Stránka 2 z 9

Re: Servis na palubě

Napsal: 18. 12. 2015, 14:52
od alesesl
flyingblue píše:
Globik píše:
clovicek píše:Platba kartou složitá, nutno zadávat PIN, jde velmi pomalu

Za to nemůže aerolinka.



Ale jo muze, aerolinka ma plnou svobodu to nechat cestujici objednat treba online, vybrat si jinou spolecnost procesujici karty ... Bavime se o byznysu, kde otocis rocne miliardu, right? Neni to eshopicek, kde za mesic otocis pet tisic.


Ale to CSA nechape, nebo ani nechce pochopit.

Re: Servis na palubě

Napsal: 18. 12. 2015, 15:50
od flyingblue
alesesl píše:
flyingblue píše:Ale jo muze, aerolinka ma plnou svobodu to nechat cestujici objednat treba online, vybrat si jinou spolecnost procesujici karty ... Bavime se o byznysu, kde otocis rocne miliardu, right? Neni to eshopicek, kde za mesic otocis pet tisic.


Ale to CSA nechape, nebo ani nechce pochopit.


V tomhle textu se zda, ze to nechape ani Globik :-) A zatimco CSA to asi nevysvetlime, tak u Globika jsem to nevzdal.

Re: Servis na palubě

Napsal: 18. 12. 2015, 18:36
od Globik
flyingblue píše:
alesesl píše:
flyingblue píše:Ale jo muze, aerolinka ma plnou svobodu to nechat cestujici objednat treba online, vybrat si jinou spolecnost procesujici karty ... Bavime se o byznysu, kde otocis rocne miliardu, right? Neni to eshopicek, kde za mesic otocis pet tisic.


Ale to CSA nechape, nebo ani nechce pochopit.


V tomhle textu se zda, ze to nechape ani Globik :-) A zatimco CSA to asi nevysvetlime, tak u Globika jsem to nevzdal.

Pokud se nebavíme o bezkontaktních kartách, tak jste si jisti, že by změna společnosti procesující karty pomohla? Nikdy se mi nestalo (alespoň v Evropě), že bych platil kartou s čipem a terminál po mě nechtěl PIN.

Re: Servis na palubě

Napsal: 18. 12. 2015, 21:35
od flyingblue
Globik píše:
flyingblue píše:V tomhle textu se zda, ze to nechape ani Globik :-) A zatimco CSA to asi nevysvetlime, tak u Globika jsem to nevzdal.

Pokud se nebavíme o bezkontaktních kartách, tak jste si jisti, že by změna společnosti procesující karty pomohla? Nikdy se mi nestalo (alespoň v Evropě), že bych platil kartou s čipem a terminál po mě nechtěl PIN.


Nebud tak uzkoprsy. Stale jeste existuji terminaly, ktere ctou magneticky prouzek a take "zehlicky". Jasne, je to rizikovejsi transakce, na druhou stranu letecka spolecnost ma na palube prakticky vsechny zakazniky identifikovane, takze riziko falesnych transakci je o neco malo mensi.

Pokud po me nechteji PIN v obchodech s rychlym obcerstvenim v USA ...

Jasne, neni to jednoducha situace, ale jak rikam, aerolinka neni "muj maly eshopicek" s minimalnim obratem.

Re: Servis na palubě

Napsal: 19. 12. 2015, 01:25
od Petr31
..myslím, že se to k tématu docela hodí...i když si pořád nejsem jistý, jestli si někdo nespletl datum a nemělo to jít až do aprílového vydání..:D
http://echo24.cz/a/iEV4L/horsi-nez-v-lo ... vrte-tridy

Re: Servis na palubě

Napsal: 19. 12. 2015, 09:08
od Globik
flyingblue píše:, ktere ctou magneticky prouzek


Ano, to je pravda. A je pravda, že by pro takovou aerolinku snad neměl být problém uzavřít smlouvu se zahraniční společností (pokud se u nás už nepoužívají terminály jen na magnetický proužek), ale pak by nastal problém se zúčtováním v korunách (dvojí kurz), ne?
a take "zehlicky" Nejsem si tedy zrovna jistý, že průměrná doba žehlení, vypisování a podepisování je kratší, než zasunutí a ťukání. Zvlášť když (jak předpokládám), je transakce ve vzduchu offline a nečeká se na spojení. Záleží samozřejmě na zručnosti každého pokladníka, ale myslím si, že používání žehličky je časově náročnější (sám ji často používám).

Re: Servis na palubě

Napsal: 19. 12. 2015, 09:52
od bepo
Nejaká autorizácia platby musí prebehnúť vždy, buď online cez internet alebo offline cez telefón, bez toho by nevedeli či transakcia nebude zamietnutá a nikto im to nepreplatí

Re: Servis na palubě

Napsal: 19. 12. 2015, 10:51
od flyingblue
bepo píše:Nejaká autorizácia platby musí prebehnúť vždy, buď online cez internet alebo offline cez telefón, bez toho by nevedeli či transakcia nebude zamietnutá a nikto im to nepreplatí


Nemusi, je to proste risk.

