Servis na palubě
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3159
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Servis na palubě
Kdyz uz je rec o servisu na palube CSA a porizovani business class letu, nedavno jsem absolvoval v teto tride let s OK (a to hned x2, v ATR i Airbusu), a ve srovnani s AF, AZ, LO i LH (KL bohuzel celkem nevysel... zatim)... a musim uznat, ze OK jsou v ramci Evropy docela na vysi.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 77
- Registrován: 09. 02. 2014, 12:15
- Oblíbené typy letadel: MD 11, Concorde, B747
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Servis na palubě
Potrvzuji predesly prispevek. Letel sem po dlouhe dobe s CSA v businessu z BHX a zpatky, servis v ramci Evropy nebyl vubec spatny. Personal ochotny, jidlo nadprumerne (ryba s curry omackou, salat cerstvy, nezvadly, jen desert byl nic moc). Jedine co trosku vadilo, ze pousteli lidi z economy na zachod dopredu. Opravdu nejsem snob, ale fronta 5-7 lidi cekajicich na wc a pritom vam koukaji do talire moc s business tridou nepasuje. CSA urcite nejsou idealni letecka spolecnost, ale prijde mi, ze jim lidi obcas trochu neopravnene krivdi. Letel bych s nima znovu bez problemu. Kapitola sama pro sebe byl vystup chobotem, po schodech do autobusu a 200m prejezd k terminalu to musel vymyslet peknej kikot. Ale to asi CSA neovlivni.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25. 04. 2017, 12:53
- Oblíbené typy letadel: A380
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Královské Vinohrady
- Stav: Offline
Re: Servis na palubě
Petrpakl píše: Kapitola sama pro sebe byl vystup chobotem, po schodech do autobusu a 200m prejezd k terminalu to musel vymyslet peknej kikot. Ale to asi CSA neovlivni.
To se v Praze stává když přistane letadlo z mimo Schengenu a další let je do Schengenu (nebo naopak). Aby nemuseli “přeparkovávat” letadlo mezi terminály, přistane rovnou u T2 a cesťáci musí, zřejmě z důvodu bezpečnostních předpisů, přejít přes neschengensky T1, kam jsou dopraveni autobusem. Je to na nervy, ale za tohle skutečně asi může ČSA tím, jak plánuje lety svých letadel a není to vina letiště.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Servis na palubě
Také s ČSA letam rád kvůli servisu. Takto vypadá velmi chutná snídaně v Economy třídě, kterou si člověk může za nějakých 9 EUR objednat. Neznám jinou evropskou aerolinku, kde by se dalo takto dobře a civilizovaně v economy najíst...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3159
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Servis na palubě
OS, taky predobjednavka. Stoji to o neco malo vic, no.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3159
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Servis na palubě
Jinak je to to samy, jako menu v biznisu, a menilo se to ted nekdy zacatkem roku (cetl jsem o tom v palubnim magazinu, a pak to myslim i psal na forum)
Cenove je to 10 eur za studene menu, 14 za teple. Snidane se podava studena na vsech letech, po 10h je studene menu na ATRs, teple na A319.
Pro porovnani Do&Co pro OS to ma za 15 vsechno, studenou, teplou snidani, studene i teple hlavni jidla i detske menu. Vyhodou CSA je, ze to je vsechno na strankach CSA a nemusi se po tom clovek pidit kdesi u Gastro Hroch.
Pridavam jeste foto, jedno z toho je dle vseho "Studené menu s hovězím masem – cena 10 EUR*" (ATR, KSC-PRG), druhe "Studená snídaně s kuřecím masem – cena 10 EUR*" (A319, PRG-AMS)
Cenove je to 10 eur za studene menu, 14 za teple. Snidane se podava studena na vsech letech, po 10h je studene menu na ATRs, teple na A319.
Pro porovnani Do&Co pro OS to ma za 15 vsechno, studenou, teplou snidani, studene i teple hlavni jidla i detske menu. Vyhodou CSA je, ze to je vsechno na strankach CSA a nemusi se po tom clovek pidit kdesi u Gastro Hroch.
Pridavam jeste foto, jedno z toho je dle vseho "Studené menu s hovězím masem – cena 10 EUR*" (ATR, KSC-PRG), druhe "Studená snídaně s kuřecím masem – cena 10 EUR*" (A319, PRG-AMS)
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 77
- Registrován: 09. 02. 2014, 12:15
- Oblíbené typy letadel: MD 11, Concorde, B747
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Servis na palubě
Korekce predchozi mini recenze sluzeb CSA. Na zpatecnim letu PRG-BHX zmena typu letadla z A319 na ATR 72. Zpozdeni skoro hodinu. Samotny let 2h50m misto beznych ca 90 minut.
Business trida je v tomto podani posledni dvojka v economy, rada 18, normalni sedacka. Presto mi pani na check inu neustale tvrdila, ze ATR maji business sedadla vzadu a ze jde o plnohodnotny servis.
Chaoticky nastup do autobusu hlava nehlava, priority neexistuje. Personal se bavi zerty mezi sebou nez aby ridili frontu pasazeru. Pres 30 minut popojizdeni a cekani v autobuse.
Zkusim reklamaci na CSA, takhle si tedy value for money nepredstavuji. Jedina pozitivni vec, letuska byla moc prijemna, omlouvala se celou cestu.
Takze po prvnim letu palec nahoru, ale cesta zpatky kardinalni opruz a dva palce dolu. Let skoro 3 hodiny v preplnenem a tresoucim se letadle, na sedacce u WC.
