co hrdlo raci.
To se u te prihlouple IBERIA nikdy nestane.
Jen doufam, ze nejka ceska hlavicka na vedeni CSA zase po nejakem case nerekne STOP refreshment . To pak budou mit CSA tezke na teto lince . Spanele jdou po kusu zvanci a piti na palube. CSA je ted levnejsi jak IBERIA, ale v momente, kdy CSA zrusi free refresh. tak prijde o obsazenost letadla .
Pro zatim mohu jen
a jen tak dal .
Re: Servis na palubě
Napsal: 28. 03. 2014, 14:55
od kubajznik
corno1 píše:OHLQF píše:Zdá se, že karamelově-keksíková kalamita je za námi
Jak ale vypadá servis na delších linkách, například ALA, SVX nebo TLV? A jak na vlajkové lince do ICN? Na planes.cz jsou nějaké fotky s C class, vypadá to však dost slabě. Neopomeňme ani Evropu, krátké linky jsou jasné, ale slyšel jsem, že údajně BRU má lepší servis.
Díky za jakoukoliv reakci
Pekne zdravim z jihu. Ja jsem s CSA letel nedavno MAD-PRG-MAD v ( Y )a byl jsem nadmiru prekvapen jak posadkou postarsiho ale VELMI MILEHO, VESELEHO a PROFESIONALNIHO presonalu na palube, jakozto servisem na palube.
Tim , ze let trva kolem 3 hodin ( zalezi na vetru
) jsem dostali cerstvou bagetu a napoje co hrdlo raci.
To se u te prihlouple IBERIA nikdy nestane.
Jen doufam, ze nejka ceska hlavicka na vedeni CSA zase po nejakem case nerekne STOP refreshment . To pak budou mit CSA tezke na teto lince . Spanele jdou po kusu zvanci a piti na palube. CSA je ted levnejsi jak IBERIA, ale v momente, kdy CSA zrusi free refresh. tak prijde o obsazenost letadla .
Pro zatim mohu jen
a jen tak dal .
Já byl loni při letu do BCL závislý na jedné sušence a kelímku s čajem
. Zpátky zase pytlíček slaného crackeru a k tomu mi stále nabízeli jestli nechci vodu. Co jsem letěl třeba s TAP do Lisabonu, tak v ceně letenky nebyl rozdíl a servis na palubě o 100% lepší, jídla a pití bohatě. V obou případech to bylo v Y.
Re: Servis na palubě
Napsal: 28. 03. 2014, 22:53
od OHLQF
Tak na lince do KSC se objevily musli tyčinky. I když stále nic moc, lepší než 2ks sušenek, resp. 4ks sušenek na ranní lince v opačném směru. (Asi variace na téma snídaně).
Linka KSC-BTS je ale bídná, servíruje se sáček s obsahem 5 ks slaných arašídů. I když, co se za těch 40 minut dá stihnout. Horší ale je, že v zimě (snad jen v zimě), není v letadlech voda na WC ... Ty osvěžující ručníčky naházené v umyvadle opravdu vypadají trošku nezvykle
Re: Servis na palubě
Napsal: 29. 03. 2014, 10:54
od Kuboš
Servis na lince do CPH spočívá v müsli tyčince s jahodami
Re: Servis na palubě
Napsal: 29. 03. 2014, 13:19
od velpa.66
Kuboš píše:Servis na lince do CPH spočívá v müsli tyčince s jahodami
A jak vypadá servis v business na letech do CPH,ARN?
Co dostanu navíc kromě vstupu do salonku?
Re: Servis na palubě
Napsal: 23. 11. 2014, 09:38
od Kuboš
Tak určitě nějaké vylepšené menu-kovový příbor, teplé jídlo, přednostní nástup, rychlejší průchod bezpečnostní kontrolou, trochu větší sedačku...
Re: Servis na palubě
Napsal: 29. 11. 2014, 21:42
od petr.foit
Teple jídlo ne
Re: Servis na palubě
Napsal: 16. 10. 2015, 00:27
od jorge
Servis na letišti: Proč u Lufthansy jde vytvořit separátní frontu pro premium pax u gatu s pomocí pásky a cedule a u ČSA to nejde? Většinou tam vedle gatu mají někde odstavenou ceduli Sky priority, ale že by ji k něčemu smysluplnému použili, to teda ne. Musím říct, že je mi trochu nepříjemené předbíhat celou frontu, když tam nijak vizuálně nástup premium pasažérů oddělený není....
Re: Servis na palubě
Napsal: 14. 12. 2015, 11:31
od clovicek
Ahoj, aktuální trip report PRG-SVO-PRG s hladoletem:
13/12/2015 večerní linka Praha-Moskva A319
LF 95%, business 8x
Velmi milá a příjemná posádka, ale pouze 3PP
Vše Point-to-point traffic, většina z Ruska
Sale on Board - tak 50%! si něco koupilo, palubní prodej probíhal celý let, na 20 řadu došlo nad Minskem
Frčí víno, kola, voda, čaj, sušenky
Platba kartou složitá, nutno zadávat PIN, jde velmi pomalu
Teplé nápoje jsou velké a kvalitní čaj i káva (za 2 EUR)
Jak je to na jiných linkách?
Re: Servis na palubě
Napsal: 14. 12. 2015, 15:44
od stegy
Nedávno s ČSA Praha-Le Bourget
Let trval 75 minut a dostal jsem balíček slaných crecrů a vodu
Re: Servis na palubě
Napsal: 18. 12. 2015, 00:10
od Robert
stegy píše:Nedávno s ČSA Praha-Le Bourget
Let trval 75 minut a dostal jsem balíček slaných crecrů a vodu
Na Le Bourget?
Re: Servis na palubě
Napsal: 18. 12. 2015, 00:59
od Petr31
Robert píše:stegy píše:Nedávno s ČSA Praha-Le Bourget
Let trval 75 minut a dostal jsem balíček slaných crecrů a vodu
Na Le Bourget?
...no má ty letiště nějaký popletený
Re: Servis na palubě
Napsal: 18. 12. 2015, 08:20
od Globik
clovicek píše:Platba kartou složitá, nutno zadávat PIN, jde velmi pomalu
Za to nemůže aerolinka.
clovicek píše:Teplé nápoje jsou velké a kvalitní čaj i káva (za 2 EUR)
Co to je kvalitní čaj a káva?
Re: Servis na palubě
Napsal: 18. 12. 2015, 14:36
od flyingblue
Globik píše:clovicek píše:Platba kartou složitá, nutno zadávat PIN, jde velmi pomalu
Za to nemůže aerolinka.
Ale jo muze, aerolinka ma plnou svobodu to nechat cestujici objednat treba online, vybrat si jinou spolecnost procesujici karty ... Bavime se o byznysu, kde otocis rocne miliardu, right? Neni to eshopicek, kde za mesic otocis pet tisic.