Re: Servis na palubě

Napsal: 19. 12. 2015, 10:56
od flyingblue
Globik píše:
flyingblue píše:, ktere ctou magneticky prouzek
Ano, to je pravda. A je pravda, že by pro takovou aerolinku snad neměl být problém uzavřít smlouvu se zahraniční společností (pokud se u nás už nepoužívají terminály jen na magnetický proužek), ale pak by nastal problém se zúčtováním v korunách (dvojí kurz), ne?
a take "zehlicky" Nejsem si tedy zrovna jistý, že průměrná doba žehlení, vypisování a podepisování je kratší, než zasunutí a ťukání. Zvlášť když (jak předpokládám), je transakce ve vzduchu offline a nečeká se na spojení. Záleží samozřejmě na zručnosti každého pokladníka, ale myslím si, že používání žehličky je časově náročnější (sám ji často používám).


Puvodne samozrejme nebylo zamysleno, ze by posadkamoperovala se zehlickama, jen jesem chtel ukazat, ze stale existuje velke mnozstvi autorizacnich metod.

Co se zuctovani tyce, tak mam za to, ze kdyz kdysi proslo to navyseni zakladniho kapitalu, tak nejake zdvoji prepocitavani by byla pouze ucetni operace :-) Pokud by teda nenasli zadnou tuzemskou banku, kdyz by sla do nejakeho byznysu v objemu desitek mega rocne (pocitam, ze palubni prodej nebude vyssi).

Re: Servis na palubě

Napsal: 20. 12. 2015, 22:51
od Robert
Petr31 píše:..myslím, že se to k tématu docela hodí...i když si pořád nejsem jistý, jestli si někdo nespletl datum a nemělo to jít až do aprílového vydání..:D
http://echo24.cz/a/iEV4L/horsi-nez-v-lo ... vrte-tridy


To je teda kvalita tenhle článek, to je snad zkopírované z Google Translate:

"Jeden z hlavním leteckých dopravců Britské Airlines začal nedávno prodávat letenky do tzv. čtvrté třídy." ... "Dokonce se uvažuje o tom, že bude mít poslední třída jiné číslo záchranné linky, než mají běžní uživatelé ekonomické třídy." ... " Kupují si je především zájemci, kterým nevadí, že se během letu musí vzdát některých služeb, včetně přístupu na toaletu."

Re: Servis na palubě

Napsal: 24. 12. 2015, 14:10
od JackBrno
To je pořádná pitomost, hoax jak vyšitý... Že na to může někdo skočit :-)

Re: Servis na palubě

Napsal: 30. 01. 2016, 19:14
od prodejce
Netušíte někdo, co je to "sladké překvapení" při objednávce upgrade meal v lednu nebo v únoru?

Re: Servis na palubě

Napsal: 30. 01. 2016, 22:58
od Globik
prodejce píše:Netušíte někdo, co je to "sladké překvapení" při objednávce upgrade meal v lednu nebo v únoru?

Pusa od hezké letušky?

Re: Servis na palubě

Napsal: 03. 02. 2016, 09:55
od micaello
prodejce píše:Netušíte někdo, co je to "sladké překvapení" při objednávce upgrade meal v lednu nebo v únoru?

Taky to bylo asi to jedine, co me z jejich eDMka zaujalo =D

Re: Servis na palubě

Napsal: 12. 02. 2016, 18:25
od Smurfx
Takto vypadá upgrade meal na krátké lince z Říma - včetně kovového příboru a keramiky jako v businessu, jen bez obrusu. Kvalita velmi dobrá, posádka opravdu hodně příjemná a přinesla k pití vše, o co jsme požádali. Sladké překvapení k valentýnu také potěšilo. Upgrade meal si dalo ještě několik pasažérů za námi a palubní prodej byl opravdu hodně úspěšný.

WP_20160207_19_56_28_Pro_LI.jpg
WP_20160207_19_56_28_Pro_LI.jpg (163.9 KiB) Zobrazeno 4260 x

WP_20160207_19_55_31_Pro_LI.jpg
WP_20160207_19_55_31_Pro_LI.jpg (172.4 KiB) Zobrazeno 4260 x


Každý druhý, třetí člověk si něco koupil. Plus novinkou je prodej bagety za 4EUR na vybraných letech včetně tohoto, propagovaný letáčkem v každém sedadle (také pár lidí využilo). Pokud to takhle chodí na všech linkách, tak se změna modelu palubního servisu evidentně dobrý krok. Za mě určitě hodnotím změnu pozitivně, mám totiž možnost dát si i v economy slušnější jídlo když neprojde upgrade.