Stránka 9 z 9

Re: Servis na palubě

Napsal: 11. 06. 2018, 09:45
od Petrpakl
beardie píše:Biznis v ATR ti zaručuje volne miesto vedľa teba. Teda aspoň pár rokov dozadu to tak bolo

Uz i to je asi minulost, mackali sme se vedle sebe dva nestastnici.......

Re: Servis na palubě

Napsal: 11. 06. 2018, 11:35
od Fabo
Petrpakl píše:
beardie píše:Biznis v ATR ti zaručuje volne miesto vedľa teba. Teda aspoň pár rokov dozadu to tak bolo

Uz i to je asi minulost, mackali sme se vedle sebe dva nestastnici.......


No normalne v biznisu to tak porad je:

ok_atr_bizseat.PNG
ok_atr_bizseat.PNG (16.49 KiB) Zobrazeno 2634 x


takze plus bod pro tebe k zadosti o nahradu. Stejne pocitam, ze neuspesne, ale tady uz by se mozna i dalo argumentovat, ze to byl involuntary downgrade.

btw:

BTS-KSC pristi patek, cena za potvrzeny upgrade do biz, 254 eur, cena za plusgrade bid 60-300

Re: Servis na palubě

Napsal: 11. 06. 2018, 12:45
od patras
takze prg-bcn pristi stredu..konečně sem se dostal do rezervace :P
opět mě dostalo že letenka za 6200 obsahuje jen paid service :crazy: ...ale co kdyz uz to má tak i BA... :lol:
co mě dostalo este víc je že to operuje D****wings 738...ale to je asi jedno že? ale nenašel sem tomu ani seat plan... :?
objednána kuře and kachna menus - respect joey+chandler forever ^:)^ . Ovšem 14 euro dělá podle ČSA 380kč...že bych to mohl zaplatit v eurech mi to nenabídlo...takže kurz EUR CZK 27.14....no...
tak uvidíme, nafotíme...

Re: Servis na palubě

Napsal: 11. 06. 2018, 13:03
od Nemec
Petrpakl píše:
beardie píše:Biznis v ATR ti zaručuje volne miesto vedľa teba. Teda aspoň pár rokov dozadu to tak bolo

Uz i to je asi minulost, mackali sme se vedle sebe dva nestastnici.......

Normálně je jedna sedačka volná, jen při úplně plným obsazení se můžou dát vedle sebe, takže rozhodně bych zkusil reklamaci, něco by vrátit mohli, úplně standartní to není ani na játro....

Re: Servis na palubě

Napsal: 23. 07. 2018, 19:41
od velpa.66
V pátek jsem letěl večerní let ČSA z BRU do PRG.
Po nastoupání do letové hladiny hlásila vedoucí kabiny:"Vzhledem k velkému množství objednávek teplých jídel budeme provádět prodej palubního občerstvení až po vydání objednaných jídel za co se omlouváme".
My jsme dostali jídlo jako poslední cca 30minut před přistáním.
Proto by mě zajímalo jestli se dá zjistit kolik dnes prodává ČSA jídel za měsíc-rok a jak je to pro ČSA zajímavý příjem?

Re: Servis na palubě

Napsal: 27. 07. 2018, 18:23
od johny773
PRG 1 hod slot, CSA bez povolenia k startu a tak ludom po 3 rokoch opat ponuka aspon nieco zdarma :P vodu pri cakani v rozpalenom lietadle na ploche (OK966)

Re: Servis na palubě

Napsal: 18. 09. 2019, 11:21
od Night fly
K nejlevnejsimu tarifu CSA nejde dokoupit jidlo :?: Prisla mi do mailu nabidka dodatecnych sluzeb, je mezi nimi i jidlo, ale po prechodu do rezervace lze doobjednat jen zavazadla a salonek, objednavka jidla tam nikde neni :?:

Re: Servis na palubě

Napsal: 18. 09. 2019, 13:02
od Eidi
Night fly píše:K nejlevnejsimu tarifu CSA nejde dokoupit jidlo :?: Prisla mi do mailu nabidka dodatecnych sluzeb, je mezi nimi i jidlo, ale po prechodu do rezervace lze doobjednat jen zavazadla a salonek, objednavka jidla tam nikde neni :?:


V podmínkách pro objednání gourmet menu je toto:
- objednání nejpozději 24 h před odletem,
- nelze na letech do Rijádu a Soulu,
- musí to být let ČSA operovaný ČSA.

Jinak mě nenapadá, v čem je problém. Popřípadě si zavolej na kontaktní centrum.

Re: Servis na palubě

Napsal: 18. 09. 2019, 14:29
od Night fly
Eidi píše:V podmínkách pro objednání gourmet menu je toto:
- objednání nejpozději 24 h před odletem,

Letim za vice nez mesic
Eidi píše:- nelze na letech do Rijádu a Soulu,

ani tam, ani onam
Eidi píše:- musí to být let ČSA operovaný ČSA.

leti to sice 738, ale nikde neni psano, ze to NENI operovano CSA, i cislo letu to ma "normalni", ne OK4xxx.

Re: Servis na palubě

Napsal: 18. 09. 2019, 15:12
od tatranka
Měl jsem to samé. Let PRG-AMS, operováno Smartwings. Nešlo nic objednat dopředu.

Re: Servis na palubě

Napsal: 18. 09. 2019, 16:00
od velpa.66
Nevím kde je problém,já letěl 23.8. AMS -PRG operováno Smartwings jídlo jsem si doobjednával k nejlevnějšímu tarifu a na 14.9. na letu PRG-AMS jsem je kupoval zárověň s nákupem letenky a mám je potvrzené. Zkus to později.

Re: Servis na palubě

Napsal: 19. 09. 2019, 08:21
od Mat
Když jsme u předem objednaného jídla, servíruje se pořád v “byznys stylu”, tedy na porcelánu, s klasickým příborem, atd?

Re: Servis na palubě

Napsal: 19. 09. 2019, 16:25
od velpa.66
Servis je pořád na úrovni.Donce i na letech operovaných Smartwings je stejný jako na letech ČSA.(dříve se stávalo že kávu a čaj podávali v papírových kelímcích)

Re: Servis na palubě

Napsal: 19. 09. 2019, 18:25
od Mat
Skvělé, děkuji za fotku!