Nevim, mel sem u prvniho letu stesti a tohle je bezna situace? Nebo jen smula pri zpatecnim letu?
Business trida je v tomto podani posledni dvojka v economy, rada 18, normalni sedacka. Presto mi pani na check inu neustale tvrdila, ze ATR maji business sedadla vzadu a ze jde o plnohodnotny servis.
Chaoticky nastup do autobusu hlava nehlava, priority neexistuje. Personal se bavi zerty mezi sebou nez aby ridili frontu pasazeru. Pres 30 minut popojizdeni a cekani v autobuse.
Zkusim reklamaci na CSA, takhle si tedy value for money nepredstavuji. Jedina pozitivni vec, letuska byla moc prijemna, omlouvala se celou cestu.
Takze po prvnim letu palec nahoru, ale cesta zpatky kardinalni opruz a dva palce dolu. Let skoro 3 hodiny v preplnenem a tresoucim se letadle, na sedacce u WC.
Nevim, mel sem u prvniho letu stesti a tohle je bezna situace? Nebo jen smula pri zpatecnim letu?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3159
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Servis na palubě
Je to bezna situace u ATRek, ale ATRko neni bezna situace na BHX (uz ne, pred par lety litali ATRkami fakt cokoli)... tak envim no. Alespon nejake mile...
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 77
- Registrován: 09. 02. 2014, 12:15
- Oblíbené typy letadel: MD 11, Concorde, B747
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Servis na palubě
Fabo píše:Je to bezna situace u ATRek, ale ATRko neni bezna situace na BHX (uz ne, pred par lety litali ATRkami fakt cokoli)... tak envim no. Alespon nejake mile...
Jj, mile a 15XP jedina pozitivni vec....reklamaci stejne zkusim, ale moc tomu neverim.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3159
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Servis na palubě
Petrpakl píše:Fabo píše:Je to bezna situace u ATRek, ale ATRko neni bezna situace na BHX (uz ne, pred par lety litali ATRkami fakt cokoli)... tak envim no. Alespon nejake mile...
Jj, mile a 15XP jedina pozitivni vec....reklamaci stejne zkusim, ale moc tomu neverim.
Mile jsem myslel jako odpoved na reklamaci, ale do FB asi nedaj, no.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 77
- Registrován: 09. 02. 2014, 12:15
- Oblíbené typy letadel: MD 11, Concorde, B747
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Servis na palubě
Fabo píše:Petrpakl píše:Fabo píše:Je to bezna situace u ATRek, ale ATRko neni bezna situace na BHX (uz ne, pred par lety litali ATRkami fakt cokoli)... tak envim no. Alespon nejake mile...
Jj, mile a 15XP jedina pozitivni vec....reklamaci stejne zkusim, ale moc tomu neverim.
Mile jsem myslel jako odpoved na reklamaci, ale do FB asi nedaj, no.
Uvidime, napsal sem jim ze pozaduji vraceni rozdilu ceny mezi economy a business letenkou. Uvidime jak se k tomu postavi. Foto mista v "business" tride.
Re: Servis na palubě
Biznis v ATR ti zaručuje volne miesto vedľa teba. Teda aspoň pár rokov dozadu to tak bolo
Re: Servis na palubě
příští týden OK BCN, polední let, s věčně hladovou těhotnou přítelkyní. Díky za tip pánové, za 2x14neuro není co řešit a to i přes to že se na PRG jistě zastavíme v EPlounge...
Re: Servis na palubě
Petrpakl píše:Potrvzuji predesly prispevek. Letel sem po dlouhe dobe s CSA v businessu z BHX a zpatky, servis v ramci Evropy nebyl vubec spatny. Personal ochotny, jidlo nadprumerne (ryba s curry omackou, salat cerstvy, nezvadly, jen desert byl nic moc). Jedine co trosku vadilo, ze pousteli lidi z economy na zachod dopredu. Opravdu nejsem snob, ale fronta 5-7 lidi cekajicich na wc a pritom vam koukaji do talire moc s business tridou nepasuje. CSA urcite nejsou idealni letecka spolecnost, ale prijde mi, ze jim lidi obcas trochu neopravnene krivdi. Letel bych s nima znovu bez problemu. Kapitola sama pro sebe byl vystup chobotem, po schodech do autobusu a 200m prejezd k terminalu to musel vymyslet peknej kikot. Ale to asi CSA neovlivni.
Můžu potvrdit kvalitu jídla i služeb.... V sobotu 9.6.2018 jsem letěl v byznysu s OK 509 z CPH do Prahy, sedadlo 2F, a podobné teplé jídlo, jen to bylo, předem objednaný, kuře, ten dezert v podobě pudinku fakt nic moc:-) Dobrý, k pití džus a voda, stevardka milá, místo na nohy OK, vedle mě ani do uličky nikdo, soukromí na ten kousek cesty dosti, nikdo necoural na WC, jen při boardingu semtam někdo utrousil na nás dva v byznysu poznámku:-). Jinak ten přejezd z terminálu 1 na 2 busem taky:-(
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 77
- Registrován: 09. 02. 2014, 12:15
- Oblíbené typy letadel: MD 11, Concorde, B747
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Servis na palubě
beardie píše:Biznis v ATR ti zaručuje volne miesto vedľa teba. Teda aspoň pár rokov dozadu to tak bolo
Uz i to je asi minulost, mackali sme se vedle sebe dva nestastnici.......